Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 2062 (JŽ 664) Ličanka

Recommended Posts

Link na staru temu:
http://www.zeljeznic...3-2062-pitanje/

Lokomotiva 2062 0xx u starom JŽ bojanju
PA150069res.jpg
Photo by: seabral

Lokomotiva osnovne podserije 2062 0xx u standardnom HŽ bojanju
2062056-1-1.jpg
Photo by: Zeus

Lokomotiva 2062 025 u najnovijoj shemi bojanja
IMG_0494_01_07_11_osijek-cepin.jpg
Photo by: mini cooper

Diesel-električne lokomotive serije 2062 u početku je gradila tvrtka "General Motors" u SAD-u, a poslije i u kooperaciji s tvornicom "Đuro Đaković" iz Slavonskog Broda.Nabavljane su u više navrata počevši od 1972.g pa sve do 1985.g.Lokomotive ove serije su identične lokomotivama serije 2061, samo što im je snaga veća.Izvorna graditeljeva oznaka je G 26 C.Ove lokomotive imaju šest osovina, pojedinačni osovinski pogom i osovinski raspored C'oC'o.Namijenjene su isključivo za vuču teških teretnih vlakova na prugama s manjim osovinskim opterećenjem.U današnje vrijeme rabe se i za vuču putničkih vlakova, jer su opremljene generatorom za električno grijanje vlakova tvrtke "Uljanik".Građene su za najveću voznu brzinu od 124 km/h.Opremljene su dvotaktnim dieselskim motorom V izvedbe sa šesnaest cilindara.Prijenosnik snage je električni, a sastoji se od istosmjernog glavnog generatora i šest istosmjernih elektrovučnih motora, od kojih po tri u svakome osovinskom postolju.Lokomotive serije 2062 imaju vrlo snažnu konstrukciju i u radu su vrlo pouzdane.Osovinski raspored : C'o C'o

Godine 2002. u TŽV-u Gredelj u Zagrebu počela je modernizacija 20 lokomotiva serije 2062 0xx koje na taj način postaju lokomotive podserije HŽ 2062-100 i nose oznake od 2062 101 do 2062 120. Njihove vučne značajke jednake su zanačajkama standardnih lokomotiva serije 2062 0xx jer su dizelski motor, kompresor i uređaj za grijanje vlaka ostali nepromijenjeni. No, ugrađeno je puno nove opreme. Zbog ugradbe dopunske opreme lokomotive podserije 2062 1xx jesu masivnije, pa im ukupna masa iznosi nešto više od 103 tone, ali su zadržale istu klasu osovinskoga opterećenja.
HŽ Vuča vlakova d.o.o posjeduje 32 lokomotiva serije 2062 0xx, od čega ih je u 21 voznom stanju i 20 lokomotiva podserije 2062 1xx.
Sudbina neaktivnih lokomotiva osnovne podserije je najvjerovatnije otpis i prodaja u NREC program.

 

Sve lokomotive ove serije podjelom HŽ Vuče Vlakova pripale su HŽ Cargu.

Sredinom 2017. godine 5 lokomotiva podserije 1xx poslano je u TŽV Gredelj na VP, prilikom čega ce dobiti i novu shemu bojanja.

 

Lokomotiva 2062 1xx
DSC02727_24_10_08_ogulin_depo.jpg

Photo by: mini cooper

Nova shema bojanja

4Vux7B9.jpg

Photo by: Siniša Sinkec Abramović

 

Instalirana snaga :2231 KS (1571 kW)
Snaga lokomotive za vuču : 2029 KS (1428 kW) ( bez grijanja vlaka ) / 1464 KS (1031 kW) ( sa grijanjem vlaka )
Maksimalna brzina : 124 km/h
Duljina preko odbojnika : 17050 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 2764 mm
Najveća visina od GRT : 4114 mm
Ukupna masa lokomotive : 103 t
Najveće osovinsko opterećenje : 17,3 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 6 t/m

Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznic...a-2062-lieanka/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bile su dobre, ali i one su pomalo za sklanjanje u stranu jer su dale svoje. Bilo ih je lijepo slušati u osmom položaju uzbrdo, ali sad nam treba nešto novo i tiho. One su za vuču lakih vlakova po Slavoniji i Zagorju. Za Liku trebaju jake lok sa osovinskim pritiskom 20 t. Moja prva lok iz te serije koju sam povezao na vlaku Dalmacija Express do Karlovca sa 120 km/h (još u trećem srednje) je 664-007. Ta lok sada trune u Kninskom depou, ako već nije prodana u Gredelj.

Edited by Karavela

Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bile su dobre, ali i one su pomalo za sklanjanje u stranu jer su dale svoje. Bilo ih je lijepo slušati u osmom položaju uzbrdo, ali sad nam treba nešto novo i tiho. One su za vuču lakih vlakova po Slavoniji i Zagorju. Za Liku trebaju jake lok sa osovinskim pritiskom 20 t. Moja prva lok iz te serije koju sam povezao na vlaku Dalmacija Express do Karlovca sa 120 km/h (još u trećem srednje) je 664-007. Ta lok sada trune u Kninskom depou, ako već nije prodana u Gredelj.

 

 

Dale su one svoje višestruko, a uzmemo li u obzir kolko voze i kolko se muče, i k tome dodamo loše održavanje dobro i služe, ali ipak je to moć i snaga, gvozdena mašina, naizgled nepoderiva, ali zub vremna i loše održavanje čini svoje.

A tvoja prva ličanka trune i dalje u Kninu, mada je službeno i otpisana i navedana u oglasu za prodaju 18 otpisanih dizelki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ikad dođe nova lokomotiva na Ličku prugu nikad neće moći zamjeniti dobre stare Ličanke i Turnere. Nema ljepšeg od zvuka motora u 8. položaju koji se penje uzbrdo i čuje se još kilometrima daleko...

Edited by josip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ikad dođe nova lokomotiva na Ličku prugu nikad neće moći zamjeniti dobre stare Ličanke i Turnere. Nema ljepšeg od zvuka motora u 8. položaju koji se penje uzbrdo i čuje se još kilometrima daleko...

 

Varaš se poprilično. J.... zvuk motora kad je to za lokomotivu mučenje, Lika vapi za novim lokomotivama, a ličanke za odmorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varaš se poprilično. J.... zvuk motora kad je to za lokomotivu mučenje, Lika vapi za novim lokomotivama, a ličanke za odmorom.

 

Ako je suditi po intervjuu gosp. Olivera Krilića iz Željezničara, Jamesovi i Turneri bi polako trebali dobiti adekvatnu zamjenu u obliku dvokabinske šestosovinske lokomotive od oko 4000ks koju će iznajmiti od Gredelja, naravno kad ih ovaj napravi, a oni kažu da bi prva loksa mogla van do kraja ove godine, živi bili pa vidjeli!!! 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je suditi po intervjuu gosp. Olivera Krilića iz Željezničara, Jamesovi i Turneri bi polako trebali dobiti adekvatnu zamjenu u obliku dvokabinske šestosovinske lokomotive od oko 4000ks koju će iznajmiti od Gredelja, naravno kad ih ovaj napravi, a oni kažu da bi prva loksa mogla van do kraja ove godine, živi bili pa vidjeli!!! 8)

Čitam ovu temu pa nemogu a da se nejavim da si zamislim da bi HŽ mogao napraviti takvu glupost, te lok. pretvoriti u dvokabinske, što je Amerikanac napravio to je najbolje ne dirati jer im ulaziš u dušu isto kao dok su radili Turnere. Ja te lok. poznajem od malena i mogu reći da mi je to najljepši i najbolji zvuk koji sam dosada čuo, zbog tih lok. sam prešao kilometara i kilometara da bi ćuo taj zvuk. To dobro znaju Bjelovarski, Virovitički i Novljanski strojovođe a i drugi ljudi. Nestanak 2 061 lok. sam nekako progutao ali 2 062 bogme neću moći zbog njih sam i zavolio željeznicu najviše zbog zvuka a ti ljudi koji to smišljavaju da bi trebalo biti nemaju pojima o lok. Jest da su te lok. stare ali napominjem vijek im je 60 god.sa dobrim održavanjem, meni se ćini da će željeznica takvim stavom potonuti još dublje i Slovenci i ostali imaju te lok. pa na njima nisu ništa dirali eto toliko od mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Varaš se poprilično. J.... zvuk motora kad je to za lokomotivu mučenje, Lika vapi za novim lokomotivama, a ličanke za odmorom.

 

Nisam mislio na eksplotaciju nego na zvuk ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuk me privukao do prozora, a evo i efekta prolaska 2062 029 "u naponu snage" sa teretnjakom. Fino je "zaprašila" sve od Heinzelove do Držićeve.

dscf6392p.jpg


Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

029 fino praši varaždinskim krajem..

2 062 029-0, od danas u Varaždinskom kraju umjesto 2 062 019-1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuk me privukao do prozora, a evo i efekta prolaska 2062 029 "u naponu snage" sa teretnjakom. Fino je "zaprašila" sve od Heinzelove do Držićeve.

http://img801.imageshack.us/img801/4701/dscf6392p.jpg

 

 

Kad je to slikano???

 

Nisam znao da je dobila na boku natpis HŽ VUČA VLAKOVA. :shock:

 

Očito je dugo nisam vidio. :twisted:


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je to slikano???

 

Nisam znao da je dobila na boku natpis HŽ VUČA VLAKOVA. :shock:

 

Očito je dugo nisam vidio. :twisted:

 

 

Broj na njoj me podsjeća na 029, ali boja baš i ne, a i natpis Vuča vlakova mi je čudan :hm:?:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili je 029 ili je 021. nema druge :-)


Hej haj, bas nas briga,

vozamo se na taljiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidio na svoje oči da 029 ima natpis HŽ Vuča vlakova sa strane. I to već neko vrijeme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da riješimo i taj misterij...2062 029.

th_DSC07437-1.jpg

 

Fotka je sa početka 8.mjeseca 2011.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da riješimo i taj misterij...2062 029.

 

 

Fotka je sa početka 8.mjeseca 2011.

 

Znači OVV je imao posla na njoj, izgleda da je bila na kakvom MP kad je dobila novo bojanje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 062 029-0, od danas u Varaždinskom kraju umjesto 2 062 019-1.

 

 

Khm..., čini se da baš i nije tako. :hm

 

Noćas, nakon što je odvezla 65401, ostala je na RK. Na 65400 je 2 044 006, umjesto koje je 2 062 029 jučer na 3000 stigla u Vž.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

ili je 029 ili je 021. nema druge :-)

Sasvim sigurno 029, slika je umanjena pa se broj malo zamutio, na slici visoke rezolucije se dobro vidi 029, bez mogućnosti pogreške.


Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ili je 029 ili je 021. nema druge :-)

2 062 021 ne postoji to ti je sada Turner 2 062 104 bivša 664-010. 2 062 029 več neko vrijeme ima natpis vuča vlakova i komplet je prefarbana u tamniju plavu boju u OVV Zagreb samo što na desnoj strani ima napisan broj u stranu to se vidi na slici ja sam bio na njoj u Vrbovcu dok je vozila vlak 62434 iz Kc. u Resnik, onda sam zamijetio da ima natpis i da je friško ofarbana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2062 038 je prije nešto više od sat vremena prošla kroz Dugu Resu na vlaku 523! Na žalost nemam snimke ni fotke, ali sutra ću je čekati ako bue na 520! :D

Ima li netko da ju je možda slikao u Zagrebu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

2062 056 jučer i danas vuče jedan vagon u zamjeni za Šveda iz Zadra

Edited by Westin

Share this post


Link to post
Share on other sites

2062 038 je prije nešto više od sat vremena prošla kroz Dugu Resu na vlaku 523! Na žalost nemam snimke ni fotke, ali sutra ću je čekati ako bue na 520! :D

Ima li netko da ju je možda slikao u Zagrebu?

U Gračacu je 038 završila vožnju, a 7123 015/016 nastavio prema Splitu kao 523.

Edit: 038 je sad na 522. :D *priprema kameru*

Edited by VortaBlack

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...