Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 1142 (JŽ 442) Brena

Recommended Posts

Problemi na 1142 012 su riješeni te je ona danas napokon puštena u promet. I kamo će prvo najsvježije sređena brena ako ne na putnički za Koprivnicu? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakvo je stanje sa "desetkom"? hoće li se ubrzo pridružiti "konjici"? :D


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

kakvo je stanje sa "desetkom"? hoće li se ubrzo pridružiti "konjici"? :D

 

Ovisi kaj smatras ubrzo. Jer, jos mjesec-dva nece biti gotova, barem dok Gredelj ne plati Koncaru sto im duguje pa da ovi isporuce opremu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ček, ček, jasno je meni da zbog dugova Gredelja ka Končaru KOnčar može nešto da ne isporuči, ali u ovom slučaju strada samo treća strana, tj. HŽ.

Verovatno postoji neka odšteta koju će Gredelj platiti HŽ-u ako bude kašnjenja, ali to ništa ne rešava stvar, HŽ-u treba lokomotiva, a ne naknada štete, pogotovo što ako bi se to produžilo lokomotiva možda nikad ne bude kompletirana, a Gredelj nikada ne bude imao dovoljno novca da plati štetu. Suludo.


Čekajući tramvaje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma što li je to sa 1142 008, žuta je na vortinom mapperu :D


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Šidu se zapucala u vagone prije nekih dva tjedna jer su joj otkazale kočnice sa nekih 20kmh!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sta je sa 1142-001

Stoji na RK,vodi se kao IP,ali što je u kvaru ne bih znao,probat ću saznati..Očito su ili dijelovi u pitanju,neki veći popravak ili nešto treće..

Share this post


Link to post
Share on other sites

zlayo, jesi saznao šta je sa 1142-001?


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

prevrnuo sam internet da nađem ovu sliku

 

956_ellok_22_v.jpg


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

auuu, zakon fotka!

Kak bi rekli stranci (citaj: Ameri): Thanks for sharing!

hvala, jel to brena bila na testiranju na hladnoći?


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala, jel to brena bila na testiranju na hladnoći?

Da, u Beču, u staroj temi imaš podatak da je lokomotiva bila u "frižideru" te da se testirao rad lokomotive i njene funkcije pri niskim temperaturama (preko -30).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, u Beču, u staroj temi imaš podatak da je lokomotiva bila u "frižideru" te da se testirao rad lokomotive i njene funkcije pri niskim temperaturama (preko -30).

hvala na informaciji...


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brena 008 danas bila na probi do Vrbovca. To znači da bi uskoro trebala u promet. Na popravku je bila više od 2 mjeseca.


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

S obzirom da je prva ASEA prošla dalje od Moravica, zanima me kako bi se brene nosile s izvlačenjem tereta iz Rijeke? U usporedbi s ASEA-ma od 0xx do 2xx pa i 3xx.

Koliko tona bi jedna brena mogla maksimalno izvuči iz Rijeke po vlaku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prema tablicama iz upute 52, masa mješovitih teretnih vlakova pri 29daN/t i brzini od 60km/h (dionica do Lokva) iznosi:

 

1 061 - 462t

1 141 (120km/h) - 422t

1 141 (140km/h) - 404t

1 142 - 432t

 

Putnički vlakovi prvi brzini od 70km/h:

 

1 061 - 385t

1 141 (120km/h) - 415t

1 141 (140km/h) - 408t

1 142 - 436t

 

To je samo teorija, što je u praksi - vidjet ćemo ;)


Prvi forum namijenjen autobusima u Hrvatskoj:

http://www.autobusi.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brena bi bila dobra,samo joj fali težina..(82 naspram 129 Žutkinih tona)

Share this post


Link to post
Share on other sites

šesteroosovinska izvedba brene bi bila kao stvorena za takvu prugu


Željeznica je bolest ili ljubav
Od nje se ne može obraniti
Kada te jednom privuku željezne tračnice
Od njih se više nikad ne možeš oitkinuti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...