Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 1142 (JŽ 442) Brena

Recommended Posts

Zanimljivo je vidjet (bar mi se čini) kak ova shema bojanja Brenu čini kraćom tj. izgleda ko da je kraća. Orginalna boja ima uzdužno više boja pa se čini ispruženija od ove.

Također, ne sjećam se, da li i stara Brena ima vatrogasni aparat u kabini i da li je to sad standardna oprema?

Aparati su obavezni...ali više nije bitna količina samih aparata nego ukupna masa sredstva za gašenje.

Trebali bi biti u upravljačnici...naglašavam trebali,ali nakon nekoliko nekontroliranih aktivacija aparata (ispraznili se sami od sebe ) strojovođe ih redovito sele u strojarnicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Momci, molim vas stanite na loptu. Nisam htio brisati poruke, ali sam iz jednog posta obrisao uvredljiv sadržaj i iz drugog odgovor na to. Budite dobri i nastavite raspravu u smirenom i uljudnom tonu. Hvala na razumijevanju.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema ide pod ključ dok se strasti ne stišaju.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečki, Stanley vas je upozorio, držite se teme, u okvirima normalne verbalne komunikacije.

Neki kao da namjerno dolijevaju ulje na vatru. Smirite strasti i pazite šta pišete. Argumentirana i suvisla rasprava, pa čak i žustra, ali u okvirima pristojnog ophođenja jednih prema drugima je poželjna. Vrijeđanje, provokacije i poticanje svađe nije!

Za sada oatajemo na ovome, postovi su pročešljani i dijelom obrisani.

Ponovno započinjanje "fajta" donositi ce povećanje Warn Levela.

Za sad toliko.

 

 

A sad, dao bih i svoj komentar na neke stvari.

Svi mi na forumu smo ljubitelji željeznice, i svaki od nas posjeduje drugačija znanja o njoj.

Svi smo mi entuzijasti i svi želimo svoje znanje nadograditi. No nažalost neke stvari ipak nisu za svačije oči i uši, i s tim se moramo pomiriti.Zato vas molim za razumijevanje kad izostanu odgovori na neka vaša pitanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne kužim u čemu je kvaka, jel to neka boja nevidljiva za radar ili neki tajni sastojak plastike novog pulta.... Najbolje da ta makina uopće ne izlazi iz hale jer kad je vražji švabe vide isto tako će modernizirat svoje Tauruse i Vektrone...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na fotografijama crvena (Zagrepčanka) izgleda nekek krača, pa me zanim za kuliko su je skratitili.


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na fotografijama crvena (Zagrepčanka) izgleda nekek krača, pa me zanim za kuliko su je skratitili.

Koliko ja znam nisu je skratili, valjda zbog boje djeluje "kraća"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisu skratili lok.

 

Kako to da je odlučeno da pult ostaje na lijevoj strani za razliku od drugih novijih lok/rekonstrukcija ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisu skratili lok.

 

Kako to da je odlučeno da pult ostaje na lijevoj strani za razliku od drugih novijih lok/rekonstrukcija ?

A gdje bi ti smjestio pult? Na desnoj strani pokraj vrata?


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je HZPP preuzeo 1142 008? I, ako da, da li lokomotiva vozi?

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je HZPP preuzeo 1142 008? I, ako da, da li lokomotiva vozi?

 

pozdrav

toma

Sutra ide kao školarka u Novsku da se na njoj obućavaju strojovođe. Mislim da nakon toga ostaje u PP.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra ide kao školarka u Novsku da se na njoj obućavaju strojovođe. Mislim da nakon toga ostaje u PP.

 

Ima li uopće velikih promjenu odnosu na vlak 6112 odnosno njegov upravljački pult?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako to? Brene su manje više na svim brzim i poslovnim vlakovima, tako da je malo glupo da se šalje na putnički.

Edited by Portos

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ima li uopće velikih promjenu odnosu na vlak 6112 odnosno njegov upravljački pult?

 

6112 i 1142 su dva različita vozila. EMV ima jednodjelni vjetrobran i pult na sredini upravljačnice. 1142 ima pult na lijevoj strani upravljačnice jer ga zbog dvodjelnog vjetrobrana ne može imati u sredini. Također različita su vozila pa nemaju sve iste prekidače a 1142 ima i ručicu indirektnog kočnika na pultu. Nastojalo se imati iste prekidače na istim mjestima kako bi se strojovođe bolje snalazile pri upravljanju lokomotivom.

 

Kako to? Brene su manje više na svim brzim i poslovnim vlakovima, tako da je malo glupo da se šalje na putnički.

 

Slati će ju gdje god bude potrebno dok dovoljan broj strojovođa ne položi za nju ispit.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad će 007 na probe?


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije sat vremena projurila prema istoku, viđena kod Sesveta.


Željeznice su ogledalo države :deda:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad će 007 na probe?

 

Ne zna se još. Tokom remonta se naišlo na jedan veći kvar u glavnom transformatoru s kojim je lokomotiva koliko-toliko funkcionirala dok je bila u prometu ali stala bi kad-tad te smo u dogovoru s vlasnikom dogovorili dodatne radove te odgodu isporuke jer se kvar morao sanirati. Čekamo transformator s remonta da bi mogli kompletirati lokomotivu. Kad je sastavimo slijedi ispitivanje i probna vožnja. Nadamo se isporuci krajem Srpnja ali sve je to relativno.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sviđa mi se novo bojanje :angry:


Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne sviđa mi se novo bojanje :angry:

Meni se ne sviđaju niti svjetla a niti novo bojanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ne sviđaju niti svjetla a niti novo bojanje.

Meni se sviđa i bojanje i svjetla.

mismotunavek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Živimo u demokraciji i svatko ima pravo na svoje mišljenje. :rolleyes:

 

No shemu bojanja iako nam se nekima ne sviđa, morat ćemo je prihvatiti i priviknuti se na nju isto kao i "crne kutije" na njoj...


Brzi vlak (744 "Cibalia") iz Vinkovaca, Strizivojne Vrpolja, Slavonskog Broda, Nove Kapele - Batrine, Nove Gradiške, Novske i Banove Jaruge, za Ivanić Grad, Dugo Selo i Zagreb dolazi na treći kolosijek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini razlog zašto je boja promijenjena na lokomotivi je promidžba. Kako bi Končar napravio reklamu da je modernizirao lokomotivu, ostavio staru shemu bojanja i pozvao novinare? Ovi bi mislili da se radi o prvotravanjskoj šali. Prema tome, radi se o PR-u. U cijeloj priči sve je legitimno i naručitelj i izvođač imaju pravo dogovoriti sve stavke pa tako i ono koja se tiče vanjskog izgleda lokomotive. Mišljenja sam kako je shema bojanja lokomotive 1142 od 1981.-2017. klasična i kao takva prepoznatljiva barem u Hrvatskoj bilo. U Europi je, ako ništa drugo, originalna (treba cijeniti činjenicu da je lokomotiva 36 godina izgledala isto) Vozilo u crvenoj boji je više prepoznatljivo za OBB. S druge strane, da je netko konzultirao dizajnera Ljubičića rekao bi da na lokomotivu stave kvadratiće i da ju nazovu Hrvatica. Dobro, ne znam što bi Ljubičić rekao, ali utvaram si da sam na dobrom putu. Uglavnom, sto ljudi, sto ćudi :palac:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tko konkretno unutar HZPPa odlucuje o vanjskom izgledu lokomotive?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...