Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Vice

HŽ 2044 (JŽ 645) Mala karavela

Recommended Posts

Idemo dalje, u ovoj temi nastavljamo pisati o lokomotivama serije 2044.
Linka na staru temu:
http://www.zeljeznic...3-gdje-su-2044/

Stara JŽ shema bojanja

 

8YRrOFi.jpg

Photo by: Ante Klećina

Standardna HŽ shema bojanja:
2044012-4.jpg
Photo by : Zeus

Najnovija shema bojanja:

nKFMvr8.jpg

Photo by: Danijel Obradović

Diesel-električne lokomotive serije 2044 tvrtka "General Motors" iz SAD-a sagradila je 1981. godine. Lokomotive serije 2044 su šestoosovinske s pojedinačnim osovinskim pogonom i osovinski rasporedom ( A1A)' ( A1A)'. Namijenjene su isključivo za vuču putničkih vlakova, iako se koriste i za vuču teretnih vlakova. Osoivnsko opterećenje iznosi 16 t/os. Budući da su lokomotive serije 2044 namijenjene za vuču vlakova na prugama sa srednjim usponima, imaju zadovoljavajuće vučne karakteristike i u pogledu svih četiriju vučnih motora i u pogledu osovinskog rasporeda. Sve lokomotive ove serije opremljene su generatorima za električno grijanje vlaka proizvedenima u tvrtki CATO. Trofazni generator izmjenične struje napona 1100 V napaja električnom strujom ispravljače koji je ispravljaju u istosmjernu struju napona 1500 V, koja služi za grijanje vagona i za napajanje trošila u njima.(Napomena: Dio lokomotiva opremljen je pretvaračima, tako da se za grijanje vlaka dobije izmjenično stanje,1500 V, 50 Hz.) Građene su za najveću voznu brzinu od 124 km/h.


Osovinski raspored : ( A1A)' ( A1A)'
Instalirana snaga :2507 KS (1765 kW)
Snaga lokomotive za vuču :
2330 KS (1640 kW) ( bez grijanja vlaka ) / 1823 KS (1283 kW) ( sa grijanjem vlaka )
Maksimalna brzina : 124 km/h
Duljina preko odbojnika : 16994 mm
Širina lokomotivskog sanduka : 2954 mm
Najveća visina od GRT : 4191 mm
Ukupna masa lokomotive : 100,2 t
Najveće osovinsko opterećenje : 16 t/os
Najveće opterećenje po dužnom metru : 5,9 t/m

U inventarskom parku HŽ Vuče vlakova d.o.o. nalazi se 30 lokomotiva serije 2044, od čega je 14 komada raspoređeno u Jedinicu za vuču vlakova Varaždin i 16 komada u Jedinicu za vuču vlakova Osijek. Lokomotive povremeno dolaze na ispomoć iz Varaždina u Osijek i obrnuto. Trenutno su 2 lokomotive ove serije neaktivne (ne voze već jako dugo vremena), a to su 2044 009 (nalazi se u depou Varaždin) i 2044 025 (nalazi se na Ranžirnom kolodvoru u Zagrebu). Za te dvije lokomotive daljna sudbina je otpis i prodaja (NREC program).

Podjelom HŽ Vuče vlakova ove lokomotive pripale su HŽ Putničkom prijevozu. U međuvremenu su tri lokomotive prodane, i to 2044 003 i 2044 005 koje je kupila leasing kuća Skinest Rail, a u najmu su PPD Transporta iz Zagreba., te 2044 010 koja je prodana Kosovskim željeznicama.

Uz njih je još nekoliko neaktivnih lokomotiva bilo ponuđeno na prodaju, ali zasad su i dalje u vlasništvu HŽ PP-a.

 

 

Više podataka:
http://www.zeljeznic...tacija%20VV.pdf

Link na galeriju fotografija:
http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/9097-galerija-fotografija-2044-mala-karavela/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo najnovijeg stanja serije 2 044, koje je dosta zanimljivo.

 

Depo Varaždin

 

001 - ne vozi, na popravku u OVV Varaždin

002 - ne vozi, stoji skoro godinu dana u TŽV Gredelj i čeka odluku o popravku

003 - vozi

004 - vozi

005 - vozi

006 - vozi

007 - vozi

008 - vozi

009 - neaktivna

010 - vozi

012 - vozi, trenutno na RK

016 - ne vozi, na popravku u OVV Varaždin

017 - ne vozi, na VP u TŽV Gredelj

020 - vozi

 

Depo Osijek

 

011 - vozi, trenutno na ispomoći u VV Varaždin

013 - vozi

014 - vozi

015 - vozi

018 - vozi

019 - vozi, trenutno na GK Zagreb

021 - vozi

022 - vozi, trenutno na ispomoći u VV Varaždin

023 - vozi

024 - vozi

025 - neaktivna

026 - ne vozi

027 - vozi, trenutno na ispomoći u VV Varaždin

028 - ne vozi, na VP u TŽV Gredelj

029 - vozi

030 - vozi, trenutno na RK


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

od 30 komada 8 ih ne vozi sto je 27% voznog parka. krasno.


Hej haj, bas nas briga,

vozamo se na taljiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites

S time da za 009 i 025 možemo slobodno reči da su otpisane, obzirom da su navedene u oglasu za prodaju, kao i 16 ostalih lokomotiva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

026 je cijelo vrijeme bila u Koprivnici, a jučer je na čelu vlaka 590 stigla u Varaždin na nekakav pregled.


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

026 je cijelo vrijeme bila u Koprivnici, a jučer je na čelu vlaka 590 stigla u Varaždin na nekakav pregled.

Znači ona je jučer vukla brzi 590 ja nisam mogao naći niti jednu lok. u maperu niti na mobitelu a nju su izvadili iz garaže da vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osjećanka 013 će danas do Kotoribe. Jel to opet neki manjak lokomotiva na Vž području?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osjećanka 013 će danas do Kotoribe. Jel to opet neki manjak lokomotiva na Vž području?

 

Ta loksa već danima vuče IC 550/551.

 

Na 994 je trebala biti 022, ali izgleda da su uzeli prvu koja im se našla pri ruci. ;)

 

A možda se 022 treba vratiti u Osijek, pa će ona biti na 551, ili su možda skrpali koje nagibnalo, pa će ono na 551. :?:


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Izgleda da nam je u noći 02/03. 09. na vlaku 33016, nekako u tišini, 2 044 020 otišla u mirovanje, a s njom i posljednji stari dobri lesli na 2 044 seriji.

 

Radi se o isteku revizije. Zadnji VP na kojem je bila, bio je 03.09.1997., što uvećano za 12+2 godine iznosi 03.09.2011.

 

Nadam se da će čim prije put Gredelja i vratiti se blistava popout bonda s aktivnim numberboardsima. ;)


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam info da bi 2 044 017 trebala sutra, 19.09., na probu. Pisano je osoblje iz Vz-a.


We are always ahead!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam info da bi 2 044 017 trebala sutra, 19.09., na probu. Pisano je osoblje iz Vz-a.

I danas je bila na probi do Zdenčine.

 

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?VAG=987820440178&Category=hzinfo&Service=Arlo&Screen=2

 

Uskoro je očekujmo u prometu :)


HŽ VUČA VLAKOVA

sedam-jedan-dva-jedan - Plavac je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2044-028 obavila vagu prošli tjedan .

 

Znači očekujemo je uskoro u Osijeku :jup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer se lokomotiva 2044 019 ugasila tijekom vožnje na vlaku 997. Nakon nekoliko minuta i dva pokušaja paljenja, lokomotiva se pokrenula i u Zagreb stigla redovno!

 

Nakon tog događaja tijekom sljedečih stajanja u stanici rad motora je spuštan u prvi položaj, umjesto u peti kako je inače kod vlakova koji imaju BEET vagone. Iako na mapperu piše drugačije, na vlaku su bili sljedeći vagoni: 2x Beet, 2x B i 1x Bl.

 

Video sa događaja:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo uređena, ulickana i ukrašena numberboardsima, 2 044 017 stigla je iz Gredelja na RK.

 

Postoji mogućnost da je na RK stigla zbog bruto probe, koja bi mogla ići prema Karlovcu, Dugom Selu, Sisku ili Savskom Marofu. Stoga preporučam forumašima kojima su dostupne navedene lokacije, njezino praćenje i eventualni napad fotićima, jer nije mala stvar biti prvi koji ju je poslikao u novom ruhu.

 

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?VAG=987820440178&Category=hzinfo&Service=Arlo&Screen=2

 

Sretno. ;)


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Novo uređena, ulickana i ukrašena numberboardsima, 2 044 017 stigla je iz Gredelja na RK.

 

Postoji mogućnost da je na RK stigla zbog bruto probe, koja bi mogla ići prema Karlovcu, Dugom Selu, Sisku ili Savskom Marofu. Stoga preporučam forumašima kojima su dostupne navedene lokacije, njezino praćenje i eventualni napad fotićima, jer nije mala stvar biti prvi koji ju je poslikao u novom ruhu.

 

http://vred.hznet.hr/hzinfo/default.asp?VAG=987820440178&Category=hzinfo&Service=Arlo&Screen=2

 

Sretno. ;)

 

Evo je na 61335! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako niste vidjeli numberboardse u videu:

 

numberboards.jpg

 

Nadam se da neću dobiti neki ban zbog posta za postom. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put da mi se svidilo ovo plavo bojanje i s velikim amblemom + numberboards. Stvarno mi dobro izgleda. A bogami, i lijepo zvuči,nema šta!

Edited by gugyto

Share this post


Link to post
Share on other sites

2044 017 videna u Karlovcu prije 20-25 min, isla je strojno.

Ne samo viđena. ;)

 

Snimljena je u prolazu kroz Dugu Resu, 10-ak min prije dolaska u Karlovac:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo. :jup

 

Svaka čast na trudu. :palac:

 

Sad je napokon 007 dobila kolegicu. :-D


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...