Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
ErrAseR

Oj Neretvo, ladna li si... 666-002

Recommended Posts

Kako vidim slike su iz Makiša samo ne znam kad su fotkane,jer lokomotiva 666-002 je uglavnom ispravna i radi na tzv.KRUŽNOJ u BGDu,a ostale 3 lok 666 su uposlene u Rumi,Zaječaru i u Kikindi,ali uz dosta veliki postotak imobilizacije.


Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako vidim slike su iz Makiša samo ne znam kad su fotkane,jer lokomotiva 666-002 je uglavnom ispravna i radi na tzv.KRUŽNOJ u BGDu,a ostale 3 lok 666 su uposlene u Rumi,Zaječaru i u Kikindi,ali uz dosta veliki postotak imobilizacije.

jel to znači da su još 4 u voznom stanju? koliko ih je ukupno bilo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
jel to znači da su još 4 u voznom stanju? koliko ih je ukupno bilo?

 

4.

666 001 - 004

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

666-004 je trenutno u Lapovu, umesto 644-002 koja je defektna i upucena u MIN na opravku. Razlog defekta je kvar na pom. generatoru. Sve lok. 666 su ispravne, koliko mi je poznato.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima :lol:

Koliko se sjećam ove 4 lokomotive (da li su bile samo 4 :?, a evvo Toma kaže da su baš 4) su imale nazive: Neretva, Dinara, Sutjeska, i četvrta :arrow: :?: :!: da li Kozara :roll:

Da li sve još vuku vezano za ove dvije donekle kontradiktorne informacije.

Bjosip:

.....lokomotiva 666-002 je uglavnom ispravna i radi na tzv.KRUŽNOJ u BGDu, a ostale 3 lok 666 su uposlene u Rumi,Zaječaru i u Kikindi, ali uz dosta veliki postotak imobilizacije.
i

R.Bradic:

Sve lok. 666 su ispravne, koliko mi je poznato.
. Pošto su sve vukle Plavi voz-vlak, je li sad one imaju ikakve veze sa novouspostavljenim Turističkim plavim vozom, koji kako čujem već vozi ili će voziti po određenim prugama u Srbiji i na relaciji Ljubljana - Beograd :?: btw čuo sam da su Slovenci posebno zagrijani za ovu ideju :lol:

pozdrav od igoraila ! :wink:


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav svima :lol:

Koliko se sjećam ove 4 lokomotive (da li su bile samo 4 :?, a evvo Toma kaže da su baš 4) su imale nazive: Neretva, Dinara, Sutjeska, i četvrta :arrow: :?: :!: da li Kozara :roll:

 

Dinara, Kozara i Sutjeska su bile tri Diesel - hidraulicne lokomotive Kraus - Maffei serije D66 (JZ 761) i sada stoje na slijepom kolosjeku u stanici Topcider.

 

pict15441yv.th.jpg

 

Ove sve cetiri lokomotive serije 666 vuku jer su ovu jesen sve isle ne probe iz MIN-a. Mogao sam ici na te probe ali nisam imao vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav svima :lol:

Koliko se sjećam ove 4 lokomotive (da li su bile samo 4 :?, a evvo Toma kaže da su baš 4) su imale nazive: Neretva, Dinara, Sutjeska, i četvrta :arrow: :?: :!: da li Kozara :roll:

 

Dinara, Kozara i Sutjeska su bile tri Diesel - hidraulicne lokomotive Kraus - Maffei serije D66 (JZ 761) i sada stoje na slijepom kolosjeku u stanici Topcider.

 

pict15441yv.th.jpg

 

Ove sve cetiri lokomotive serije 666 vuku jer su ovu jesen sve isle ne probe iz MIN-a. Mogao sam ici na te probe ali nisam imao vremena.

Hvala Scharnhorst na podacima. A koja je onda bila sa nazivom Neretva, da li samo jedna od 666-ica, sve četiri ili niti jedna :? :?

igorail ! :D


Odbojnike na tramvaje !

 

"""""""""""""""""""""""""""""

 

Svaki pravi railfan naprosto zadrhti kad u prolazu primjeti, da se na željezničkom semaforu

 

pojavi ZELENO svjetlo !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo za ove Kraus - Maffei sam siguran za imena jer je to profesor spomenuo na predavanju, a i nasao sam u jednoj knjizi.

 

Moze biti da su se i ove cetiri 666 isto tako zvale s tim da je dodana jos i Neretva posto ih je bilo cetiri.

 

Moze biti jer je od 1947. do 1957. godine Plavi vlak vukla parna lokomotiva MAVAG 1C1-4hv (JZ serija 11), nakon toga od 1957. do 1978. Kraus Maffei D66, da bi na kraju 1978. dosle 666.

 

Evo linka:

http://www.yurail.co.yu/prezentacije/plavi%20voz/vucna.htm

 

Mislim da bi ove detalje najbolje mogao znati Toma.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo za ove Kraus - Maffei sam siguran za imena jer je to profesor spomenuo na predavanju, a i nasao sam u jednoj knjizi.

 

Moze biti da su se i ove cetiri 666 isto tako zvale s tim da je dodana jos i Neretva posto ih je bilo cetiri.

 

Moze biti jer je od 1947. do 1957. godine Plavi vlak vukla parna lokomotiva MAVAG 1C1-4hv (JZ serija 11), nakon toga od 1957. do 1978. Kraus Maffei D66, da bi na kraju 1978. dosle 666.

 

JŽ 11 su bile 2D-2h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo za ove Kraus - Maffei sam siguran za imena jer je to profesor spomenuo na predavanju, a i nasao sam u jednoj knjizi.

 

Moze biti da su se i ove cetiri 666 isto tako zvale s tim da je dodana jos i Neretva posto ih je bilo cetiri.

 

Da, 761 je bilo 3 komada; a 666 4; pa je dodana Neretva. Usput, 761 su zanimljive jer je rijec o 6 osovinskoj verziji lok. V200...

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puno pozdrava iz Subotice!

Plavi voz sa dizel vučom su radile 3 lokomotive serije 761 do 1978 koje su bile dizel hidraulične lokomotive sa 2 dizel motora i proizvedene su u Njemačkom poduzeću Krauss-Maffei po narudžbi kao V200 serija.Po nabavci lok 666 lokomotive 761 su bile u Subotici i radile su na rel Sub-Vinkovci pa Sub-Kelebija(MAV) i na kraju je ostala 761-003 koju sam i ja vozio dok je korištena.Pre 2 godine su iz Subotice odvučene za Topčider gde se i dan danas nalaze,a planirana je njihova obnova za Plavi voz i železnički muzej.

Što se tiče lok 666 ima 4 kom i to 666-001,002,003 i 004 i po prestanku vuče Plavog voza iste se koriste gde god ima potrebe sa dizel vučom jake snage(2200KS) a malog osovinskog pritiska(16T).Trenutno se ne koriste za vuču Plavog voza u turističke svrhe,nego voze teretnjake u Lapovu Rumi Beogradu i Banatu.

Ako nekoga interesiraju podaci o lok 666 slobodno neka mi piše rado ću odgovoriti.

JOSIP


Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slike iz davnina; Dinara:

dinara2cs.jpg

 

...i opet ona u društvu Sutjeske i JŽ salona:

dinarasutjeska6ad.jpg

 

...druga slika je iz Njemačke a za prvu neznam.

 

To su lokomotive Krauss Maffei ML2200 bazirane na DB V200 a napravljene su četiri 1957. godine; Dinara, Kozara, Sutjeska i još jedna plava koja je ostala u tvornici i kasnije pregrađena u ML3000 (sa jačim motorima) i prebojana u crveno-bijelo. I u plavom i u crvenom izdanju je vozila na demo-vožnjama širom Europe ne bi li našla kupca (za nastavak proizvodnje) ali nije uspjelo. Završila je na DB-u kao V300 (prefarbana u crveno-sivo, kao V200) da bi 1975. prestala voziti i 1980. bila kasirana.

 

Jedina slika plave KM ML2200 koju imam je ova (LIMA model, nažalost u biti, što se detalja tiče, ML3000):

HL2008.jpg

 

...ovo je crveno-bijela KM ML3000 godine 1960. (na probi u Mađarskoj):

ml30006nk.jpg

 

...ML3000 u boji (opet LIMA model ali ovaj put korektan):

limaML3000wr.JPG

 

...a ovo DB 230 001-0 (nekadašnja DB V300 001) dok je vozila ranih 70-ih:

db23000104zq.jpg

 

...i zadnji dani (1979.):

db23000100yn.jpg


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krauss Maffei je kasnije (od 1961.) radio i ML 4000 ali je ona "malo" drugačija:

kmml4000cc5in.jpg

 

8)


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045. (snimljeno 08. ožujka 2006. u Pogonu lokomotiva u Gredelju)

p30704755gk.th.jpg p30704776rk.th.jpg

 

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045.

 

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.

 

Trebore, mozes li molim te opisati prijenos snage kod ove lokomotive od hidrodinamickog pretvornika okretnog momenta do kotaca.

 

Jel ona ima mehanicki mjenjac ili...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045. (snimljeno 08. ožujka 2006. u Pogonu lokomotiva u Gredelju)

p30704755gk.th.jpg p30704776rk.th.jpg

 

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.

 

A da se kao zabunite i ofarbate ju plavo sa natpisom "DINARA"? :wink:


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
A da se kao zabunite i ofarbate ju plavo sa natpisom "DINARA"? :wink:

 

Da, prema sugestiji nekog starog majstora; hehehe

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
A da se kao zabunite i ofarbate ju plavo sa natpisom "DINARA"? :wink:

 

Teško.... Titove lokomotive su farbane auto-lakom da bi imale viši sjaj, a i natpisi su bili posebni. Na tim se lokomotivama radilo u posebnom, ograđenom dijelu pogona gdje se kontrolirao svaki ulaz i izlaz radnika. Lokomotive je danonoćno čuvalo posebno osiguranje.... Ali i opet je bilo situacija da su lokomotive nastradale prije odlaska iz gredelja... Npr. nalete osovine ili vagoni s ugljenom... prođu 5-6 skretnica da ih nitko nije ni vidio i baš se zalete u lokomotivu koja drugi dan ide doma, a netko je ostavio otvorena vrata. Baš nezgodno....


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo i od mene nešto... Nije serija 300 (odn. 230) nego 200 (odn. 220), točnije 220-045.

 

Lokomotiva se obnavlja za talijanskog kupca FER.

 

Trebore, mozes li molim te opisati prijenos snage kod ove lokomotive od hidrodinamickog pretvornika okretnog momenta do kotaca.

 

Jel ona ima mehanicki mjenjac ili...

 

MOram priznati da mjenjači nisu moja struka - da se mene pita svi dizeli bi imali generatore (onda bi ja to lakše polovio) ali mi ni tvoje pitanje baš nije jasno... Lokomotiva ima hidrodinamički mjenjač (popularno hidraulički) i to stoji, a zakaj pitaš dal ima mehanički?

Prijenos snage u tim mjenjačima se događa kad se ostvari punjenje pretvarača (sklop dvije turbine) čime ulje ostvari vezu između ulazne turbine i izlazne. Ulazna turbina je vezana za pogonski motor a izlazna na postolje.

Taj mjenjač je ogroman i ova lokomotiva ih ima dva (svaki ispod jedne upravljačnice) i užasno su bučni i ćudljivi. Mislim da se ovih dana neću stići baviti time ali kad stignem malo ću to proći pa mogu i malo bolje objasniti.


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, jasno mi je sad. Nema mehanicki mjenjac sto je i normalno. Negdje sam izgleda krivo nacuo, a i bilo mi je cudno da V200 ima mehanicki mjenjac sa tolikom ugradjenom snagom. :shock:

 

Znaci lokomotiva ima Voithov hidrodinamicki mjenjac s hidraulickim spojkama i vise hidrodinamickih pretvornika okretnog momenta.

 

Jel bi te mogao zamoliti da poslikas malo lokomotivu dok je raskopana, pogotovo hidraulicki dio i veze osovina s mjenjacem? :)

 

Jel u njima ostaje Maybachov Dieselov motor i reparira se ili se ugradjuje novi Caterpillar?

 

Da li motori lokomotive ove snage moraju zadovoljavati emisijsku normu Stage II?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...