Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
EuroCity

Francuz - jučer, danas i sutra...

Recommended Posts

Dana 13. listopada 2011. potpisan je ugovor o ustupanju dizelmotornog vlaka „Francuz“ serije HŽ 7021 udruzi „ Željeznički zaljubljenici slavonije“ iz Požege. Ugovor su potpisali gospodin Oliver Krilić, dip.ing kao direktor društva HŽ Vuča vlakova d.o.o., te gospodin Goran šojat kao predsjednik Udruge „ŽZS“.

 

Ugovorom se vlak „Francuz“ serije HŽ 7021 u sastavu: 7021 006, 4021 003, 5021 011, 4021 009 i 7021 006 ustupa Udruzi s ciljem realizacije projekta „FRANCUZ – jučer, danas i sutra…“ koji ima za cilj trajno promicanje i promoviranje Hrvatskih željeznica u sklopu Željezničkog spomen parka u Požegi.

 

Prema Ugovoru, vlak će se u organizaciji HŽ vuče vlakova d.o.o. i HŽ Carga d.o.o. nakon tehničkog pregleda otpremiti u Požegu gdje će predstavnici HŽ vuče vlakova i Udruge obaviti primopredaju vlaka. Na sastanku je i dogovoreno da će se tehnički pregled, te priprema vlaka za prijevoz obaviti do sljedećeg tjedana kada nakon odobravanja trase od strane HŽ Infrastrukture vlak kreće za Požegu.

 

Nakon sastanka i potpisivanja Ugovora, predstavnici Udruge su se uputili na Ranžirni kolodvor gdje su još jednom pregledali vlak i oštećenja, kako bi prije dolaska vlaka u Požegu osigurali prijeko potrebna sredstva i materijal za sanaciju "Francuza".


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako smo najavili da će se obaviti pregled, vlak je pregledan i prema očekivanom nije uočen niti jedan tehnički problem koji bi onemogućio transport do Požege.

Na vlaku su uz preglede obavljenje i radnje pripreme za transport koji je planiran za 24.10.2011.

O detaljima ćemo Vas obavjestiti kroz nekoliko dana.

 

Ako netko ima bilo kakvog materijala vezanog uz vlak Francuz, a voljan nam je to ustupiti za Željeznički spomen park - rado ćemo to prihvatiti te

arhivirati i pripremiti za izlaganje u sklopu spomen parka.

Kako je spomen park posvećen ne samo Francuzu već i željeznici općenito, svaki Vaš predmet željezniče tematike bio on star, prašnjav ili nov koji želite pokloniti je dobrodošao:

Uniforme, kape, knjige, loparići, svjetiljke, fotografije, table, te svi ostali predmeti koji imaju nekakv značaj ili sentimantalnu vrijednost...

Također, i svaka Vaša osobna priča, doživljaj ili nešto slićno može biti dio naše arhive. U krajnjem slučaju, te stvari čine povijest zanimljivijom i daju joj život.

 

Za sve informacije možete nam se javiti na PP, e-mail: uduga.zzs@gmail.com ili na Facebook stranici "Udruga Željeznički zaljubljenici Slavonije"

 

Lijepi pozdrav!

 

Ivan Stojaković

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitam zadnji EuroCity-ev post gdje poziva sve railfanove na suradnju i pitam se hoće li jednog skorog dana mala građanska inicijativa prerasti "profesionalne" okvire HŽM-a????

 

Nadam se da hoće!

Edited by danijellikar

Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

„FRANCUZ KREĆE U MALI SVIJET VELIKIH DOSTIGNUĆA“

U ponedjeljak 24. listopada 2011. godine, iza 08:00 sati kolodvor Zagreb RK otpremit će DMV serije HŽ 7021 „Francuz“

u sastavu 7021 006, 4021 003, 5021 011, 4021 009 i 7021 008 za kolodvor Požega.

Prijevozni put vlaka je Zagreb RK – Velika Gorica – Sisak – Sunja – Novska – Nova Kapela Batrina – Požega.

Dolazak u Požegu predviđen je u poslijepodnevnim satima što će i medijski biti popraćeno.

 

Nakon višemjesečnih priprema vlak „Francuz“ kreće na svoje posljednje putovanje,

stoga u ime cijelog tima koji rade na projektu „Francuz – jučer, danas i sutra…“

želimo iskazati zahvalu svima onima koji su na bilo koji način sudjelovali u realizaciji

ovog djela projekta. Vjerujemo da ćemo uspješnu suradnju nastaviti i u drugoj fazi projekta

koji obuhvaća sanaciju i uređenje vlaka, te pripreme za otvaranje Željezničkog spomen parka u Požegi.

 

Nadamo se da će svi koji se nađu na relaciji prijevoza vlaka bili oni zaljubljenici u željeznicu,

ili oni koji su barem jednom iskusili doživljaj putovanja „Francuskim vlakom“ zabilježiti

njegovo posljednje putovanje u „Mali svijet velikih dostignuća“.

 

Sve materijale koje prikupimo također ćemo uvrstiti u našu arhivu i prezentacijski film.

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

kad je u gorici? slobodan sam do pola 9 ujutro, pa bih ga mogao otić poslikat malo do kolodvora...


Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...

 

lijevi_zps9ef74380.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifsrednji_zpsad9ecb4c.gifdesni_zpsbf3fbf91.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime, vožnja u vlaku je moguća tek od kolodvora Nova Kapela-Batrina do kolovora Požega i to za organizacijski tim. Ako ste slučajno zainteresirani za taj dio, javite nam se kako bi Vas mogli staviti na popis. Moramo napomenuti da vlak nije očiščen, i da nije pripremljen za prijevoz putnika, već nam HŽ Vuča vlakova i Cargo izlaze u susret tako da su nam nekolicini dopustili vožnju na navedenoj relaciji.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros (24.10.2011.) u 09:10 vlak Francuz u sastavu 7021 006, 4021 003, 5021 011, 4021 009 i 7021 008 otpremljen je iz kolodovra Zagreb RK prema Požegi.

:party


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juhu! :cheer:


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Francuz je u 15:50 došao u Požegu! :jup

7021006.jpg

 

77091.jpg

 

Garnituru je do Nove Kapele vukla Brena 015,a od Kapele do Požege 2062 025.

 

Čestitke svima koji su sudjelovali u ovom projektu i poduhvatu! :jup :jup

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskrene čestitke svima koji na bilo koji način sudjelovali u tom projektu. :pivo

 

U pogledu očuvanja željezničke baštine ovo je uistinu veliki korak.

 

Hvala vam. :palac: :hai


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala Vam u ime svih nas koji smo sidjelovali u ovom povijesnom događaju. Sad slijedi posao sanacije i uređenja, a sudeći po današnjim reakcijama, ovaj projekt je bio pun pogodak! :-)

Zahvalio bih se i u osobno ime i podjelio sa vama svoju radost...

Opširniji opis današnjih zbivanja Vas uskoro očekuje i ovdje...

Lijepi pozdrav svima!


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislila sam da sam propustila priliku provozat se Francuzom, no eto, neočekivano, ipak sam i to doživjela! I ovim putem čestitam Eurocityu, koji je zadnjih mjeseci uložio svaki atom snage u ovo, a i ostatku ekipe. :pivo


there is no running that can hide you cause i can see in the dark...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislila sam da sam propustila priliku provozat se Francuzom, no eto, neočekivano, ipak sam i to doživjela! I ovim putem čestitam Eurocityu, koji je zadnjih mjeseci uložio svaki atom snage u ovo, a i ostatku ekipe. :pivo

 

Hvala ti puno! :ples: Drago mi je da si zajedno sa nama imala priliku Francuzem doći u "Mali svijet velikih dostignuća".

 

www.szz.hr

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kojom brzinom je bila otpremljena pošiljka?

 

Vlak je bio vučen sa Vmax 50 km/h.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo je u Regionalnom dnevniku na HDZ2 prikazana kratka vijest o Francuzu.

Edited by Pfaff

"Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"

VracamSeOdmah.jpg

Sunger meteo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas su počeli radovi na unutarnjem djelu vlaka. Prvi na redu je vagon bar oznake 5021 011 gdje je učinjen detaljni pregled, te se odmah pristupilo sanaciji i uređenju. Uklonjen je tepih iz hodnika i odjeljaka koji će se zamjeniti novim. Skinute su sve zavjese koje idu na pranje, prostor oko šanka je na grubo obrađen, i ukljonjeno je sve smeće i otpad iz vagona. Sutra se radovi nastavljaju u kuhinji, na ulazima i u odjeljcima. Pod u prostoru bara će također biti zamjenjen te se nadamo da će se vagonu uskoro vratiti barem mali dio staroga sjaja.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da izrazim čestitke Eurocityu i ostatku ekipe za trud, svaka čast! :pivo

 

Prekjučer sam i ja imao prilike provozati se francuzom od Nove Kapele do Požege, pa stoga nekoliko fotki:

 

 

Dolazak u Novu Kapelu

DSC04526.jpg

 

DSC04528.jpg

 

Francuz na svom konačnom odredištu

DSC04538.jpg

 

Pogled kroz upravljačnicu

DSC04542.jpg

 

Nastavljamo dalje šetnju francuzom:

DSC04536.jpg

Edited by skretničar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li biti skinut ovaj ružan pokrovni lim iznad desnog dijela upravljačnice, za kog pretpostavljam da je nekakav naknadno ugrađeni zaštitni pokrov vanjske jedinice klime upravljačnice?

Edited by darko06

EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

DSC04563.jpg

 

Buffet

DSC04557.jpg

 

DSC04553.jpg

 

Godine neodržavanje stvorile su idealne mikroklimatske prilike za razvoj gljiva

DSC04554.jpg

 

Jedan detalj iz sobe za stjuardesu: uređej za upravljenje audiovizualnim uređajima

DSC04556.jpg

 

Jedan detalj upravljačnice

DSC04541.jpg

 

I za kraj - pogled u zahod

DSC04565.jpg

Edited by skretničar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Inače ovako na prvi pogled čini mi se da je vlak u vrlo zadovoljavajućem stanju. Vanjska limarija moći će biti popravljena samo brušenjem i ličenjem. Izgleda da neće trebati krojiti nove vanjske pokrovne limove.

Još jednom, svaka čast!

I za utjehu, koliko je meni poznato, niti Amerikanci nemaju sačuvanu EA/EB odnosno E1 pogonjenu Wintonovim diesel motorima (to je inače prethodnik 567), sve sačuvane su "only on static display". Neko je pokušao restaurirati Zephyra, ali mislim da se nije daleko došlo.

PS. Može slika kako ga vuče (pretpostavljam) Ličanka?


EMD je moja strast /EMD is my passion :ljubav:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...