Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
EuroCity

Francuz - jučer, danas i sutra...

Recommended Posts

Odlično, hvala Bogu pa je rješeno, iznenađujuće brzo. :skok Nitko nije uslikao kako ga 2062-025 vuče na zasluženo mjesto?! Volio bi to vidit (Mapper kaže da se nakon nekog vremena 2062-025 vratila u domicil Vinkovce i odmah došla na teretni za Veliku). Al otom-potom!!! :mig:


Tražim fotografije Plavaca iz '90-ih ili početka 2000-tih godina: 7121-013, 020, 023, 024, 028, 029, 033, 034 i 035.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bit će fotografije i sa lokomotivom... :-)

Sad polako sređujemo vlak i vraćamo opremu u njega pa... Čim rješim neke stvari objavit ću fotke od jutros.

 

Tajna uspjeha je u volji, upornosti i poznavanju sustava, a najveća zvijezda vodilja je ljubav i strast prema željeznici...


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ni trenutka nisam sumnjao da će se vratiti na položaj gdje je i bio, jer kao što sam i tog dana napisao, ako ste uspjeli dovesti ga i sačuvati, onda ćete uspjeti i vratiti ga na mjesto gdje je i bio i evo ga, opet je tu.

Još jednom svaka čast, jedva čekam doći u Požegu i prvi put u životu ući u Francuza. :palac:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može pojašnjenje za nas koji nismo u željezničkoj struci?

Što je ili tko maglenjak? Da ne prepričavam ili prepisujem evo scan SIGNALNOG PRAVILNIKA iz 1939 godine treće izdanje tiskano 1954 gosine u Subotici.

 

img017rs.jpg

 

img019rs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što je ili tko maglenjak? Da ne prepričavam ili prepisujem evo scan SIGNALNOG PRAVILNIKA iz 1939 godine treće izdanje tiskano 1954 gosine u Subotici.

 

img017rs.jpg

 

img019rs.jpg

 

Evo što o istom kaže SIGNALNI PRAVILNIK iz 1968 godine drugo izdanje, tisak 1973 godina u Subotici.

 

img020rs-1.jpg

 

img021rs.jpg

 

Požega je tražila koliko se sjećam MAGLENJAKA ali nije dobila. Niti jedan kolodvor u ŽTP-u Zagreb to nije imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jučer (26.01.2012.) smo imali najveći broj posjetitelja u danu: 74

:pivo

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste li se ubacili u "Noć Muzeja" odnodno bili otvoreni i navečer, ili to s tim datumom ipak nema veze?


Danijel

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste li se ubacili u "Noć Muzeja" odnodno bili otvoreni i navečer, ili to s tim datumom ipak nema veze?

 

Podatak napisan o posjetiteljima je od četvrtka , a noć muzeja je bila u petak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi vizualni identitet - u skladu sa Hrvatskim željeznicama

i putovanju prema Europi na koje smo zajedno krenuli...

 

novilogosph.png

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva asocijacija mi je bila malo nastrana... :kul3

 

Nažalost, da.


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ne samo vama :mrgreen: Napisao sam jutros tamo na facebook stranici udruge ovo:

Prijedlog: http://desmond.imageshack.us/Himg821/scaled.php?server=821&filename=42023980.png&res=medium

U svakom slučaju obrisati donju sivu crtu jer ovako izgleda kao falos, a ionako taj donji dio na gotovo svim vlakovima je rezerviran za postolja i ostale stvari što je ovdje dobra zamjena riječ HRVATSKIH ŽELJEZNICA. Također bi bilo dobro da riječ SPOMEN PARK dominira, a bilo bi dobro koristiti i što manje boja jer u slučaju tiskanja sitotiskom (npr. majice, šalice i sl.) to je jako bitno. Više boja - veća cijena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:pahuljica Pozdrav iz "bijele" Požege! :pahuljica

 

20120203121123.jpg


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prva asocijacija mi je bila malo nastrana...

Zanimljivo, meni je prva asocijacija bila nagibni vlak. E sad, koliko je i to nastrano dalo bi se pričati. :cool:

A nagibni je kao stvoren za relaciju Požega - Zagreb.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry, al ovaj novi dizajn mi je apsolutno užasan... :(


there is no running that can hide you cause i can see in the dark...

Share this post


Link to post
Share on other sites

(...)

Oh, pa bitter nam se opet javila!

:jup


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry, al ovaj novi dizajn mi je apsolutno užasan... :(

Za ono vrijeme, bio je izvrstan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

SPOMEN PARK HRVATSKIH ŽELJEZNICA - izdali svoj prvi službeni promotivni letak

 

20120206134259.jpg

 

letak01.png

 

letak02.png

 

letak03.png

 

 

Spomen park Hrvatskih željeznica u Požegi tehnološki je park nacionalnog, a slobodni smo reći i svjetskog značaja kojemu je cilj zaštita željezničke tehničke baštine i trajna promidžba Hrvatskih željeznica.

Spomen park osnovala je udruga Željeznički zaljubljenici Slavonije sa sjedištem u Požegi, a isti je za javnost otvoren 11. prosinca 2011. godine. Otvorenju su između ostalih prisustvovali i generalni direktor Hrvatskih željeznica gospodin Zlatko Rogožar, ravnateljica Hrvatskog željezničkog muzeja gospođa Helena Bunijevac, gradonačelnik grada Požege gospodin Zdravko Ronko, ispred Fakulteta prometnih znanosti dr.sc. Borna Abramović te gospođa Marija Fratrić kao najdugovječnija stjuardesa Hrvatskih željeznica kojoj je pripala čast proglasiti Spomen park otvorenim.

 

Lokacija Parka je željeznički kolodvor u Požegi na kojem se kao stalni postav nalaze parna lokomotiva serije JŽ 51 i dizelmotorna garnitura serije JŽ 610/617 - HŽ 7021 poznata pod nazivnom „Francuz“ koja je ujedno glavni eksponat.

Parna lokomotiva koja se od 2004. nalazi na Požeškom željezničkom kolodvoru, iako u vlasništvu Hrvatskog željezničkog muzeja, služi i kao eksponat Spomen parka Hrvatskih željeznica. Lokomotive ove serije najviše su bile iskorištavane na prugama u Hrvatskom zagorju ali i na drugim lokalnim prugama, uglavnom nizinskima. Dok parna vuča 1988. u Hrvatskoj nije ukinuta, te lokomotive vukle su putničke i teretne vlakove. Izgradnja tih jedinstvenih i vrlo dobrih mađarskih lokomotiva trajala je desetljećima, i to u raznim varijantama. Bilo ih je sagrađeno 596, a bivši JDŽ kupio ih je 166. Budući da ih je u Hrvatskoj vozio velik broj i da su bile iskorištavane puno godina, lokomotive serije JDŽ/HDŽ/JŽ 51 postavljene su na deset željezničkih kolodvora kao spomen-lokomotive. Službeni oproštaj s parnom vučom u Hrvatskoj bio je priređen 23. rujna 1988. na kolodvoru Pakrac, i to tako što je parna lokomotiva s brojem 51-144 posljednji put odvezla vlak.

 

Uz ovu „parnu ljepoticu“ smjestio se i jedan „plavi ljepotan“ koji je desetljećima nosio titulu najluksuznijeg vlaka na prugama bivše i sadašnje države. Ovaj vlak u razdoblju od 1970. – 1972. godine proizvela je tvrtka Bissonneauu et Lotz u Francuskoj, a od tu proizlazi i nadimak ovoga vlaka – Francuz. Jedna garnitura se sastoji od pet dijelova, a ova koja je u sklopu projekta „Francuz – jučer, danas i sutra…“ sačuvana kao željeznička tehnička baština u svom sastavu ima dva upravljačka motorna vagona oznake 7021 006 i 7021 008 smještenih na početku i kraju garniture, dok se između njih nalaze dva vagona oznake 4021 003 i 4021 009, te vagon s barom oznake 5021 011. Francuzi su korišteni na povezivanju Slavonije i Dalmacije sa Zagrebom, a jedno vrijeme povezivao je Beograd i Zagreb. U vrijeme kada su došli na naše pruge uz klimatizacijske uređaje, bar, audio i video opremu te ostale detalje pružali su vrhunsku udobnost i komfor na kojem čak i danas pojedini željeznički prijevoznici u Europi, uključujući i HŽ samo mogu zavidjeti. Francuz je ubrzo nakon dolaska na naše prostore postao sinonim luksuznog putovanja, a upravo ovim navedenim činjenicama, te svim ostalim stvarima koje ovaj vlak čine posebnim, nakon 40 godina služenja zasluženo postaje spomenik tehnološkim dostignućima u razvoju vlakova u Europi ali i šire.

 

Restauracijom i obnovom Francuza vraćen mu je šarm kojim je osvajao simpatije putnika ali i osoblja koje je radilo na njemu. Time su stvoreni uvjeti da i danas, iako ne vozi, bude u službi društvu i nudi brojne sadržaje i aktivnosti. Tako se u unutrašnjosti vlaka nalazi muzejsko-arhivski dio, vagon za multimedijalne prezentacije, vagon bar sa salonskim djelom i knjiž-nicom u kojoj se postupno obna-vlja fundus knjiga te vagon za izložbe i radio-nice.

 

Cilj Spomen parka je i dalje šiti ponudu skupljanjem predmeta željezničke tematike, a zadaća je širiti muzejsku djelatnost s naglaskom na odgojno-obrazovne aktivnosti, kulturni turizam i druge suvremene sadržaje.

 

Uz navedeno, naša misija je prenijeti društvu i korisnicima prednosti i kvalitete Hrvatskih željeznica, vratiti kredibilitet, pokazati i dokazati da putovati vlakom nije ispod časti, te da smo sustav za kojeg čovjek može reći:

 

„Ovo je željeznica kojoj vjerujem!“

 

20120206134502.jpg


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan "plavi dečko" koji Požegu uz sve njene čari ipak čini još ljepšom...

 

20120208135250.jpg

 

 

P.S.

Ovako to izgleda kad Francuz bude zameten...

 

20120208132834.jpg

Edited by EuroCity

Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel postoji imalo nade da se to čudo od vlaka upali i pokrene??? ako fali dijelova ima na starim đuranima :D bilo bi ga predivno vidjet u akciji


G26C ili GT26CW-2 lijeva ruka na gasu, desni lakat kroz prozor i deri po 8-om

 

ALCO & EMD - 4EVER

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel postoji imalo nade da se to čudo od vlaka upali i pokrene??? ako fali dijelova ima na starim đuranima :D bilo bi ga predivno vidjet u akciji

 

U teoriji da, ali u praksi ne!

Osim motora za koje je upitno u kakvom su stanju, ovdje govorimo o kompletnoj elektrici, generatorima, vučnim motorima, upravljačkim sustavima, kompresorima itd., a koje bi trebalo kompletno ispočetka sastavljati. Nema toliko đurana (čak i kada bi ikakvi dijelovi bili kompatibilni) da se ovaj vlak dovede u vozno stanje.


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav je vlak bio na zadnjoj vožnji, po pitanju opreme u strojarnici ne nedostaje mu ništa.


Baš kao i Tesla; Ne žalim što su drugi pokrali moje ideje. Žalim što nemaju svoje.

 

wree-001-6.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...