seabral Posted July 1, 2011 Author Share Posted July 1, 2011 Hvala vam svima na komentarima ! Onaj industrijski kolosijek vodi na Kukuljanovo.... Ivani su ti na pruzi za Bakar (cca na pol puta prema Bakru), i više se ne koristi... Sve izgleda jadno i demontirano je Odvojak iz Škrljeva je prema industrijskoj zoni Kukuljanovo, za Ivane se pruga odvajala sa bakarske pruge i to sa otvorene pruge. Znači, tu sam totalno fulao. Zapravo, nisam se uopće pripremao za Ivane, nego su mi oni pali na pamet kad sam vidio ono razdvajanje triju pruga u Škrljevu. Sve mi se čini da ću morati ponovno tamo doći. Stvarno si živa volja! Prije bih rekao da su me pustili s lanca A taj dan je baš lijepo pripeklo sunce. Nadam se da nisi išao u japankama po ovim stijenama.. Naravno da ne Ipak sam se unaprijed pripremio za veranje po kamenju i kroz kupine i za eventualne gmizavce, pa sam obukao duge hlače i tenisice na noge. Jest da mi je bilo jako bedasto u tome hodati na Krku, ali dobro je došlo u kamenjaru ... jedino me je sve to još dodatno grijalo Ajmo ponovit Nemoj dvaput reći ... nije teško žabu u vodu natjerati Na srecu pa su izmislili digitalne foto aparate...inace bi neki bankrotirali Živa istina ... to sam i ja pomislio na kraju dana Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 A "Galeb" u Riječkoj luci? Nema ga više ili si ga propustio obići i slikati? Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 1, 2011 Author Share Posted July 1, 2011 A "Galeb" u Riječkoj luci? Nema ga više ili si ga propustio obići i slikati? Iskreno rečeno, ne znam ... nisam ga ni tražio. Bio sam svega 20-tak minuta u Rijeci čekajući svoju tinejdžerku da dođe na Rivu, pa da se vratimo natrag na Krk. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Vrlo zanimljiv članak! Za mene i dosta inspirujući, jer u ponedeljku smo s prijateljima oko riječkoj pruzi (vjerojatno ćemo putovati u 10:50 iz Rijeke za Moravicu/Ogulin, istim vlakom natrag i dalje neke hodanje oko prugi. Jer nemamo auto, moramo koristiti usluge HŽ i Autotroleja Rijeka. Kad bi bilo moguće izdati neku kartu, gdje bismo vidjeli kuda ići, da bismo vidjeli iste stvari, bio bih zadovoljan. Moj san je ići ovdje na "žutke", ale ovo vjerojatno nije moguće... Na otoku Krk ćemo biti u utorka, ali na putu iz Rijeke za Mali Lošinj, da cca. pol dana. Taj dan će biti čisto turistički, htio bih vidjeti selo Vrbnik i grad Krk. Da dođemo 9:40 za Krk, dalje 10:35 za Vrbnik, 12:50 natrag i moramo biti 18:15 u trajektnoj luci Valbiska, od kada polazi autobus za Mali Lošinj. Na žalost nema dobre autobusne veze između Krka i Vrbnika... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 1, 2011 Author Share Posted July 1, 2011 Kad bi bilo moguće izdati neku kartu, gdje bismo vidjeli kuda ići, da bismo vidjeli iste stvari, bio bih zadovoljan. Moj san je ići ovdje na "žutke", ale ovo vjerojatno nije moguće... Mislim da će teško biti organizirati javni prijevoz do ovih lokacija, ali riječki kolege će to bolje znati od mene. Ovdje su točne lokacije gdje su nastale fotke. Najprije općenita pozicija mjesta Škrljevo: Ovdje su detaljne pozicije fotkanja: 1 - stijena i fotke žutke iza burobrana 2 - pozicija s druge strane burobrana (fotke žutke koja ide iz Rijeke) 3 - pozicija ispod ŽCPR Meja (fotke žutke iz Rijeke) 4 - pozicija iznad ŽCPR Meja (fotke žutke koja se spušta prema Rijeci) x - ovdje je kućica od ŽCPR-a i ruševina iznad toga Između pozicija 1/2 i 3/4 nema ceste, nego se može ili hodati uz prugu ili voziti okolo-naokolo po cesti, a to je nemoguće javnim prijevozom. Ako ćeš već pokušati obići ove lokacije, moj prijedlog je da se koncentriraš na pozicije 1/2 ... do njih je ipak lakše doći javnim prijevozom. Što se buseva na Krku tiče ... tu si u pravu. Vrbnik je dosta loše povezan, ali možda u sezoni ipak uvedu koji bus više. Good luck ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Hvala lijepa za informacije. Ali na google maps sam našao neku cestu nad prugom između pozicijima 1+2 i 3+4. Kad cesta dođe na put 501, treba ići dolje na pozicije 3+4. Te su za mene više zanimljive, jer takvi krajolik u Češkoj nemamo:-). Od pozicije 3+4 možda ići na vlak (ima tamo biti neki kolodvor) ili dolje, gdje u Krasici ima biti linija županijskog prometa. Ali ne znam, da li ovo sigurno ide, google maps je u Hrvatskoj dosta loši. S Vrbnikom nema problema, ali moramo biti tamo samo 2 sata oko podne, što nije u lijetu najbolje vrijeme. Ali nema veze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 1, 2011 Author Share Posted July 1, 2011 Hvala lijepa za informacije. Ali na google maps sam našao neku cestu nad prugom između pozicijima 1+2 i 3+4. Kad cesta dođe na put 501, treba ići dolje na pozicije 3+4. Te su za mene više zanimljive, jer takvi krajolik u Češkoj nemamo:-). Od pozicije 3+4 možda ići na vlak (ima tamo biti neki kolodvor) ili dolje, gdje u Krasici ima biti linija županijskog prometa. Ali ne znam, da li ovo sigurno ide, google maps je u Hrvatskoj dosta loši. S Vrbnikom nema problema, ali moramo biti tamo samo 2 sata oko podne, što nije u lijetu najbolje vrijeme. Ali nema veze... Da, vidio sam taj put na Google Earth, ali ne znam puno o njemu. Možda se netko iz riječkog područja uključi u ovu raspravu, pa nam napiše nešto više. Od pozicije broj 4 nije daleko do kolodvora, oprilike 1-2 km uzbrdo se nalazi kolodvor Meja. Tamo stoji nekoliko putničkih vlakova na dan. Jedino što bi na tom putu po pruzi trebalo pješke proći kroz jedan željeznički tunel. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Hodati tunelom nije potreba. Vidi se, da kad pođemo po glavnoj autocesti malo dolje, ima tamo kolodvorsku cestu. Sada sam u radu, da nemam kod sebi vozni red HŽ, ali mislim, da kad dođemo za Škrljevo poslje podnim putničkim iz Ogulina (oko 16:00), ima još jedan putnički cca. 2 sata kasnije. Što je na ovo hodanje optimalno. I kad nema vlaka, možemo ići dolje do sela. Ovo izgleda dosta optimistično:-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Ali na google maps sam našao neku cestu nad prugom između pozicijima 1+2 i 3+4. Google maps je dosta mutan i ne vidi se baš dobro, probaj sa ovim imaš puno bolje snimke http://preglednik.arkod.hr/ARKOD-Web/#layers=DOF,ZU,LPIS_FILTERED,LPIS_200,LPIS_210,LPIS_310,LPIS_320,LPIS_410,LPIS_421,LPIS_422,LPIS_423,LPIS_424,LPIS_490,LPIS_900&map_x=348040&map_y=5022392&map_sc=14285 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 probaj sa ovim imaš puno bolje snimke Hvala lijepa, nešto tako sam već dugo tražio. Google ima različni kvalitet i Hrvatska je naravno dosta loša. Ovo je perfektno! I z toga izvora mislim, da tako putovanje iđe. Iz Škrljeva gore nad prugom, slijedeće po autocesti natrag k lokacijima 3+4 i dalje malo dolje, gdje je razkrešče za kolodvor Meja. Imalo bi biti 10 km, što nije mnogo i krajolik izgleda lijepo! Nisam fotograf željeznice, ali vidjeti (i slikati) vlak visoko nad morom, hm... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dinko-KA Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Odlično odrađeno i izvrsno ukomponirano u putopis! Svaka ti čast na volji za pentranjem po kojekakvim stijenama i raslinjem i to na +30°C! Quote Stari Bl-ovci su zakon!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fox Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Odlična reportaža Hvala na uloženom trudu da nam prikažeš ove prekrasne krajeve.Posebno je nama Slavoncima dođivljaj vidjeti more većina nas ga vidimo samo jedan put godišnje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ruxrux Posted July 1, 2011 Share Posted July 1, 2011 Najljepši dio riječke pruge. BTW - neki dan sam pročitao biografiju Alfreda Pala, čovjek je između ostalog proveo nekoliko godina na Golom otoku, a rečenica koju sam zapamtio je bila da čim je u vlaku čuo škripu kotača i osjetio veliki spust, znao je da je to Škrljevo i to mu je bila potvrda da ide na Goli, jer je jasno bilo da se tu negdje odvaja pruga za Bakar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 Pogled na buduću brzu cestu ispod Hreljina To je buduća autocesta. Rafinerija u Omišlju Rafinerija je u Urinju, a kod Omišlja je DINA-Petrokemija d.d. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbucic Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 To je buduća autocesta. To je Riječka obilaznica, ne autocesta. Quote https://nikola.bucic.me/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 2, 2011 Author Share Posted July 2, 2011 To je buduća autocesta. To je Riječka obilaznica, ne autocesta. Može jedno i drugo, a može i ono šta sam ja radi jednostavnosti napisao Radi se o posljednjoj dionici riječke obilaznice (Sv. Kuzam - Križišće), koja će preuzeti ulogu postojeće jadranske turističke ceste (D8) uz Bakarski zaljev. U čvoru Hreljin će biti spoj na cestu D501, a u čvoru Križišće će se napraviti spoj na D102 prema Krčkom mostu i dalje na Krk. Cesta će u profilu imati 4 vozna traka. Dionicu grade Hrvatske ceste, a u planu je da se nakon izgradnje "vlasništvo" prebaci na Hrvatske autoceste. Da, jednog dana ćemo se tuda voziti prema Žutoj Lokvi (ako dovoljno dugo poživimo ) Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
dfranc Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 jako lijepi putopis, kaj se tiče broja fotki ni ja neznam stati kad planinarim (mislim stanem da se odmorima, ali i dalje slikam ), nekad s filmom se moralo puno više misliti jer nisi odma vidio svoje djelo Btw onaj energetski objekt je TS 400/220/110 kv Melina i na onoj gore google slici se vidi lijevo od broa 3 Quote http://sites.google.com/site/hpdprpa2/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted July 2, 2011 Share Posted July 2, 2011 To je Riječka obilaznica, ne autocesta. To je tek kolokvijalni naziv (isto ko recimo zagrebačka obilaznica) ... iako ovdje uopće ne obilazi Rijeku - nego Bakarski zaljev. To je dakle dio autoceste A7: http://narodne-novine.nn.hr/clanci/sluzbeni/2007_07_77_2443.html . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 3, 2011 Author Share Posted July 3, 2011 Obzirom na to koliko se dugo se već ova cesta gradi, nije čudo da je s vremenom dolazilo i do prekategorizacija i promjene planova. Sigurno je počelo kao dionica D8, a to se još povlaći i po investitorskim informacijskim panoima na gradilištima. Iz projekta: Dionica Sv. Kuzam – Križišće krajnja je istočna dionica državne ceste D8 - obilaznice Rijeke koja se nadovezuje na dionicu Orehovica – Draga – Sv. Kuzam. Planirani koridor za smještaj ceste na potezu Matulji-Diračje- Škurinje – Orehovica – Sv. Kuzam – Križišće planirano je već u Prostornom planu Rijeke 1974. godine. Niti na koridoru niti u širem području brze ceste nema vlasništva koje bi predstavljalo zapreku za izgradnju ceste. U čvoru Hreljin spaja se spojna cesta do državne ceste D501, a u čvoru Križišće odvaja se spojna cesta do državne ceste D 102 za otok Krk (do novoizgrađenog raskrižja županijske ceste Ž5064 i državne ceste D102) sjeverno od čvora Šmrika na D8 (JTC-jadranska turistička cesta). Dionica brze ceste Sv. Kuzam – Križišće zamjenjuje postojeću Jadransku turističku cestu kroz Bakarski zaljev i Kostrenu te obilazi urbana područjja istočnog dijela Rijeke (Kostrena, Bakar, Bakarac, Kraljevicu i Šmriku). Izvor: Hrvatske ceste Kako će kategorizacija izgledati na dan otvorenja te ceste i kad će to uopće biti, to je nezahvalno prognozirati (sjetimo se samo never-ending-story s riječkom D404 (link ), ali obzirom na to da je intencija da ta cesta bude pod režimom naplate, onda ima logike da ona bude dio autoceste. Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dromolog Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 Hvala lijepa za sve informacije, sada smo u Rijeke i sutra ćemo putovati ovaj put iz Šskrljeva za Meju. Samo šteta, da ne vozi vlakovi na dijelu Plase-Fužine. Prijatelj Tomaš (Twix) želi, da nemože prolaziti cijelu lijepu prugu. I ja mislim, da dio iz Plase dalje je najbolji, ali putovao sam ovdje zadnji put u 2004, da sam dosta zaboravio. Inače, sutra ćemo biti cijeli dan u Rijeke, da kad bi netko želil se vidjeti, možemo. Pfaff i Lovac na pruze imaju moj mobiteljski broj. I u četvrtka ćemo biti u Puli i putovati ovim nesrečnim prugom za Buzet, da ponuda vrijedi također:-). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted July 3, 2011 Share Posted July 3, 2011 (edited) Obzirom na to koliko se dugo se već ova cesta gradi, nije čudo da je s vremenom dolazilo i do prekategorizacija i promjene planova. Sigurno je počelo kao dionica D8, a to se još povlaći i po investitorskim informacijskim panoima na gradilištima. Iz projekta: Izvor: Hrvatske ceste ... Il ovi u HC nemaju pojma kaj znači istok, il ne znaju kam im je ministar kategoriziral njihovu (državnu) cestu: II. Primjenom ove Odluke cjeloviti popis razvrstanih državnih cesta glasi: ... D8: G. P. Pasjak (gr. R. Slovenije) – Šapjane – Rijeka – Zadar – Split – G. P. Klek (gr. BiH) – G. P. Zaton Doli (gr. BiH) – Dubrovnik – G. P. Karasovići (gr. Crne Gore) http://narodne-novin..._02_17_410.html D8, popularno znana kao Jadranska magistrala, još uvijek prolazi kroz grad Rijeku (Krešimirovom, Žabicom, Rivom, Deltom, XIII Divizije, Plumbumom, Martinščicom), Kostrenom, Bakarskim zaljevom, Kraljevicom ... Da bi izbjegli ikakve polemike oko toga, evo iz iste Odluke kopija spomenute D404: Rijeka (D8) – Luka Brajdica – čvor Draga (A7). Edited July 3, 2011 by DB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Super putopis i hvala za inspiraciju. Buduči tjedan sam sa djecami u Dramalju i je jasno, što bude u programu na popoldan - slikanje. Cijeli tjedan biti samo u morja .. Brr... Quote Moja galerija: www.flickr.com/photos/hansp73 Link to comment Share on other sites More sharing options...
seabral Posted July 22, 2011 Author Share Posted July 22, 2011 Super putopis i hvala za inspiraciju. Buduči tjedan sam sa djecami u Dramalju i je jasno, što bude u programu na popoldan - slikanje. Cijeli tjedan biti samo u morja .. Brr... Hvala i tebi na komentaru .... i držim ti palčeve da bude dobro vrijeme i što više vlakova Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted July 22, 2011 Share Posted July 22, 2011 Hvala i tebi na komentaru .... i držim ti palčeve da bude dobro vrijeme i što više vlakova Dobro se raspitati o vremenu zatvora (vikendom se vozi normalno) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.