Jump to content

Likom (uglavnom poprijeko)


Portos

Recommended Posts

Produženi vikend 22-26.6. odlučio sam provesti u Ličkoj vikendici. Usput sam sa svojim suputnikom odlučio posjetiti njegovog prijatelja u mjestu Sinac pokraj Otočca. Na A1 bila je velika gužva i vozilo se uglavnom sporo i u koloni. Sišavši u Otočcu uputio sam se cestom prema Vrhovinama, kolodvoru kojega sam već obilazio i sa kojega sam već započinjao putopise Ličkom prugom. Mjesto Sinac nalazi se pokraj Ličke pruge, Sinac je također ime i najdužeg željezničkog tunela u HR, a sa Ličke pruge vide se i izvori rijeke Gacke.

 

Kod prvog izvora

 

sbIMG_3194.jpg

 

Dačo i Lovac plivaju jezerom :lool

 

sbIMG_3197.jpg

 

Izvor su istražili ronioci, ovako on izgleda

 

sbIMG_3200.jpg

 

Ima tu i tračnica

 

sbIMG_3201.jpg

 

A unutra možda počiva i kakvo željezničko vozilo

 

sbIMG_3203.jpg

 

Kod drugog izvora

 

sbIMG_3208.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Dalje putujući cestom prema Perušiću dolazimo do kolodvora Lički Osik. Nagibni bi trebao proći za 35 minuta, teretnih nema, voze uglavnom samo noću.

 

sbIMG_3209.jpg

 

Rezervoar vodonapojnika (za Pfaffa)

 

sbIMG_3211.jpg

 

Industrijski kolosijek...

 

sbIMG_3214.jpg

 

...ide prema tvornici građevinskog materijala, ali više se ne koristi

 

sbIMG_3212.jpg

 

Drugi ide prema šupi u kojoj je smješten TMD, desni kolosijek ide prema ex JNA skladištima.

 

sbIMG_3215.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Kakav bi to bio boravak u Lici kada ne bih prešao granicu u BiH, iz potoka pritoke Une izvadio mrzlog "Jelenka" i počastio se?

 

sbIMG_3237.jpg

 

Nakon okrijepe svratilo se u "Ribnjačarstvo Malenica" po svježe Pastrve.

 

sbIMG_3255.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Moji Ličani rijetko turistički obilaze svoj rodni kraj. Mnogi nikada nisu bili na izvoru Une, u Cerovačkim pečinama, na Štrbačkom buku...

Budući je 25.6. Unskom prugom vozio Rotary voz od Bihaća do Martin broda odlučio sam spojiti ugodno sa ugodno-korisnim i posjetiti Štrbački buk i dočekati Rotary voz.

 

Unska pruga pokraj stajališta Štrbački buk

 

sbIMG_3262.jpg

 

Nedavno je prošla podbijaćica :cheer:

 

sbIMG_3263.jpg

 

Ali i tokom podbijanja oštetila neke pragove

 

sbIMG_3265.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Rotary dolazi točno na vrijeme. Blica i trubi :rig (uskoro ćete saznati zašto :rig )

 

sbIMG_3280.jpg

 

Dovukla ga je 661-312 za tu priliku prispjela iz Tuzle

 

sbIMG_3283.jpg

 

2 putnička, 2 prerađena teretna vagona i puuunooo turista

 

sbIMG_3285.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Nakon 22 godine vidim uživo lokomotivu na Unskoj pruzi

 

sbIMG_3288.jpg

 

Oko voza se rastrčalo poznato lice. Urednik portala željeznice.ba g. Nermin. Bilo mu je jako drago što me je sreo. Meni također jer sam sreo njega. :palac:

 

sbIMG_3289.jpg

 

Mašinovođa 661-312

 

sbIMG_3290.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Mašinovođa i njegov šef, Unskom je prugom vozio dok je još bila elektrificirana. Tada je depo Bihać, priča on, imao 8x441, 3x661, nekoliko garnitura šinobusa...svega!

 

sbIMG_3291.jpg

 

Još jedna sa pomoćnikom

 

sbIMG_3292.jpg

 

Nermin

 

sbIMG_3293.jpg

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Nakon odlaska Rotary voza uputili smo se prema Medomobilu prošavši ispod Unske pruge.

 

sbIMG_3299.jpg

 

THE END

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Čista uživancija.. :palac:

 

Morati ću malo skočit do Like, nema kaj..

Baš se sad zaželio pastrvi.. :klopa:

 

Ovaj Rotary, koju dionicu je vozio?

I baš je zakon ovaj otvoreni vagon, to treba definitivno doživjeti..

Link to comment
Share on other sites

Ovo je još bolje nego se moglo naslutiti iz tvoje najave prije par dana. Vlak na unskoj pruzi je gušt za oči, a tebi je naravno bio i za uši :D

Hvala na lijepim fotkama ! :palac:

Link to comment
Share on other sites

Jako lijepi izlet i uživanje u iznimnim prirodnim ljepotama i željeznici, što predstavlja idealnu kombinaciju.

 

Hvala ti što si ugođaj s ovog prekrasnog izleta podijelio s nama. ;)

 

Ova truba na dizelki mi djeluje nekako smiješno. :-D

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Čista uživancija.. :palac:

 

Morati ću malo skočit do Like, nema kaj..

Baš se sad zaželio pastrvi.. :klopa:

 

Ovaj Rotary, koju dionicu je vozio?

I baš je zakon ovaj otvoreni vagon, to treba definitivno doživjeti..

Vozio je od Bihaća do Martin broda, zadržao se neko vrijeme u Martin brodu, te se oko 16.30 kako je i planirano, zaustavio kod Štrbačkog buka gdje sam ga dočekao i ispratio na putu natrag u Bihać.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

 

eeee kad si vec u Lici a od turnera nista haaa??? makar jedan ???

Nema. Tokom dana ih gotovo niti ne možeš vidjeti a tokom noći voze ali su dalekooo i teško bi ih bilo fotkati u mraku. Gračac je dok sam prolazio pokraj kolodvora bio potpuno pust.

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Lijep putopis :)

Zašto icon_rig.gif? Preslaba sirena? :D Jedino sam od tebe očekivao veći angažman za istraživanje što je ona pruga u Sincu i čem služi :?:

Na diesel lokomotivi umjesto Lesley sirene kričava sirena sa ASEE, nemaš pojma kako se glupo osječam kada mi prilazi brundavi diesel koji trubi kao elektra :-(

Za prugu u Sincu nije bilo vremena bilo je dosta sparno i žurilo mi se dalje

Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Link to comment
Share on other sites

Joj kak ti zavidim na ovom dozivljaju dizela na unskoj pruzi.Prekrasno :jup

 

eeee kad si vec u Lici a od turnera nista haaa??? makar jedan ???

Eeeee,Mario.Vidiš...nikakve koristi od mene i Portosa,a obojica bili u krajevima gdje piče Turneri... :neutral::mrgreen:

 

I da ne zaboravim:odlične fotke,Portose! :palac:

Link to comment
Share on other sites

Na diesel lokomotivi umjesto Lesley sirene kričava sirena sa ASEE, nemaš pojma kako se glupo osječam kada mi prilazi brundavi diesel koji trubi kao elektra :-(

Za prugu u Sincu nije bilo vremena bilo je dosta sparno i žurilo mi se dalje

 

Lijep putopisić! Prugu u Sincu sam pred točno mjesec dana ja fotkao i malo istražio, ali nisam otkrio baš bogzna što. Prenosim svoj post sa riječkog foruma:

E, da mi ne biste rekli da sam offtopicom "okaljao" savršen Pfaffov putopis, donosim nešto što mi je prosto nevjerojatno da je željezničkom istraživaču kalibra Pfaffa promaklo!

 

Uskotračna prugica na Majerovom vrilu!!! Dok sam se spuštao prema obnovljenom mostiću, zamjetih u njegovoj drvenoj površini dva utora i tračnice! Je li moguće da sam naletio na prugu?

P5290145.jpg

 

Na sjevernoj strani pruga završava u ovom dvorištu. Isprva sam mislio da ide do ove zgrade sa bočnim vratima:

P5290147.jpg

 

No ispostavilo se da završava neposredno nakon što premosti jezerce. Sudeći prema devijaciji, rekao bih da nema baš prevelike veze sa spomenutom zgradom:

P5290148.jpg

 

Drugi kraj pruge je u "skladištu" neposredno uz obnovljene mlinice, na otočiću na Gacki:

P5290150.jpg

 

Iza drvenih vrata:

P5290153.jpg

 

"Željeznički" most preko Gacke. Ako se ne varam - jedini!

P5290175.jpg

 

P5290185.jpg

 

Vaš izvjestitelj (sa dvije kile svježe samljevenog brašna) ispred "ložione" na Gacki (obratite pažnju na majicu 28813.gif) :

P5290180.jpg

 

Budući da su vrata zaključana, a materijal kojim je "ložiona" obnovljena relativno nov i nema "grča", jedini način da saznam što se krije unutra je bila ključanica. Nešto sam uspio i snimiti:

http://www.youtube.com/watch?v=RXOSa7QoWHs

 

Viđeno u Nugli:

P5290186.jpg

d18bcddd.gif
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nema. Tokom dana ih gotovo niti ne možeš vidjeti a tokom noći voze ali su dalekooo i teško bi ih bilo fotkati u mraku. Gračac je dok sam prolazio pokraj kolodvora bio potpuno pust.

 

Imaš 4-5 teretnih vlakova dnevno (barem one koje sam čuo i zapamtio) ujutro u 10, u 12, u 15, u 17 i u 20 h (to su vremena otprilike), ali je istina što kažeš da većina teretnih ide noću i to u razdoblju od 22 h pa do 1 h ih ima najviše. Inače putopis ti je odličan, mogao si i do Perušića svratit, našao bih vremena da dođem ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...