Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP novi vlakovi (opcenito)

Recommended Posts

ja bih molio password za ove .zip dokumente :?

www.zeljeznice.net


To je divlji badem; ništa nije tako lepo kao kad procveta, a ništa tako gorko kao kad se prvi put proba...

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja bih molio password za ove .zip dokumente :?

 

ne citamo kaj piše "sitnim slovima" :kul

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja bih molio password za ove .zip dokumente :?

 

ne citamo kaj piše "sitnim slovima" :kul

 

nikad! :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mišljenja sam da bi za nabavu prigradskih vlakova trebalo raspisati međunarodni natječaj pod uvjetom da se vlak proizvodi u suradnji s hrvatskim tvrtkama... pa tko najpovoljniji - njemu posao ...


Ja ovo zbog žene...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mišljenja sam da bi za nabavu prigradskih vlakova trebalo raspisati međunarodni natječaj pod uvjetom da se vlak proizvodi u suradnji s hrvatskim tvrtkama... pa tko najpovoljniji - njemu posao ...

 

O ovoj smo temi puno veći razglabali na ovom forumu. Da, Tomislave, u pravu si. S tvojom se izjavu slaže velika većina forumaša. Ali, to dolazi čuveno hrvatsko "ali".

Živimo u zemlji s velikom korupcijom i gradnja domaćeg vlaka od strane domaćih tvrtki nije ništa drugo nego skretanje proračunskih novaca koje uplaćuju poreski obveznici u kojekakve privatne tvrtke i tvrtkice.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mišljenja sam da bi za nabavu prigradskih vlakova trebalo raspisati međunarodni natječaj pod uvjetom da se vlak proizvodi u suradnji s hrvatskim tvrtkama... pa tko najpovoljniji - njemu posao ...

to je lijepo mišljenje, al na to ti neće ni jedan proizvođač pristati. tak da u obzir dolazi ovo što se sprema ili kupovina gotovih garnitura koje nemaju veze s Kroejšom

Share this post


Link to post
Share on other sites
to je lijepo mišljenje, al na to ti neće ni jedan proizvođač pristati. tak da u obzir dolazi ovo što se sprema ili kupovina gotovih garnitura koje nemaju veze s Kroejšom

 

kao sto x-type kaze, to dolazi u obzir samo ako se kupi velik broj vlakova. Npr. Austrijanci su kupili gotovo 400 taurusa, pa ih slazu u Austriji.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
to je lijepo mišljenje, al na to ti neće ni jedan proizvođač pristati. tak da u obzir dolazi ovo što se sprema ili kupovina gotovih garnitura koje nemaju veze s Kroejšom

 

kao sto x-type kaze, to dolazi u obzir samo ako se kupi velik broj vlakova. Npr. Austrijanci su kupili gotovo 400 taurusa, pa ih slazu u Austriji.

 

pozdrav

toma

 

Potrebe HŽ-a trenutno su procijenjene na 70-100 novih EMV-a i barem 50 novih DMV-a. Ukoliko bi te iste vlakove bila spremna kupiti još neka zemlja u regiji, vjerojatno bi Gredelj i Končar dobili licencnu proizvodnju.

 

Ovak budemo s novim HR vlakovima popušili svjetski...

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ukoliko bi te iste vlakove bila spremna kupiti još neka zemlja u regiji, vjerojatno bi Gredelj i Končar dobili licencnu proizvodnju.

 

Da, ali s obzirom da industrija te zemlje bas ne bi profitirala od takvog deala, onda to pada u vodu...

 

Bombardier je vec svjetski nasamario Gredelj kada im je ponudio sudjelovanje u proizvodnji ICN-a, i dao im da rade sanduke za baterije. To je posao koji moze obaviti svaka autolimarska radionica.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

od ove dvije prezentacije, bolja mi je ona Končareva. Ona djevojka iz Gredelja mi se čini ko da je to jutro saznala da će prezentirati a radi se o važnom projektu.

 

što se tiče izvedbe motora i aerodinamike ne znam ali što se tiče vanjskog i unutarnjeg izgleda moj glas ide Končaru. Samo se nadam da će i koja firma iz Slavonije dobiti šansu za suradnju na vlakovima npr ĐĐ (?)

 

i što se tiče toga čiji nam vlak treba - ostajem pri svojem optimističnom razmišljanju za hrvatsku ekonomsku budućnost i ponavljam - NAŠ! samo ljudi počnite učit Kineski!!! :lol:

 

PS. samo Končar i Gredelj moraju pothitno poraditi na boljoj promociji svojih proizvoda i projekata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa dobro, sta ne postoji neki komercijalni vlak kojeg mi možemo kupit?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ukoliko bi te iste vlakove bila spremna kupiti još neka zemlja u regiji, vjerojatno bi Gredelj i Končar dobili licencnu proizvodnju.

 

Da, ali s obzirom da industrija te zemlje bas ne bi profitirala od takvog deala, onda to pada u vodu...

 

Bombardier je vec svjetski nasamario Gredelj kada im je ponudio sudjelovanje u proizvodnji ICN-a, i dao im da rade sanduke za baterije. To je posao koji moze obaviti svaka autolimarska radionica.

 

pozdrav

toma

 

Možda je greška u pregovaranju?

 

Bilo kak bilo, protiv sam domaćeg vlaka i dalje. Smatram da bude preskup i previše nepouzdan s obzirom na konkurenciju.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Možda je greška u pregovaranju?

 

Bilo kak bilo, protiv sam domaćeg vlaka i dalje. Smatram da bude preskup i previše nepouzdan s obzirom na konkurenciju.

 

Pregovarati bi se MORALO pametnije nego sto se cini... Prije svega, trebalo bi testirati NEKOLIKO stranih vlakova! Desiro (diesel) i Talent (elektricni) su bili na prezentacijama; a mislim da bi bilo pametno testirati i FLIRT (postoji u MAV-u, dakle 25kV verzija) i Minuetto (ovakav kakav je bio u Sloveniji).

Takodjer, domacu indsutriju bi se trebalo natjerati da proizvede prototip; ukoliko zeli sudjelovati u natjecaju.

 

Sto se tice cijene i pouzdanosti, u natjecaju treba odrediti maksimalnu cijenu vozila, maksimalnu cijenu odrzavanja u odredjenom peroidu i maksimalan broj kvarova na odredjeni broj kilometara - ukoliko dodje do krsenja tih zahtjeva - proizvodjac placa stetu. Tako se radi svugdje u EU, i rezultati su OK...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

E al ima tu druga caka na koju ste zaboravili,pa znate da če se kupit oni vlakovi na kojima če neko dobit veću proviziju,ko i sa nagibnim.To je naš način poslovanja. :rig

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto se tice cijene i pouzdanosti, u natjecaju treba odrediti maksimalnu cijenu vozila, maksimalnu cijenu odrzavanja u odredjenom peroidu i maksimalan broj kvarova na odredjeni broj kilometara - ukoliko dodje do krsenja tih zahtjeva - proizvodjac placa stetu. Tako se radi svugdje u EU, i rezultati su OK...

 

pozdrav

toma

 

Toma, sve to vise ili manje ima opravdanje ali ovo o broju kvarova nema. Ta famozna tema "raspolozivosti vozila" ne prolazi kod velikih proizvodjaca iz vrlo jednostavnog razloga: Nemaju nadzor nad rezimom upotrebe i odbijaju odgovornost za rezim eksploatacije i eventulane kvarove koji time nastaju. Odgovor jedne od najvecih tvrtki na ovom podrucju na takav zahtjev o raspolozivosti i broju kvarova je: mi cemo onda staviti svoje strojovodje i dovesti svoje odrzavanje, a ako nam to ne dozvoljavate - ne dajemo garanciju na raspolozivost i broj kvarova!

 

Nisu velike firme bedaste!


Znam da ništa ne znam, ali znam da znam više od onih koji misle da nešto znaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nešto razmišljam... ako ne bismo podržali domaću proizvodnju kao što na sreću jesmo s tramvajem, poticali bismo svjetske monopole... Firme koje su navedene gore a čije ponude bismo trebali uzeti u obzir su skoro pa monopolisti u svijetu, ima ih koliko - 5-6 velikih? Što se tiče malih, vjerujem da je situacija neizvjesna barem koliko je i ona o kvaliteti domaće proizvodnje pa je onda bolje dati šansu domaćima.

 

pa ne moramo se svi voziti u "Ford T" modelima ;)

 

...i zaista, razvoj nove željezničke proizvodnje je stvar koju treba podržati em zbog tog što nam nije sasvim nova stvar, em zbog rastućeg tržišta u zemljama u razvoju, posebno Kini. Kažem vam upisujte tečajeve!

 

SRETAN USKRS :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa opet pitam, šta nema neki komercijalni vlak kojeg možemo kupit. Kog vraga idemo radit svoju malu seriju koja ce ostat bez djelova kako ce bit i s tramvajima (2200), a vec i je (2100)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebi to bila mala serija,jer samo Hž-u treba cca 150 motornih vlakova,što elektro,što dizel,problem je što taj vlak nije ispitan,a to sve traje,a nama su potrebni čim prije.Problem je i u tome što sve treba pripremit da bi se vlakovi mogli proizvodit za strana tržišta,a tu se opet pojavljuje problem malog kapaciteta proizvodnje pogotovo jer kompletnu proizvodnju kako vlakova tako i tramvaja treba modernizirati jer nemožeš ti očekivati da če ti bilo koji potencijalni kupac čekati par godina da mu se proizvod uopče počne proizvoditi.Treba razvijati i taj vid domače industrije samo ga treba razvijati i u području proizvodnje i za serijsku proizvodnju da se može npr napravit 3 tramvaja za tjedan dana,a ne mjesec kao sada,tako bi se onda već moglo nešto postić i na inozemnom tržištu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam samo za domači proizvod!

 

I to KONČAR jer nema strateškog partnera kao Gredelj Siemens. Ak' ga napravimo, siguran sam da ćemo ga moći i izvoziti. Ak je problem u proizvodnim kapacitetima i to je riješivo. Prodamo licenciju.

 

Kad već, navodno, nemožemo izvoziti svoje proizvode jer nemano kapaciteta, izvozit ćemo pamet, toga bar imamo i niš nas ne košta.

 

Domače je domače.


sig-45261.png

 

 

KUPUJMO HRVATSKE TRAMVAJE, VLAKOVE I LOKOMOTIVE.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam samo za domači proizvod!

 

I to KONČAR jer nema strateškog partnera kao Gredelj Siemens. Ak' ga napravimo, siguran sam da ćemo ga moći i izvoziti. Ak je problem u proizvodnim kapacitetima i to je riješivo. Prodamo licenciju.

 

Kad već, navodno, nemožemo izvoziti svoje proizvode jer nemano kapaciteta, izvozit ćemo pamet, toga bar imamo i niš nas ne košta.

 

Domače je domače.

 

hear, hear! :pivo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toma, sve to vise ili manje ima opravdanje ali ovo o broju kvarova nema. Ta famozna tema "raspolozivosti vozila" ne prolazi kod velikih proizvodjaca iz vrlo jednostavnog razloga: Nemaju nadzor nad rezimom upotrebe i odbijaju odgovornost za rezim eksploatacije i eventulane kvarove koji time nastaju. Odgovor jedne od najvecih tvrtki na ovom podrucju na takav zahtjev o raspolozivosti i broju kvarova je: mi cemo onda staviti svoje strojovodje i dovesti svoje odrzavanje, a ako nam to ne dozvoljavate - ne dajemo garanciju na raspolozivost i broj kvarova!

 

Nazalost, nije tocno ovo sto govoris. Siemens je kod isporuke Desiro vlakova za UK precizno naveo 'raspolozivost vozila'; takodjer, nesto recentniji primjer je Stadler i FLIRT za MAV.

Rezim eksploatacije i odrzavanja su naravno takodjer vrlo precizno definirani. Uostalom, Stadler i MAV su potpisali i ugovor o visegodisnjem odrzavanju vlakova (mislim na 10 ili 12 godina).

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takodjer, domacu indsutriju bi se trebalo natjerati da proizvede prototip; ukoliko zeli sudjelovati u natjecaju.

 

Potpuno se slažem. Prema EU pravilima (zakonima) o javnoj nabavi firma veličine HŽ holdinga jedino bi tako morala poslovati. Sve ostalo nakaradno je izigravanje tržišnih pravila po kojima danas posluju razvijene zemlje. Mi očito nismo takva zemlja.

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Toma, sve to vise ili manje ima opravdanje ali ovo o broju kvarova nema. Ta famozna tema "raspolozivosti vozila" ne prolazi kod velikih proizvodjaca iz vrlo jednostavnog razloga: Nemaju nadzor nad rezimom upotrebe i odbijaju odgovornost za rezim eksploatacije i eventulane kvarove koji time nastaju. Odgovor jedne od najvecih tvrtki na ovom podrucju na takav zahtjev o raspolozivosti i broju kvarova je: mi cemo onda staviti svoje strojovodje i dovesti svoje odrzavanje, a ako nam to ne dozvoljavate - ne dajemo garanciju na raspolozivost i broj kvarova!

 

Nazalost, nije tocno ovo sto govoris. Siemens je kod isporuke Desiro vlakova za UK precizno naveo 'raspolozivost vozila'; takodjer, nesto recentniji primjer je Stadler i FLIRT za MAV.

Rezim eksploatacije i odrzavanja su naravno takodjer vrlo precizno definirani. Uostalom, Stadler i MAV su potpisali i ugovor o visegodisnjem odrzavanju vlakova (mislim na 10 ili 12 godina).

 

pozdrav

toma

 

Takvo nešto postaje trend. I Španjolci su čini mi se neke lokse kupili od Bombardiera u paktu s 14 godišnjim održavanjem.

U takvom načinu rada možeš 14 godina sigurno računati na to vozilo. Zanima me da li se u slučaju ako se dogodi kvar na vozilu koji se otklanja recimo 10-ak dana tada daje ne korištenje neki zamjenski kapacitet?

 

Bok!

 

Ante


41830019715_d1a15f23c9_o.jpg

 

42012054674_dc7b12daa5_o.png


a035.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
Takvo nešto postaje trend. I Španjolci su čini mi se neke lokse kupili od Bombardiera u paktu s 14 godišnjim održavanjem.

U takvom načinu rada možeš 14 godina sigurno računati na to vozilo. Zanima me da li se u slučaju ako se dogodi kvar na vozilu koji se otklanja recimo 10-ak dana tada daje ne korištenje neki zamjenski kapacitet?

 

Ono sto sam ja procitao o toj famoznoj raspolozivosti vozila je da se svo redovito odrzavanje planira unaprijed i ukljuceno je u stavku ugovora o raspolozivosti. Ukoliko je vozilo izvan upotrebe greskom prijevoznika, ne desava se nista (tj. proizvodjac naravno ne odgovara); za izvanredan dogadjaj (nesrece i sl) postoji osiguranje; a greske proizvodjaca se rjesavaju nekim modelima naplate stete.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...