Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP novi vlakovi (opcenito)

Recommended Posts

Dva su načina:

 

1. EMV je već konstruiran i samo ga treba prenijeti s crtaćih daski (Autocada, točnije) u 3D oblik.

 

2. Odeš u Bombardier ili Siemens i kupiš gotov vlakić s nekom odbačenom verzijom šasije da narod ne shvati da se vozi u "domaćem", a ne domaćem proizvodu.

 

Iako je nesto nacrtano to ne znaci da ce raditi i kada se proizvede.

Druga metoda je vjerovatnija.... ili su jednostavno izvukli iz ormara nacrte za Aluminijski vlak i malo ga redizajnirali :)

 

ili su trajvan malo rastegnuli u širinu i duljinu :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ipak mislim da je ovo sa tramvajem najbliže istini...zahtjeva najmanje love...barem onako laički... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja ipak mislim da je ovo sa tramvajem najbliže istini...zahtjeva najmanje love...barem onako laički... :lol:

 

Možda mu metnu i mašinu od tramvaja - 70 kmh je za naše pruge ionako više nego dovoljno :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas je na Velesajmu, u sklopu Transport Showa odrzan okrugli stol o prigradskom prometu u Hrvatskoj; i predstavljeni su projekti vlakova Gredelja i Koncara. Ukratko:

 

Gredelj: nazalost, prilicno lose napravljena prezentacija koja ne sadrzi vrlo malo tehnickih detalja vlaka, i temelji se na nekoliko lose izvedenih dizajnerskih simulacija novog vlaka. Nazalost, i gospodja iz Gredelja koja je prezentirala projekt vlaka je bila JAKO nepripremljena. Sve u svemu, dosta porazno!

Vlak bi Gredelj proizvodio sa Siemensom (koji je spomenut kao strateski partner). Koncept vlaka je niz cetveroosovinskih kola (osovinski raspored nije spomenut!).

 

Koncar: puno bolja prezentacija, sa iznosenjem tehnickih pojedinosti. Vlak bi se proizvodio u Koncaru, uz suradnju partnera za mehanicki dio. Predstavljeni dizajn (isti autor kao i kod tramvaja) je mjesavina TMK2200 i stadlerovog FLIRT-a. Kola vlaka su na jacobs postoljima; i osovinski raspored je Bo'2'2'2'Bo. Vmax: 160 km/h. Sama prezentacija, iako nije na razini Alstoma ili Bombardiera je napravljena mnogo bolje nego Gredeljava.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

O prezentacijama s Transport-showa pišu danas i Večernjak i Vjesnik.

 

http://www.vecernji.hr/home/manager/773795/index.do

http://www.vjesnik.hr/html/2007/03/31/Clanak.asp?r=zag&c=1

 

Dolazak prototipa je pomaknut idući travanj, što je već ponešto normalniji rok. Valjda će nešto i biti od svega toga ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad mi nije jasno, postoji li taj Crotram konzorcij više i hoće li on proizvoditi vlak, ili svatko izlazi sa svojim projektom pa će se natjecati na natječaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sad mi nije jasno, postoji li taj Crotram konzorcij više i hoće li on proizvoditi vlak, ili svatko izlazi sa svojim projektom pa će se natjecati na natječaju?

 

Za sada svatko razvija svoj projekt. Tj. Koncar razvija projekt sam, a Gredelj spominje 'partnerstvo' sa Siemensom. U prijevodu, vjerojatno ce vecinu komponenti kupovati od Siemensa.

 

Ne bi me cudilo da ce politika inzistirati da se Koncar i Gredelj udruze i zajedno proizvedu vlak.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada svatko razvija svoj projekt. Tj. Koncar razvija projekt sam, a Gredelj spominje 'partnerstvo' sa Siemensom. U prijevodu, vjerojatno ce vecinu komponenti kupovati od Siemensa.

 

Ne bi me cudilo da ce politika inzistirati da se Koncar i Gredelj udruze i zajedno proizvedu vlak.

 

Ako je ugovor Grada i HŽ-a već potpisan i dogovoreni su rokovi isporuke, onda je vrlo neobično da HŽ još uvijek nema odabranog proizvođača vlakova. Morat će se dobro potruditi da održe zadane rokove ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

zahvaljujući mom kolegi forumašu V42-002, dva video clipa sa novim dizajnom vlakića,

jedan je gredeljeva verzija vlaka, po meni puno agresivnijeg izgleda

i končareva verzija "tramvaja NT 2200" postavljenog na 1435mm kolosijek...

čak ni crvena verzija ne pomaže dojmu da NT bude vozio po željezničkoj pruzi. čak mu je i prva "šajba" u obliku slova "U" :kul

Isto tako da se razumijemo, NT 2200 je lijep tramvaj, ali napravit ga kao vlak :roll:

 

uostalom pogledajte sami:

 

Download: Gredeljev vlak.zip 7.5 mb...

 

Download: koncarev vlak.zip 4.7 mb...

 

Password:www.zeljeznice.net

 

filmovi su u Xvid (Divx) formatu....

Share this post


Link to post
Share on other sites
... končareva verzija "tramvaja NT 2200" postavljenog na 1435mm kolosijek...

čak ni crvena verzija ne pomaže dojmu da NT bude vozio po željezničkoj pruzi. čak mu je i prva "šajba" u obliku slova "U" :kul

Isto tako da se razumijemo, NT 2200 je lijep tramvaj, ali napravit ga kao vlak :roll:

Pa oni se čak i na fotki na svom svom prospektu (tamo gdje su smješteni jedan iznad drugoga) furaju na sličnost svog tramvaja i vlaka ... Sad je fakat jasno otkud tako kratki rok do prototipa. 8)

 

Gredelj mi je ipak nekako bolje "sjeo" :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nista nisu naucili na 2200??? I ovaj vlak ima ustašoidna vrata? Jedina zemlja u koju to mogu izvest i stave takva vrata, jao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nemoram reć da končarev vlak izgleda iznutra nekako tijesniji od gredeljovog vlaka....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@fitz

takav je dizajn,svaki proizvod ima neki detalj po kojemu se prepoznaje proizvođač...

Share this post


Link to post
Share on other sites
zahvaljujući mom kolegi forumašu V42-002, dva video clipa sa novim dizajnom vlakića

 

Hvala V42-002 i mr. ErrAseR! :)

 

Bio sam na prezentaciji; i moram reci da je ona od Koncara bila OK, a Gredeljeva jadna ispod svake kritike...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Potpuno se slažem končarev prezentant je puno bolje obavio svoj posao.


Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Končarev vlak mi puno bolje zgleda, ja sam za... :D

 

Ovaj Gredeljev mi ima čudne bočne stranice, nekak mi ne sjeda, a i Gredeljev ubrzava od 0-100 za 3 sekunde, bar tak zgleda na prezentaciji...

 

Ovo kaj se tiče uskoće, mislim da je to samo njihovo virtualno predočenje, il su ga jedni previše proširili da tag zgleda il su ga drugi preveč suzili, pa po prezentaciji zgleda kao da je jedan uži za pol metra, očito su se vodili širinom tramvaja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni ovaj vlak na slici u VL izgleda totalno kao hibrid Franceka i 2200...


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
meni ovaj vlak na slici u VL izgleda totalno kao hibrid Franceka i 2200...

 

Al taj mi je bolji od onog Gredeljevog komatozno-japansko-aerodinamičkog koji zgleda kao da postiže 300, a ne samo 160...

 

A i mi se pitamo otkud njima prototip kad će Franca prodat pod to... :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al taj mi je bolji od onog Gredeljevog komatozno-japansko-aerodinamičkog koji zgleda kao da postiže 300, a ne samo 160...

Pa nek samo zgleda kao da ide brže. Vmax uopće nije upitna, ti vlakovi će ionako kod nas voziti najviše s Vmax 80-100 kmh. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pa nek samo zgleda kao da ide brže. Vmax uopće nije upitna, ti vlakovi će ionako kod nas voziti najviše s Vmax 80-100 kmh. :wink:

 

Ma to mi je malo pretjerivanje sa tolikim nosom i zaobljenjem, čudno mi to zgleda, ovaj Končarev mi nekak zgleda potpunije i opakije.. :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Al taj mi je bolji od onog Gredeljevog komatozno-japansko-aerodinamičkog koji zgleda kao da postiže 300, a ne samo 160...

Pa nek samo zgleda kao da ide brže. Vmax uopće nije upitna, ti vlakovi će ionako kod nas voziti najviše s Vmax 80-100 kmh. :wink:

 

gde???? :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nek samo zgleda kao da ide brže. Vmax uopće nije upitna, ti vlakovi će ionako kod nas voziti najviše s Vmax 80-100 kmh. :wink:

 

gde???? :mrgreen:

Pa naći će se valjda neki komad pruge u okolici Zagreba gdje će moći razviti ovu svemirsku brzinu :lol:

Npr između Klare i Odre još uvijek ima par kilometara ravne i dobre pruge ... :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...