Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
Toma

HZ PP novi vlakovi (opcenito)

Recommended Posts

Pa valjda će se, kad se ovi vlakovi uvedu u promet, rashodovati/nekome prodati dio Mađara ili nekih drugih starudija, pa će biti slobodnih strojovođa.

 

Ili se planira samo dodati vlakove uz postojeće, a baš sve stare EMV-ove/DMV-ove ostaviti... Malo nelogično, jer ne treba baš toliko.

Zašto bi se dio mađara prodao, na pruzi Zg-Sk zna ići lokomotiva i 2 vagona, a to je neisplativo (mislim da je netko napisao da se papuče lokomotive puno brže troše kada loksa vuče 1-2 vagona), jer onda PP mora plaćati lokomotivu i strojovođu VV, a ovako PP neće ništa morati plaćati VV ako bude imao svoje strojovođe :D

 

tako je...a strojovođe zaposleni u PP bi radili besplatno... :kul

Jesam ja možda rekao da će strojovođe u PP raditi besplatno?? Ja ne kužim zakaj si ovo napisao, da ja ispadnem budala ili???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno teoretsko pitanje za one koji su radili na EMV-u.

Pošto EMV sada radi na 25 kV, da li je moguće napraviti dvosistemsko napajanje 3kV/25kV pa da vlak odmah sada može do Rijeke? Znam da je sve izvedivo ali me zanima koliko bi to bilo tehnološki kompicirano u ovom trenutku odnosno koliko bi to povečalo troškove. Pitam jer vlak ide na sajam a tako bi možda bio interesantniji drugim zemljama, Slovenija npr.

 

Ako ponavljam pitanje sorry, promaklo mi je.

 

Hvala

 

Vladimir


Deda je vozio seriju 32

Ja sam samo običan ferroequinolog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedno teoretsko pitanje za one koji su radili na EMV-u.

Pošto EMV sada radi na 25 kV, da li je moguće napraviti dvosistemsko napajanje 3kV/25kV pa da vlak odmah sada može do Rijeke? Znam da je sve izvedivo ali me zanima koliko bi to bilo tehnološki kompicirano u ovom trenutku odnosno koliko bi to povečalo troškove.

Vlak NIJE projektiran za 3 kV. Vjerovatno bi bilo problema sa smještajem opreme za 3 kV ali kako je vlak projektiran za 25 kV kojega imaju gotovo sve zemlje u okruženju, mislim da se neće niti projektirati niti izrađivati dvosistemski vlakovi, uostalom Slovenija je već sebi nabavila nove EMV za 3 kV.


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedno teoretsko pitanje za one koji su radili na EMV-u.

Pošto EMV sada radi na 25 kV, da li je moguće napraviti dvosistemsko napajanje 3kV/25kV pa da vlak odmah sada može do Rijeke? Znam da je sve izvedivo ali me zanima koliko bi to bilo tehnološki kompicirano u ovom trenutku odnosno koliko bi to povečalo troškove. Pitam jer vlak ide na sajam a tako bi možda bio interesantniji drugim zemljama, Slovenija npr.

 

Ako ponavljam pitanje sorry, promaklo mi je.

 

Hvala

 

Vladimir

Preskup i preopširan zahvat u ovom trenutku.

Slovencima naš vlak nije niti najmanje zanimljiv,taman da ga dobiju besplatno.Dapače pojedinci (doduše na drugim forumima) su javno popljuvali niskog prenoseći iskustva "ljudi kateri delaju na održavanju tirnih vozil su mi rekli da je to tramvaj a ne vlak".Nadalje Slovenija se tehnološki naslonila na Siemens i tako će biti i dalje.

Tko nam još ostaje za 3 kV ?Italija.I tamo se već sve zna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima. Sve je jasno.

Jedna opaska. Svakodnevno se vozim prigradskim vlakovima i ponekad poželim više mjesta za stajanje. Sjedala su već zauzeta kada se ukrcam a prolazi su uski da se dvoje ljudi teško mimoiđe, pogotovo sada kada su svi deblje obučeni. Nemam ništa protiv da prigradska verzija liči na brzi tramvaj a regionalni na pravi brzi vlak sa udobnim sjedalima.

Još da dođe do Samobora.... :mrgreen:


Deda je vozio seriju 32

Ja sam samo običan ferroequinolog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dapače pojedinci (doduše na drugim forumima) su javno popljuvali niskog prenoseći iskustva "ljudi kateri delaju na održavanju tirnih vozil su mi rekli da je to tramvaj a ne vlak".

 

Na ovakve i slićne komentare ne treba se obazirati. Podsječaju me na moje mlade dane kada mi je jedan prijatelj za jednu djevojku rekao da je prava aždaja samo kako ja nebi imao kontakt sa njom. Naravno, istina je bila sasvim drugačija, bila je prava ljubica. Jal i zavist su ljudima u krvi. Budite pametni i mislite svojom glavom. :mrgreen:


samoborcekver1_zps9440815b.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
tako je...a strojovođe zaposleni u PP bi radili besplatno... :mrgreen:

 

Prema za sada nesluzbenim informacijama i dogovorima na relaciji PP - VV, putnicari ce sat rada strojovodje iz VV koji ce voziti niskopodni placati oko 170 kn.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidjet ćemo kako će se vlak pokazat u eksplotaciji, a onda donosti zaključke da li je dobar proizvod ili ne :D

 

EDIT by admin

Share this post


Link to post
Share on other sites
vidjet ćemo kako će se vlak pokazat u eksplotaciji, a onda donosti zaključke da li je dobar proizvod ili ne :D

 

Slažem se...i zbog toga. Zašto, da se ljutim ako neko lupeta a ja znam, da mi je proizvod dobar ?

 

 

BTW- sječam se, da je slična stvar bila i sa modrnizacijom 1141-u početku sve najbolje i pohvale a sada se več pokazuje, da stara i nova tehnologija ne idu ruku uz ruku...

 

I još jednom...sviđa mi se vaš niskopodni...a kad pokaže pouzdanost u svakodnevnoj eksploataciji...hvaliču vas i ja a kamoli čitav svjet. Do tad če se pojavljivati skeptiki i to morate konceptirati.

 

I nadam se , da čete dobit puno posla ...


"Najboljši način, da si zapomniš rojstni dan svoje žene je, da ga enkrat pozabiš."

 

( E. Joseph Cossman)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo samokritičnosti i manje samodopadljivosti nebi škodilo. Hrvati imaju bogomdanu prelijepu zemlju i mislim da ne treba dodatno pojašnjavati kako je iznutra gotovo sve gnjilo i spremno za veliko pospremanje. Prvo u vlastitim glavama. Tko toga nije svjestan taj vjerojatno ili je napušen ili je nezrelo derište koje još nije svjesno činjeničnog stanja. Toliko o politici ako baš hoćete :D

 

Što se tiče niskopodnog, meni je osobno prelijep ali mislim da bi ipak trebalo pričekati kako će služiti svojoj svrsi. Svi znamo čemu služe vlakovi. I samo se nadam da će se ona filozofska "Prvi dojam je najčešće i krivi dojam" u slučaju niskopodnog pokazati pogrešnom.

 

Dakle, nemojte se ponašati kao nezrela derišta i pokažite malo mudrosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz kog razloga su zamenjena mesta reflektoru i displeju u odnosu na ŽFBiH verziju? Nekako mi ŽFBiH verzija deluje lepše po tom pitanju..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iz kog razloga su zamenjena mesta reflektoru i displeju u odnosu na ŽFBiH verziju? Nekako mi ŽFBiH verzija deluje lepše po tom pitanju..

To je tražio naručitelj prototipa, HŽ Putnički prijevoz!


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovaj HŽ 6112 vlak djeluje mi nekako i estetski ljepše, kabina je skroz cool, a nadam se da će u prometu pokazati s vremenom zavidne performanse, poz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ma ovaj HŽ 6112 vlak djeluje mi nekako i estetski ljepše, kabina je skroz cool, a nadam se da će u prometu pokazati s vremenom zavidne performanse, poz

 

Ukusi su različiti. Meni je npr. ona žuta na čelu EMV skroz bljak, jer se ne uklapa uopšte sa bojanjem EMV sa strane. Takođe mi je displej na ŽFBiH verziji nekako istaknutiji, a kako je na HŽ verziji displej prebačen gore nekako mi deluje skrpljeno jer je ona rupa u kojoj je bio reflektor na ŽFBiH presečena na pola, te ne vidim razlog zašto uopšte postoji, ako je reflektor prebačen dole. Takođe, sedišta prvog razreda u ŽFBiH verziji deluju udobnija od ovih na HŽ verziji i za razliku od HŽ verzije u kojoj su raspoređena 2+2, u ŽFBiH verziji su raspoređena 1+2. Sve u svemu HŽ regionalni mi deluje kao EMV namenjen za putničke vozove, ŽFBiH kao više za brze. Ali ono što znam sigurno kada bi birao da se vozim Niskopodnim ili starim dobrim Goša B odnosno Bl vagonom sa starim sedištima i prozom na otvaranje, uvek bi izabrao ovu drugu opciju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...kada bi birao da se vozim Niskopodnim ili starim dobrim Goša B odnosno Bl vagonom sa starim sedištima i prozom na otvaranje, uvek bi izabrao ovu drugu opciju.

Zato što se nisi nikada vozio sa niskopodnim :D


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...kada bi birao da se vozim Niskopodnim ili starim dobrim Goša B odnosno Bl vagonom sa starim sedištima i prozom na otvaranje, uvek bi izabrao ovu drugu opciju.

Zato što se nisi nikada vozio sa niskopodnim :kul

 

:D :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
...kada bi birao da se vozim Niskopodnim ili starim dobrim Goša B odnosno Bl vagonom sa starim sedištima i prozom na otvaranje, uvek bi izabrao ovu drugu opciju.

Zato što se nisi nikada vozio sa niskopodnim :D

Nisi čovjeka razumio. Ja sam prije par dana putovao u Split noćnim vlakom. Lijepo razvučeš sjedala i spavaš. A koji je gušt otvoriti prozor i slikat' vlak, kada krene iz Drniša, pa preko Čikole u krivinu na Moseć. Ili kada kreneš iz Perkovića prema Primorskom Dolcu, ti sa vlakom gore a pruga prema Šibeniku dolje. Pa od Labina Dalmatinskog odmah nakon tunela pojavi se more u daljini, prekrasan pogled na kaštelansku rivijeru ili uzlijetanje aviona. A krivine su izvrsne za slikanje iz vlaka. Vratio sam se sa Nagibnim. Udobno putovanje. Ali sve ovo nabrojano ne možeš doživjeti kao kod klasike i vagona gdje se prozori otvaraju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ako se niste naslikali do sada :D zar nije bolje provozat se novim niskopodnim. Neke stare navike se očito ne mogu napustiti :wink: , poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu naći u arhivi, pa me zanima koje su tehničke razlike između "Soma" i Soma Muje"?

Dakle, moduli i postolja su isti koliko kužim po fotkama, no ima li ikakve razlike u opremi???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mujo ima nešto manje i elegantnije prekidače u upravljačnici. HŽ je tražio velike.

 

Mislim da je to sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mujo ima nešto manje i elegantnije prekidače u upravljačnici. HŽ je tražio velike.

 

Mislim da je to sve.

 

ŽBH vlak ima i mini-bar, nešto više sjedala 1. razreda, multimediju (LCD ekrani+ozvučenje), platforme na izvlačenje na svim vratima, vlakovi nemaju ista sjedala, imaju različito rješene posude za odlaganje otpadaka, imaju kočionu opremu različitih proizvođaća, i to je uglavnom sve bitno...


Dinamika vozila i Okretna postolja

KONČAR – Električna vozila d.d.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ŽBH vlak ima i mini-bar, nešto više sjedala 1. razreda, multimediju (LCD ekrani+ozvučenje), platforme na izvlačenje na svim vratima, vlakovi nemaju ista sjedala, imaju različito rješene posude za odlaganje otpadaka, imaju kočionu opremu različitih proizvođaća, i to je uglavnom sve bitno...

Ajme luksuza.. :mrgreen:

 

E sada ovo za kočionu opremu, kao dio tehničke opreme koja me zanima, koja je geneza u razlici nabavke te opreme?? Želje ŽFBH iz nekih razloga servisiranja, zamjena dobavljača u Gredelju ili..???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisi čovjeka razumio. Ja sam prije par dana putovao u Split noćnim vlakom. Lijepo razvučeš sjedala i spavaš. A koji je gušt otvoriti prozor i slikat' vlak, kada krene iz Drniša, pa preko Čikole u krivinu na Moseć. Ili kada kreneš iz Perkovića prema Primorskom Dolcu, ti sa vlakom gore a pruga prema Šibeniku dolje. Pa od Labina Dalmatinskog odmah nakon tunela pojavi se more u daljini, prekrasan pogled na kaštelansku rivijeru ili uzlijetanje aviona. A krivine su izvrsne za slikanje iz vlaka. Vratio sam se sa Nagibnim. Udobno putovanje. Ali sve ovo nabrojano ne možeš doživjeti kao kod klasike i vagona gdje se prozori otvaraju.

 

Baš to! :roll:

 

Ja sam uvek bio za to da se u svaki voz (klasiku) uvrsti bar jedan vagon na početku ili kraju na kojem se mogu otvarati prozori do pola, i po ko šta voli nek izvoli i mirna kuća.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Baš to! :roll:

 

Ja sam uvek bio za to da se u svaki voz (klasiku) uvrsti bar jedan vagon na početku ili kraju na kojem se mogu otvarati prozori do pola, i po ko šta voli nek izvoli i mirna kuća.

Ili barem onoliko koliko je dovoljno za staviti laktove... :twisted:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...