2041024 Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 (edited) 2041024! Jel bio Rus na onom vlaku kad je Venezia išla prek Bj zato jer je loksa riknula u Carevdaru? Ili je ovo prvi put da jednog RŽD vagon vidimo u Bjelovaru? Koliko se sjećam nije, bilo je rumunja ali rusa nije bilo, ali da osvježimo pamćenje evo filmića još jednom, tu će se najbolje vidjeti!! Edited June 3, 2011 by 2041024 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Vedrane, kako si ovog mogao propustiti? Bilo je toliko trulo vrijeme, da mi se nije dalo ustajati iz kreveta, a znal sam da već netko bude to popratil. Uostalom za tjedan dana (10.6.) eto "Rusa" ponovno u Kloštru. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
STIB Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Nadam se da se ni Bruno ni Vedran neće ljutiti što sam neke (najbolje) slike stavio i na DSO (jer neregistrirani ne mogu vidjeti "Putopise") http://www.drehscheibe-foren.de/foren/read.php?30,5404451 Quote _______________________ Pozdrav iz Zagreba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted June 3, 2011 Share Posted June 3, 2011 Nema problema, samo si zamijenio brojeve vlakova, 440 vozi Budimpešta-Venecija, a u Kloštru je oko 22:40 navečer. Vlak 441 vozi Venecija-Budimpešta i u Kloštru je oko 7 ujutro. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted June 5, 2011 Share Posted June 5, 2011 hehe ljutio sam se što su samo MAV vagoni na Veneciji i što nema CFR-ovih, a kad ono Rus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 7, 2011 Author Share Posted June 7, 2011 Veneziu mora od Kc vući elektra, ali glavno da 204 Maestral od Kc vozi dizel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rasha Posted June 7, 2011 Share Posted June 7, 2011 Veneziu mora od Kc vući elektra, ali glavno da 204 Maestral od Kc vozi dizel.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Moćno! Ova bjelovarska pruga je očito dušu dala za obilaske ovog tipa...a izgleda i kao prirodni pravac prema Osijeku, tako da mi ova Koprivnica i autobusne patnje putnika nikako ne idu u glavu... :neutral: no valjda oni znaju najbolje! Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 10, 2011 Author Share Posted June 10, 2011 Moram reći da ova presjedanja na bus nisu tako problematična kao što su bila dok je bil remont D.Selo-Križevci.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
inflameswetrust Posted June 10, 2011 Share Posted June 10, 2011 Moram reći da ova presjedanja na bus nisu tako problematična kao što su bila dok je bil remont D.Selo-Križevci.. Svaka presjedanja vezana uz buseve su problematična, silom prilika napresjedao sam se u zadnjih godinu i pol dana sasvim dovoljno da mogu to sigurno tvrditi. Kod putovanja vlakom najneudobniji dio je teglenje prtljage u vlak i iz njega (pogotovo ukoliko je riječ o starijim ljudima). Čim se presjeda na autobus, to je automatski po jedan ulazak i izlazak više, dakle teglenja ko u priči. I umjesto da se za one putnike koji ne izlaze u Koprivnici ostavi taj komfor, njih se nepotrebno muči. Quote Moje fotografije. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ivog Posted June 13, 2011 Share Posted June 13, 2011 Fala Bruno i naravno Vedrane na ovoj jedinstvenoj reportaži.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Večeras Venezia u sastavu sa Rusom iz Budimpešte, a u povratku će imati još dodatno i 4 vagona od 1205, to će več biti lijepi vlakić. Ja sam pospanac, pa ne vjerujem da ću ga uloviti, ali nadam se da nas naši leteči reporteri neće iznevjeriti ni ovoga puta!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wiggum Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Večeras Venezia u sastavu sa Rusom iz Budimpešte, a u povratku će imati još dodatno i 4 vagona od 1205, to će več biti lijepi vlakić. Ja sam pospanac, pa ne vjerujem da ću ga uloviti, ali nadam se da nas naši leteči reporteri neće iznevjeriti ni ovoga puta!!! Ne dolazi 1205 u 01:57 i odlazi u 02:13? Quote “HŽ je jedna od najgorih hrvatskih kompanija, umjesto da je jedna od najuspješnijih” Slavko Linić "Wer nix weiss, wer nix kann, geht zum post oder eisenbahn." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vedran Zeman Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Večerašnju Veneziju s Rusom sam nažalost morao propustiti. Što se tiče sutra ujutro, i ja sam pospanac, ali 9 vagona na Veneziji se ne propušta. Za one koji propuste sutra ujutro, repriza je ovu nedjelju, 19.6. Quote Ako nam Turci grade prugu, da li pruga gradi nas? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted June 15, 2011 Share Posted June 15, 2011 Ne dolazi 1205 u 01:57 i odlazi u 02:13? Po voznom redu da, ali će zbog remonta ovoga puta i još jednom(19.6.) čekati veneziu i zajedno sa njom put Budimpešte!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 22, 2011 Author Share Posted June 22, 2011 Venezia 14441 u Kloštru Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-type Posted June 24, 2011 Share Posted June 24, 2011 kakav je plan za ovaj vikend, ide li što? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted June 24, 2011 Author Share Posted June 24, 2011 Upravo ti ide Adria prek Bjelovara.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
2041024 Posted July 8, 2011 Share Posted July 8, 2011 Evo i od mene jedna "prozorska"!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Moćno! Ova bjelovarska pruga je očito dušu dala za obilaske ovog tipa...a izgleda i kao prirodni pravac prema Osijeku, tako da mi ova Koprivnica i autobusne patnje putnika nikako ne idu u glavu... :neutral: no valjda oni znaju najbolje! Hvala svima (posebno Brunih) za ove izuzetne fotke i reportaže. U potpunosti se slažem s Plamenim, a i drstokom: još malo pa će Koprivnica biti važnija od ZGK: njima se rihtaju i vlakovi i vagoni. PŠotpuna besmislica Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
john_st Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Ne znam koliko je mjerilu za vjerovat, ali prema ovome se čini da je Zagreb->Osijek čak i kraće preko Bjelovara. A glede buseva, nekako mi se čini da bi više putnika pristalo da se do Koprivnice vozi dulje preko Bjelovara nego da presjedaju iz vlaka u autobus, pa onda opet iz autobusa u vlak. Sumnjam da se puno više vremena uštedi autobusom, a ni novaca isto. Malo prilagoditi vozni red, dati ljudima koji putuju za Koprivnicu i dalje u Mađarsku neki dodatni popust zbog neugodnosti duljeg obilaska et voila!! Quote Vozni red je za putnike. Knjiga voznog reda je za strojovođe. I fanatike. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 9, 2011 Share Posted July 9, 2011 Zagreb - Bjelovar - Osijek je 269km, a Zagreb - Koprivnica - Osijek je 275km, iako su to tarifni kilometri mogu poslužit za orijentaciju. Podravka preko Koprivnice vozi 2.22 dok Lovrak preko Bjelovara vozi 2.33,a ima i više zaustavljanja (ovo se odnosi na Virovitica - Zagreb). Dakle vrijeme putovanja bi se neznatno produžilo, jedino je još problem kaj bi trebao biti autobus Kloštar - Koprivnica - Križrvci, pa bi on još malo povečao to kašnjenje, ali bi ljudima koji idu iz Osijeka bilo puno lakše, jar jednom sam se vozio sa 782 iz Križevaca, uglavnom vlak je čekako buseve i kasnio u polasku 25 minuta koje su do Zagreba narasle na pola sata, uglavnom večina putnika iz tih buseva je imala prtljagu i njima bi bilo sigurno lakše da je vlak išao prek Bjelovara, a meni se čini da u HŽ-u nitko o takvim stvarima ne misli. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
drstoka Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 (edited) U potpunosti se slažem s Plamenim, a i drstokom: još malo pa će Koprivnica biti važnija od ZGK: njima se rihtaju i vlakovi i vagoni. PŠotpuna besmislica Budemo vidjeli da li će se i dalje forsirati vlakovi za Osijek preko Koprivnice kada (ako?) se napravi šortkat Gradec - Žabno. Vjerojatno budu jer će biti zbilja bezveze ako Koprivnica izgubi nekoliko brzih vlakova i izmjena lokomotive dnevno. Edited July 11, 2011 by drstoka Quote #1 truth hurts #2 It's hard not to hate.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ICE-3M Posted July 11, 2011 Share Posted July 11, 2011 Budemo vidjeli da li će se i dalje forsirati vlakovi za Osijek preko Koprivnice kada (ako?) se napravi šortkat Gradec - Žabno. Vjerojatno budu jer će biti zbilja bezveze ako Koprivnica izgubi nekoliko brzih vlakova i izmjena lokomotive dnevno. Budu i dalje išli prek Koprivnice, jer i danas postoji brži put iako nije krači, a to je preko Slavonskog Broda, a taj put koristi samo jedan vlak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunoh Posted July 11, 2011 Author Share Posted July 11, 2011 Zadnje fotke koje imam ovog zanimljivog putovanja Rus u Kloštru "Adria" i "Venezia" prek Bjelovara + jedan vagon za "Maestral" Ulazimo u Mišulinovac Do tunela je bilo lijepo slušat dizelku u 8 položaju, kaj je rjetkost na ovoj pruzi.. Poslje tunela spust U Kloštru se lijepo vidi kak je vlak dugačak Prolaz kroz Virje Ulaz u Novigrad Podravski Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.