Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
crhav

Parnjaca 22-077

Recommended Posts

A to je njezin tender! Pa kad su ga prebacili, jer znam da je on cijelo vrijeme bio isto u Botovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
A to je njezin tender! Pa kad su ga prebacili, jer znam da je on cijelo vrijeme bio isto u Botovu.

 

Ha cuj... tamo vec neko vrijeme stoji tender u relativno pristojnom stanju.

Da li je to bas od 22-077 ili ne... nemam pojima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali se je lokomotiva vukla ili gurala do Dugog Sela kad je išla u Brod?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dali tko zna sto o 22077, jeli ju uredjuju za voznju???!!!

Pozdrav

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dali tko zna sto o 22077, jeli ju uredjuju za voznju???!!!

Pozdrav

Velimir

 

Uredjuju za voznju...? To su snovi... :lol:

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec je proslo skoro godina od zadnjeg razgovora na forumu o 22077!

Ima li kakvih novosti, dali je jos u remontu ili sto?

Pozdrav

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vec je proslo skoro godina od zadnjeg razgovora na forumu o 22077!

Ima li kakvih novosti, dali je jos u remontu ili sto?

Pozdrav

Velimir

:shock: Nisam čitao ovu temu tako da nam nitko ne može spočitavati da smo se dogovorili. Tko je gledao film ili čitao knjigu "Tajna" znat će da slučajnosti nema :shock: Zašto ovo spominjem? Zato što sam prije pola sata dobio fotografije (nisam znao čega dok ih nisam dobio) upravo 22-077, a prekjučer mi je obećano da ću dobiti nešto što će biti iznenađenje. Nakon što sam ih otvorio vidio sam da se radi o 22-077 i odmah sam išao potražiti na forumu ima li išta o toj lokomotivi. I gle čuda, ti se bas pred neki dan pitao o novostima. Ovo je samo obavijest, a fotke cu staviti sutra kada ih priredim jer su rezolucije 3648x2736 pixela i sve su oko 6 MB. Dakle, sutra dolaze fotografije koje su slikane jučer.

 

P.S. Zašto na loksi piše HŽ 22-077? Zar nije zadnja parnjača vozila 1976 godine pod oznakom JŽ? Kako je uopće moguće da bude HŽ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

P.S. Zašto na loksi piše HŽ 22-077? Zar nije zadnja parnjača vozila 1976 godine pod oznakom JŽ? Kako je uopće moguće da bude HŽ?

 

Moguce je... te dvije lokomotive serije 22 su 90-ih vukle "turisticke" vlakove tako da imaju HZ oznaku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ostatka. Slozio sam sto sam bolje mogao. S obzirom na kolicinu slika morao sam napraviti sa thumbnailovima.

 

44523500bj1.th.jpg30061825rd2.th.jpg36607740an0.th.jpg83202411zi2.th.jpg68269136bw2.th.jpg86144419eq8.th.jpg48155819up9.th.jpg

76531003kp4.th.jpg75866346qx4.th.jpg35563823hi8.th.jpg18668750nw9.th.jpg85392773kr4.th.jpg96196327la3.th.jpg89453212hd7.th.jpg

83889410ca2.th.jpg69913427oa9.th.jpg63281781dv8.th.jpg36847058st8.th.jpg10743525qg4.th.jpg39287094cb0.th.jpg83881305ly2.th.jpg

40591596pz7.th.jpg41217618ko0.th.jpg96528066fr3.th.jpg14127760wf1.th.jpg31180423ei9.th.jpg98037262ff5.th.jpg40669684lh5.th.jpg

37336791pz0.th.jpg58125082bj6.th.jpg98152177ur2.th.jpg63461570gr9.th.jpg17181754aj9.th.jpg91344411nh5.th.jpg94747385cj3.th.jpg

72238886fq9.th.jpg23oi3.th.jpg42ug4.th.jpg20pp9.th.jpg19ev3.th.jpg18pl6.th.jpg17ud4.th.jpg

16ud5.th.jpg15xf3.th.jpg14lp0.th.jpg13lz0.th.jpg12fq0.th.jpg11ji1.th.jpg09au9.th.jpg08ug3.th.jpg

07za4.th.jpg06au0.th.jpg05vp3.th.jpg04nm6.th.jpg03bi3.th.jpg02dp4.th.jpg21zf0.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo! Kako da je 22-096 bolje ohranjena nego 22-077? Šteta što su obe lokice na otvorenom :(


Goran

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovu temu sam već otvorio u podforumu KLJŽ, ali ponavljam i ovdje:

Saznao sam (iz izvora koji smatram pouzdanim) da je 22-077 dopremljena u Slavonski Brod na restauraciju.

Navodno je ''na vagi'' odluka hoće li se obnoviti samo kao spomenik, ili će biti reaktivirana za parnu vuču.

Informacija je iznimno zanimljiva. Zna li itko nešto više o tome?

P.S. Dajte, admini, izbrišite već jedanput iz naslova teme riječ ''serije''.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovu temu sam već otvorio u podforumu KLJŽ, ali ponavljam i ovdje:

Saznao sam (iz izvora koji smatram pouzdanim) da je 22-077 dopremljena u Slavonski Brod na restauraciju.

Navodno je ''na vagi'' odluka hoće li se obnoviti samo kao spomenik, ili će biti reaktivirana za parnu vuču.

Informacija je iznimno zanimljiva. Zna li itko nešto više o tome?

P.S. Dajte, admini, izbrišite već jedanput iz naslova teme riječ ''serije''.

 

Neću se petljati u rad KLJŽa, ali ako je ovo gore istina, sada je idealna prilika za realizaciju nekakve peticije ili nečeg tomu sličnog, i angažiranje medija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

JA SAM ZA TO!!!! Loksu treba reaktivirat za parnu vucu. Tako da imamo i mi turisticko-povjesne vlakove.

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je prilika!!!! To bi bilo pravo cudo, a nadam se da se cuda događaju, pa da i ja mogu uzivo to vidjeti.

 

Ponavljam pitanje koje je netko prije postavio, kako je dopremljena do Broda?


A good system is about music to be respected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slavonski Brod, 14.06.2009:

9g0614077.jpg


_______________________

Pozdrav iz Zagreba

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kaj nije bilo da su je odma počeli obnavljati čim je stigla u SB?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Saznao sam (iz izvora koji smatram pouzdanim) da je 22-077 dopremljena u Slavonski Brod na restauraciju.

 

Navodno je ''na vagi'' odluka hoće li se obnoviti samo kao spomenik, ili će biti reaktivirana za parnu vuču.

 

Informacija je iznimno zanimljiva. Zna li itko nešto više o tome?

Danas sam dobio informaciju da su je počeli rastavljati za restauraciju ali za spomenik. Možda dođem do nekih fotki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Danas sam dobio informaciju da su je počeli rastavljati za restauraciju ali za spomenik.

 

O ne. :-( :-( :-(


Serija 2 044 i dalje ostaje u Zagorju . :grin: :grin: :grin:

 


Share this post


Link to post
Share on other sites

O ne. :-( :-( :-(

O da.

Vi Zagorci jeste sentimentalno vezani uz 22, a nisam ni ja daleko od toga, no jedna aktivna 22 je cazo di peco (neka me Fiumani isprave ako sam nešto krivo napisao).

Edited by Stanley

Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanly mozda bi bilo dabro da nam to prevedes sto to mislis pod "cazo di peco"!

U svakom slucaju i jedna 22 bi bila dobra da vozi, na paru !!

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanly mozda bi bilo dabro da nam to prevedes sto to mislis pod "cazo di peco"!

U svakom slucaju i jedna 22 bi bila dobra da vozi, na paru !!

Velimir

Nepristojno jest, a mislio sam: qrac od ovce. Ne znam talijanski, stoga sam riječ ''peco'' napamet izvukao, per analogia s latinskim. A riječ ''cazo'' čuo je svatko tko gleda prijenose talijanske Serie A (komentari igrača na sudačke odluke). ;-)

Naime, po meni jedna aktivna 22 (svaka joj čast i kapa dolje) ne znači ništa za eventualno pokretanje muzejskog vlaka s parnom vučom.

Za sigurno i zajamčeno prometovanje muzejskog vlaka po svim hrvatskim prugama (dakle i najtežim) potrebne su najmanje tri aktivne parne lokomotive, od kojih dvije spremne za pokret i jedna u rezervi ili na remontu.

I to dovoljno jake da izvuku i najteže uspone bez zaprege/potiskivanja dizela ili elektre. Od, uvjetno rečeno, očuvanih (makar više nisu) parnih lokomotiva na HŽ-u najsuvislija je kombinacija 2 serije 11 i 1 serije 33. Ostale serije (22, 51, 116) su preslabe.

Aktiviranje jedne lokomotive serije 22 bilo bi svakako lijepo i dobrodošlo, ali nedovoljno. Ta bi mogla vući nekakav muzejski vlakić dok ne rikne, a onda bi imali ono što smo Portos, hadžibane i ja vidjeli preklani u Subotici: muzejski vlak Romantika s lokomotivama 441 i 644. Hvala lijepa.

Edited by Stanley

Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites

no jedna aktivna 22 je cazo di peco

 

Možda i je k.. od ovce, ali je i to bolje od niti jedne aktivne parnjače. I ja bih rado htio da u pogonu budu 2 parnjače serije 33 i jedna serije 11, ali slavio bih kao malo dijete kad bi barem i 51 vozila na vlastiti pogon. U mojoj budućoj struci postoji izraz da je najbolje neprijatelj dobroga. Odnosno, ako ćemo odbijati obnovu parnjače 22 jer smo zadovoljni jedino parnjačom 11 ili 33, na kraju nećemo imati niti jednu. U tom slučaju, ja bih radije 22...

 

;)


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stanley cini mi se da "inflameswetrust" IMA PRAVO I SLAZEM SE SA NJIM!!!! Sto se tice talijanskog OK( peco si scrive pecora)!

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...