Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
crhav

Parnjaca 22-077

Recommended Posts

Sto se tice HZ22077, izgleda da ce praonica u Botovu prestati radom u rujnu. Poslje toga Zeljencki Muzej (tako su rekli!)ce preuzeti lokomotivu.

Onda ce ju trebati metnuti u izdanje/izgled/funkcionalnost kakva je bila i prije.

 

Istina!

Nadamo se da će biti ispunjeno obećanje da ćemo dobiti lokomotivu kakva je i bila prije odlaska u Botovo.

 

Postoji i drugi dio - neki nas uvjeravaju da je lokomotiva toliko devastirana da nema smisla uopće je obnavljati, a kamo li je dovoditi u vozno stanje.

Bio sam tamo prošle godine i fotkao sam to što je ostalo od novoobnovljene lokomotive.

Ni sam nisam siguran dali je moguće vratiti je u izvorno stanje.

 

:oops: Ponekad se sramim što pripadam ovoj naciji i ''kulturi''.

 

 

 

P.S. Neko je spominjao ime osobe koja je odgovorna za taj ''kulturocid''??? :twisted:


Denis

Share this post


Link to post
Share on other sites
P.S. Neko je spominjao ime osobe koja je odgovorna za taj ''kulturocid''??? :twisted:

 

:twisted:

S obzirom da su Nikolica i ta osoba veliki prijatelji odkad su ih obojicu izbacili iz kluba modelara, vjerojatno ce sada ovaj prvi odmah skociti da zastiti ovog drugog.... :twisted:

 

lijep pozdrav, hihihi........

Share this post


Link to post
Share on other sites
P.S. Neko je spominjao ime osobe koja je odgovorna za taj ''kulturocid''??? :twisted:

 

:twisted:

S obzirom da su Nikolica i ta osoba veliki prijatelji odkad su ih obojicu izbacili iz kluba modelara, vjerojatno ce sada ovaj prvi odmah skociti da zastiti ovog drugog.... :twisted:

 

lijep pozdrav, hihihi........

 

Pod "Nikolicom" se, vjerojatno, podrazumijevam ja a mene nitko nije niotkud izbacio. Što se kluba tiče, za one koji ne znaju, riječ je o KŽMZ. Točno je da sam svojevremeno dao ostavku na funkciju tajnika i nedugo nakon toga zbog više razloga zauvijek napustio spomenuti klub.

 

Kad smo već kod spominjana imena nepristojno je spominjati druge i skrivati se iza nicka "cindy".


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pod "Nikolicom" se, vjerojatno, podrazumijevam ja a mene nitko nije niotkud izbacio. Što se kluba tiče, za one koji ne znaju, riječ je o KŽMZ. Točno je da sam svojevremeno dao ostavku na funkciju tajnika i nedugo nakon toga zbog više razloga zauvijek napustio spomenuti klub.

 

jao, jao, Nikolica, Nikolica... :lol:

S obzirom da je citateljstvo foruma prilicno siroko; mislim da nije OK da lazes... Iz kluba su te IZBACILI nakon sto si vise puta upozoren da vratis kameru koju si ukrao iz kluba... Vec si to zaboravio...? :roll:

Mozda da jos spomenem da si godinama opskrbljivao klub s ukradenim stvarima iz ZET-a (npr. table sa brojevima, i slicno); a sada tuzakas po ZET-u da su te stvari u klubu, i da ih se mora vratiti....

 

pa-pa, i laku noc, Nikolica...... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ante-vž: neznam, vjerojatno još nije; ali ti bi mogao imati informacija kada bi se parnjača mogla povlaćiti iz Botova u Kc ili možda u Zg. Vjerojatno bi to trebalo biti uskoro-po najavama iz HŽM-a, da se neće dopustiti da propada tamo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prije oko 2 mjeseca je došla inspekcija i zabranila joj je daljnji rad (vjerojatno nije ekološki prihvatljivo), a i u pitanju je kotao.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Prije oko 2 mjeseca je došla inspekcija i zabranila joj je daljnji rad (vjerojatno nije ekološki prihvatljivo), a i u pitanju je kotao.

 

Postoji inspekcija posuda pod tlakom koja vrši nadzor nad stacionarnim parnim kotlovima tako to je možda tu bio problem. Na koje gorivo je parnjaca isla u praonici ,kako je to bilo tehnički rješeno. Znate li još detalja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas (a i u Sloveniji) za voznju muzejskog vlaka vrijede isti pravilnici kao i za voznju IC-a 160 km/h... Meni se cini da je to pretjerivanje - zasto vlak sa parnjacom koji ide u Stubicu mora zadovoljavati sve rigorozne standarde...

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na koje standarde mislite?

 

Na razlicite; nisam bas najbolje srocio taj post :?

Npr - u Austriji muzejski vlak vozi po lokalnoj pruzi, i jedino je strojovodja profesionalni zeljeznicar. Svi ostali - lozac, stanicno osoblje i slicno su amateri - ljubitelji zeljeznice.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na koje standarde mislite?

 

Na razlicite; nisam bas najbolje srocio taj post :?

Npr - u Austriji muzejski vlak vozi po lokalnoj pruzi, i jedino je strojovodja profesionalni zeljeznicar. Svi ostali - lozac, stanicno osoblje i slicno su amateri - ljubitelji zeljeznice.

 

pozdrav

toma

 

To je OK . Glavni problem naših muzejaca je što nema voznih parnih lokomotiva ali niti odgovarajućih vagona. Bilo bi dobro da se jedna 22 dovede u red(ona bolja). Trebale bi također biti vozne jedna 33 i jedna serije 11 lokomtiva. Time bi bile autentične vrste donekle pokrivene. Također je trebala ostati autentična 661 lokomotiva kao zelena sa žutim crtama i sa numberboardsima. To bi bila solidna osnova. Boje bi trebale biti autenticne na svim lokomotivama. Ima li sačuvanih još kojih starih tipova osim Baat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je OK . Glavni problem naših muzejaca je što nema voznih parnih lokomotiva ali niti odgovarajućih vagona. Bilo bi dobro da se jedna 22 dovede u red(ona bolja). Trebalobe također biti vozne jedna 33 i jedna serije 11 lokomtiva. Time bi bile autentične vrste donekle pokrivene. Također je trbala ostati autentična 661 lokomotiva kao zelena sa žutim crtama i sa numberboardsima. To bi bila solidna osnova. Boje bi trebale biti autenticne na svim lokomotivama. Ima li sačuvanih još kojih starih tipova osim Baat?

 

Ima puno toga sacuvanog u sastavu radnog vlaka. Npr. diesel motorni salon JZ 612 001; CAF-ova spavaca kola itd, itd....

Inace, ja bih najradje u voznji vidio (osim dobrog starog Kennedyja) parnu 116 - takve lok. nigdje nema sacuvane u voznom stanju; a i staticnih je jako malo (4 ili 5 komada su sacuvana). Doduse, nije rijec o lokomotivi tipicnoj za Hrvatsku...

 

Tko nam je kriv kad smo sve lok. serije 32 kasirali....

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
To je OK . Glavni problem naših muzejaca je što nema voznih parnih lokomotiva ali niti odgovarajućih vagona. Bilo bi dobro da se jedna 22 dovede u red(ona bolja). Trebalobe također biti vozne jedna 33 i jedna serije 11 lokomtiva. Time bi bile autentične vrste donekle pokrivene. Također je trbala ostati autentična 661 lokomotiva kao zelena sa žutim crtama i sa numberboardsima. To bi bila solidna osnova. Boje bi trebale biti autenticne na svim lokomotivama. Ima li sačuvanih još kojih starih tipova osim Baat?

 

Ima puno toga sacuvanog u sastavu radnog vlaka. Npr. diesel motorni salon JZ 612 001; CAF-ova spavaca kola itd, itd....

Inace, ja bih najradje u voznji vidio (osim dobrog starog Kennedyja) parnu 116 - takve lok. nigdje nema sacuvane u voznom stanju; a i staticnih je jako malo (4 ili 5 komada su sacuvana). Doduse, nije rijec o lokomotivi tipicnoj za Hrvatsku...

 

Tko nam je kriv kad smo sve lok. serije 32 kasirali....

 

pozdrav

toma

 

Koje to tocno serije 116 i 32, imate li kakvih podataka o njima? Ti iz radnih vlakova nisu bas u origanolnoj formi i tesko bi ih bilo obnoviti ima li ih jos negdje odloženih koji bi se dali spasiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koje to tocno serije 116 i 32, imate li kakvih podataka o njima? Ti iz radnih vlakova nisu bas u origanolnoj formi i tesko bi ih bilo obnoviti ima li ih jos negdje odloženih koji bi se dali spasiti?

 

116 je jedna sacuvana u HZM-u; nedavno je pofarbana.

 

http://www.dampflok.at/index2.html?/459.htm, sa dvije moje fotke :)

 

32 je mallet lokomotiva, madzari su ih gradili za rijecku prugu, najkarakteristicnija lokomotiva za ove prostore.

 

Popis lok. serje 32 je ovdje:

 

http://www.pospichal.net/lokstatistik/20032-jdz32.htm

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pod "Nikolicom" se, vjerojatno, podrazumijevam ja a mene nitko nije niotkud izbacio. Što se kluba tiče, za one koji ne znaju, riječ je o KŽMZ. Točno je da sam svojevremeno dao ostavku na funkciju tajnika i nedugo nakon toga zbog više razloga zauvijek napustio spomenuti klub.

 

Svojedobno je jedan lik bio izbačen iz Kluba, a bio je i tajnik (iako nemam pojima da li je riječ o osobi koja se ovdje javlja na forumu), zbog krađe klupskih stvari - velikog broja do danas nevraćenih modela; kupske video kamere i td...

 

m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bok svima!

 

Evo neznam kam da stavim,ali kod ložione u KC se nalazi 22-077 bez tendera (odgovarajući tender se nalazi u Sisku,bilo je već o tome na forumu).Prije par dana je izvučena van iz Botova,vila su dvojica iz OVV ZG i podmazali su ležajeve,ali se ipak jako griju.Navodno ide prvo na pjeskarenje u Slavonski brod i neki remont,pa onda u HŽM kao eksponat.Mislim i to je nešto,jer je do sada služila samo za grijanje vode na Botovu.Mogla je završiti i u CIOS-u.Šteta što više neće voziti,kao prije par godina.Inače lokomotiva je u očajnom stanju.Toliko za sada.

Pozdrav iz sunčane Koprivnice!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bok svima!

 

Evo neznam kam da stavim,ali kod ložione u KC se nalazi 22-077 bez tendera (odgovarajući tender se nalazi u Sisku,bilo je već o tome na forumu).Prije par dana je izvučena van iz Botova,vila su dvojica iz OVV ZG i podmazali su ležajeve,ali se ipak jako griju.Navodno ide prvo na pjeskarenje u Slavonski brod i neki remont,pa onda u HŽM kao eksponat.Mislim i to je nešto,jer je do sada služila samo za grijanje vode na Botovu.Mogla je završiti i u CIOS-u.Šteta što više neće voziti,kao prije par godina.Inače lokomotiva je u očajnom stanju.Toliko za sada.

Pozdrav iz sunčane Koprivnice!

 

Hvala ti na vijesti :wink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...