Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
crhav

Parnjaca 22-077

Recommended Posts

Posto je izgleda kaj te zalosne price, predlazem da odgovorni iz foruma zamole Antu i Nikolu da im dozvole pa da se bar slike metnu u galeriju od ovog foruma. Tako ce se bar nesto sacuvati.

 

Normalno da će slike ići u galeriju, ali bilo bi bolje kada bi probali mi poduzeti neku akciju! :!:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Što je dalje bilo sa vagonima ne znam i nisam ni želio saznati jer mi se sve zgadilo...

 

Stoje u Cakovcu; barem je to informacija iz HZM-a...

Inace, slovenska lok. serije 33 ide uskoro u Zrenjanin na rekonstrukciju; jer im za potrebe muzejskog vlaka nije dovoljna samo jedna, serije 25...

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Što je dalje bilo sa vagonima ne znam i nisam ni želio saznati jer mi se sve zgadilo...

 

Stoje u Cakovcu; barem je to informacija iz HZM-a...

Inace, slovenska lok. serije 33 ide uskoro u Zrenjanin na rekonstrukciju; jer im za potrebe muzejskog vlaka nije dovoljna samo jedna, serije 25...

 

toma

Naravno pametni ljudi,pa oni zarađuju na tim lokomotivama a neće proizvoditi paru za praonicu kao naši, a koliko mi imamo turističkih vlakova s parnjačom???? e da nam je malo otvoriti oči pa da vidimo kako se to radi u svijetu,pa nemoramo tražiti toplu vodu nego je samo iskoristiti......

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naravno pametni ljudi,pa oni zarađuju na tim lokomotivama a neće proizvoditi paru za praonicu kao naši, a koliko mi imamo turističkih vlakova s parnjačom???? e da nam je malo otvoriti oči pa da vidimo kako se to radi u svijetu,pa nemoramo tražiti toplu vodu nego je samo iskoristiti......

 

Kako jedan moj prijatelj kaze: da u vozno stanje stavite jednu parnjacu, npr 116 (ta je najvrijednija koju imamo, i nitko je nema u voznom stanju), turisticki promet bi vam narasao za 100%; hehehe

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Naravno pametni ljudi,pa oni zarađuju na tim lokomotivama a neće proizvoditi paru za praonicu kao naši, a koliko mi imamo turističkih vlakova s parnjačom???? e da nam je malo otvoriti oči pa da vidimo kako se to radi u svijetu,pa nemoramo tražiti toplu vodu nego je samo iskoristiti......

 

Kako jedan moj prijatelj kaze: da u vozno stanje stavite jednu parnjacu, npr 116 (ta je najvrijednija koju imamo, i nitko je nema u voznom stanju), turisticki promet bi vam narasao za 100%; hehehe

 

toma

 

 

Da stave bilo koju u pogon turisticki promet bi porastao 100% jer ga trenutno nema :mrgreen:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas na mreži Železnice Srbije vozi muzejski vlak Romantika sa 2 restaurirane parnjače serije 01 i 33 i ti vlakovi uglavnom idu na sva turistička mjesta unutar zemlje,a i značajne uspjehe postižu i u inozemstvu kada su takmičenja vlakova nostalgije(prošle god. prvo mjesto u Budimpešti),a i dosta značajan prihod se sliva u kasu poduzeća.


Samo par miliona ljudi imaju sreću da žive u Srbiji...ostali nemaju tu sreću ali imaju sve ostalo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi pricamo i predlazemo ali prave adrese nema! Jedina adresa je zvati Direktora HZ i Zaljeznicki muzej da daju novce. Ima i solucija za institucije koje zele investirati u takav posao.

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites
Svi pricamo i predlazemo ali prave adrese nema! Jedina adresa je zvati Direktora HZ i Zaljeznicki muzej da daju novce. Ima i solucija za institucije koje zele investirati u takav posao.

Velimir

 

Neka me netko ispravi, ali HŽM ne može imati sponzore u tom smislu riječi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neka me netko ispravi, ali HŽM ne može imati sponzore u tom smislu riječi?

 

AFAIK ne, jer nije samostalna forma, i nema racun...

Ali, vjerujem, da ima volje da bi se to vrlo brzo moglo rijesiti...

 

BTW; HZM trosi prilicno velike novce na 'restauraciju' lokomotiva (i vjerojatno samo gospodja sefica tako zove najobicnije farbanje). Recimo da se dvije godine ne ofarba niti jedna lok; i bilo bi novaca da se jedna sredi u vozno stanje... Ali, opet, samo pod uvjetom da ima volje... :roll:

 

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Našao sam u Željezničaru od 5/2005. da je u Matuljima trebala biti prezentacija OBB Taurusa, i trebala je doći naša parnjača 22-047 na prezentaciju. Da li je bilo što od toga, tj. to znači da ipak imamo jednu obnovljenu 22-ku?


Društvo prijatelja željeznice Štacion - Rijeka • http://www.stacion.hr/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo je tragedija!!! Ali ako uzmemo u obzir ko nam vodi HZ, onda to i nije cudo. Zar je zaista moguce da u vrhu HZ-a sjede samo primitivci?!?!?!? :puc

Share this post


Link to post
Share on other sites
Našao sam u Željezničaru od 5/2005. da je u Matuljima trebala biti prezentacija OBB Taurusa, i trebala je doći naša parnjača 22-047 na prezentaciju. Da li je bilo što od toga, tj. to znači da ipak imamo jednu obnovljenu 22-ku?

 

Sredinom '90tih su dvije lok. serije 22 bile u voznom stanju. Obje nemaju produzenu reviziju kotla - jedna se cuva u muzejskom depou Sisak (ta je bila u Matuljima na prezentaciji ES64F4, 1216 002 i ES64P 001), a druga daje paru za praonicu u Botovu; i ta je grdo devastirana.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turistička zemlja! :lol:

Nemamo niti parnjaču u voznom stanju :evil:

"Mala zemlja za Velika sranja" :twisted:

 

A o radu HŽM-a nebih... dovoljno je reći da sam u par navrata pokušavao doprijeti do nekoga (Denis) tamo, no izgleda da nisu zainteresirani... zašto i bi? Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

 

Za ovo što je napravljeno sa 22, trebalo bi odgovornima skinuti glave...

Potrošen je novac za restauraciju, i to novac poreznih obveznika, lokomotiva je ponovno propala, a porezni obveznici koji su platili cijelu stvar, mogu je vidjeti samo na fotografijama :evil:

 

Imamo li još kojeg kandidata za vozno stanje ili su ovo jedini primjerci?

Postoji li ikakva mogućnost spašavanja?

 

(isprika zbog malog skretanja sa teme...)

Post izmjenjen, brisani dijelovi koji se krivo povezuju sa radom HŽM-a. Isprika svima zbog krive interpretacije!


The difference between men and boys is the price of their toys.

 

John Woodall, WorldRailFans

 

www.malezeljeznice.net

Share this post


Link to post
Share on other sites
Turistička zemlja! :lol:

Nemamo niti parnjaču u voznom stanju :evil:

"Mala zemlja za Velika sranja" :twisted:

 

A o radu HŽM-a nebih... dovoljno je reći da sam u par navrata pokušavao doprijeti do nekoga (Denis) tamo, no izgleda da nisu zainteresirani... zašto i bi? Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

 

Za ovo što je napravljeno sa 22, trebalo bi odgovornima skinuti glave...

Potrošen je novac za restauraciju, i to novac poreznih obveznika, lokomotiva je ponovno propala, a porezni obveznici koji su platili cijelu stvar, mogu je vidjeti samo na fotografijama :evil:

 

Imamo li još kojeg kandidata za vozno stanje ili su ovo jedini primjerci?

Postoji li ikakva mogućnost spašavanja?

 

(isprika zbog malog skretanja sa teme... ali jednostavno, više nisam u mogućnosti mirno gledati kako sve što vrijedi imbecilioti (imbecili+idioti) upropaštavaju)

 

Sad ti je valjda jasno zašto pop....m i u vezi "restauracije" 361-201 i u vezi Denisa i u vezi HŽM-a...

 

P.S: Kad budem imao vremena i volje otvoriti ću topic o HŽM-ovim "restauracijama" kojima su upropastili razne lokomotive i zbog čega se, za 20-30 godina, nitko neće sjećati kako je to stvarno nekad izgledalo nego će mlađe gerneracije misliti da su ti HŽM-ovi "uradci" autentični "djelići povijesti"; sve će naravno obilno biti popraćeno fotografijama (nadam se da neću i onda slušati prepucavanje o nijansama i starenju filmova jer kad lokomotiva koja je na fotkama zelena i koja je takva došla u HŽM osvane plava onda tu nema isprike, kao ni kad uvijek crvena prsna greda naprasno pobijeli).


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad budem imao vremena i volje otvoriti ću topic o HŽM-ovim "restauracijama" kojima su upropastili razne lokomotive i zbog čega se, za 20-30 godina, nitko neće sjećati kako je to stvarno nekad izgledalo nego će mlađe gerneracije misliti da su ti HŽM-ovi "uradci" autentični "djelići povijesti"; sve će naravno obilno biti popraćeno fotografijama (nadam se da neću i onda slušati prepucavanje o nijansama i starenju filmova jer kad lokomotiva koja je na fotkama zelena i koja je takva došla u HŽM osvane plava onda tu nema isprike, kao ni kad uvijek crvena prsna greda naprasno pobijeli).

 

Zanimljivo; stavi taj post...

Usput, koje je vozilo u HZM uslo zeleno, a sad je plavo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kad budem imao vremena i volje otvoriti ću topic o HŽM-ovim "restauracijama" kojima su upropastili razne lokomotive i zbog čega se, za 20-30 godina, nitko neće sjećati kako je to stvarno nekad izgledalo nego će mlađe gerneracije misliti da su ti HŽM-ovi "uradci" autentični "djelići povijesti"; sve će naravno obilno biti popraćeno fotografijama (nadam se da neću i onda slušati prepucavanje o nijansama i starenju filmova jer kad lokomotiva koja je na fotkama zelena i koja je takva došla u HŽM osvane plava onda tu nema isprike, kao ni kad uvijek crvena prsna greda naprasno pobijeli).

 

Zanimljivo; stavi taj post...

Usput, koje je vozilo u HZM uslo zeleno, a sad je plavo?

 

GŽZ M32


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Našao sam u Željezničaru od 5/2005. da je u Matuljima trebala biti prezentacija OBB Taurusa, i trebala je doći naša parnjača 22-047 na prezentaciju. Da li je bilo što od toga, tj. to znači da ipak imamo jednu obnovljenu 22-ku?

 

Sredinom '90tih su dvije lok. serije 22 bile u voznom stanju. Obje nemaju produzenu reviziju kotla - jedna se cuva u muzejskom depou Sisak (ta je bila u Matuljima na prezentaciji ES64F4, 1216 002 i ES64P 001), a druga daje paru za praonicu u Botovu; i ta je grdo devastirana.

 

pozdrav

toma

Dopuna broja. U Matuljima je bila ES64 F4-090SR.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
A o radu HŽM-a nebih... dovoljno je reći da sam u par navrata pokušavao doprijeti do nekoga (Denis) tamo, no izgleda da nisu zainteresirani... zašto i bi? Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

 

(isprika zbog malog skretanja sa teme... ali jednostavno, više nisam u mogućnosti mirno gledati kako sve što vrijedi imbecilioti (imbecili+idioti) upropaštavaju)

 

Da ne bude zabune, odgovorim na svaki post, kad ga vidim, kao i na PP. Ovdje se radi o nečem drugom.

Nisam odgovorio na post jer sam (očito točno) pretpostavio da se iza ovog nicka krije nikola s kojim sam završio svaku komunikaciju nakon što me vrijeđao, što ne mislim dozvoliti nikome. Upravo sam se ovih dana mislio obratiti ovom nicku s namjerom da se vidimo i upoznamo pa da razjasnimo eventualnu zabunu, no sad za to više nema potrebe jer se janje (kakvim mi se želio prikazati u privatnom mailu i dodatkom ''Light'') pretvorilo u slona koji se nije uspio suzdržati da ne upotrijebi svoj (ili nikolin) stari riječnik.

Vjerujem da je n pošto je izgubio većinu koji s njim žele komunicirati počeo pisati i odgovarati sam sa sebi, tako da napokon ima nekog tko se s njim u potpunosti slaže.

 

Kad budem imao vremena i volje otvoriti ću topic o HŽM-ovim "restauracijama

 

I ja ću ''kad budem imao vremena'' otvoriti topic s fotografijama koje snima jedan ''željeznički'' zaljubljenik, a koje je slučajno podijelio i s drugima, vjerujem da će zainteresirati i ljude izvan ovog foruma.

 

Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

 

Pokušavam biti, koliko toliko, redovito prisutan na ovom forumu, iako imam jako malo vremena (ovo pišem u 00:16h), da bih sa zainteresiranima podijelio informacije koje imam, na najbrži mogući način.

Međutim, u zadnje vrijeme većinu vremena i energije trošim na prepiske s ljudima (ili čovjekom) koji ne razmišljaju konstruktivno, već po cijele dane sjede i pljuckaju po svemu što vide ili čuju.

Iako ne želim nastaviti prepisku, moram reagirati na laži koje, kao usput, spominju.

Ako ovo postane smisao mojih posjeta forumu, prestat ću ga posjećivati, a sve koji bi mi to zamjerili molit ću da probaju shvatiti moje razloge.

 

P.S. Ne želim, niti ne mogu, odgovarati za, eventualne, greške nekoga tko je radio prije mene. Ja, osobno, mogu raspravljati o onome šta se u HŽM događalo u zadnje dvije i pol godine, a o prijašnjem razdoblju raspravu prepuštam ostalim sudionicima foruma.


Denis

Share this post


Link to post
Share on other sites
A o radu HŽM-a nebih... dovoljno je reći da sam u par navrata pokušavao doprijeti do nekoga (Denis) tamo, no izgleda da nisu zainteresirani... zašto i bi? Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

 

(isprika zbog malog skretanja sa teme... ali jednostavno, više nisam u mogućnosti mirno gledati kako sve što vrijedi imbecilioti (imbecili+idioti) upropaštavaju)

 

Da ne bude zabune, odgovorim na svaki post, kad ga vidim, kao i na PP. Ovdje se radi o nečem drugom.

Nisam odgovorio na post jer sam (očito točno) pretpostavio da se iza ovog nicka krije nikola s kojim sam završio svaku komunikaciju nakon što me vrijeđao, što ne mislim dozvoliti nikome. Upravo sam se ovih dana mislio obratiti ovom nicku s namjerom da se vidimo i upoznamo pa da razjasnimo eventualnu zabunu, no sad za to više nema potrebe jer se janje (kakvim mi se želio prikazati u privatnom mailu i dodatkom ''Light'') pretvorilo u slona koji se nije uspio suzdržati da ne upotrijebi svoj (ili nikolin) stari riječnik.

Vjerujem da je n pošto je izgubio većinu koji s njim žele komunicirati počeo pisati i odgovarati sam sa sebi, tako da napokon ima nekog tko se s njim u potpunosti slaže.

 

Kad budem imao vremena i volje otvoriti ću topic o HŽM-ovim "restauracijama

 

I ja ću ''kad budem imao vremena'' otvoriti topic s fotografijama koje snima jedan ''željeznički'' zaljubljenik, a koje je slučajno podijelio i s drugima, vjerujem da će zainteresirati i ljude izvan ovog foruma.

 

Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

 

Pokušavam biti, koliko toliko, redovito prisutan na ovom forumu, iako imam jako malo vremena (ovo pišem u 00:16h), da bih sa zainteresiranima podijelio informacije koje imam, na najbrži mogući način.

Međutim, u zadnje vrijeme većinu vremena i energije trošim na prepiske s ljudima (ili čovjekom) koji ne razmišljaju konstruktivno, već po cijele dane sjede i pljuckaju po svemu što vide ili čuju.

Iako ne želim nastaviti prepisku, moram reagirati na laži koje, kao usput, spominju.

Ako ovo postane smisao mojih posjeta forumu, prestat ću ga posjećivati, a sve koji bi mi to zamjerili molit ću da probaju shvatiti moje razloge.

 

P.S. Ne želim, niti ne mogu, odgovarati za, eventualne, greške nekoga tko je radio prije mene. Ja, osobno, mogu raspravljati o onome šta se u HŽM događalo u zadnje dvije i pol godine, a o prijašnjem razdoblju raspravu prepuštam ostalim sudionicima foruma.

 

 

:?: :?: :?:


Obrisan sa foruma jer sam se usudio kritizirati Končar...!

Share this post


Link to post
Share on other sites

HŽM Denis, na Vašu žalost, u krivu ste... iza nadimka NClight stoji osoba koja se uredno predstavila punim imenom i prezimenom:

Pogledajte temu - NClight - Pozdrav svima!: http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1538

 

Nisam odgovorio na post jer sam (očito točno) pretpostavio da se iza ovog nicka krije nikola s kojim sam završio svaku komunikaciju nakon što me vrijeđao, što ne mislim dozvoliti nikome.

Ako već sipate objede, kao znanstvenik, dajte si truda malo...

1. Stilski i u svakom drugom pogledu, moji postovi se razlikuju od onih člana pod nickom nikola

2. Nije na odmet provjeriti što i kako piše osoba

FYI:

Pogledajte temu - Prijedlog.... Podforum HŽM:

http://zeljeznice.net/forum/viewtopic.php?t=1656

3. Rad HŽM-a kao javne ustanove, podložan je kritici!

4. Ovo je FORUM, virtualno mjesto razmjene mišljenja, imate se pravo ne slagati sa nečijim mišljenjem! Dozvolite da se drugi ne slažu sa Vašim.

5. Vrijeđanje, objede, i spuštanje stvari na osobnu razinu nije moj stil, i nikada neće biti!

6. Ukoliko me želite kontaktirati, izvolite! Da, rado bih sudjelovao u radu HŽM-a, jer me to interesira! Imam lijepa i dobra-pozitivna iskustva iz drugih zemalja. Volontirati znači biti koristan široj društvenoj zajednici. Možda neznam napamet sve serijske brojeve motora lokomotive tipa XY, ali znam neke stvari koje bi muzeju mogle pomoći pri prezentaciji izložaka. In bona fide!

7.

Jedino kukaju i pozivaju na akciju, a od akcije nakraju jedino piskaranje po forumu uz obligatorno prepucavanje!

Da gospodine HŽM Denis, jer iz svih tema i postova koje sam čitao, na kraju proizlazi ovakav zaključak! Ja ne mislim nastaviti bilo kakvu daljnju diskusiju, ali prozvan sam, i imam se pravo očitovati!

8. Niti ja se ne slažem sa svojim imenjakom u nekim stvarima, no to ne znači da se uvijek nemoram slagati!

 

 

Što se mene osobno tiče, EOD

CC: HŽM Denis na PP

Pozdrav!

P.S. Isprika Adminu i Modu na OFF-Topicu


The difference between men and boys is the price of their toys.

 

John Woodall, WorldRailFans

 

www.malezeljeznice.net

Share this post


Link to post
Share on other sites
4. Ovo je FORUM, virtualno mjesto razmjene mišljenja, imate se pravo ne slagati sa nečijim mišljenjem! Dozvolite da se drugi ne slažu sa Vašim.

5. Vrijeđanje, objede, i spuštanje stvari na osobnu razinu nije moj stil, i nikada neće biti!

 

A o radu HŽM-a nebih... dovoljno je reći da sam u par navrata pokušavao doprijeti do nekoga (Denis) tamo, no izgleda da nisu zainteresirani...

 

...više nisam u mogućnosti mirno gledati kako sve što vrijedi imbecilioti (imbecili+idioti) upropaštavaju)

 

Toliko o razlici od nikolinog stila.


Denis

Share this post


Link to post
Share on other sites
Našao sam u Željezničaru od 5/2005. da je u Matuljima trebala biti prezentacija OBB Taurusa, i trebala je doći naša parnjača 22-047 na prezentaciju. Da li je bilo što od toga, tj. to znači da ipak imamo jednu obnovljenu 22-ku?

Najprije je bio susret lokomotiva u Riječkoj remizi...

p6020102resize5so.jpg

...potom su se našle u Matuljima...

p6020167resize2cl.jpg

...stara dama se neda...

p6020219resize3tb.jpg

...a na kraju se pojavila i Splićanka 2062-056.

p6020225resize7el.jpg


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice HZ22077, izgleda da ce praonica u Botovu prestati radom u rujnu. Poslje toga Zeljencki Muzej (tako su rekli!)ce preuzeti lokomotivu.

Onda ce ju trebati metnuti u izdanje/izgled/funkcionalnost kakva je bila i prije.

pozdrav

Velimir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji obnovljena 22-ka i to je jedna od one dvije obnovljene 92. koja nije upropaštena.

Problem s njom je što joj je istekla revizija kotla i nema dozvolu za vožnju a potrebni su joj i još neki, relativno sitni, popravci.

 

Jasno je da kao i ostali ljubitelji ''navijam'' za to da u HR postoji barem jedna lokomotiva pod parom.

 

Pokrenuli smo i pripreme za obnovu kotla i popravak lokomotive, ali kraj malog budžeta koji posjedujemo cilj nam je da taj popravak na sebe preuzme netko tko će u tome moći pronaći svoj financijski interes.

HŽM ga nema jer lokomotivu, kad je u voznom stanju, mora iznajmiti za potrebe filma isl. Novac od iznajmljivanja ne dolazi u Muzej pošto ne postoji nikakav račun HŽM-a, a lokomotiva nakon svakog najma ima oštećenja koja zahtjevaju popravke.

Oštećenja su loša i za interese muzealske struke jer se uništavaju originalni dijelovi.

I prijevoz košta dosta, no oko toga se možda i može dogovoriti bez nekih većih troškova.

 

To bi, čini mi se, bila pitanja oko kojih se vrti ta priča.

 

Jasno je da originalni dijelovi koji se troše nebi smjeli biti razlog nepokretanja lokomotive. Financijski interes, isto tako, nebi smio biti smisao postojanja kulturne ustanove, ali bez novca nema niti Muzeja - naročito sad, kad smo u ovom sustavu.


Denis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...