1borna Posted February 11 Share Posted February 11 Južina te probudila previše rano! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 24 Share Posted February 24 ŽCP Plase 24. veljače; 13 sati je prošlo pred petnaestak minuta. Kiša je prestala i sunce se probija kroz oblake. "Šoići Express" na čelu sa HŽPP 1141-308. bez zadržavanja. Na fotografiji izgleda zlosutnije nego na "terenu". 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 15 Share Posted April 15 Ponedeljak 15. travnja 2024. godine, godinama bivšeg sistema bio je dan željezničara. Još samo 4 sata do blažene izborne šutnje. Očekuje se .ulazak vlaka broj 4609 u kolodvor Plase. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 17 Share Posted April 17 Jučer navečer u Plasu danas ujutro 16. travnja u Škrljevu. Prvi kolosijek u pravilu ovdje služi za smještaj vozila Infre i ostalih tvrtki povezanih sa željeznicom. Pogled prema padinama Tuhobića. Između ostalih već 4 mjeseca garažirano je i ovo pružno vozilo. Dana 11. prosinca prošloga ljeta,oko kilometar uzbrdo, fotografirao sam ga u malo neobičnom položaju. Danas sam protivnom svojem boljem prosuđivanju nakon svih ovih dana od iskliznuća i naleta RCC vlaka odlučio pomnije istražiti ne ovu stranu,koja je stradala izravnim udarom sa RCC Vectronom. Niti ni ovaj drugi kraj na kojem su i odbojnici ostali na mjestu. Pogledajmo kako izgleda vozačko mjesto na strani udara. Pogled na drugi kraj motorke, koji je manje oštećen u naletu. Ima tu i rupa u podu, moram paziti kojim se dijelovima poda krećem. Pogled sa vozačevog mjesta. Mjesto suvozača (eventualnog). Ovaj uređaj u vrijeme mojeg skromnog sudjelovanja u radu željeznice nije postojao ili ga nisam ni registrira0. Pojma nemam što je to uopće. Povratak na gornji kraj, koji je pretrpio izravan udar cijelog teretnog vlaka i na čelu dvije lokomotive tog istog odbjeglog vlaka. Kroz rupe u podu vidjivi su djelovi djelovi motora mjenjača i kvačila, Dijelovi kardana i osovinskog sklopa. Nakon ovog neovlašćenog ulaska u tuđu imovini pogled na južni dio praznog kolodvora. I pogled na zastavu naše države na kolodvorskoj zgradi, u kojoj je danas prema slikovitom izrazu "Praznik demokracije". 2 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macosa 7121 Posted April 17 Share Posted April 17 Ovaj uređaj u vrijeme mojeg skromnog sudjelovanja u radu željeznice nije postojao ili ga nisam ni registrira0. Pojma nemam što je to uopće.Autostop uređaj. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 25 Share Posted April 25 Škrljevo 25. travnja 2024. godine. Dok sam se parkirao i stigao do kolosijeka vlak 4605 već je ulazio u tunel Baudine a HŽ Cargo Vectron je na putu za Sušak Pećine. Pred kolodvorskom zgradom vidimo još dva Vectrona. Na drugoj strani HŽ Cargo dvije 1141 odlaze sa kontejnerima sa Brajdice prema Zagrebu. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 26 Share Posted April 26 Uz kolodvorsku zgradu vidljive su na četvrtom kolosijeku jedna HŽ Cargo ASEA i jedan Vectron. HŽPP broj 4605 već je daleko u brdima, a HŽ Cargo sa kontejnerima iz Brajdice slijedi ga u prostornom razmaku. Već sam krenuo kući no evo opet ovaj strojni ! HŽ Cargo ASEA i 1 Vectron isto HŽ Cargo. Parkiram, iskačem iz auta pa preko hrpe pragova do pogodnog mjesta. Prolaze natrag trećim kolosijekom prema kolodvorskoj zgradi. I odlaze prugom prema Sušak Pećinama. 3 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 3 Share Posted May 3 Kako sam naslov kaže i kolodvor Rijeka ulazi u okvir teme "Sličice Riječke pruge i........", jer je od Gorskog Kotara udaljen tridesetak vijugavih kilometara prugom. Nije za povjerovati slijedeće godine ovaj EMV imati će desetogodišnji staž u HŽPP. Na Riječkoj se prugi mogu vidjet različite kombinacije vozne i zaprežne lokomotive, a i strojnih vlakova. Slijedeće snimke prikazuju jednu od kombinacija u režiji HŽ Carga. Iako je državni praznik netko mora stalno piti u pogonu pa tako i željeznica. Ovaj par odlazi po svoj vlak. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 6 Share Posted May 6 Četvrtak 2. svibnja 2024. godine. Kako smo u polovici proljeća sve je zazelenilo i nasip Bovan izgubio ne nešto od svoje veličine. Uobičajeni mir i tišina uz sveprisutne Talijanske bunkere kontrast su prosinačkoj užurbanosti. HŽ Infra TMD iz Meje žuri u Škrljevo. U desnom zavoju počinje usjek gdje je iskliznuo odbjegli RCC vlak 11. prosinca 2024. godine. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 16 Share Posted May 16 Četvrtak 16. svibnja 2024. Nekadašnja rasputnica Kojonac, sada se ovdje odvajaju pruge za Bakar i Rijeku- pogled prema Škrljevu. Ode u Šoiće. Pruga prema Sušak Pećinama. Gredelj prema Škrljevu. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 17 Share Posted May 17 Sveti Kuzam (ex Vitoševo i rasputnica Kojonac). Gredelj 2132-504 nastavlja prema Škrljevu. Slijedi je vlak 4605 u prostornom razmaku. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 29 Share Posted May 29 Škrljevo 28. svibnja 18:20 sati. Na šestom kolosijeku drugi dio vlaka ugljena iz Bakra, koji je čekao završetak zatvora pruge. Strojni vlak iz Lokava vraća se u Škrljevo po njega. HŽPP 1141-308 i 193-092 Vectron 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted May 29 Share Posted May 29 On 17. 04. 2024. at 11:31, up4014 said: u Plasu U Plasama. Kolodvor se zove Plase, a ne Plas ili Plasa. Bez zamjere, ali pogrešan izraz se pojavljuje više puta i valja ga ispraviti (isti slučaj smo imali i kod kolodvora Blata na Ličkoj pruzi). Inače pratim ovaj putopis s užitkom jer je pun zanimljivih motiva. Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
crhav Posted May 31 Share Posted May 31 Tu sam htio dodati malo literature koja pise o primorju (posto je vezano za prugu) davnih godina 1925! Nije striktno vezano za zeljeznica ali opisuje okolicu onog vremena. Pozdrav 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted June 3 Share Posted June 3 Lokve 2. lipnja u 17:40 sati. Drugi dio vlaka iz Šoića ulazi na drugi kolosijek... ... i zaustavlja čelom blizu kolodvorske zgrade, U pozadini na trečem kolosijeku vidimo nekoliko vagona prvog vlaka iz Šoića. Nakon razgovora strojovođe zaprežne lokomotive i manevriste vlak polagano kreće prema ulaznom signalu iz pravca Delnica. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted June 3 Share Posted June 3 Nakon dobivene dozvole vlak se vraća na 3. kolosijek, kako bi se sastavio sa brutom od prvog vlaka, koje u kolodvoru Lokve čeka nastavak vožnje. Spaja se kvačilo i poluspojke vodova zračnih kočnica. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted June 3 Share Posted June 3 Nakon završene skraćene probe kočnica, koju provjerava manevrist, sastavljeni vlak gura se prema kolodvoru Fužine i prelazi izlaznu skretnicu i nastavlja kretanjem unatrag sve dok vozna i zaprežna lokomotiva ne budu u položaju ispred prometnog ureda. Uobičajeno bi se ovaj postupak spajanja izveo ulaskom vlaka iz Fužina na 1. kolosijek i nakon zaustavljanja guranjem na izvlačnjak na kojem bi bili garažirani vagoni spremni za spajanje. Nakon spajanja novi spojeni vlak počeo bi daljnju vožnju sa 1. kolosijeka kolodvora Lokve. U slučaju zauzetosti izvlačnjaka kakav je bio za vrijeme fotografiranja, postupak spajanja i nastavak vožnje prema uputnom kolodvoru, izveo bi se, kako je prije napisano u komentarima fotografija. Čelo vlaka ispred prometnog ureda Lokve. Počinje kiša, manevrist se vraća u prometni ured. Polazak sa 3. kolosijeka. Pogled na kompoziciju u pravcu Fužina. Pogle prema Delnicama. Kiša je sve jača. Vlak napušta kolodvor. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted June 22 Share Posted June 22 Prvi dan ljeta. Škrljevo u 20:45 sati. Sumrak jednog mutnog dana u oblaku Saharskog pijeska. Pogled prema padinama Tuhobića. Na vlaku iz Šoića upravo završava smjrna osoblja. U 20:48 napuštajući kolodvor naišli smo na prvi ljetni Saharski pljusak..... 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted July 2 Share Posted July 2 ŽCP "Milja" dana 2.srpnja 2024. vlak 4606 Ogulin-Rijeka dolazi iz kolodvora Meja. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted July 4 Share Posted July 4 Kolodvor Plase dana 3. srpnja 2024. ulazak vlaka broj 4000 iz Zagreba sa zakašnjenjem od 40-ak minuta. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted July 4 Share Posted July 4 Nakon zaustavljanja predviđenih voznim redom vlak broj 4000 nastavlja svoj put prema Rijeci. Dolaskom u službu mladih ženskih otpremničkih snaga nakon dugo desetljeća kolodvor Plase polako postaje ugodnije mjesto. Barem vizualno s ovim cvjiećem. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 12 Share Posted August 12 C. pr. "Vitlo" između kolodvora Meja i Plase u trenucima zalaza sunca i prolaska EMV HŽPP 6112-307 kao vlak 4609 Rijeka-Ogulin 11. kolovoza 2024. Dok je dole na Kvarneru već sumrak ovdje u 20 sati temperatura je još uvijek preko 30 C. stupnjeva i sunce zadnjim zrakama grije i kamenje i raslinje, a bogme i mene. LP svima. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 14 Share Posted August 14 Škrljevo dana 12. kolovoza 2024. Vozim od ulazne skretnice usporedno sa teretnim iz Bakra. Prošavši kolodvorsku zgradu vidim kako vlak koči i zaustavlja se u postaji. Produžujem dalje i parkiram blizu zagrade bivšeg ETP-a. Izlazim u podne i vručina je prilična; preko hrpe starih pragova Žuri naći pogodno mjesto za fotografiranje. No iza cisterni za Šoiće iznenadile su me ove RCC Taurus i Vectron odjurivši prema Meji. Pogled prema objektima bivšeg ETP-a; nepokretnim i pokretnim smještenim uz staru trasu pruge iz Meje. Kolodvor je poprilično pun praznih i garažiranih cisterni. Smjestio sam se u sjenu i čekam polazak HŽ Kargo. 1141-001 zaprežna, HŽ Kargo vozna. Bjećim u hlad! LP svima forumašima 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted September 10 Share Posted September 10 Nakon križanja u kolodvoru Plase sa vlakom 4605, ovaj Vectron sa cisternama "zabilježen" je 100 m. niže od stajališta Melnice, kako se spušta sa cisternama prema kolodvoru Meja dana 10. rujna 2024. godine oko 12:40 sati. Iako po jakoj buri, bez hlađenja kočnica, zbog natopljenog tla jučerašnjom obilnom kišom. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted September 24 Share Posted September 24 Jučer 23. rujna navečer zgrabila me nervoza; od prošlog utorka nisam ni "primirisao" blizu pruge i bilo je krajnje vrijeme za smirenje. A gdje ćeš bolje od ovih pogleda u smiraj dana čiji je melalkonični ugođaj pojačan sve tamnijim oblacima, koji u tišini prilaze iz južnih smjerova i prekrasno sunčano poslijepodne pretvaraju u sumorno predvečerje. Potvrda ovog lirskog uvoda. Pogled na veliki luk mosta otoke Krk i u dalekoj pozadini Cres Istra sa Učkom i otok Cres sa zapada zatvaraju Kvarner. Putniku koji ne poznaje klimatske uvjete, ova klupica u borovom šumarku idealno je mjesto cijelogodišnjeg odmora. Strana "A" kolodvora počinje S zavoje i naglim usponom. Vlak 4606 ulazi u kolodvor par minuta poslije 18 sati. Prvi dio "smirivanja živaca" je završen... za sada. 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.