Martin Posted August 22 Share Posted August 22 (edited) On 10. 08. 2023. at 9:39, up4014 said: HZ Cargo 1141-109 i u najmu 193-101 na celu vlaka iz Bakra, prolaze kolodvorom Meja i nastavljaju usponom prema Plasu. Hm, zašto; prema "Plasu".....? Kako se to mjesto na kraju zove; Plasa, Plase, Plas, Plasi............ Deklinacija? Što je ispravno? Edited August 23 by STIB obrisan višak citata Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 23 Share Posted August 23 11 hours ago, Martin said: Hm, zašto; prema "Plasu".....? Kako se to mjesto na kraju zove; Plasa, Plase, Plas, Plasi............ Deklinacija? Što je ispravno? Mjesto se zove Ruzic selo posta Hreljin postanski broj 51226 Hreljin i tako je to od ustrojavanja katastarskih opcina i od osnivanja postanskog prometa. Lokalitet gdje se nalazi kolodvor dobio je ime Plase 1873 godine; to mu je ime dala zelj. uprava MAV. U kraljevini i republici Jugoslaviji kolodvor je bio imena Plase-Crikvenica te je opet vraceno izvorno ime Plase, koje se odnosi na kolodvor negdje u 70-im godinama XX stoljeca. Pocetkom XXI stoljeca postavljene su pred obje strane naselja uz cestu Hreljin - Fuzine table sa oznakom Plase. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Posted August 23 Share Posted August 23 Ma, da, OK, to sam i sam pogledao, ali, kad se kaže "prema Plasu", to bi impliciralo da se zove Plas ili Plaso...... Ili? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted August 24 Share Posted August 24 Ma mislim da je trebalo napisati "prema Plasama"? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted August 24 Share Posted August 24 2 sati, Danchibald said: Ma mislim da je trebalo napisati "prema Plasama"? https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji16.png Definitivno. Plase su nominativ plurala, a dalje ide po pravilu sklanjanja padeža ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 24 Share Posted August 24 Skrljevo 23. kolovoza 2023. 14:20 sati. Pri ovim temperaturama u ovo doba dana "zvizdan" przi! U ovoj opcoj pustosi odlucio sam i ja izgubiti se u blizini na 0 metara nadmorske visine.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 26 Share Posted August 26 Dana 25. kolovoza 11:35 do 12:25 sati. "B" strana Za razliku od prethodnog dana kolodvor je solidno popunjen. Stari znalac na stitnom kolosijeku. Malo blize vidi se i prezime i ime. Kvacilo i poluspojke kocnica. nstavit ce se.... 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 27 Share Posted August 27 Remotorizirana HZ Cargo 2041-101 ulazi iz kolodvora Susak Pecine. Preko skretnickog podrucja nastavlja voznju na sedmi kolosijek. Suncano celo Vectrona. Za sada se oprastam od OEBB-a. Dosta mi je "friganja" na suncu povlacim se u hladovinu nakon slijedecih fotografija..... 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 27 Share Posted August 27 Nakon ulaska HZ Cargo 2041-101 spremnika punog goriva i pregledane u radionici stare lozionice Rijeka HZ Cargo 2132-310 vraca se iz sestog kolosijeka, nakon dezurstva u Rijeku. Vrucine mi je bilo dovoljno pa sam si uspio naci mjesto na klupi do prometnog ureda u pravom hladu jednog manjeg stabla, koje je izbjeglo opcu sjecu prilikom promjene sistema vuce 2012. godine. Oko 12:10 sati Bakarskom prugom stize: Jos jedan Traxx na celu vlaka iz Soica. I odlazi prema tunelu Baudine. Vlak je prosao sjedim u hladu i cekam.... upravo kad se cuo signal zvona:"Voznja vlaka prema kraju pruge", javila se i supruga pa od novih fotografija nije bilo nista. Byby Skrljevo! 2 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 27 Share Posted August 27 Subota 26. kolovoza 2023. 10:35 sati. Cestovni prijelaz "Vitlo" sirine 4,85 m, km 631 plus 996,350 m. Visina nad morem 474,274 m. Pruga nastavlja uspon prema istoku sve do zavrsetka skoro potpunog kruga nakon kolodvora Plase, kada napusta obalnu crtu i ulazi u kontinent. Cesta se uspinje prema sjeveru sve do ove lokacije sa pogledom na A6, kada skrece prema istoku. I strmo se uspinje kroz bjelogoricnu sumu. Penje se prema visoravni na visini. Od 700 metara nad morem. Pogled na pozornicu na kojoj se odrzavala svecanost u sjecanje na "Tuhobicki odred", prvi u ovom dijelu drzave, clanovi kojega su otpoceli ustanak protiv Talijanskih okupatora. U bivsoj drzavi svecanost sjecanja odrzavala se 27. srpnja, a sada 22. lipnja svake godine. Sada neasfaltirana cesta prolazi juznim rubom livade te dalje nastavlja skoro bez uspona i padova sve do pruge između Plasa i Zlobina dijelom i po trasi plinovoda iz Pule. Vise manje ravno u duzini oko 1,5 kilometra. Dolazi konacno do zasvođenog propusta sirine 3,0 metra u km 623 plus 633,00 metara nadmorske visine 669,158 metara. Propust se nalazi tocno ispod prekida u zidu burobrana. Nisam se ni parkirao kako treba vec dolazi polako prvi vlak. nastavit ce se... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 28 Share Posted August 28 Subota 26. kolovoza 2023. u 10:55 sati. Lokacija navedena u tekstu između kolodvora Plase i stajalista Zlobin. -------------------------------------- Sva sreca sto je strojovođa spustao vlak "korakom" pa sam se po tom suncu stigao nekako pripremiti i stabilno se smjestiti u kako tako povoljan polozaj za fotografiranje. Lokomotiva 185-676-4 polako ubrzava, ceka ju barem jos jedno cekanje zbog hlađenja kocnica. Nagib pruge na nasipu 26,20 o/oo u duzini 420 metara, polumjer zavoja 273,50 metara. I nastavlja usjekom, nagib pruge slijedecih 220 metara 22,90 o/oo, polumjer zavoja i dalje 273,50 metara. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted August 28 Share Posted August 28 .... 11:05 sati. Pogled prema nasipu i usjeku iza kojega se krije Zlobin. Vlak 1221 iz Praha Hl. n. prolazi zakasnjen 55 minuta. Prilog raspravi o klimi i prozorima: osim ove dvije varijante postoji i treca potpuno zatvorenih prozora;sve 3 varijante su klimatizirane RIC 160 i RIC 200. Udar zraka nije me bacio u dubinu, a i aparat mi nije strgao iz ruku. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.