Macosa 7121 Posted March 14, 2023 Share Posted March 14, 2023 Teško, po bačvi je cca. 75-78t, što znači da je bruto masa ovih 15 vagona 1170t. 1206t je max. koji ASEA+Vectron mogu podići. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 14, 2023 Share Posted March 14, 2023 1,206 tone je granicna masa, koju moze podnijeti kvacilo na nagibu od 29/ooo prema tablici 7C uputstva 52. Mogu biti i 4 Vectrona ali vise nesmije a ne nemoze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 14, 2023 Share Posted March 14, 2023 Iza onih pragova naslaganih do kolosijeka parkirao sam auto; do njega nalivadici sunca se ovaj bijeli komadic. Temperatura je 13C stupnja. Nakon voznje bez nekih velikih uspona i padova i djelomice i po trasi plinovoda jedno 1,5 kilometra od pruge livada Satnicko na kojoj su i danas proslave svakog 22. lipnja, ali bez posebnih vlakova . Desno vidimo rub bunara, a put do prvog partizanskog logora, koji je posluzio kao osnovna potka TV serije "Kapelski krijesovi", vodi na fotograviji ravno kroz sumu u brdo Tuhobic. Lijeva strana livade pozornica u primorskom kamenom suhozid stilu u pozadini uska cestica, koja zavrsava u centru Hrelina malo je strma i uska ali ima i pogled na zapad 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 14, 2023 Share Posted March 14, 2023 ZCP lokalnog naziva Vitlo nesto vise od 1 km udaljen od Meje prema Plasu. Nekadasnja odjavnica ceka svoj kraj. Pogled sa malog vidikovca. Od Mosta preko Kvarnera do Ucke (bijela mrlja portal druge cijevi tunela) A7 cvor Hreljin nastava u zeljeznickoj tematici sutra...... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 15, 2023 Share Posted March 15, 2023 Zadovoljstvu ljepotama dosao je kraj. Prekinula ga je zvonjava te bljesak i zvuk mehanizma uređaja branika. Vlak 4000 iz Zagreba. koji samo subotom i nedeljom prometuje bez zamjenskih autobusa Ogulin-Moravice, ostale dane redovito kasni 45 minuta najmanje. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crhav Posted March 15, 2023 Share Posted March 15, 2023 Ovo su isijesci koje rado gledam - fantasticno! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 27, 2023 Share Posted March 27, 2023 Remiza el. lokomotiva "Mlaka" 27. ozujka. Zimski raspored jos uvijek vrijedi, ostale su na terenu. HZ Cargo se odmaraju po krovom. HZPP 6112-109 spusta se iz Permani na 4. peron. Skladista "Metropolis u pozadini,istocni kraj grupe kolosijeka "park" pogled na blok 2 na lijevoj strani sa kolosijeka pruge iz Pivke. Pogled na zapadnu stranu prema staroj petrolejskoj luci i kolosijecima novog terminala. Pruga prema kolodvoru Opatija-Matulji. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 28, 2023 Share Posted March 28, 2023 Rijeka 27. ozujka 2023. Ovo nisu vrece cementa nista se ne bude gradilo, tako izgleda zaliha kvarcnog pijeska na brdskoj prugi u zimskoj sezoni. Kako je odmah u prvom mjesecu predviđeno zitarice se prevoze stalno i tu zbilja ne treba biti posebno pametan. Ocit je porast kolicine ovog tereta, nije to vise sezonski prijevoz domacih kolicina ili tranzit iz Mađarske Na 5. kolosijeku "centrale" u Rijeci 11 Tagnpps vagona ceka odlazak u luku pod silos. Ima tu svakakvih pripadnosti, evo jedan iz Nizozemske. Plocica proizvođaca. Isti proizvođac Oznaka pripadnosti DE DB broj:80 Oprostajna fotografija bloka 2 i teretnog dijela kolodvora. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 28, 2023 Share Posted March 28, 2023 Most preko Rjecine u centru grada. Snimljeno kod INA pumpe "Skoljic. Zbog zamjenskog autobusnog prometa Ogulin-Moravice radnim danima vlak 4000 kasni redovno oko 45 minuta. Evo ga u 12:35 sati. i nastavlja nasipom prema gornjem portalu tunela "Kalvarija". 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 29, 2023 Share Posted March 29, 2023 Danas 29. ozujka evo me skoro na kucnom pragu U brdima, osim vlaka 4604 hvala bogu, nam svakako kamenja ne nedostaje Vlak 4604 kasni oko 60 minuta i odlazi prema Susak - Pecine. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Tako je zavrsilo moje danasnje druzenje sa zeljeznicom. Nije trajalo niti 5 minuta. Vlak 4604 nizbrdo u Rijeku, a ja u Hreljin. I ovako pametan gledam nema nigdje, kad ono:"Nisam niti objavio jucer, a blazeni zivim u uvjerenju kako jesam!"Blago meni. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mali.paja Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Malo mi je čudno da pijesak drže u vrećama. Zar nemaju silose za to kao što ima depo na Glavnom? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 2 hours ago, mali.paja said: Malo mi je čudno da pijesak drže u vrećama. Zar nemaju silose za to kao što ima depo na Glavnom? Mislim da ih u Rijeci nikad nije niti bilo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 27 minutes ago, Danchibald said: Mislim da ih u Rijeci nikad nije niti bilo... 27 minutes ago, Danchibald said: Mislim da ih u Rijeci nikad nije niti bilo... Jedan je tamo kad sam fotografirao stalno meni za leđima iza remize uz onaj obilazni kolosijek izvan remize, mislim da je tamo bar 40 godina. I meni su malo cudne one vrece. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1borna Posted March 30, 2023 Share Posted March 30, 2023 Pitanje je jeli on u redu odnosno vjerojatnije je da su kompresori koji zrakom pumpaju pijesak u silos dali svoje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 12, 2023 Share Posted April 12, 2023 Dvije fotografije iz kolodvora na kraju pruge, jos iz moje djecacke dobi bio je i kolodvor na kraju drzave. Kolodvor Rijeka Brajdica ulazna lira strane A prije odlaska na "visu razinu" Kontejnerski terminal sa kolodvora "Odgranak" sada S. Pecine. kolosijeka na sve strane no vlakova nigdje isto tako i iz druge strane 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 21, 2023 Share Posted April 21, 2023 Danas 21. travnja ulazna skretnica iz pravca Meje. Prva je skretnica dijelom na nasipu dok je druga u usjeku,zavoju i u lomu nivelete. Dok sam se vrtio kako kokos u gnijezdu i sumskim pute obilazio donju stranu usjeka zakasnio sam mozda sekundu dvije, zgazio me nije, ali mi je proletio ispred nosa. I ovo je sve sto je ostalo za desetak sekundi. "Bik" u prvom planu je od 1993. kad se niz nasip gore prema Zlobinu srusila lokomotiva, a vagoni se ovdje zaustavili i rasulina sve strane. 4606 iz Ogulina trebao bi stici na prvi kolosijek. Skretnice su prema polozaju likova postavljene ulazak na 3. kolosijek. Ocito nesto dolazi iz Meje. Cekam..... Ovaj put sam spreman. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 21, 2023 Share Posted April 21, 2023 Teski vlak iz Soica, vozna Vectron zaprezna ASEA. Rafinerija ne radi no stalno se nesto vozi. Ulazi na 3. kolosijek gdje ce biti krizanje sa vlakom 4606 iz Ogulina. I zaustavlja se pod stijenama. nastavlja se.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 22, 2023 Share Posted April 22, 2023 Dok sam vozio u "rikverc" po onom uskom putu vlak 4606 je vec ubrzavao prema Meji, u zadnji moment sam ga uhvatio kod utovarne rampe. Evo i ovaj je pobjegao nizbrdo. Stup KM na ovoj fotografiji je specifican sjedne strana novi ovjes kompenzirane KM, s druge strane ovjes stare KM. Cisterne iz Soica spremne su nastavak voznje usponom do Kolodvora Drivenik. I polako nastavlja. Ukupno 14,000 KW bit ce sasvim dovoljno. Iaoko ve 3 sata grmi i stalno po koja kap padne pruga je jos uvijek suha. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted April 22, 2023 Share Posted April 22, 2023 Kako je vec bilo proslo 18:00 sati a vlaka iz Rijeke nije bilo, jer je 4606 otisao put Meje, spustio sam se na pola puta do kuce i parkirao kod "Slikarskog vidikovca" Sjena od "sjene" nekadasnjeg poslovnog vlaka "Kvarner", prvog u bivsoj drzavi sada prometuje Petkom i Nedeljom za vrijeme skolske godine. Vlak 1701 kasni 10 minuta zbog krizanja u Meji. Evo to bi bilo za sada sve od jucer. 4 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Dana 8. svibnja 11:15 "instalirao" sam se ispod ove rusevine - trebala bi biti poznata svim ljubiteljima Krckog mosta i Crikvenicke rivijere. Kucica je cak i uredna i cista no ovi divljaci nemaju mira nigdje. donja strana strana okrenuta prema Meji balize uređaja CP-a. Ovaj ormaric je nesto novo na nasim prugama. Ocitaci temperature osovinskih lezaja. Ovo bi trebao biti brojac osovina s vanjske strane desne tracnice gledano prema Skrljevu. Baliza prostornog signala. Prvi prostorni signal u pravcu Skrljeva. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 8, 2023 Share Posted May 8, 2023 Vratim se natrag i pocne zvonjava Evo "Akiem" sa "sandukima" otraga polako se spusta oko 40 km/h. Kontejneri su se izgubili iza zavoja, tisina..... pali auto malo nizbrdo pa opet uzbrdo i evo me u Meji, a tamo isto tisina i samo ova crvena TMD stoji i ceka. 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 29, 2023 Share Posted May 29, 2023 Kolodvor Rijeka je zavrsna tocka Rijecke pruge no za ovdasnje stanovnike je uvijek bila pocetna slicno kao i Autocesta Rijeka-Zagreb, koja je sve do nedavno bila zaseban "entitet" u okviru HAC barem na dijelu Bosiljevo Rijeka. Preuzimanjem OMV-a MOL je stekao novo trziste, u Sloveniji, a pruga do Sapjane i dalje ... novi teret. Cetvrti kolosijek "centrale" vozna HZ Cargo Vectron u najmu, potiskivalica HZ Cargo serija 1141. Ova ploca na cetvrtom peronu ostala je osmisljena prema mome tekstu i obliku od 1970. godine. HZ PP 1141-384 na trecem i HZPP 6112-107 na cetvrtom peronu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 29, 2023 Share Posted May 29, 2023 Pogled prema straznjoj upravljacnici. Idemo koji metar prema drugom kraju vlaka. U pozadini stolica strojovođe u prednjoj upravljacnici 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted May 29, 2023 Share Posted May 29, 2023 Nisam bas previse cesto na prugi prema Sapjanama no cini mi se kako je ovo je ovo jedan od prilicno rijetkih izleta HZ Cargo Vectrona zapadno od Rijeke I sa ove strane skladista "Metropolis nastavlja se sistematsko rusenje nepotrebnih objekata u luki. Zavrsen je obilazak zapadne strane "centrale" idemo polako prema prema Karlovackoj prugi. Odlzak cisterni za Sloveniju . 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.