up4014 Posted October 8, 2022 Share Posted October 8, 2022 Udaljena samo tri četiri koraka od "dame u crvenom" na istom kolosijeku druga srebrnasta sa još većim i brojnijim slovima. Obje jedna do druge. Cjeloviti prikaz Obitelj TRAXX isporučena je do sada u više od 2,400 primjeraka. Dužina, razmak i mjesec i godina isporuke. Vlastita i kočena težina. Slijedeća revizija, točan datum predaje u službu i tip kočnice. To bi bilo sve od jučer. hvala na strpljenju i ugodan zadnji dan vikenda svim forumašima! 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Strojovođa Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e? Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže. Doduše kad je HŽC u pitanju, nešto mi kaže da bi se iz "sindikalnih" razloga i u slučaju dva Vectrona na vlaku moglo lako dogoditi (ili se možda već događa - prosvijetlite me vi koji znate situaciju) da se "ručno" zaprežu samo zato da se ne bi ni slučajno dogodilo da se razumnije koriste ljudski resursi? Privatnici, u to sam siguran, to uredno prakticiraju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 11 minutes ago, The Strojovođa said: Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e? Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže. Doduše kad je HŽC u pitanju, nešto mi kaže da bi se iz "sindikalnih" razloga i u slučaju dva Vectrona na vlaku moglo lako dogoditi (ili se možda već događa - prosvijetlite me vi koji znate situaciju) da se "ručno" zaprežu samo zato da se ne bi ni slučajno dogodilo da se razumnije koriste ljudski resursi? Privatnici, u to sam siguran, to uredno prakticiraju. Na Asea-ma postoji konektor, ali ja sam samo jednom vidio da su spojili kabelom dvije Asea-e, kad su vukle navijacki vlak iz Rijeke za Zagreb... E sad koliko to radi i je li kompatibilno sa novijim Vectronom, mislim da nis od toga 😁 Ali neka kompetentniji pojasne... Na 2062 1xx Turnerima se to uredno koristi, bar ovima koji jos voze. Ali su i dalje obje lokomotive zaposjednute 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zagro Posted October 16, 2022 Share Posted October 16, 2022 39 minuta, The Strojovođa said: Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e? Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže. Eh, i ti bi sad svašta, nemoj pretjerivati 😂 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Strojovođa Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 Ma znam da bih, šta ćeš, takav sam sav mlad i naivan! 😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Strojovođa Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 14 hours ago, Danchibald said: Na 2062 1xx Turnerima se to uredno koristi, bar ovima koji jos voze. Ali su i dalje obje lokomotive zaposjednute A razlog za to je vjerojatno u glavama nadležnih - "ZSS režim vožnje" ZSS = Za Svaki Slučaj 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted October 17, 2022 Share Posted October 17, 2022 5 hours ago, The Strojovođa said: A razlog za to je vjerojatno u glavama nadležnih - "ZSS režim vožnje" ZSS = Za Svaki Slučaj E i Švedi se spajaju kabelom 😁 I mislim da nisu oba zaposjednuta ali nisam ziher Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Strojovođa Posted October 18, 2022 Share Posted October 18, 2022 15 hours ago, Danchibald said: E i Švedi se spajaju kabelom 😁 I mislim da nisu oba zaposjednuta ali nisam ziher Ali to je, pak, drugo preduzeće... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted November 11, 2022 Share Posted November 11, 2022 (edited) Kolodvor Meja 11. studenog 2022. Putnički vlak Rijeka-Ogulin broj 4607 u 15:50 sati dolazak iz Škrljeva. Zaustavljanje u Meji. Odlazak iz Meje i nastavak vožnje prema Melnicama. Edited November 29, 2022 by STIB maknute suvišen slike 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted November 12, 2022 Share Posted November 12, 2022 Meja 11. studeni 2022. nastavak.... Vlak 4607 već je na pola puta prema Plasu, vlak 4604 kasni oko 25 minuta, pripremio sam se čekati najmanje pola sata. Na svu sreću prometnica je izašla i viknula mi kako je i iz Škrljeva najavljen vlak te tako ne moram predugo besposlen čekati. Zgrada kolodvora Meja u 16 sati. Cisterne iz Šoića, na čelu HŽPP lokomotiva serije 1141-3xx prolaze kroz kolodvor Meja u 16:15 sati. nastavit će se..... 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted November 12, 2022 Share Posted November 12, 2022 Stojim već 30 minuta i pomalo se osjeti hladan povjetarac. Tako je to blizu ovih šuma. Bilo mi je lijepo, ali ne želim se više skitati po pustom kolodvoru. Tako sam sjeo u auto i spustio se dole do križanja za Bakar i onda u centru Hreljina lijevo pa uzbrdo cestom za Tuhobić i opet sam na prugi. Baš na vrijeme kako bih dočekao vlak 4604 nakon križanja s onim cisternama u Plasu kako se spušta prema Meji. Cestovni prijelaz osiguran svjetlosnim zvučnim i mehaničkim uređajem. Pogled na oblacima pokriveno nebo i Kvarner. Lokacija je određena točno "u metar". Uspon prema Plasu. Prolazak vlaka 4604 zakašnjelog 30 minuta. U slijedećih 15-ak minuta zalaskom sunca slika Kvarnera se dramatično promjenila. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted November 27, 2022 Share Posted November 27, 2022 (edited) Sedam dana kasnije vlak 4000 na prisojnoj strani Dinarida u kolodvoru Plase još uvijek uz lišće šarenih jesenskih boja. Osim dosade, glavni razlog moga sušenja na buri bilo je čekanje drugog Tin Expressa, koji se nije niti pojavio zbog malog interesa. Edited November 28, 2022 by STIB 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted November 29, 2022 Share Posted November 29, 2022 (edited) Jučer oko 12:20 ovaj se lijepo vidio sa malog rotora na kraju Hreljina , kako gore u brdima polako ulazi u postaju Meja. Bio sam "za volanom"te nije bilo prilike snimiti ga. No kad te sreća prati snimio ga je nešto kasnije nakon križanja sa 4605 autor ove fotografije Evald Robić. Izvor:FB Podsjećam da se u "Putopisima" postavljaju isključivo vlastite slike! Edited November 29, 2022 by STIB uklonjena slika drugog autora 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 16, 2023 Share Posted February 16, 2023 Pozdravivsi se u prometnom uredu kolodvora Skrljevo, sa i ovaj put opetovanim upozorenjem "pazite se!", odvezoh se doma u Hreljin te sam se lijepo odmorio do 11:30 sati. Opet u auto i dole na cestu D501. Otprilike 1 kilometar iznad prijelaza "Milja" prema Ostrovici stari put za Krasicu spusta se lijevo i laganim padom dolazi do pruge. Pogled na "razvijanje" pruge iz Skrljeva Pogled na prugu i prisojne obronke iznad mjesta Praputnjaka i Krasice. Pruga nastavlja uspon blagim lijevim zavojem prema cestovnom prijelazu "Milja". Sam prijelaz nekadasnjeg puta za Krasicu osiguran je okomito u tlo zabijenim tracnicama. Pogled prema D501. u pozadini. Pogled prema nastavku puta prema Krasici. Mazalica . Signalni znak "lagano" 97a prema bivsem pravilniku 61 JZ. Na krizanju ceste D501 sa prugom brzina je ogranicena na 20 km/h. I sada konacno dolazimo do glavnog razloga obilaska odnosno moga pjesacenja do ove lokacije između kolodvora Meja i Skrljevo. Od 1956. godine se vozim ovom prugom bez pratnje roditelja ili djedova i baka. Pred jedno 55 godina sam vrlo dopjesacio vrlo blizu, no kako je bilo ljeto sam odustao malo zbog vrucine, a vise od straha od raznih gmizavih kreatura Konacno sam jucer i stigao do spomenika, a bilo je i vrijeme nakon 73 godine od njegovog postojanja otkriti barem natpis na ploci i tako saznati nesto vise razlogu postojanja , koje je i danas kao i pred 60-ak godina bilo u nekoj vrsti sutnje i nitko nije previse o tome pricao. Kameni spomenik sa plocom 50-metara udaljenosti od krizanja puta i pruge u pravcu prijelaza "Milja". Simboli JZ Cjelovit kratki tekst. nastavak slijedi.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 16, 2023 Share Posted February 16, 2023 Uzrok ove nesrece koja kao posljedicu imala smrt jednog strojovođe, jednog vlakovođe i cak tri lozaca prema usmenoj predaji je slican nesreci nagibnog Zagreb -Split Teretni vlak iz Rijeke, u cijem je sastavu bila najmanje jedna cisterna sa naftnim derivatima stigao je u kolodvor Meju. Po svemu sudeci iz cisterne je istjecala tekucina te je nakon krizanja vlak iz Meje prema Skrljevu zavrsio kao nagibni u Rudinama. Kako vlak nije stigao u Skrljevo, a moguce su javili iz odjavnica da vlak nije prosao iz Meje je poslan pomocni vlak te je i on zavrsio isto kako i prvi. Sto se tice broja lozaca koji su nastradali također nije jasno jeli u izv. događaju sudjelovala koja lokomotiva serije JZ 32 ili su sve lokomotive bile serije JZ 38. Opterecenje pruge je do 1945 inosilo 16 tona po osovini. Lokomotive serije 38 nisu bile iskrcane niti u Rijeci, a niti u Splitu zbog svoga osovinskog opterecenja od 19 tona. Jos u dodatku 52 voznog reda od 3. lipnja 1956. najvece opterecenje po osovini iznosi na relaciji Zagreb Gl.kol -Ogulin 16 tona, a Ogulin-Rijeka 18 tona.Svakako je to po broju poginulih najteza nesreca na brdskoj dionici Rijecke pruge nakon 1945. godine. Nazalost kada je događaj bio jos svjez medijska, a i drustvena klima nije bila tako okupirana losim viestima pa se i u privatnim razgovorima ovakove teme bas previse nisu spominjale. Dakle jedino sto za sada mozemo tocno utvrditi su podaci napisani na spomen ploci Kako su prosli jucerasnji sati cekajuci vlakove sa terminala Brajdica, koji su nazalost zbog tragicnog događaja izostali preostalo mi je samo cekati vlak 4605. Vlak 4605 Rijeka-Ogulin HZPP 1141-382. Jucer sam uzalud cekao, no ponadao sam se kako cu danas obaviti jucer neobavljeno no protiv potresa se zbilja ne moze. Ostalo je jos par fotografija iz Meje pa cu s njima zavrsiti ovo pjesacenje i vozikanje dana 15. veljace 2023. godine. 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 16, 2023 Share Posted February 16, 2023 Sad se samo trebalo docepati auta na D501, podne je i slijedi 20-ak minuta pjesacenja uzbrdo uz otkopcavanje i skidanje svih suvisnih odjevnih predmeta. Prekrasan dan ali od ujutro do podne na suncu je temperatura porasla sigurno za 20C stupnjeva. Evo me na kraju u Meji od 12:45 do 13.00 sati. RCC 1116-021 iz Brajdice ulazi na drugi kolosijek, drezina HZ Infra spusta se prema Skrljevu. Vlak HZPP 4000 lok. 1141-384(Zagreb Gl.kol.-Ogulin)-Moravice-Rijeka na putu prema Skrljevu uz zaustavljanje u Meji. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 21, 2023 Share Posted February 21, 2023 Jucer je bio krasan dan za razliku od nedelje i danasnjeg dana. Kolodvor Skrljevo 20. veljace 2023. Proslo je 17 sati, a sunce obasjava Krasicu, Praputnjak i Hreljin. Jos Samo mjesec dana i proljece pocinje. Evo sto se sakrilo iza cisterni na sedmom kolosijeku. Trecim kolosijekom trebao bi proci vlak za terminal Brajdica . Stize Rail&Sea sareni Vectron. Sarenilo na prugi svakim danom raste. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stanley Posted February 22, 2023 Share Posted February 22, 2023 15 sati, up4014 said: Jos Samo mjesec dana i proljece pocinje. Astronomski da. No klimatološki proljeće počinje 1. ožujka ili za tjedan dana. Što ne znači da ne može zapasti snijeg. 1 Quote Serija 05 je zakon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 27, 2023 Share Posted February 27, 2023 Prorocanski 20. veljace "Stanley" je napisao:"Sto ne znaci da ne moze zapasti snijeg!" Jucer je pruga pola dana bila zatvorena i tako sam se tek danas odlucio na odlazak u brda. Plase 27. veljace 2023. Dok sam trazio mjesto gdje skloniti auto da ne smeta na prolazu, koji je stvorila ralica vlak 4000 i vlak 4605 zavrsili su s krizanjem i otisli svaki na svoju stranu, a ja ostao kao bedak na praznom kolodvoru. pogled prema skretnickom podrucju strana A. Od signala do signala, cijela korisna duzina. Nakon ledenog pocetka temperatura -3C uz jaku Buru i slabi snijeg u prometnom uredu saznajem kako u Driveniku vlak 4605 ima krizanje i teretni se spusta u Rijeku. Zahvalio sam se prometiku i odvezao se na donju stranu , parkirao auto okomito do 1. kolosijeka blizu izlaznih signala prema Meji grijem se i cekam promjenu znaka na signalu 2. kolosijeka. Nakon 18 minuta evo promjene izlazim iz auta u zadnji cas da snimim nesto po toj hladnoci dok ne "riknem". Taurus na celu jedva se cuje u snijegu. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 27, 2023 Share Posted February 27, 2023 Prolazak i spustanje prema stajalistu Melnice. nestaje u slaboj mecavi.... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted February 27, 2023 Share Posted February 27, 2023 Sjedam u auto i vracam se prema staroj kolodvorskoj zgradi, zelio sam snimiti fotografiju izlaznih signala (Svjetlosnih) sa bijelom plocom, a ne crnom kako treba biti prema signalnom pravilniku, no nesto me omelo pa je slijedeca fotografija posljednja, koju sam danas snimio. Izlazni signali sa plocama bijele , a ne cene boje.Razlog je jasan. No prije toga prosla je u blokovskom razmaku jos jedna HZ Cargo 1141-306. APB radi. Bio sam pametan pa nisam motor ugasio, ali svejedno je peklo za ruke kao zeravica! Lijepi pozdrav svima 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 12, 2023 Share Posted March 12, 2023 Par impresija po dolasku vlaka 481 u Rijeku dana 11. ozujka 2023. 11:30 - 11:35 sati. "Glavna glumica" HZPP 1141-301. U pozadini desno na 4. peronu odmara se EMV HZPP Koncar 6112. HZ Cargo na celu praznih vagona oznake "S..." odlazi spojnom obalnom prugom prema terminalu u kolodvoru Rijeka Brajdica. Medijska se halabuka utisala no broj se nije smanjio sad ce od Lupoglava dobiti jos i "Niskopodni". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 13, 2023 Share Posted March 13, 2023 Danas za razliku od 3 metra nadmorske visine malo lutam na oko 700 metara nad morem po padinama Tuhobica. Bivse privremeno sluzbeno mjesto u km 623,673, koje je u davna vremena koristeno samo svakog 27. srpnja u godini prilikom iskrcavanja putnika posebnog vlaka prilikom proslave "Dana ustanka naroda Hrvatske", Ponedeljak 13. ozujka 2023. 12:25 sati Pogled na prugu u usjeku prema kolodvoru Plase. Pruga na nasipu zasticena od udara bure prema Driveniku. Idemo preko kolosijeka na drugu stranu. i onda jedno 30-ak metara prema Zlobinu do pocetka nasipa Spremao sam se uspeti padinom o u ovoj pustosi se vlkovi dobro cuju, evo 4606 za Ogulin redovit. nastavit ce se.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
up4014 Posted March 13, 2023 Share Posted March 13, 2023 (edited) Vlak Rijeka-Ogulin broj 4605, a ne kako je prije pogresno napisano 4606 odlazi prema Zlobinu. Evo uspeo sam se na skoro vrh usjeka pogled na bivsi privremeni slavljenicki peron sa pragovima za proljetnu zamjenu. Nema vjetra huka se cuje sa mora. EVo krov zaprege HZ Cargo 1141. i visesistemske vozne Teski vlak iz Soica moglo bi biti Q=1,200 tona po slobodnoj procjeni Nastavak sutra Lijepi pozdrav svima! Edited March 15, 2023 by STIB Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duh u močvari Posted March 13, 2023 Share Posted March 13, 2023 14 minutes ago, up4014 said: moglo bi biti Q=1,200 tona po slobodnoj procjeni Ako je 90 t po bačvi onda bi bruto bilo čak i 1350 t? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.