Od danas je aktivan https://mapper.zeljeznice.net zahvaljujući forumašu DWProski.

 

Jump to content

Sličice Riječke pruge i Gorskog kotara


Pfaff
 Share

Recommended Posts

Vrata su otvorena i pored njih na ogradi natpis "Nezaposlenima ulaz zabranjen". Ja nisam nezaposlen nego umirovljen pa se to na mene ne odnosi i idemo dalje. Zgrada je zaključana i u na prvi pogled u jako dobrom stanju.

 

Kolosijek, koji se odvaja sa 1. kolosijeka kol. Meja završava kod rasklopnih postrojenja EVP Meja 35KV 50 Hz/3KV istosmjerna (DC). Sasvim lijevo vidimo stupove dvaju dalekovoda. Na lijevoj strani kolosijeka nalazi se portal na koji se spajala pokretna EVP i preko njega sa rasklopnim postrojenjem.

20211229_113119.jpg.cd4668bebd9391a64c89b784e56a8b4a.jpg

 

 

 U prvom planu vidljivi su malouljni prekidači tipa HPGE Energoinvest proizvedeno 07/80 srpanj 1980. godine- iza njih 2 mala transformatora tvrtke Alsthom originalne izvedbe iz godina montiranja EVP. Meja. Treba obratiti pozornost na tračnice ugrađene cijelim prostorom, koje služe za pomicanje glavnih transformatora prilikom iskrcavanja iz vagona te njihov smještaj unutar zatvorenog prostora u stražnjem dijelu zgrade.

20211229_113110.jpg.65937f1eb9d7f8e8adcbea28fefd0f8a.jpg

 

        oznake na transformatorima- nažalost je položaj sunca bacao sjenu preko natpisa, fotografirati s bilo koje druge strane nije bilo prostorno moguće

20211229_112946.jpg.41d5401da407124727b300caad01e4ca.jpg

 

 

                                                                                                       oznake na prekidačima

20211229_112652.jpg.de9d4ab26d293624cdd01db55b74219f.jpg

 

 

                                               ima tu još nekih dijelova opreme od Alsthoma, ovo je bilo spojeno sa trafom

20211229_112839.jpg.e928b0b5c2367ff72681e511158c1c84.jpg

 

                                                                                                                evo uređaj snimljen sa čeone strane 

20211229_112824.jpg.173acd872b8797ce98ebc25609df374c.jpg

 

 

Za kraj imao sam zbilja najbolju namjeru snimiti i zgradu, čak sam i do vrata za osoblje stigao i uspio proviriti u napuštene prostore osoblja. No usput sam uspio "nagaziti na minu" nekog šumskog četveronožnog bića te me intenzitet, a i sam događaj potpuno odvratio od te namjere. Hvala bogu uspio sam sve očistiti i "neokaljan" se vratiti prema kolodvoru.

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

                                                             Pogled sa utovarne rampe na kolosijek, koji dolazi iz pravca kol. Meja.

20211229_113128.jpg.46c637b1ffb93cb6bcf3d9cc1a832d67.jpg

 

 

 

Na trećem kolosijeku vlak sa praznim cisternama još uvijek čeka kraj zatvora pruge između Škrljeva i Šoića. Bio je vidljiv još dok sam izlazio iz marketa u Hreljinu pred više od sat vremena.

20211229_110538.jpg.c6c9d96f1f3322a4287c3869bc6e0249.jpg

 

                                                                Oproštajna fotografija sa parkirališta prije "povratka u bazu.

20211229_114145.jpg.a7e845f580f28e9cd80aae67fa271adb.jpg

 

 

 

 

  • Like 7
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Obzirom na današnje vremenske prilike tema je malo opsežno obrađena. Molim za razumijevnje.

 

 

Jučer je bura bila samo nekih 176 km/h! "Mačji kašalj za naturalizirane Čočmane. No oko 3 ujutro opet je počela tresti lomiti hučati; kao da ima noćnu moru. Probudio sam se u 7, nahranio mace i macane. Vidim kroz prozor more je "posijedilo". Pogledam HAK- za osobna vozila su sve ceste otvorene i one preko brda, a i one po Kvarneru. Kako  je sinova beštija od preko 2,5 tone bila pri ruci  idemo mi se malo provozati i tako smo krenuli gospođa i ja

 

                                  Prva dionica Hreljin-Križišče-starom cestom do Kraljevice i rta Lipica prije ulaza u Bakarski zaljev.

 

                                                                               Rt Lipica dana 27. veljače 2022. u 11 sati

20220227_110311.jpg.959b2a29329d73846af93649505cbc15.jpg

 

 

                                                                            pogled prema ulazu u Bakarski zaljev

20220227_110323.jpg.2b5ec42a08d8a338c3e7888feee72e20.jpg

 

 

 

Okrenuli smo natrag i pred ulazom u centar okrenuli desno i starom cestom, koja je vodila do Krčkog trajekta pa poslije do mosta i izašli ispod Tifonovih crpki u kolonu kao zadnji u redu. Nakon jedno 15 minuta čekanja bez bilo kojeg vozila sa druge strane, upalim sva 4 žmigavca i oprezno lijevom stranom do izlaza za "Uvalu Scott" i Črišnjevu bivšu trajektnu luku. Na rotoru sam se okrenuo i na ugibalištu snimio razlog kolone, koja se u međuvremenu produljila sve do famoznog rotora na kraju Riječke obilaznice.

 

 

 

                                           Krčki most 27. veljače u 11,25 sati bura je bila jača od jučerašnje  za 20  km/h. Samo su 3 km falila do dvijestotine km/h. 

20220227_112107.jpg.87adab65661bf5e97f09573fdb95f175.jpg

 

 

 

                                   Stanje u Bakarcu ne izgleda tako strašno no da nije bilo ograde uz pločnik ne znam kako bih se zaustavio od ove vjetrušine

20220227_113517.jpg.1dd0ab46ccdc5b4ba8c43a51f81a91c8.jpg

 

 

 

Nakon ovog naizgled idiličnog prizora supruga ugovara posjet sestri Kolinasima ispod Roča, no nje nažalost nema kod kuće pa na magistrali iznad terminala za rasuti teret okrećemo natrag  za Gorski kotar. Do sada je temperaturauz more bila stalno 2 C stupnja.

 

                           Penjemo se preko želj. stanice Plase i stališta Zlobin i tek zadnjih par stotinjak metara do lokaliteta Brdo snijeg se zadržava na kolniku

 

 

                                                                                   dvije fotografije snimljene iz auta vjetar ne popušta

                                      20220227_121058.jpg.0e85ce4e72c7e606a3aaec7f065a2911.jpg 

 

                                      20220227_121110.jpg.934595e28dbdcf7511bb39ee2ad9f908.jpg

 

                                                                   

                                                                                          pogled sa vrha uspona prema Zlobinu

20220227_121225.jpg.62f59c6a3f645a9937b7a15b6bd4fa3d.jpg

 

 

 

                                                nastavak spusta prema Benkovcu i maloj visoravni sa vikendicama prije Fužina

20220227_121220.jpg.e6c2eb84dfded8976d9315c4b60c757e.jpg

 

                                                                           oko 12,15 sati evo nas u vjetrovitim i snježnim Fužinama 

 

                                                                                       pogled na zgradu kolodvora

20220227_123817.jpg.3913f9da0a06721f81ba7606f281004b.jpg

 

 

 

                                                                 izlazni signali strana A (Zagreb) kolodvora Fužine mlinom na desnoj strani fotografije

121146371_20220227_123823(1).jpg.a3a293a638443f0a405da1fb072a9876.jpg

 

 

                                                                      "B" strana kolodvora Fužine prema kolodvoru Rijeka

1045073949_20220227_123755(1).jpg.b6e05b9991f0174b807bf1c81e2876c3.jpg

Sa Bitoraja je žestoko puhalo, prsti i dlanovi me dugo godina nisu tako boljeli, izražena snježna vijavica temperatura -2 C stupnja.

 

Ostali su još danas snimljeni i to ovim redom: Skrad, Delnice, Lokve te lokalitet sa pločom Menciju Klementu Crnčiću kod bivšeg stališta Melnice, vidimo se sutra.

LP

 

 

 

 

                                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Nakon bolnog iskustva, brzo sam se oporavio u toplini auta, pa smo se polako spustili do ceste ispod mosta "Ličanka" te iz centra Fužina imali namjeru po A 6 odmah produžiti do do izlaza Ravna Gora i polako starom cestom od Kupjaka se spustiti do Skrada. no na ulazu "Vrata ralica stoji na naplatnoj kućici jedno par minuta i ništa se ne događa. Samo mirno, i konačno je otišla i parkirala se uz još jednu, koja ju je čekala, kako bi zajedno krenule u akciju. Razlog čekanja vrlo banalan. Snijeg nošen burom zaledio je otor za uzimanje kartica pa je službenica morala ručno upisivati sve podatke iz kartice, koju vam pak daje u ruke, kao prilikom ručnog plačanja gotovinom. No to su jedne od blagodati života mjesta znakovitog imena Vrata.

Vožnja uz padanje snijega i nakon jedno pola sata vožnje prvo autocestom, po kojoj je unatoč dobu dana i nedelji bio živ promet osobnih vozila pa lokalnom i nekadašnjom glavnom cestom od mora do Zagreba stigli smo nešto poslije 13 sati do zgrade kolodvora Skrad.

 

                                                                          pogled sa perona na zgradu kolodvora Skrad

20220227_133434.jpg.acd9dd2e2de1291e56750b2cc9cb4f2a.jpg

 

 

20220227_132951.jpg.642af6028c5dccf840ccf9b02f372eb3.jpg

 

 

 

  Ova karta postavljena je od Hrvatskog planinarskog društva Zagreb, podružnica "Skradski vrh" naslov "Skrad i okolica". Udonjem desnom uglu je tekst: "Izradio (nečitko) ZEPHIR d.d. Subotica 1934. god.

                                     20220227_133009.jpg.4785445aea9f4e65d7aab6c081047c17.jpg

 

Dvije fotografije čekaonice, koja se posebno ističe svojim svijetlim i oku ugodnim ozračjem za razliku od večine ostalih na ovom dijelu Riječke pruge, koje pak svojim sivilom i depresivnim izgledom odbijaju ulazak osim u prijekoj potrebi.

 

                                                                                                    uvjerite se sami

20220227_133046.jpg.7733f299852b69c7e42b11a4e7081868.jpg

 

 

20220227_133054.jpg.0aca9149dee06b3ffced2756ab76006d.jpg

 

 

 

                                                          Prometni ured sa Standard Elektrik Lorentz (kasnije promjenio ime u Lorenz) pultom

20220227_133211.jpg.a747b81b807202859b8f97552b7308be.jpg

 

 

 

 

20220227_133219.jpg.eaa96e9c317a472497793a81a1a6a3c4.jpg

 

 

                                                 Ovo je prava idila,  friški snijeg i dalje pada, vjetra nema, temperatura i dalje -2 C stupnj

 

                                                                                              pruga prema Zalesini

20220227_133443.jpg.88a8a683fcad3bbcbd114a6fc879a54f.jpg

 

 

                                                                                               pruga prema Brod Moravicama

20220227_133457.jpg.d512af13484343648b6f6acc18bee881.jpg

 

Poslije ovog ugodnog trenutka vraćamo se polako starom cestom prema slijedećem kolodvoru Delnice

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 8
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

                                                                         Oko 14 sati laganom vožnjom starom cestom stigli smo u ....          

 

20220227_142811.jpg.c4399923ed9f6dc8a06ff8ead7234337.jpg

 

 

 

                                                       i ovdje je sve bijelo i tiho pogled prema A strani pruga nastavlja prema kolodvoru Zalesina

20220227_142802.jpg.522ca355e77884318d30eb6c0e81e696.jpg

 

 

 

                                                                                    na drugoj strani slijedeći kolodvor je Lokve

1139251793_20220227_142749(1).jpg.7e9acbaaca786652a64f708513b90fdf.jpg

 

 

 

                                                                            naročita pošiljka na četvrtom kolosijeku čeka ponedjeljak

20220227_142848.jpg.767907281c4c644f34c7004356e2d491.jpg

 

 

                kako ni ovdje nije bilo vlaka u pokretu ni blizu natrag u grad i opet starom cestom do odvojka za Mrkopalj i kolodvor Lokve

 

 

                                                                                             i ovdje hara pustoš

20220227_144608.jpg.c7971d9e0099796263ef76d69b4ed73b.jpg

 

 

                                                                          što je vidljivo na slijedećim fotografijama

 

                                                                                                  pravac Delnice

20220227_144549.jpg.500ef1decf17c6a6ba34ecd0e0383b62.jpg

 

 

                                                                                                              i Fužine

20220227_144558.jpg.893b32d1250cb8637997712a3fc8d18b.jpg

 

Sada je već 14,40 sati polako idem neugaženom strminom od staničnog platoa prema i spuštamo se do ceste za Sunger te odmah nakon prolaza ispod pruge i izvlačnjaka kolodvora Lokve okrečemo "Karolinom"  te se preko "Slemena" u laganom  spuštanju vozimo i opet prolazimo ispod pruge, koja je ponovo s naše lijeve strane i prolazimo mjestom Vrata. Na kraju mjesta skrečemo šumskom cestom za Bitoraj ponovo prelazimo  prugu. Svijetlosnim i zvučnim signalim osigurani prijelaz prešli smo i okrenuli se za 180 stupnjeva. Tu smo po drugi put u pravoj snježnoj oluji. Gledamo kad će početi svijetliti jer se zvuk ne može od buretine čuti. Nakon 15 minuta čekanja vlak 4001 se ne pojavljuje i vračamo se na "Karolinu" i već pomalo gladni idemo kući u Hreljin.

Na kraju kad smo prošli kolodvor Plase , pedesetak metara prije mosta kojim prelazimo iznad pruge supruga kaže "Evo ide vlak iz Meje", odmah parkiram uz prugu i svim snagama pokušavam zatvoriti vrata, guram vrata, a bura "udarila kontru". Nekako sam uspio zatvoriti vrata, no od bure ne mogu snimiti vlak, koji izlazi iz usjeka. Trga mi aparat iz ruku, a mene hoče odgurati, vlak prolazi uz pozdrav, vidim nema mi druge nego se skloniti niz vjetar i i snimiti vlak kako odlazi što mi je nekako i uspjelo. Sad se pak treba vratiti u auto. Nekako sam se ugurao u auto i svim snagama držim vrata s obje ruke no vrag je jači i polako ih otvara do kraja. Brzo desnom rukom stiščem gumb i spuštam staklo, tako sam smanjio otpor bar za četvrtinu i sad sam ja opet jači. Vračam se u sjedalo iz kojeg su me vrata digla i konačno ih zatvaram i dižem staklo.

Na tom mjestu uvijek parkiram auto motorom prema udaru bure no ovaj put nije bilo vremena,a ja previše željan barem jedan vlak snimiti i evo kako je završila ta Odiseja 3 kilometra od kuće. 

 

 Dvije HŽ Cargo serije 1141  na čelu vlaka iz kolodvora Rijeka-Brajdica - viđene ali ne i snimljene.  

 

                                                                                    evo vlaka snimljenog iz zaklona kako.....

20220227_153942.jpg.1400d6c66ad72e7e13f813c6a2eefd47.jpg

 

 

                                                                                               odlaziiiiiiii........

20220227_153950.jpg.99918a87e0d1224469723bf11866254b.jpg

 

 

 Lijevo od stupa kontaktne mreže je spomen ploča slikaru i jednom od utemeljitelja Akademije likovnih umjetnosti M. K. Crnčiću, sasvim lijevo  promatračnica motritelja požarne opasnosti  na trasi stare Karoline koja se prvobitno sastajala u istoj ravnini sa prugom negdje kod onog visokog grmlja, gdje je izvorna trasa izlaskom iz sadašnje borovog šumarka ispod Melnica, nastavila penjanje te se sada ta izvorna trase spaja opet sa postojećom, prije prve zgrade poslije mosta, na desnoj strani ceste u lijevom zavoju kada se vozi u pravcu more-unutrašnjost.

20220227_153952.jpg.87c2073e3d01d3c44fc9ac026ab79dc9.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nedelja 13. ožujka, budući je prekrasan dan držat ćemo se mora za razlikuod pred 14 dana kad smo se vozikali po Gorskom Kotaru

 

 

                                                               Ovaj put je more pokazalo svoje prijetvorno idilično lice Rt Lipica

 

        crvena plutača sa oznakom "Mjesto ronjenja" dokonim forumašima služi za promatranje pruge prijelaz "Milja"- kolodvor Meja-kolodvor Plase-Tuhobić

20220313_112046.jpg.8e4e6d19aaadf9aed9652ba6d5e97ed0.jpg

 

 

                                                                                         "Most" je otvoren nema BURE!

20220313_112046.jpg.8e4e6d19aaadf9aed9652ba6d5e97ed0.jpg

 

 

 

                                                                         Bonaca na moru pred Bakarcem i "Bakarska vrata"(službeni naziv)

20220313_115237.jpg.2a71ceaa0d006515015bdd3247753463.jpg

 

 

 

                cesta iz Bakarca do do kolodvora Bakar je do izgradnje Jadranske magistrale Sušak-Povile 1938. godine bila jedina cestovna veza do Senja.

20220313_121307.jpg.aa7140957d255d5bb65b324330c06464.jpg

 

 

 

                                                                                         kraj pruge Škrljevo - Bakar 20220313_120620.jpg.2179094bcf0f1abd823ac537f3f7d39a.jpg

 

 

 

 

                                                                                                 Kolodvor Bakar

1616382264_20220313_120653(1).jpg.c446abf742227b6b677ad281533d73e8.jpg

 

 

 

                                                                            Malo više i koliko god je bilo moguće bliže, čak se vide i završni signali na vagonu

20220313_120503.jpg.69b70e4ff54eee3441404ec14699c137.jpg20220313_120503.jpg.69b70e4ff54eee3441404ec14699c137.jpg

 

 

 

           uz put do slijedećeg kolodvora, Pomorska škola Bakar radno mjesto našeg svijetski priznatog znanstvenika Andrije Mohorovičića .

20220313_122858.jpg.0511d406128356d6e9ff7c2238b6bc75.jpg

 

Pozor! Cesta D 501 Oštrovica-Meja  zatvorena do 14. travnja

 

 

 

 

 

 

20220313_111514.jpg

  • Like 4
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Na pola puta između kolodvora Bakar i kolodvora Škrljevo nalazi se nekadašnje transportno otpremništvo Šoići u naselju istoga imena, koje se nalazi do gornjeg ruba rafinerije nafte u Urinju nekadašnje malom ribarskom mjestašću, sada osim rafinerije "usrećenom" i sa TE Urinja od 320 MW instalirane snage.

 

 Ulazna skretnica kolodvora Šoići u pravcu Bakra ujedno i izlazna skretnica u pravcu kolodvora Škrljevo. Drugih ulazno/izlazni skretnica na prugu Škrljevo-Bakar nema.20220313_124818.jpg.a41ca7e15fad09c115c605d4bd9ac51b.jpg

 

 

 

                                                              Prijemno otpremna grupa kolosijeka slijedi prugu u pravcu Bakra desno od pruge.

20220313_124802.jpg.31a0cd348ee53b7e89cde40fbd6a7f5f.jpg

 

 

 

                                                     Garažni kolosijeci(lijevo) i pruga prema kolodvoru Škrljevo zaštićena burobranom.

20220313_124722.jpg.bc4501120c7d6ed0decadf381bbbd8c3.jpg

 

 

 

                                                                Poslijepodnevni sati neočekivana situacija prije odlaska do pruge

 

 

                                                                                                           "Brod u suncu"

20220303_173743.jpg.a9346b502144b5bcf1812abd2b49259a.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 5
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Moje laičko mišljenje je da bi to možda imalo više smisla kad bi pruga išla po ravnici od Rijeke do Bakarca.

Ali ovako kad se pruga od Bakra diže uzbrdo prema Škrljevu, pa se onda uz promjenu smjera opet spušta u Rijeku, mislim da ne bi bilo previše atraktivno za nekakav prigradski promet.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dakle 13.ožujka prizor broda "okupanog suncem bio je ipak neodoljiv pa sam snimivši ga krenuo malo iz kuće u prirodu ali ne daleko od asfalta.

 

 

               Cestovni prijelaz širine 4,85 m. u km 631+996,350 mm. osiguran svjetlosnim, zvučnim signalima i polubranicima. Ostaci stražare iz doba parne vuče.

                                                              

                                                                                             pogled na prugu u pravcu kolodvora Plase

20220313_175011.jpg.432bab06293a543a941d49e8bb8cccb2.jpg

 

                                                                                         pogled u pravcu kolodvora Meja,desno burobran dužine 90,3 m.

20220313_175024.jpg.d807e6b7671ee0ba523ccd27df1f0d55.jpg

 

 

 

                                         vlak broj 4606 Ogulin-Rijeka će upravo proći ispod nadvožnjaka ceste Hreljin-Fužine nedaleko Melnica

20220313_175104.jpg.a5c89c3cd940e7841b6f7be9a5097ea0.jpg

 

 

 

                                                                                                    sada je već kod predsignala postaje Meja

20220313_175310.jpg.c757d662717542b19ead717c6905042d.jpg

 

                                                                                        lokomotiva vlaka 4606 pojavljuje se iz zasjeka

20220313_175346.jpg.8f0a8ae0403c810f07a5be6cd3570a76.jpg

 

 

                                                                                            HŽPP broj 1141-306 na čelu vlaka 4606

20220313_175351.jpg.e61e33175cd9a394bd6f499e1b748bbf.jpg

 

 

                                                                                      i nestaje u usjeku.....

827732630_20220313_175401(1).jpg.c5203e4a6e0df8a88cbaaefa3db66b33.jpg

 

 

                                                                                       zadnja fotografija prije povratka

20220313_175501.jpg.ddf56cf3603a8be1a4991f9b27a97a9f.jpg

 

i to bi bilo sve od nedeljnog izletića... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

4 sati, mali.paja said:

Možda je i mali OT? Koliko bi se isplatilo do Bakarca povući prugi i sve to uklopiti za kakav riječki prigradski promet?

 

Razmišljal sam odavno o tome - ali u tehničkom, a ne financijskom smislu.

Za prvo ima mogućnosti, a za drugo vjerojatno fali ljudi ...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Danas 15. travnja između 11,15 i 11,50 sati

 

Nije baš u Gorskom Kotaru no prilično je blizu i svakako je na Riječkoj prugi. Na putu do Zagrebačke zračne luke danas smo iskoristili ovo lijepo proljetno prijepodne i "Rudolfinom", koja je završena 1874. te je tako i najmlađa od klasičnih cestovnih veza Panonske i Jadranske Hrvatske prošavši kroz Ogulin pa i Oštarije odlučili smo se odmoriti pod stablom u hladovini u ovom kolodvoru.

 

20220415_112610.jpg.7536e54d20ee57623dafce696e27a1f1.jpg

 

 

Nakon predstavljanja u prometnom uredu i prisjećanja na zajedničke poznanike, odlučio sam dočekati dva teretna vlaka, koji su se u vrijeme mog dolaska nalazili između Zvečaja i Generalskog Stola. Kako APB nije bio u kvaru, nisam trebao čekati kolodvorski razmak i izračunao sam kako će mi biti dovoljan jedan sat i 10 minuta do parkirališta zračne luke u Plesu i tako su nastale slijedeće fotografije.

 

                                                                                    izlazna strana prema Oštarijama (B)

20220415_114056.jpg.9eed00f16949ab397151a12f4c0a563b.jpg

 

 

                                                                            izlazna strana prema Gornjim Dubravama (A)

20220415_114152.jpg.56b3935bf364aacf75e14bf697bf8f61.jpg

 

 

                                                                     Vectron 195 751 sa kontejnerima za Rijeku Brajdicu prolazi prvim kolosijekom

20220415_114541.jpg.b83a4202efb97060d1fecb621165618e.jpg

 

20220415_114542.jpg.9e704001a53990a5608bbbc4e6937161.jpg

 

20220415_114637.jpg.c8a9f85846c107b6be4e31afe415d81b.jpg

 

20220415_114649.jpg.b38fd9cd972505d7443634dc0b968d80.jpg

 

 

 

  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

3 minute kasnije ulazi 1141-005  sa cisternama za Šoiće

 

                                                                  kolodvori Kukača i Meja  su jedan i drugi u obliku slova "S"

20220415_114946.jpg.95b207fe2775430eb09551d92bc5744b.jpg

 

20220415_114954.jpg.04db2a6d45f04b58bb3e8606037479f6.jpg

 

20220415_115001.jpg.5b03a1218aa9a5f3d59b8541136ba68d.jpg

 

20220415_115007.jpg.960785906a7b09131237e3229af685fe.jpg

 

 

                                  nakon što je prošao pored prometnog ureda počeo je lagano kočiti pa sam stigao snimiti i ovu plavu ljepoticu

20220415_115020.jpg.65b5f23fc71a905bf4d07ec77e9432a8.jpg

 

 

                                                                                 stao je i čeka kako bi mu prethodni oslobodio prostorni odsjek20220415_115044.jpg.9f959494d0aad86fc2a0228421358fdb.jpg

 

 

 

 

 

 

  • Like 6
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

                                                                         Škrljevo vlak 4605 3. svibnja čeka zamjenske autobuse iz kolodvora Rijeka

 20220503_112901.jpg.2ab05462ddcd338d6067c8dfd582569a.jpg

 

20220503_112707.jpg.0c065743b2bdf3057eb457044b2236ce.jpg

 

 

 

  Danas 4. svibnja 2022. koldvor Meja ugodan proljetan dan kao i jučerašnji, sve je lijepo ozelenilo, kakva razlika od predzadnjeg dana prošle godine, kada sam zadnji put fotografirao napuštenu EVP Meja 35KV/3KV

 

                                                                                     pogled prema Škrljevu-lijepo je vidljiv lom nivelete u "S" luku

20220504_130112.jpg.3a986c20c8acd52083322c6e5d9800ef.jpg

 

 

                                                                           u hladovini borova savršeno mjesto za hlađenje od ljetnih vrućina

20220504_130026.jpg.ff1165aaf9a99894be48edaa26dcd17f.jpg

 

 

                                                              ostaci okretnice u vremenu proteklom od snimannja "Pfaffa" zarasli su u zelenilo20220504_130225.jpg.076043f1242a9f09ef269f25e9b334d3.jpg

 

Okretnica u Meji nije bila namjenjena okretanju lokomotiva te je tome služila samo u nuždi između 1918. i veljače 1924. godine kada je obnovljen promet na dionici Sušak Pećine-Rijeka te su se JDŽ lokomotive uz plaćanje upravi FS okretale u Rijeci do izgradnje okretnice u kolodvoru Sušak.

Okretnica je izgrađena za okretanje snježnih ralica te je kolodvor Meja do uvođenja elektro vuče bio domicilni kolodvor ralice broj 990016, proizvodnja JDŽ/JŽ, dužine preko odbojnika 7,10 metara, težina vlastita 15,90 tona, pod opterečenjem 26,00 tona, sektor rada Meja-S. Moravice(tablica 13b, Dodatka reda vožnje 63a od 3. lipnja 1956).

 

 

                                                                                                    Meja zgrada kolodvora

20220504_130049.jpg.80de6dc2876d53b61be5997cc004b5bc.jpg

 

 

 

                                                                                              Vlak 4605 kreče iz Meje

20220504_123014.jpg.b51b7ca3c0a116d1f987850728cc8dff.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

                                                                             i odlazi prema kolodvoru Plase

133517914_20220504_123030(1).jpg.165f992c7d66a1d0d4fa2c75e4aa6fa6.jpg

 

 

                                                                                 nakon 30-ak sekundi između 2 usjeka

20220504_123126.jpg.56a0f56c46f657b1f228462c9cfd29c2.jpg

 

 

 

                                                                      idemo prema usjeku, pogled unatrag prema skretnicama i ploči sa nazivom

20220504_124419.jpg.cf3165d7c36c2eba8f49437999f21faf.jpg

 

 

 

                                                                               ovaj dio pruge je na visokom kamenom nasipu20220504_124603.jpg.e292e29b3f33cb19dc58534077f4faf4.jpg

 

                                                                                       

                                                                                                 koji pak naglo završava "malim" usjekom

20220504_124543.jpg.94a01e6d355406ab4edac4233410ecf1.jpg

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Vlak 4000 ulazi u kolodvor Meja. Križanje sa vlakom 4605 premješteno je u Plase zbog radova na prugi između kolodvora Generalski Stol-Oštarije, koji če trajati do 6. svibnja uključivo te radova na prugi između kolodvora Škrljevo-Sušak Pećine, koji traju do 7. svimnja uključivo Tako to sada ide Zagreb - Rijeka 2 puta vlakom 2 puta zamjenskim zamjenskim autobusom.

 

                                                Vlak 4000 na čelu lokomotiva 1141-301 zakašnjen 40-ak minuta ulazi u zadnji usjek pred kolodvorom Meja

20220504_124740.jpg.09e90d5028b780e6b27b2f3c046734f0.jpg

 

 

20220504_124745.jpg.1a9d26ecac3327fc7c03f1dedd286830.jpg

 

 

20220504_124748.jpg.a32103d3880c3ab5fae7713e29c44ff7.jpg

 

 

                                                           te se nakon ulaska u kolodvorsko područje prema voznom redu i zaustavlja

20220504_124758.jpg.86a7190c3767ec25a659260bfad96a48.jpg

 

 

 

20220504_124804.jpg.464fce98001938cec6d1c96d3785a432.jpg

 

Lik štovanog bivšeg kolege Pfaffa u kolodvoru Lokve ima svakako najveću snježnu kapu na prugi, no ovaj lik na ulaznoj skretnici ima svakako ljepši pogled.

20220504_125010.jpg.0f99c6b7ef23fae005e64bb0e93de545.jpg

 

 

                  slijedi povratak na drugu tj. stranu prema Škrljevu kolodvora Meja-još jedan pogled  prema skretničkom području strane prema Plasu

20220504_125152.jpg.68b539b295830f8e34b45d8b1f74408b.jpg

 

 

 

                        na kraju dio uzdužnog profila iz pred digitalnog doba iz kraja XX stoljeća zbog bolje vidljivosti u dva  dijela vertikalnom i horizontalnom

                                        20220505_080044.jpg.a9bca3338237b9be8806c158b8a498f6.jpg

 

952215030_20220505_080044(1).jpg.bed5695000144114c306234fd28e414c.jpg

 

Toliko za zada od prekjučer i jučer

 

 

 

 

 

 

 

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Dana 5. svibnja 2022.

   

Danas se nalazimo otprilike 8 kilometara  bliže kraju pruge: bivša sada nepostojeća rasputnica Kojonac i druga bivša EVP izvorno "Vitoševo" kasnije povratak na ime "Sveti Kuzam", koje je mjesto nosilo od postanka.

 

                                Nekadašnja EVP "Sveti Kuzam zgrada barem donjim dijelom služi nekoj svrsi kao radionica, izgled je prilično neugledan

20220505_175720.jpg.c41ca161087f918277ba8d2540e7a530.jpg

 

 

                               dok je na drugu stranu panorama sasvim dobra tako da je poslužila i za spot "Audia", koji je prikazivan diljem Europe

20220505_175652.jpg.39a2af9250a5cf6a2b8e51aa1cf5e710.jpg

 

 

                                                                                           idemo dalje prema Škrljevu udaljeno je jedva 100 metara

20220505_180046.jpg.68b23f3d8cf5919ecd601b22a830c0cc.jpg

 

 

                                                                                              desno od ulaznih vratiju  sve piše

20220505_180129.jpg.3e9b1f8cbd0755e70504487690d0e026.jpg

 

 

 

                                                                            pogled na postrojenje sa kolosiječne strane pruge Škrljevo-Bakar

20220505_180310.jpg.04373f95c424957df362c188852d66b5.jpg

 

 

                                                nastavljam dalje po rubu nadvožnjaka pogled na A7 "Čvor Bakar" iz malo neobične perspektive

124561426_20220505_180442(1).jpg.bd8dd46d0c0aaec30015bc8985801b94.jpg

 

 

nastavlja se.....

 

 

                                                   

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

 nastavak od 5. svibnja 2022.                        

 

  vratio sam se natrag i sklonio sa nadvožnjaka i uspio snimiti portale rasklopnih sekcija na Bakarskoj i Riječkoj prugi

20220505_180508.jpg.c67a1d6fed9e03a167ecbd3b358a0a13.jpg

 

 

 

                                                                     i to u zadnji čas jer se nešto pojavilo  na izlazu iz usjeka Bakarske pruge

20220505_180555.jpg.53385e9239216730a16048173350a172.jpg

 

 

                      HŽ Cargo broj 1141-207 kao zaprežna i Vectron broj 193-762   kao vozna iz Šoića sa cisternama prema Škrljevu

20220505_180558.jpg.45f10242928ecc1664e5eba8ede9d8d4.jpg

 

20220505_180603.jpg.b13d6250187cacd92ba045ca4777b091.jpg

 

20220505_180627.jpg.598b8c4a9653c081779e6acddb587a00.jpg

 

 

Lijevo iznad pruge vidljiva zgrada odjavnice Kojonac gdje se nalazila odvojna skretnica Bakarske pruge, a prestala je postojati izgradnjom paralelnog kolosijeka Bakarske pruge do kolodvora Škrljevo. Također se vidi širina nadvožnjaka već prilikom izgradnje predviđena za 3 kolosijeka.

20220505_180635.jpg.f0bee49c5deee1799c86ffd3b56e6b6c.jpg

 

 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

    Kako je primarni cilj bio snimiti prolazak vlaka 4606 premjestio sam se na Riječku prugu i bogme nije prošla niti minuta evo ga sa HŽPP 1141-306 na čelu.

 

20220505_180905.jpg.fb1771ec33ce4bba2f87c96d08639897.jpg

 

20220505_180909.jpg.476647136ff19ec92a626b4b3c993163.jpg

 

20220505_180913.jpg.44c59c80d01a9a360d7b24e01306744d.jpg

 

20220505_180922.jpg.c78ac4d2af40d1ad492eb523e4c765f9.jpg

 

 

 

                                                                                                      

 

 

                                                                                           Još jedan pogled na dvije pruge i "put pod noge" pa doma.

20220505_181030.jpg.81eebb0bca01b3b22f4ffda536cbd413.jpg

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jučer 20. svibnja prevečer, poslije kupanja u moru te uživanja u tišini  kolodora Plase, vidim prometni ured zabarikadiran kao usred zime, ne želeći čovjeka smetati okrenuo sam auto i na putu doma zaustavio  se na "slikarskom položaju".

Nisam ni stigao ni vrata od auta zatvoriti, totalno me iznenadila, još mi i sunce tuče ravno u ekran i snimio sam napamet.

 

20220520_182551.jpg.34f1ead1344cafaa1af78659d93cdfcc.jpg

 

20220520_182553.jpg.7e17c4ee6fd2d53b44b2c87368d316d5.jpg

 

20220520_182555.jpg.9cad5bb3a05c18da55d40e8c58ee290c.jpg

 

 

                                                                                             OEBB Vectron 1293-023

20220520_182557.jpg.1df379ab760b4c18b6ec3029af2a103a.jpg

 

                                                                                                 kontejneri iz Brajdice

20220520_182601.jpg.fa5d0b67bf4627c5bc1b58907ebdfbce.jpg

 

 

20220520_182612.jpg.38ad8d06839bff308af7d511f60badaf.jpg

 

ovako smušen nisam snimio ni kraj vlaka.

  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

U međuvremenu od zadnjeg post zatvor pruge u trajanju 48 sati sa završetkom 22. svibnja u 21,30 sati.

 

Večeras nešto poslije 21 sati.

 

                                                            .... i na Kvarner pada mrak

20220522_211728.jpg.f95860c5b1f99064ae6a27eebd0d1305.jpg

 

 

                       sto metara nizbrdo jedan dobar zavoj i žcpr "Plase" i evo me kod signala na Zagrebačkoj strani postaje-pogled prema drugoj strani

20220522_212845.jpg.88a06cb9ead7c094dce5df6aeaa45f13.jpg

 

 

 

prošlo je već 21,40 tišina vračam se prema "slikarskom položaju", vidi se pruga sve do Škrljeva, evo svijetla lijevo od "Milje", prošao je i Meju, natrag u auto poa u Plase javljam se u prometni ured i trk do ovih signala.

20220522_215449.jpg.512969dde64809e008d2a32639fe577e.jpg

 

 

 

                                                                        vlak u postaji sada je 21,54 sata

20220522_215529.jpg.6882ea0d5d0fe3efc8cdb195c347b22d.jpg

 

20220522_215532.jpg.039afcfc5d6935d34092aaf7c9c78d16.jpg

 

 

 

                                                    2 x HŽ Cargo serija 1141 kontejneri iz Brajdice

20220522_215533.jpg.8c1bf2bf26331c9c3a7f521a4fc24a3e.jpg

 

20220522_215549.jpg.a32198c0ad0fd85439e99455b82d0a87.jpg

 

20220522_215555.jpg.6075279944c71c9bd5df77e2ff34ecad.jpg

 

Kontejneri otprašiše u mrak, a ja doma

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, up4014 said:

U međuvremenu od zadnjeg post zatvor pruge u trajanju 48 sati sa završetkom 22. svibnja u 21,30 sati.

 

Hvala na fotkama!

Sto se radi da su takvi zatvori dolje?

 

Hvala i pozdrav

toma

Three Blind Mice

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...