Pfaff Posted August 27, 2013 Author Share Posted August 27, 2013 Neeegooo ... naiđe li ? A-a, otišao ravno u Zaprešić... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Četvrtak 29. kolovoz Nakon par dana kiše, grmljavine i inih Vakula/Sijerković uradaka, svanuo je dosta pristojan vedar dan uz nešto friške burice. Čuo sam da su u Fužinama stavili u funkciju onu rupokopajuću napravu pa sam odlučio skoknuti do tamo osobno se uvjeriti u način funkcioniranja iste. Lijep pogled na jezero Bajer i vijadukt 'Golubinjak' Pod djelomično odgrnutim sjeveroistočnim upornjakom mosta gordo se ustobočila vertikala dizalice Načas sam se ovdje zaustavio iako nisam vozilo gradilišta. Dalje se ionako ne može jer je oma iza mreže graba Na znanje i ravnanje. Mali A4 dokument je odobrenje Ministarstva za početak gradnje Ovaj nešto čeprka oko srednjeg upornjaka, al' mu nešto zapinje pa stalno nešto šerafi i lupa po pikameru Napokon se otputio u grabu Ne zanm što tu razbija. Izgleda mi kao da je nešto friško betonirano??? Razbija ove okrugle temelje iz kojih viri armatura. Meščini da sam nekidan iz vlaka vidio onu napravu za pilotiranje kako kopa na ovom mjestu. Je li moguće da nemaju projekt već rade metodom pokušaja i pogrešaka? Postoji nada da DB zna nešto više Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 E, sad da vidimo ove Kamioni odvoze iskopani materijal pa su morali napraviti novu pristupnu rampu na most preko Ličanke Tok Ličanke su (kako sam već jednom pokazao) skrenuli da im ne plavi gradilište Onda sam se popeo na most pogledati radove odozgo Evo i filmića (malo odozdo – malo odozgo, al' glavno da se kopa i dubi) Kran odozgo Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 On sjedi u onoj kućici na drugoj strani mosta i grozno se dosađuje. Veli da mu nije jasno zašto tamo dolje štemaju kad su nekidan betonirali. Utješio sam ga da je to normalno u 'rvackom građevinarstvu S mosta slikam onu poziciju kod hostela odakle obično slikam most. Čak se vidi i ona crvena naprava za cijepanje Ja bi umro da ne napravim i panoramicu Moj prijatelj ima vikendicu na obronku desno i do nje stiže preko mosta na lijevu obalu Ličanke pa ovim cestuljkom. Pričao mi je da je nekidan nazvao one s oglasne table gradilišta kad je vidio da mu kane blokirati most. Veli da su se iznenadili da tamo uopće ima nekog / nečeg (toliko o pripremi gradilišta), ali su postali vrlo ljubazni i sad ga obavještavaju o danima kad je cesta neprohodna. Inače mu ne bi bilo prvi put da mu nekakava građevinska operativa zatvori put. Jednom mu je čak i auto ostao zarobljen! S mosta sam si za rastanak uslikao drvnoindustrijske kamikaze na cesti. Zbilja ih se treba bojati k'o vraga Fužinski kolodvor je sablasno prazan. Ni drezine ni kombija Ovako nešto sam nekad imao na maketi. Jedino sam ja lotao Vlakić čeka vikend Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Svratio sam (logično) i na domicilni kolodvor. Postavljaju module za peron između 1. i 2. kolosjeka. Taj će navodno biti duži (još će samo trebati nagovoriti prometnika da tu dovede vlak i makne HŽ Cargo vozila s 1. kolosjeka) Sve pod vaservagu i plajbu! Prijatelju mi se nešto gadno sprema – sav je zarasao u tračničku floru, a nema ni friškog tampona oko njega U daljini vidim podbijačicu U daljini vidim podbijačicu Nema mjesta - il maknut koji kolosijek za peron - il dat prednost teretu pred putnicima. :ne zna:Malo sam ovo provjerio – kolosjeci su paralelni sve do sljedećeg stupa KM pa ne kužim kako bi produženje perona škodilo teretnom prometu? Uvijek ima posla za pomoćne bageriste. Ovo je već filigranski rad. Zanimljivo, ispada da su peroni jednostavno posloženi na teren između kolosjeka bez ikakavog sidrenja Ovaj poravnava kamenčiće Dobava i rasprostiranje tampona Kao što sam već jednom rekao, na civilnoj strani kolodvora su si lokalni žitelji sagradili komunalni rostiglio. Baš me zanima imaju li sve potrebne pipire? Moram pitat Sinišu! Ima još bonus, al' to ću sutra Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 ... Ne zanm što tu razbija. Izgleda mi kao da je nešto friško betonirano??? .. Razbija ove okrugle temelje iz kojih viri armatura. Meščini da sam nekidan iz vlaka vidio onu napravu za pilotiranje kako kopa na ovom mjestu. Je li moguće da nemaju projekt već rade metodom pokušaja i pogrešaka? Postoji nada da DB zna nešto više Obzirom na opisano i viđeno, scenarij bi mogel biti sljedeći: do neki dan su svrdlali rupe i betonirali pilote. Nakon toga su iskopali nadsloj, da bi došli do dna iskopa za temeljnu ploču ili ojačanje temelja stupa (ili oboje), a bager sad razbija vrhove polota koji su previsoki. Naravno, kad se rade AB piloti, nemoguće je točno predvidjeti dubinu iskopa, pa naručeni armaturni koševi znaju stršati iznad "nule" (geomehanika baš nije moj fah, pa donekle nagađam). Kad se vratim s GO, mogu nazvat Dubravku. Naravno, i betoniranje u zemlji na neviđeno, nemre biti u takvim uvjetima baš precizno. Stari beton ne smije zadirati u temeljnu ploču, pa se višak otfikari. I oko upornjaka očigledno ojačavaju tlo pilotiranjem ... Piloootiii, gore vam kriiilaaa ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 ... Moj prijatelj ima vikendicu na obronku desno i do nje stiže preko mosta na lijevu obalu Ličanke pa ovim cestuljkom. Pričao mi je da je nekidan nazvao one s oglasne table gradilišta kad je vidio da mu kane blokirati most. Veli da su se iznenadili da tamo uopće ima nekog / nečeg ... ... Sad si me setil dede iz bunara: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Piloootiii, gore vam kriiilaaa ... Haj, lili, haj, lili, haj lou! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 ... Malo sam ovo provjerio – kolosjeci su paralelni sve do sljedećeg stupa KM pa ne kužim kako bi produženje perona škodilo teretnom prometu? ... Pa pital si zakaj ne rade prave perone (ovo se zovu uređene površine, a peroni moraju biti min. visine 38 cm iznad GRT-a, otočni min. širine 6 m). Za 6 metara perona, treba izbacit jedan kolosijek između austrougarskih kolosjeka, ko recimo 3. u Sisku. Oni u Gospiću (ko uostalom i svi novosagrađeni zadnjih 10-ak godina) su visine 55 cm. Znači: 1 peron više -> 1 kolosjek manje. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 29, 2013 Author Share Posted August 29, 2013 Aaaaa, tako! Hvala na pojašnjenju. Za mene je peron ono na što me gravitacija privede kad izađem iz vagona. Širina me ne ye..be toliko koliko visina pa sam zato reagovao. Neka kolosjeka, al' su mogli malo povisit pa neka zovu kako' oće! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted August 29, 2013 Share Posted August 29, 2013 Aaaaa, tako! Hvala na pojašnjenju. Za mene je peron ono na što me gravitacija privede kad izađem iz vagona. Širina me ne ye..be toliko koliko visina pa sam zato reagovao. Neka kolosjeka, al' su mogli malo povisit pa neka zovu kako' oće! Pa u tom je stvar - naime svaki kolosjek ima svoj slobodni profil (u kojeg ne smije zadirati ništa ... pa ni rubovi perona). Kad pogledaš kak izgleda slobodni profil, vidiš da u donjem dijelu ima kosine (omjera 1:1), koje ne dozvoljavaju da se takve uređene površine izdignu više, jer bi zadirale u profil. Ili bi mogle biti više, ali za toliko koliko bi ih - suzili. http://www.mppi.hr/UserDocsImages/Pravilnik%20o%20tehni%C4%8Dkim%20uvjetima%20za%20sigurnost%20%C5%BEeljezni%C4%8Dkoga%20prometa%20kojima%20moraju%20udovoljavati%20%C5%BEeljezni%C4%8Dke%20pruge.pdf Slobodni profil - str. 62. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 A produljiti ga valjda ne mogu zbog stupova KM? Quote Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zglajzan Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 Vezano za perone i stupove po projetu reelektrifikacije - u Skradu su prvo popikali stupove, pa se sjetili da nema prostora za perone, pa onda postavili jedva dva portala pa onda naknadno uklonili stupove i zafrpucali mjesta na peronu gdje su bili. Koliko bi bilo samo stupova da su tom logikom postavljali mrežu na X koridoru... Meni nije jedino još jasno, recimo u Skradu, Fužinama i dr. da su uštimali tako te perončiće da se drže osi stanične zgrade. To funkcionira kad nema križanja, ali kad ima onda zbog sigurnosti ne smiju se preklapati zaustavljene kompozicije, pa onda duljina nije niti iskoristiva i zadnji vagoni su tamo gdje nema perončića. Mogli su ih onda staviti tako da jedan s lijeve a drugi s druge strane završavaju u području prelaza do st. zgrade. Ili da ih produlje još i više nego su sada dugački... Još je gluplje na Plasama, gdje sam nedavno izlazio na neuređenu površinu, a na vratima mi je bio i stup KM-a. Je, tamo je napravljeni samo jedan peron, ali kako je moj 2-3min kasnio zbog usporene vožnje malo iznad te stanice, već ga je čekao brzi popodnevni za Zagreb, koji je zauzeo kolosjek uz peron. Pak drukčija je situacija u Zalesini, tamo isto je jedan peron, na njemu su i stupovi, a kad se križa s drugim putničkim, tad se treba pentrati. Jest da je logika na Zalesini da tamo nema putnika, ali ako su već radili zašto su onda napravili samo 50% potrebe za "uređenom površinom"? Onda nisu niti taj trebali peron napraviti... Quote zglajzan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Petak 30. kolovoz Jučer sam vam obećao bonus, ali mi je nekako ispao traljav pa sam se povratijo na mjesto zločina kako bih ispravio nedostatke... Netom sam parkirao na civilnoj strani kolodvora Lokve kad li uz one slavne stepenice dotrčkara jedno mlado biće i predstavi se: "Bok, ja sam Nikola!" (Za one koji ne znaju: Nikola = hzlokve). Sad smo se konačno i upoznali. Evo i slikozapisa: Nas 2. Ja sam onaj desno na slici A evo napokon i bonusa: Ljepote GK u kasno ljeto! Ah, da: Pruga od jučer više nema . U potkrjepu toga mogu reći da sam na putu za Delnice oko 10 ha taman propustio uslikati još jednu labudicu s transformatorom na onom slavnom nasipu gdje se križaju cesta i pruga, a tunelić ispod nasipa krase srp i čekić. Vukla ju je ASEA. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
hzlokve Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 I baš zažmirim u krivo vrijeme Sve u svemu drago mi je da smo se upoznali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted August 30, 2013 Share Posted August 30, 2013 To je dakle Sunđer. Jel mi se čini il je veći dio puta nizbrdo? Vidim, drva se još drže ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted August 30, 2013 Author Share Posted August 30, 2013 Jel mi se čini il je veći dio puta nizbrdo? Hehe, vrlo zanimljivo, ali ja sam (ako je vjerovati Google Earthu) na gotovo istoj nadmorskoj visini kao kolodvor Lokve. Jedino se nizbrdice bolje vide, a uzbrdice su blage. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Srijeda 04. rujanNeki me šejtan (vulgo: ) danas natjerao u Rijeku. ONA je morala nešto hitno obaviti jer zapravo ima sutra nešto važno za obaviti (no, oni oženjeni kuže stvar, ne?)Kad dolazimo u grad, nama sa sela je najveći problem gdje i kako ostaviti prometalo, a da to ne košta previše, a da vozilo bude pri ruci kad obaviš sve radne aktivnosti. I tako meni, škrtom i neimućnom pola boravka u gradu protekne u smišljanju izbjegavalica naplatnih lokacija. Danas sam imao sreću i našao parking koji je san svakog željeznicoljupca – ravno kod vizavi željezničkog kolodvora. Pa još i besplatan! Bravo ja!Nakon kratke posjete mom omiljenom serekešu koji se nalazi u sklopu kolodvorske zgrade, svrnuo sam pogled na peron vidjeti ima li čega zanimljivog. Ima. Vlak. Slovenski.Četri-osam-dva do Be... ovaj, LjubljaneI. razred, Nichtraucher, 16 mjesta. Koliko je to kupea?Ostalo su preradili za bicikle koji se tako voze I. razredomMudri Slovenci. Nisu se puno ubijali s redekoracijom prostora. Izvadili siceve, stavili novi ultrapas i toliko o tome. Čak su i ogledala ostala.Za razliku od nas 'Rvata, sjeverozapadna ex-braća ne osjećaju genetsku averziju prema vagonima proizvedenim u "Goši" pa lijepi stari i udobni vagoni funkcioniraju i dalje. Malo su ih oprali, promijenili tapecirung na sjedištima i gotovo. Ova 'rvacko-kockasta stakla na vratima nisu bila neophodna, ali ne izgledaju loše Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 ASEE ne mogu savladati tešku brdsku prugu do Šapjana pa na ovom odsječku elektrificirane pruge na 25 KV i dalje suvereno vladaju brundave smrdljivke. Majstor mi je veselo mahnuo I ode on put stare €urope (, Zeus) Vlak je bio opako nakrcan mlađahnim turistima i turistima s ruksacima, vrećama i obaveznim bocama Coca-cole (uvijek se pitam zašto im nitko nije objasnio da gazirana pića ne gase žeđ?) U Rijeci je bio prekrasan sunčan dan. Bura je kalala, ali je zrak i dalje bistar. Toplo. U robnoj kući RI su obnovili kavanu-slastičarnu pa sam iskoristio priliku napraviti panoramicu s terase Preuredili su izlaz s parkirališta na obali. Kućice su premjestili stotinjak metara zapadno, a na spoju s prometnicom su samo rampe. Sad će umjesto jednog zastoja biti dva. Al' glavno da se nešto radi. I nadam se da nisu zapunili tračnice... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Po obavljenim poslovima i radnim zadacima krenusmo doma. Karolinom. Ima jedno mjesto uz cestu gdje, ako mogu, zastanem i napravim koju fotku Kvarnera. , seabral Selehovica, Pušća, Omišejska draga, Vela draga i ispred nje Terminal... Izgleda da je danas pruga imala produženi jer sam u Plasama taman naletio na ovu kako preko ulaznog signala/skretnice obilazi tri putnička vagona na peronu. Bilo je nešto pred 16 ha. Kasnije sam na ŽCPRsaR u Zlobinu vidio šinski bager kako trijebi šikaru uz prugu. Znači – je! Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 4, 2013 Author Share Posted September 4, 2013 Kad sam već u prolazu, ajmo na skok do Fužina vidjeti što se radi. Poslije 4 popodne više ništa, a ova naprava je ionako sklopila svoje umorne ekstremitete. Ono što sam zadnjiput snimio je zatrpano, a ovdje do pod sjeveroistočni upornjak su napravili nekakvu zemljanu rampu. Školski lijepo (kao rad iz nacrtne s prodorima uglatih tijela) Grabu oko srednjeg stupa su zalili jezerom betona (Hvala, DB, imao si pravo) Kako je ovaj stup morao biti lijep dok ga nisu ojačali nabačajem od betona Armatura čeka na ugradnju Nad Fužinama se nadvijo nekakav cirokumulostratus (ili tako nekako) Ostatak putovanja bio je nezanimljiv. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 6, 2013 Author Share Posted September 6, 2013 Petak 06. rujan Situacija na kolodvoru Lokve ide skrajnosti i savršenstvu. Kolosjeci su dovršeni, tamponirani i podbijeni. Sve smrdi po kreozotu. Tzv. peron tj. uređena površina između 1. i 2. kolosjeka je dovršena u pravcu Fužina. Stvarno je malo duža Prostor između kolodvorske zgrade i 1. kolosjeka je očišćen, pravničkim rječnikom rečeno od osoba i stvari. Pretpostavljam da će se pristupiti uređenju i tog prostora. One Lego kockice za pravljenje perona su preselili na civilnu stranu Ima još malo tampona Duuugačak! Ostaci pijeska od fugiranja Nadam se da će ovdje staviti neki bolji pokrov za spojni put? Ovaj drugi kraj je još nedovršena simfonija. Al' ima nade Susjedi, razvijeni u strijelce, kopaju krumpir. Navodno je dosta sitan... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
crhav Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Ljiepo, ljiepo................ Velimir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DB Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 ... Ima još malo tampona ... Ispravak netočnih navoda: 1. ovo u vagonima je tucanik; 2. tampon je sloj ('konstukcija') - a ne materijal (inače se u tu svrhu upotrebljava pijesak ili granulirani šljunak, a i onda se ne tovari / istovaruje iz Fac-ova). ... Nadam se da će ovdje staviti neki bolji pokrov za spojni put? ... Ovakav: http://tinypic.com/view.php?pic=30wxgg1&s=5 http://tinypic.com/view.php?pic=s5jxpl&s=5 - odavde: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/13269-m202-remont-lokve-drivenik/?p=437726 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pfaff Posted September 6, 2013 Author Share Posted September 6, 2013 Mda, imaš pravo. Ionako nisam znao da li OB ili Tampax... Misliš reći da će u Driveniku iskopati Strahl-ove pločnike i preselitiih u Lokve? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.