Pfaff Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Na Kvarneru prekrasan sunčan dan s friškom buricom pa se najbolja supruga na svijetu sjetila da bi bilo zgodno skočiti do našeg drugog doma i zamijeniti ovdašnju očišćenu i opeglanu zimsku robu ljetnom koja je tamo pohranjena (naravno da će poslije njurgati kako je gore vlaga pa se stvari stisnu i ukrute pa joj je sve tijesno, ali to nema veze – ljetnu robu treba podići iz mrtvih pa makar ju poslije proslijedili Crvenom križu... ) Gorskokotarska realnost je malo drugačija od primorske – tamo se flora & fauna još premišljaju je li to zazbiljam proljeće dolazi s kasnim Uskrsom i na njihova vratašca ili ne. Ako je vjerovati prizorima s lokvarskog kolodvora, to jako zavisi o tome da li si na prisojnoj ili osojnoj strani usjeka Prijatelj mi je, primjerice, već sasvim lijepo ozelenijo... ... a i maćuhice šefa stanice su već jako vesele! Već sam pomislio da će fotoseansa završiti na maćuhicama, ali se utom začuo tutanj... Kad sam ugledao upravljačnicu, štrecnulo me jer mi se učinilo da je Bond ustao iz mrtvih... ... ali ne, to je samo posestrima 016 Samo tri vagona, al' daj šta daš. Za 4000 sasvim dobro Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted April 17, 2011 Author Posted April 17, 2011 Čekali su da iz Rijeke dođe 901 koji je mrčuk kasnio pa sam se prebacio na drugu stranu da me sunce ne gnjavi Napokon je nekome u HŽ-u došlo iz guj'ce u glavu da je put od Zagreba do Rijeke jako dugačak pa su uveli kušet-kola Eto prilike da u miru prespavaš promjenu lokomotive u Moravicama A evo i rješenja za problem koji već dugo muči mnoge naše viđene sugrađane i njihove fiškale: kako se prištekati na USKOK Pogled u pravcu Fužina / Rijeke Evo ga: Stiže 901 Prometnik Željko je časkom raščistio gužvu. Ne ide na 4rum pa sam mu obećao donijeti hard-copy ovog prizora kad me sljedeći put nanese amo! 901 je već kod Filetovog dede, a sad će i 4000 Pretpostavljam da su ove mreže za osiguranje opasnih pokosa? Toliko za danas Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Samo tri vagona, al' daj šta daš. Za 4000 sasvim dobro Da ne ispadne da si samo ti danas fotkao 4000. Evo ga kad je jutros krenuo iz Zagreba. Da ne povjeruješ, ista tri vagona ! Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Pfaff Posted April 17, 2011 Author Posted April 17, 2011 Da ne povjeruješ, ista tri vagona ! Jedino mi je lokomotiva nekako čudna... PS: Jel' mi to polako uvježbavamo telepatsku vezu za susret na Mrežnici? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
seabral Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Jedino mi je lokomotiva nekako čudna... Šta ćeš, negdje se preobrazila, kad vlakovi u tvom kraju nikako da se odvoje od talijanskog napona PS: Jel' mi to polako uvježbavamo telepatsku vezu za susret na Mrežnici? Da, to nam je sasvim dobro krenulo, hehe Quote --> Schaffner sei, des war amoi wos; so wird's nie wieder sei, des ist des Schaffnerlos --> Zwickts mi ganz wurscht wohin
Fox Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Simpatična proljetna reportaža hvala na trudu Kada me put nanese u Lokve definitivno mi neće biti problem snaći se u neke detalje sa lokacije upoznat sam bolje nego osoblje Quote
Portos Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Lijepo je ozelenio Gorski Kotar, baš super da si obišao starog prijatelja, sigurno si mu nedostajao... Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d.
Pfaff Posted April 17, 2011 Author Posted April 17, 2011 Lijepo je ozelenio Gorski Kotar, baš super da si obišao starog prijatelja, sigurno si mu nedostajao... Sljedeći put ću mu donijeti mirišljavu svijeću... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
john_st Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Napokon je nekome u HŽ-u došlo iz guj'ce u glavu da je put od Zagreba do Rijeke jako dugačak pa su uveli kušet-kola Eto prilike da u miru prespavaš promjenu lokomotive u Moravicama Ne moš virovat Kakve su šanse da je to pravilo a ne iznimka? Quote Vozni red je za putnike. Knjiga voznog reda je za strojovođe. I fanatike.
Zeus Posted April 17, 2011 Posted April 17, 2011 Kakve su šanse da je to pravilo a ne iznimka? Nikakve. Bcl vagone HŽ koristi isključivo kao vagone 2. razreda u putničkom prometu. Najčešće su na vlakovima prema Koprivnici, a u zadnje vrijeme sve češće i na vlakovima prema Varaždinu (Kotoribi), a mogu se vidjeti i na vlakovima za Moravice i Novsku. Quote
Levente Posted May 3, 2011 Posted May 3, 2011 Nažalost, to je istina. Samo ne razumijem zašto nema kušet-kola na splitskim noćnim brzima (824, 825, 1822, 1823). Kako sam ja vidio, ljudi većinama spavaju tijekom putovanja tim vlakovima. Svi spavaju, ležeći u odjeljcima te iskoristeći tri mjesta. Mislim da bi bilo iskoristeno (bar jedan) kušet-vagon na relaciji Split-Zagreb-Split, čak možda i dalje prema Vinkovcima i Osijeku. 884/825 ima spavaći vagon, al’je preskupo, a nema srednje cijene između sjedišta i spavaćeg vagona. HŽ ima dosta suvišnih Bcl-a, al’očito to se ne primjećuje… Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske
Pfaff Posted May 3, 2011 Author Posted May 3, 2011 Otkako su onu 22-ku skinuli s vešeraja u Botovu, nemaju di prat posteljinu PS: Opet sam u šumi pa se je za nadati novim prizorima s riječke pruge, samo dok se malo organizujem... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
zeljko256 Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Nikakve. Bcl vagone HŽ koristi isključivo kao vagone 2. razreda u putničkom prometu. Najčešće su na vlakovima prema Koprivnici, a u zadnje vrijeme sve češće i na vlakovima prema Varaždinu (Kotoribi), a mogu se vidjeti i na vlakovima za Moravice i Novsku. Uz činjenicu da su neudobni za sjedenje, prednost im je ta da se u jedan kupe može redovito natrpati i 8 osoba. Quote Od Konjščine do Sibira...
Pfaff Posted May 6, 2011 Author Posted May 6, 2011 Prolazio večeras po staroj Karolini na relaciji Vrata – Fužine... Na pola puta između Vrata i Fužina u onome što ja zovem LL-ov klanac, zapanjen otkrivam velike radove na osiguranju stranica usjeka... Baš se pitam odakle tako naglo radovi na pruzi, a navodno nema sredstava za investicijsko održavanje? No, dobro, evo jedan sumračni pogled niz prugu "Drvenjača d.d." radi 120 na sat Za kraj – jedan prizor s jezera Bajer Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Marioo Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Odlicna zadnja fotka. Quote Railpictures http://www.railpictures.net/showphotos.php?userid=46448
Vedran Zeman Posted May 6, 2011 Posted May 6, 2011 Super se sređuju usjeci. Baš se pitam odakle tako naglo radovi na pruzi, a navodno nema sredstava za investicijsko održavanje? Ali ima (kredit) za remont : http://www.hznet.hr/...ruge-lokve-driv Quote "Propis je tu. Al' kakva korist od njega?"
Pfaff Posted May 17, 2011 Author Posted May 17, 2011 Danas prijepodne na izlazu iz kolodvora Lokve (u smjeru Fužina) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
Pfaff Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 Čudno, ali kad god svratim na delnički kolodvor, tamo nema ničeg (osim, jasno, hotela za infrastrukturce). No, bar je bio lijep dan... Malo arheologije: Preko puta civilne strane kolodvora bio je nekoć mlin. Davno je van funkcije, mislim da su ga već i miši napustili. Ono što je zanimljivo su nekadašnji žljebovi po kojima su se vreće spuštale u pogon. Bog zna tko ima ključ Mostić koji spaja zgradu mlina i prometnicu. Nisam sasvim siguran, memorija pamćenja me polako izdaje, ali mi se čini da je nekad postojala i neka struktura koja je povezivala skladište s mlinom i premošćavala cestu. Morat ću pitati fileta, možda se njegov deda čega sjeća Postoji i žljeb koji povezuje dvije zgrade mlina. Uzgred, takvi su žljebovi nekoć bili standardna oprema u skladištima tzv. denčane robe. Skladišta riječkog Metropolisa gdje se roba u vrećama s brodova dizalicama pretovarivala na gornje katove skladišta imaju na boku spiralne žljebove po kojima su se vreće spuštale u prizemlje Malo : ovo me podsjeća na jednu prastaru anegdotu... Hvali se Štef pajdašu kak' je kod njih u fabriki sve automatizirano... - ??? - Je, staneš tu, pritisneš ovaj crveni gumb, opadne ti vreća na leđa pak ju nosiš u kamion... Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
ICE-3M Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Lijepe slike (mislim na cijelu temu), ali mi na ovoj prvoj sliki iz Delnica nekaj nije jasno. Naime vidim na vrhu slike portal za KM, a u pozadini je KM na hrpi stupova. E sad da li su na kolodvoru Delnice portali ili stupovi (mislim na ovaj dio koji se ne vidi na sliki) i nije mi jasno zakaj portal završava između 3. i 4. kolosijeka kad vidim da je i peti elektrificiran. Quote
Pfaff Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 Lijepe slike (mislim na cijelu temu), ali mi na ovoj prvoj sliki iz Delnica nekaj nije jasno. Naime vidim na vrhu slike portal za KM, a u pozadini je KM na hrpi stupova. E sad da li su na kolodvoru Delnice portali ili stupovi (mislim na ovaj dio koji se ne vidi na sliki) i nije mi jasno zakaj portal završava između 3. i 4. kolosijeka kad vidim da je i peti elektrificiran. Čudni su putovi POSIT-ovi! Ni meni mnogo štošta tu nije jasno. Ne samo u Delnicama. Na potezu od Moravica do Rijeke masovno skidaju stare stupove i postavljaju novu 25KV instalaciju, uglavnom na portalima, a na kolodvorima gdje već dugo godina i vozi 25KV su žice na starim "talijanskim" nosačima (uz dodatne izolatore). Pa ti budi pametan. Meščini da je nekome ostalo portala koje je trebalo uhljebiti. Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
MrOchse Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Lijepe slike (mislim na cijelu temu), ali mi na ovoj prvoj sliki iz Delnica nekaj nije jasno. Naime vidim na vrhu slike portal za KM, a u pozadini je KM na hrpi stupova. E sad da li su na kolodvoru Delnice portali ili stupovi (mislim na ovaj dio koji se ne vidi na sliki) i nije mi jasno zakaj portal završava između 3. i 4. kolosijeka kad vidim da je i peti elektrificiran. Peti kolosjek je cijeli elektrificiran na stupovima, a za 4. je KM postavljen sa svanjske strane portala. Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...
Pfaff Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 Peti kolosjek je cijeli elektrificiran na stupovima, a za 4. je KM postavljen sa svanjske strane portala. Eto, sad je sve jasno. Još jedino fali odgovor čemu ta tehnološka zbrka? Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
MrOchse Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 možda nisu imali resursa da bi si to sredili kako se spada, već su to zbrljali onako kako su mislili da je najbolje... Quote Neki su otišli predaleko da bi tamo tek na kraju shvatili da nisu ni krenuli...
Pfaff Posted May 27, 2011 Author Posted May 27, 2011 možda nisu imali resursa da bi si to sredili kako se spada, već su to zbrljali onako kako su mislili da je najbolje... Kad već ovdje fitiljimo o tome: Onomad je jedan od argumenata za prelazak na 25KV bio da je KV laganiji. Ako je tome tako, ne kužim zašto je uopće bilo ptrebno mijenjati nosivu konstrukciju (osim oko je to bilo jeftinije od farbanja stupova - što je isto moguće kad se uzme u obzir pošto se u 'Rvackoj farba državna infrastruktura ) Quote "Lovac je dobro pucao, ali je zec krivo trčao!"Sunger meteo
ICE-3M Posted May 27, 2011 Posted May 27, 2011 Eto, sad je sve jasno. Još jedino fali odgovor čemu ta tehnološka zbrka? Sad sam malo bolje pogledao sliku i vidim da je portal iznad perona, a poslije perona počinju stupovi pa je možda portal tamo da stup ne bude nasred ionako preuskog perona iako kako si rekao malo prije najbolje da su obnovili stare i da oprosti kaj sam ti pokvario putopis raspravama o KM. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.