Jump to content

Sličice Riječke pruge i Gorskog kotara


Pfaff

Recommended Posts

Udaljena samo tri četiri koraka od "dame u crvenom" na istom kolosijeku druga srebrnasta sa još većim i brojnijim slovima.

 

IMG_20221007_111152_278.jpg.0b569a5498671a1fa138c9d40827f948.jpg

 

                                                                                                    Obje jedna do druge.

IMG_20221007_111327_549.jpg.729e8f97454cdd08001efe3a8a9e5ae8.jpg

 

 

                                                                             Cjeloviti prikaz

IMG_20221007_111018_264.jpg.c6b4ca1bb9d1a7acc3b9c4268f5ca824.jpg

 

 

                                                                                      Obitelj TRAXX isporučena je do sada u više od 2,400 primjeraka.

IMG_20221007_111315_291.jpg.f5368602eaee0af0af0e06bd07d13d99.jpg

 

 

                                                                        Dužina, razmak i mjesec i godina isporuke.

IMG_20221007_111421_816.jpg.6c79e94954bf0025dfea43435c65198b.jpg

 

 

                                                                                                     Vlastita i kočena težina.                                   IMG_20221007_111458_958.jpg.8cc192f78d67ae5bd1646a11a67f53c1.jpg

 

 

                                                                                             Slijedeća revizija, točan datum predaje u službu i tip kočnice.

IMG_20221007_111445_868.jpg.73149170649f537eedf18fc554fc2d41.jpg

To bi bilo sve od jučer.

hvala na strpljenju i ugodan zadnji dan vikenda svim forumašima!  

 

 

 

                                                                                     

 

 

                                                                                              

  • Like 3
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e?

 

Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže.

 

Doduše kad je HŽC u pitanju, nešto mi kaže da bi se iz "sindikalnih" razloga i u slučaju dva Vectrona na vlaku moglo lako dogoditi (ili se možda već događa - prosvijetlite me vi koji znate situaciju) da se "ručno" zaprežu samo zato da se ne bi ni slučajno dogodilo da se razumnije koriste ljudski resursi? Privatnici, u to sam siguran, to uredno prakticiraju.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, The Strojovođa said:

Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e?

 

Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže.

 

Doduše kad je HŽC u pitanju, nešto mi kaže da bi se iz "sindikalnih" razloga i u slučaju dva Vectrona na vlaku moglo lako dogoditi (ili se možda već događa - prosvijetlite me vi koji znate situaciju) da se "ručno" zaprežu samo zato da se ne bi ni slučajno dogodilo da se razumnije koriste ljudski resursi? Privatnici, u to sam siguran, to uredno prakticiraju.

Na Asea-ma postoji konektor, ali ja sam samo jednom vidio da su spojili kabelom dvije Asea-e, kad su vukle navijacki vlak iz Rijeke za Zagreb...

E sad koliko to radi i je li kompatibilno sa novijim Vectronom, mislim da nis od toga 😁

Ali neka kompetentniji pojasne...

Na 2062 1xx Turnerima se to uredno koristi, bar ovima koji jos voze. Ali su i dalje obje lokomotive zaposjednute

  • Thanks 1
slika013jg2am4.jpg
Link to comment
Share on other sites

39 minuta, The Strojovođa said:

Ima li mogućnost korištenja kabela za tandem vožnju između Vectrona i bilo koje podserije ASEA-e?

 

Pitam čisto jer me zanima ima li šanse da konačno i kod nas počne XXI. stoljeće vezano uz nezaposjednutu voznu lokomotive kad se ista zapreže.

 

Eh, i ti bi sad svašta, nemoj pretjerivati 😂

  • Like 2
  • Haha 1

trolist.jpg.082e2e55548364b119ea6f919667fd14.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

 Kolodvor Meja 11. studenog 2022.

 

                                                                               Putnički vlak Rijeka-Ogulin broj 4607 u 15:50 sati dolazak iz Škrljeva.

IMG_20221111_155323_541.jpg.322a6460681c7d58641697ed4cd7f084.jpg

 

 

 

IMG_20221111_155337_866.jpg.a66aaaac4ed4ef71389a9875e26c15fc.jpg

 

                                                                                                   Zaustavljanje u Meji.

 

IMG_20221111_155349_333.jpg.783feb239a5a432a92daf3fb6b2e88ac.jpg

 

                                                                         Odlazak iz Meje i nastavak vožnje prema Melnicama.

IMG_20221111_155424_176.jpg.2517f43350d8ddf7873cb2674900cc41.jpg

 

IMG_20221111_155519_371.jpg.7e91f7a86207d8a067812477ef764730.jpg

 

 

 

Edited by STIB
maknute suvišen slike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Meja 11. studeni 2022. nastavak....

 

Vlak 4607 već je na pola puta prema Plasu, vlak 4604 kasni oko 25 minuta, pripremio sam se čekati najmanje pola sata. Na svu sreću prometnica je izašla i viknula mi kako je i iz Škrljeva najavljen vlak  te tako ne moram predugo besposlen čekati.

 

                                                                                               Zgrada kolodvora Meja u 16 sati.

1408351081_IMG_20221111_160034_609(1).jpg.a1f4574ca9a566c1b914fecb251cf5b2.jpg

 

                                                             Cisterne iz Šoića, na čelu HŽPP lokomotiva serije 1141-3xx prolaze kroz kolodvor Meja u 16:15 sati.

 

 

IMG_20221111_161428_191.jpg.de45fca907d66a6b91f8ae2612f20a19.jpg

 

 

 

IMG_20221111_161440_219.jpg.28d15ba272141a8f009016daa654e8b9.jpg

 

IMG_20221111_161455_408.jpg.c93bb4136aa1eb876cbf5a121e76b636.jpg

 

 

 

IMG_20221111_161502_845.jpg

 

nastavit će se.....

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Stojim već 30 minuta i pomalo se osjeti hladan povjetarac. Tako je to blizu ovih šuma. Bilo mi je lijepo, ali ne želim se više skitati po pustom kolodvoru. Tako sam sjeo u auto i spustio se dole do križanja za Bakar i onda u centru Hreljina lijevo pa uzbrdo cestom za Tuhobić i opet sam na prugi. Baš na vrijeme kako bih dočekao vlak 4604 nakon križanja s onim cisternama u Plasu kako se spušta prema Meji.

 

                                                                                     Cestovni prijelaz osiguran svjetlosnim zvučnim i mehaničkim uređajem.

IMG_20221111_163321_168.jpg.93186384d8bf9c07bc146481ff964778.jpg

 

                                                                                           Pogled na oblacima pokriveno nebo i Kvarner.

IMG_20221111_163418_319.jpg.de44b3aa4245fc8232deee985fc38efb.jpg

 

                                                                                                         Lokacija je određena točno "u metar".

IMG_20221111_163112_457.jpg.a2b91882c07c694f8a643628b10aabc7.jpg

 

                                                                                                                 Uspon prema Plasu.

IMG_20221111_163250_490.jpg.c11a245a79db1820ca79146ab97931d4.jpg

 

                                                                               Prolazak vlaka 4604 zakašnjelog 30 minuta.

IMG_20221111_163301_183.jpg.1850c4af1c72a93b1e41a230ba27a979.jpg

 

IMG_20221111_163305_710.jpg.8d8d9f7141593d9dd432e5ef0eab0960.jpg

 

IMG_20221111_163309_147.jpg.ee8e1aebc02815eed08c9d5a888e00fa.jpg

 

IMG_20221111_163314_405.jpg.b61c9d2a4041d5e7a133f1ddc80e0be0.jpg

 

IMG_20221111_163316_605.jpg.941776a0971260b33bb3a56202dd6659.jpg

 

                                                           U slijedećih 15-ak minuta zalaskom sunca slika Kvarnera se dramatično promjenila.

IMG_20221111_165843_694.jpg.43c93818f32e87cc3b373543f8adcbd6.jpg

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

                       Sedam dana kasnije vlak 4000 na prisojnoj strani Dinarida u kolodvoru Plase još uvijek uz lišće šarenih jesenskih boja.

 

 

 

IMG_20221127_123816_250.jpg.2facd8be06f7c35b72e33dc7fef2c8c0.jpg

 

IMG_20221127_123820_206.jpg.24612e301cc1924fb16df852cd9788d1.jpg

 

 

 

IMG_20221127_123842_891.jpg.b95eef801dfa9487db4fd1b2415a5485.jpg

 

IMG_20221127_123902_651.jpg.e43190539cb0f1542993401eae49026a.jpg

 

Osim dosade, glavni razlog moga sušenja na buri bilo je čekanje drugog Tin Expressa, koji se nije niti pojavio zbog malog interesa.

 

 

Edited by STIB
  • Thanks 1
  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Jučer oko 12:20 ovaj se lijepo vidio sa malog rotora na kraju Hreljina , kako gore u brdima polako ulazi u postaju Meja. Bio sam "za volanom"te nije bilo prilike snimiti ga. No kad te sreća prati snimio ga je nešto kasnije nakon križanja sa 4605 autor ove fotografije Evald Robić.

                                                                                                               

Izvor:FB

Podsjećam da se u  "Putopisima" postavljaju isključivo vlastite slike!

Edited by STIB
uklonjena slika drugog autora
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Pozdravivsi  se  u prometnom uredu kolodvora Skrljevo, sa i ovaj put opetovanim upozorenjem "pazite se!",  odvezoh se doma u Hreljin te sam se lijepo odmorio do 11:30 sati. Opet u auto i  dole na cestu D501. Otprilike 1 kilometar iznad prijelaza "Milja" prema Ostrovici stari put za Krasicu spusta se lijevo i laganim padom dolazi do pruge.

 

                                                                       Pogled na "razvijanje" pruge iz Skrljeva

IMG_20230215_120603_723.jpg.ab5e6971d17ff9b0db0e7d4bdc857478.jpg

 

                                                                              Pogled  na prugu i prisojne obronke iznad mjesta Praputnjaka i Krasice.

IMG_20230215_120625_342.jpg.55c9470ac39fe5df5a5afa03d8b68b68.jpg

 

                                                                 Pruga nastavlja uspon blagim lijevim zavojem prema cestovnom prijelazu "Milja".

IMG_20230215_120635_243.jpg.516d06777b8ae32aa8f40a2682814d3f.jpg

 

 

                                                                Sam prijelaz nekadasnjeg puta za Krasicu osiguran je okomito u tlo zabijenim tracnicama.

           

                                                                                                           Pogled prema D501. u pozadini.

IMG_20230215_121042_395.jpg.34e45d7bcc862450bbdb6fa4fae86a0b.jpg

 

                                                                             Pogled prema nastavku puta prema Krasici.

 

IMG_20230215_121051_519.jpg.5e6ef0019356ba005202314859304b31.jpg

 

 

                                                                                                                         Mazalica .

IMG_20230215_122456_601.jpg.652e0439c350afed75f4b75a6079cbb8.jpg

 

                               Signalni znak "lagano" 97a prema bivsem pravilniku 61 JZ. Na krizanju ceste D501 sa prugom brzina je ogranicena na 20 km/h.

IMG_20230215_122500_638.jpg.071de4adc14eadfe10de04a81d3be2d7.jpg

 

   I sada konacno dolazimo do glavnog razloga obilaska odnosno moga pjesacenja do ove lokacije između kolodvora Meja i Skrljevo. Od 1956. godine se vozim ovom prugom bez pratnje roditelja ili djedova i baka. Pred jedno 55 godina sam vrlo dopjesacio vrlo blizu, no kako je bilo ljeto sam odustao malo zbog vrucine, a vise od straha od raznih gmizavih kreatura Konacno sam jucer i stigao do spomenika, a bilo je i vrijeme nakon 73 godine od njegovog postojanja otkriti barem natpis na ploci i tako saznati nesto vise razlogu postojanja , koje je i danas kao i pred 60-ak godina bilo u nekoj vrsti sutnje i nitko nije previse o tome pricao.

 

                                                          Kameni spomenik sa plocom 50-metara udaljenosti od krizanja puta i pruge u pravcu prijelaza "Milja".

IMG_20230215_120514_507.jpg.8bf9c102d033dffe169a27a493fd735c.jpg

 

                                                                                                                    Simboli JZ

IMG_20230215_120426_974.jpg.6839f42fbb444c49be92978103f81e19.jpg

 

                                                                                            Cjelovit kratki tekst.

IMG_20230215_120405_585.jpg.1dfafe7b868033cb84d21e6e362b870f.jpg

 

nastavak slijedi....

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Uzrok ove nesrece koja kao posljedicu imala smrt jednog strojovođe, jednog vlakovođe i cak tri lozaca prema usmenoj predaji je slican nesreci nagibnog Zagreb -Split Teretni vlak iz Rijeke, u cijem je sastavu bila najmanje jedna cisterna sa naftnim derivatima stigao je u kolodvor Meju. Po svemu sudeci iz cisterne je istjecala tekucina te je nakon krizanja vlak iz Meje prema Skrljevu zavrsio kao nagibni u Rudinama. Kako vlak nije stigao u Skrljevo, a moguce su javili iz odjavnica da vlak nije prosao  iz Meje je poslan pomocni vlak te je i on zavrsio isto kako i prvi.

Sto se tice broja lozaca koji su nastradali također nije jasno jeli u izv. događaju sudjelovala koja lokomotiva serije JZ 32 ili su sve lokomotive bile serije JZ 38. Opterecenje pruge je do 1945 inosilo 16 tona po osovini.

Lokomotive serije 38 nisu bile iskrcane niti u Rijeci, a niti u Splitu zbog svoga osovinskog opterecenja od 19 tona. Jos u dodatku 52 voznog reda od 3. lipnja 1956. najvece opterecenje po osovini iznosi na relaciji Zagreb Gl.kol -Ogulin 16 tona, a Ogulin-Rijeka 18 tona.Svakako je to po broju poginulih najteza nesreca na brdskoj dionici Rijecke pruge nakon 1945. godine.

Nazalost kada je događaj bio jos svjez medijska, a i drustvena klima nije bila tako okupirana losim viestima pa se i u privatnim razgovorima ovakove teme bas previse nisu spominjale.

Dakle jedino sto za sada mozemo tocno utvrditi su podaci napisani na spomen ploci

Kako su prosli jucerasnji sati cekajuci vlakove sa terminala Brajdica, koji su nazalost zbog tragicnog događaja izostali preostalo mi je samo cekati vlak 4605.

 

                                                                                            Vlak 4605 Rijeka-Ogulin HZPP 1141-382.

 

IMG_20230215_122649_228.jpg.e717600c516f22e8a54239d9f85d8589.jpg

 

IMG_20230215_122702_089.jpg.0fdaeda4b3db6fe5788021767cb189dd.jpg

 

IMG_20230215_122705_319.jpg.d09899f7be9419efa40104ad5a96b7eb.jpg

 

IMG_20230215_122710_085.jpg.da1081fe286ee8706119f7e6f539e25f.jpg

 

IMG_20230215_122712_122.jpg.6e37bdb3c6a80763671add5f80053047.jpg

 

Jucer sam uzalud cekao, no ponadao sam se kako cu danas obaviti jucer neobavljeno no protiv potresa se zbilja ne moze. Ostalo je jos par fotografija iz Meje pa cu s njima zavrsiti ovo pjesacenje i vozikanje dana 15. veljace 2023. godine.

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Sad se samo trebalo docepati auta na D501, podne je i slijedi 20-ak minuta pjesacenja uzbrdo uz otkopcavanje i skidanje svih suvisnih odjevnih predmeta. Prekrasan dan ali od ujutro do podne na suncu je temperatura porasla sigurno za 20C stupnjeva.

 

 

 

                                                                                         Evo me na kraju u Meji od 12:45 do 13.00 sati.

 

                                                          RCC 1116-021 iz Brajdice ulazi na drugi kolosijek, drezina HZ Infra spusta se prema Skrljevu.

 

IMG_20230215_125202_216.jpg.29214147907067fd5581c30d8fa2da90.jpg

 

IMG_20230215_125215_393.jpg.30d3267ca08314812c1cc125e1302386.jpg

 

IMG_20230215_125219_929.jpg.9a5b23b1c153b2e67bdd32dfc59b9c69.jpg

 

IMG_20230215_125339_015.jpg.addcc5d52da6c9850cac587ca8f0fbfb.jpg

 

IMG_20230215_125346_840.jpg.0a7d9cc5aebd2cc4e626de7b71737d4c.jpg

 

IMG_20230215_125413_624.jpg.3394ddd76de5c16a50fa3e511b5e5c27.jpg

 

                                       Vlak  HZPP 4000  lok. 1141-384(Zagreb Gl.kol.-Ogulin)-Moravice-Rijeka na putu prema Skrljevu uz zaustavljanje u Meji.

IMG_20230215_125943_929.jpg.4ce4ac6af87bad8d87e920a5d03f87e4.jpg

 

IMG_20230215_130131_530.jpg.b2ad701bf815ea1dd50f5ec9f2faba98.jpg

 

IMG_20230215_130201_115.jpg.3a487f6b41704ec59567ee158e71942e.jpg

 

IMG_20230215_130209_841.jpg.a65a0f4916bf1b77809a12247433175f.jpg

 

IMG_20230215_130228_392.jpg.e67f02985ab1a0979dc09997b2888a10.jpg

 

 

 

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Jucer je bio krasan dan za razliku od nedelje i danasnjeg dana.

 

 

                                                                                           Kolodvor Skrljevo 20. veljace 2023.

 

                                             Proslo je 17 sati, a sunce obasjava Krasicu, Praputnjak i Hreljin. Jos Samo mjesec dana i proljece pocinje.

IMG_20230220_170425_317.jpg.bdef1a8959a9d2c36238ab54b8af467c.jpg

 

                                                                            Evo sto se sakrilo iza cisterni na sedmom kolosijeku.IMG_20230220_170658_782.jpg.0400624224596eb50804da0748eee4eb.jpg

 

                                                                            Trecim kolosijekom trebao bi proci vlak za terminal Brajdica .

IMG_20230220_170259_283.jpg.200eac4d7eaed32c1bbc85fd83fb571b.jpg

 

                                                                                                  Stize Rail&Sea sareni Vectron.

 

IMG_20230220_170520_579.jpg.d30ac0d563d6d2356e1153669990d86f.jpg

 

IMG_20230220_170523_043.jpg.c89bc9cac626ed803239b252f982e56b.jpg

 

IMG_20230220_170526_478.jpg.6f8e5617fd1f403ab9ac5038cc99feef.jpg

 

IMG_20230220_170531_138.jpg.05c16c37f322f7c0b9b5a42b3381d0d2.jpg

 

IMG_20230220_170546_395.jpg.d029a31d6da543d7314a2d50d2d08237.jpg

 

Sarenilo na prugi svakim danom raste.

 

 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

15 sati, up4014 said:

Jos Samo mjesec dana i proljece pocinje.                                                                           

 

Astronomski da. No klimatološki proljeće počinje 1. ožujka ili za tjedan dana.

Što ne znači da ne može zapasti snijeg. :kul

  • Like 1

Serija 05 je zakon!

Link to comment
Share on other sites

Prorocanski 20. veljace "Stanley" je napisao:"Sto ne znaci da ne moze zapasti snijeg!"         

 

                                             Jucer je pruga pola dana bila zatvorena i tako sam se tek danas odlucio na odlazak u brda. Plase 27. veljace 2023.

 

 

 

Dok sam trazio mjesto gdje skloniti auto da ne smeta na prolazu, koji je stvorila ralica vlak 4000 i vlak 4605 zavrsili su s krizanjem i otisli svaki na svoju stranu, a ja ostao kao bedak na praznom kolodvoru.

                                                             

                                                                              pogled prema skretnickom podrucju strana A.

IMG_20230227_123543_357.jpg.93de9f77e9adf6db1d6c37f882a058e8.jpg

 

                                                                                Od signala do signala, cijela korisna duzina.

 

IMG_20230227_123549_452.jpg.4f2c9592fa02af709af90dcb50484ab0.jpg

 

Nakon ledenog pocetka temperatura -3C uz jaku Buru i slabi snijeg u prometnom uredu saznajem kako u Driveniku vlak 4605 ima krizanje i teretni se spusta u Rijeku.

Zahvalio sam se prometiku i odvezao se na donju stranu , parkirao auto okomito do 1. kolosijeka blizu izlaznih signala prema Meji grijem se i cekam promjenu znaka na signalu 2. kolosijeka.

 

         Nakon 18 minuta  evo promjene izlazim iz auta u zadnji cas da snimim nesto po toj hladnoci dok ne "riknem". Taurus na celu jedva se cuje u snijegu.

IMG_20230227_125913_872.jpg.79ef95aac7967fdcc315fb7e5cc957e3.jpg

 

IMG_20230227_125915_608.jpg.216e422ccde4c24cdb22dc052a8e74e5.jpg

 

IMG_20230227_125918_003.jpg.9a6f58954e51ddcd6eddb8caf412adbf.jpg

 

 

 

 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

                                                                       Prolazak i spustanje prema  stajalistu Melnice.

IMG_20230227_125919_472.jpg.e70794e561ddb218e279795acb272630.jpg

 

IMG_20230227_125921_203.jpg.abab5c6f22115e31d9cfac877abd1aeb.jpg

 

IMG_20230227_125929_465.jpg.a248fef9a0042c83c7cc0af4bd09fce0.jpg

 

IMG_20230227_125940_558.jpg.c2ffc080474640757bb50462d4331bc0.jpg

 

                                                                                              nestaje u slaboj mecavi....

 

IMG_20230227_125946_848.jpg.1c4463a89ce941046df2252ef570e190.jpg 

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Sjedam u auto i vracam se prema staroj kolodvorskoj zgradi, zelio sam snimiti fotografiju izlaznih signala (Svjetlosnih) sa bijelom plocom, a ne crnom kako treba biti prema signalnom pravilniku, no nesto me omelo pa je slijedeca fotografija posljednja, koju sam danas snimio.

 

                                                                Izlazni signali sa plocama bijele , a ne cene boje.Razlog je jasan.

IMG_20230227_130432_362.jpg.9158e42ef6332a7e6891bb70314ee6ae.jpg

 

                                                              No prije toga prosla je u blokovskom razmaku jos jedna HZ Cargo 1141-306. APB radi.

 

IMG_20230227_130405_049.jpg.0323155244cfb183acc99993ac9215f7.jpg

 

IMG_20230227_130412_575.jpg.fc11a96ceac8dbdf49df64fbf47bd666.jpg

 

IMG_20230227_130418_568.jpg.f733f5e407804aea4ac76203a5b4a91d.jpg

 

IMG_20230227_130423_199.jpg.b3411ea6fa3bfd58b9e2cd59e6fffc83.jpg

 

Bio sam pametan pa nisam motor ugasio, ali svejedno je peklo za ruke kao zeravica!

 

Lijepi pozdrav svima

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

                             Par impresija po dolasku vlaka 481 u Rijeku dana 11. ozujka 2023. 11:30 - 11:35 sati. "Glavna glumica" HZPP 1141-301.

 

IMG_20230311_112953_569.jpg.fe4f55afbbb83b0f6a2c40b185bc334c.jpg

 

IMG_20230311_113003_433.jpg.c69bd58f502642de65661eb15bc07382.jpg

 

IMG_20230311_113112_261.jpg.e6a633f7b9f9d9f284d7ad4af7302ef0.jpg

 

IMG_20230311_113201_556.jpg.c87fffc49fa96a8f7b7132f123709aa4.jpg

 

IMG_20230311_113209_186.jpg.19a6efe304526a297ddfeed0d8860980.jpg

 

IMG_20230311_113211_220.jpg.08c65bc2a53ab53718cec80d89a565d3.jpg

 

                                                                    U pozadini desno na 4. peronu odmara se EMV HZPP Koncar 6112.

 

IMG_20230311_113231_207.jpg.a8ba32df29a0ff8c3a18c2ff0ecd079f.jpg

 

                                HZ Cargo na celu praznih vagona oznake "S..." odlazi spojnom obalnom prugom prema terminalu u kolodvoru Rijeka Brajdica.

 

IMG_20230311_113126_247.jpg.1c60ac3743d75db2eb97fb22c84450b0.jpg

 

  Medijska se halabuka utisala no broj se nije smanjio sad ce od Lupoglava dobiti jos i "Niskopodni".

 

IMG_20230311_113220_849.jpg.ffb4e11d01be4361d80f35a8485ee5ef.jpg

Link to comment
Share on other sites

Danas za razliku od 3 metra nadmorske visine malo lutam na oko 700 metara nad morem po padinama Tuhobica. Bivse privremeno sluzbeno mjesto u km 623,673, koje je u davna vremena koristeno samo svakog 27. srpnja u godini prilikom iskrcavanja putnika posebnog vlaka prilikom proslave "Dana ustanka naroda Hrvatske", 

 

                                                                                    Ponedeljak 13. ozujka 2023. 12:25 sati

 

                                                                                            Pogled  na prugu u usjeku prema kolodvoru Plase.

 

IMG_20230313_124110_715.jpg.f8ba591084b3936e515d35b22adc0f8a.jpg

 

                                                                                    Pruga na nasipu zasticena od udara bure prema Driveniku.

 

IMG_20230313_124125_606.jpg.5ca8dc9ba7eaa47b83eedc06c4c21b78.jpg

 

                                                                            Idemo preko kolosijeka  na drugu stranu.

 

IMG_20230313_124040_837.jpg.a93596db5f7cd2431425812560b92fa6.jpg

 

                                                                           i onda jedno 30-ak metara prema Zlobinu do pocetka nasipa

 

IMG_20230313_123955_767.jpg.fd885663adc8e113af27f0891fc929dd.jpg

 

 

                                                              Spremao sam se uspeti padinom o u ovoj pustosi se vlkovi dobro cuju, evo 4606 za Ogulin redovit.

 

IMG_20230313_123120_436.jpg.df1023697d1a0c9243dea3bf2669ec47.jpg

 

IMG_20230313_123121_298.jpg.3adeb9ee2be8952f4402b7314e1f862d.jpg

 

IMG_20230313_123125_994.jpg.ad0ab7d15e30eb38a1e272c64e4bba37.jpg

 

IMG_20230313_123131_462.jpg.89ad3c44fd1c3f22398c8ee173b7bd23.jpg

 

nastavit ce se....

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

 

                                                 Vlak Rijeka-Ogulin broj 4605, a ne kako je prije pogresno napisano 4606 odlazi prema Zlobinu.

IMG_20230313_123147_075.jpg.544e86dc972def8a8040e31246b06cb8.jpg

 

                     Evo uspeo sam se na skoro vrh usjeka pogled na bivsi privremeni slavljenicki peron sa pragovima za proljetnu zamjenu.

IMG_20230313_123457_948.jpg.2759be8097dea1c34949020dc92821a3.jpg

 

                                                                  Nema vjetra huka se cuje sa mora. EVo krov zaprege HZ Cargo 1141.

IMG_20230313_123622_264.jpg.c41df9e3996075d8271f561f1c12dd6c.jpg

 

                                                                                                    i visesistemske vozne

 

IMG_20230313_123624_391.jpg.78b63903fa24acb0509f3718230412e5.jpg

 

                                                                                                    Teski vlak iz Soica

IMG_20230313_123633_420.jpg.f93a62933c64a910bc4ba860a7706680.jpg

 

                                                                           moglo bi biti  Q=1,200 tona po slobodnoj procjeni

IMG_20230313_123652_403.jpg.fa69af28ff0c0ede1f76d19854d86ea6.jpg

 

 

IMG_20230313_123659_135.jpg.01bca2a9ace6d1c954c8305dd607d516.jpg

 

Nastavak sutra

Lijepi pozdrav svima!

 

Edited by STIB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...