Portos Posted April 4, 2011 Share Posted April 4, 2011 Putopis je ujednom tužan i veličanstven. Svaka čast. Jedna stvar mi vrlo zanima? Prije rata, kada je Unska pruga bila elektrificirana, gdje su se bavili s električnim lokomotivama? Depo Knin očito nije elektrificiran i nikada nije bio. Barem (kad ja sam bio tamo) nisam našao tragove elektrifikacije. Žice vode samo do odvojnice prema depou. Kako je onda bilo s brzim vlakovima ZG/BG – Bihac – Knin – Split? Do Knina je bila pruga „pod strujom”, a u Kninu je trebalo zamjeniti lokomotivu. Al’ kamo su išli električne bez odgovarajućeg depoa? Možda su čekali vlakove nazad prema sjeveru? Nestrpljivo čekam odgovore. Isto kao i u Dobovi, Moravicama, Šidu, Slavonskom Šamcu... Elektra bi dovukla kompoziciju u Knin, tamo bi ju otkopčali sa nje te bi ju parkirali na jedan od elektrificiranih kolosijeka gdje je čekala dok ne dođe neka nova kompozicija koju treba vući natrag Unskom prugom. Obično je bilo i par lokomotiva u pričuvi pa ako bi se koja u Kninu pokvarila jednostavno bi ju stavili u sastav vlaka i odvukli na popravak u domicilni depo. Da li je ista lokomotiva koja je npr. dovukla Marjana čekala u Kninu njegov povratak da ga odvuče natrag u Zg ne znam. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levente Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Isto kao i u Dobovi, Moravicama, Šidu, Slavonskom Šamcu... Elektra bi dovukla kompoziciju u Knin, tamo bi ju otkopčali sa nje te bi ju parkirali na jedan od elektrificiranih kolosijeka gdje je čekala dok ne dođe neka nova kompozicija koju treba vući natrag Unskom prugom. Obično je bilo i par lokomotiva u pričuvi pa ako bi se koja u Kninu pokvarila jednostavno bi ju stavili u sastav vlaka i odvukli na popravak u domicilni depo. Da li je ista lokomotiva koja je npr. dovukla Marjana čekala u Kninu njegov povratak da ga odvuče natrag u Zg ne znam. O, sad je sve jasno. Inace, ima li depo u Bihacu ili u Bos. Novom? Quote Levente -- pozdrav iz Mađarske Link to comment Share on other sites More sharing options...
Portos Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 O, sad je sve jasno. Inace, ima li depo u Bihacu ili u Bos. Novom? Koliko mi je poznato u Knin su dolazile elektre ŽTP Zagreb mislim da druge nisu dolazile. Bihač i Bosanski Novi nisu imali svoje elektro lokomotive. Čije su elektre vukle vlakove koji su dolazili iz pravca Slavonije odnosno brze vlakove iz pravca Novog Sada i Beograda nije mi poznato. Quote Dinamika vozila i Okretna postolja KONČAR – Električna vozila d.d. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hadzibane Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Koliko mi je poznato u Knin su dolazile elektre ŽTP Zagreb mislim da druge nisu dolazile. Bihać i Bosanski Novi nisu imali svoje elektro lokomotive. Čije su elektre vukle vlakove koji su dolazili iz pravca Slavonije odnosno brze vlakove iz pravca Novog Sada i Beograda nije mi poznato. Iz pravca NS i BGD išle su lokomotive od ŽTP Bd,ŽTO Sa i ŽTP/HŽP Zg. Vuče koje su radile su bile najviše Beograd,Ruma/sa O.J Šid/,Novi Sad/ali uglavnom ka Beogradu iz pravca NS/,Vinkovci,Zagreb i Doboj.Ne sećam se,ali mislim da Rajlovčani nisu vozili ka Beogradu(mada je bio jedan turnus za jedan brzak koji je BG osoblje vozilo skroz do Sarajeva)i Zagrebu. E sad,neka ovo neko dopuni ili koriguje.Ovo sam naveo po bledim sećanjima. Quote Druže Stari,skrenuo sam s' puta... Sad me jaše i Kurta i Murta....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
pikoc89 Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Znam da je OT, ali jos nisam na forumu vidio sliku elektre u Kninu. Ali to je i razumljivo, s obzirom da su prometovale oko 3 godine (valjda) Quote Down around the corner, half a mile from here Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltazar Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Pozdrav! Pa to sam već jednom pitao tu na forumu.Dizel depo i dizelke vidimo da postoji,ali kako se vršila smjena i gdje su bile elektre,dal je postojao neki depo za elektre ili neki šturc.To me zanima.Pratim baš putopise o Kninu,čak sam bio na kolodvoru,al nikako da skužim..Tražimo nekog starijeg koji će nam to razjasniti Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nbucic Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Pozdrav! Pa to sam već jednom pitao tu na forumu.Dizel depo i dizelke vidimo da postoji,ali kako se vršila smjena i gdje su bile elektre,dal je postojao neki depo za elektre ili neki šturc.To me zanima.Pratim baš putopise o Kninu,čak sam bio na kolodvoru,al nikako da skužim..Tražimo nekog starijeg koji će nam to razjasniti Portos je odgovorio par postova ^gore^ Quote https://nikola.bucic.me/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vice Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Znam da je OT, ali jos nisam na forumu vidio sliku elektre u Kninu. Ali to je i razumljivo, s obzirom da su prometovale oko 3 godine (valjda) Postoje c/b fotke elektri u Kninu, uglavnom podserija 700, čak i đurana na manevri na kolodvoru. Trebam ih negdje iskopat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Danchibald Posted April 5, 2011 Share Posted April 5, 2011 Ovo izgleda prežalosno, a mogu se koristiti... Tj, mogle su se jer je evidentno da više neće... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VICTOR Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Hvala Zeusu na reportaži. Pitam se hoće li se ijedna od ovih revitalizirati. Posebno koja karavela... Quote Samo je jedan lučni zagrebački željeznički most: ZELENI MOST (ili Most "Sava")!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SBB-CFF-FFS Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 (edited) 2061 - 101 je već godinama u senci depo(nije) Knin.Šteta,a bila je to grom makina(661-120,Subotička - godinama je sa 254 radila sezonac Subotica i Novi Sad - Split.Ta kad zagrmi uzbreg sa 12 pulmana,sva se brda tresu... ) to su bili vlakovi..... a ne ovi batrljci danas sa po 1, 2 ili 3 vagona..... Imao sam 7 godina kada sam prvi put (1983) putovao tim vlakom Split - Subotica, sjecam se samo da sam brojao vagone i bilo ih je 12 ili 13 ne sjecam se vise tocno. Na celu je nedvojbeno bila neka 661......njen mocan titanski zvuk motora nisam nikad zaboravio..... a pogotovo LESLIE trube koje su svirale UVIJEK (ovo sad nece nista znaciti onima koji se ne razumiju barem mrvicu u glazbenu teoriju) u intervalu TRITONUS-a......i sad se najezim kad se sjetim tog zvuka..... gdje je to nestalo? Zasto su istrijebljene 661 (2061) i Leslie trube s intervalom tritonusa?? :sad: Edited April 14, 2012 by SBB-CFF-FFS Quote MI GRADIMO PRUGU - PRUGA GRADI NAS! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.