Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
SDI

Kolodvor Slavonski Brod

Recommended Posts

Vratio sam se maloprije iz Slavonskog Broda, pa evo par fotografija sa prvog perona. Dvije stvari mi nisu jasne - prvo, zašto ruše nadstrešnicu na prvom peronu ( i kako to da nisu isto i u Vinkovcima ), a drugo - nadstrešnice su drukčije od onih iz Vinkovaca, sa drukčijim nagibom - ne znam čemu?

 

8ypepu8y.jpg

 

ba8equ6y.jpg

 

2uge2ebu.jpg

 

asuzamub.jpg

 

qajytaba.jpg

 

yhebuja8.jpg

 

zada6u8u.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato jer su konstruktivno drugačija rješenja.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vratio sam se maloprije iz Slavonskog Broda, pa evo par fotografija sa prvog perona. Dvije stvari mi nisu jasne - prvo, zašto ruše nadstrešnicu na prvom peronu ( i kako to da nisu isto i u Vinkovcima ), a drugo - nadstrešnice su drukčije od onih iz Vinkovaca, sa drukčijim nagibom - ne znam čemu?

 

...

 

 

Kasno Marko na Kosovo stiže ...

Trebal si ju fotkat dok ju nisu srušili (sa nathodnika), pa bi se možda videli razlozi.

Ovak je to samo hrpa šute ... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato jer su konstruktivno drugačija rješenja.

Pa normalno da su drukčija rješenja, to i moja baka vidi, ali pitanje je zašto.

 

Kasno Marko na Kosovo stiže ...

Trebal si ju fotkat dok ju nisu srušili (sa nathodnika), pa bi se možda videli razlozi.

Ovak je to samo hrpa šute ... <_<

A jbg. Zašto? Nešto insinuiraš ili?

 

Saznao sam u međuvremenu, da je navodno imao lošu podlogu i počeo je propadati, pa je to razlog rušenja. Dignut će pod ne znam koliko centimetara.

No i dalje ostaje pitanje zašto su drugi peron napravili drukčiju konstrukciju nego u Vinkovcima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

A jbg. Zašto? Nešto insinuiraš ili?

 

...

 

Ne, i ja sam znatiželjan. Za vinkovačke je bilo jasno i iz svemira u čemu je problem, al za brodske nisam imal pojma da se ruše - dok ih nisu porušili. Iz ostataka je najčešće teško prokužit razlog.

 

Saznao sam u međuvremenu, da je navodno imao lošu podlogu i počeo je propadati, pa je to razlog rušenja. Dignut će pod ne znam koliko centimetara.

...

 

 

A eto - ko traži, taj i nađe ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda ja mogu pomoći.

 

Početak 2012.


U lijevom gornjem kutu vidi se i sada srušena nadstrešnica.


Nažalost, boljeg od ovoga nemam.

 

Iz ovog se ne vidi nikava deformacija, oštećenje, korozija, začepljenje, korov - na prvi pogled, sve u redu. :ne zna:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje su godine rađeni kolodvori, odnosno nadstrešnice u Slavonskom Brodu i Vinkovcima?

 

jedno je sigurno, na kolodvoru S. Brod i Vinkovcima nisu primjenjena ista konstruktivna rješenja za nadstrešnice, pogotovo ne za prvi peron.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje su godine rađeni kolodvori, odnosno nadstrešnice u Slavonskom Brodu i Vinkovcima?

Vinkovački kolodvor je napravljen 1965., ne znam točno kada je brodski.

 

jedno je sigurno, na kolodvoru S. Brod i Vinkovcima nisu primjenjena ista konstruktivna rješenja za nadstrešnice, pogotovo ne za prvi peron.

Pa znam da nisu, ponavljam opet i moja baka to vidi, pitanje je ZAŠTO nisu napravljene jednake nadstrešnice na brodskom II. peronu i vinkovačkom II. i III. peronu, ove 2014. godine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znam da nisu, ponavljam opet i moja baka to vidi, pitanje je ZAŠTO nisu napravljene jednake nadstrešnice na brodskom II. peronu i vinkovačkom II. i III. peronu, ove 2014. godine?

Ti šumom, a ja drumom. Ja pričam o konstruktivnim rješenjima izvornih nadstrešnica. Kaj se tiče novih nadstrešnica, moram priznati da razlike nisam primjetil (morti zato jer slike iz Vinkovaca dolaze na kapaljku).

 

Kad smo već kod toga, možemo primjetiti i rješenje nadstrešnica u Okučanima.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti šumom, a ja drumom. Ja pričam o konstruktivnim rješenjima izvornih nadstrešnica.

Pa ja ne znam zašto pričaš o njima, kada ja pričam o ovim novima koje su postavljene u oba kolodvora. :)

 

Kaj se tiče novih nadstrešnica, moram priznati da razlike nisam primjetil (morti zato jer slike iz Vinkovaca dolaze na kapaljku).

Ima razlika, ponajviše u nagibu, a i drukčije su grede.

 

Kad smo već kod toga, možemo primjetiti i rješenje nadstrešnica u Okučanima.

Nisam tamo dugo bio, ne znam kakve su tamo sada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, a da umjesto silnih naklapanja neko od vas Vinkovčana postavi slike tih famoznih nadstrešnica u Vinkovcima? Jer ja ih još nisam videl.

 

U Okučanima su ti ovakve (mislim da je to slikal naš DB): http://i39.tinypic.com/xc5453.jpg

 

 

BTW, u Vinkovcima su konstruktivno drugačije jer su tam ostavili betonske stupove, dok su u SB sve zrušili.


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primarni razlozi za rušenje peronskih nadstrešnica i uklanjanje stupova na I i II peronu u Slavonskom Brodu su deformacije AB elemenata nastale uslijed slijeganja, odnosno veliki statički poremećaji u masivnim AB konstrukcijama. Ukoliko se pažljivo prouče neke od starijih fotografija sa perona iz Slavonskog Broda lako se uoče dodatni metalni potporni stupovi koji su iz sigurnosnih razloga bili naknadno ugrađeni i na I i na II peronu, kao i progibi na nosivim AB gredama.

Što se tiče usporedbe rješenja novih konstrukcija sa drugim kolodvorima, mišljenja sam da je raznolikost bogatstvo, a ovakvi objekti se rade ne samo za nas već i za pokoljenja koja dolaze....

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Što se tiče usporedbe rješenja novih konstrukcija sa drugim kolodvorima, mišljenja sam da je raznolikost bogatstvo, a ovakvi objekti se rade ne samo za nas već i za pokoljenja koja dolaze....

 

A i projektanti baš nisu skloni kopiranju. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, zakaj bi odradil većinu posla tipskim projektom kad se može svaki puta sve iznova...


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan novi detalj s novog perona

 

...

 

Hm ... nema naslona za ruke. Taman da se balkanci rastegnu preko sva 4 stolca. <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedna od danas

 

1965011_10152014119982879_1601763194_n.j

 

Mali off.. Kakvi su ovo vagoni sa 4 spremnika na sebi? Što se u njima prevozi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radovi polako napreduju. Trenutno se postavljaju betonski rubnici

 

10006607_10152043630262879_287674271_n.j

 

1891269_10152043630327879_554161074_n.jp

 

1622135_10152043630297879_1487275732_n.j


Afmpz-8090-7-rj-a.gifARbmpz-8590-5-rj-a.gifBmpz-2290-4-rj-a.gifRJ-1116-2-a.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...