Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net
SDI

Kolodvor Slavonski Brod

Recommended Posts

Da li netko zna zašto je ograđen i blokiran peti kolosjek u Sl.Brodu.

 

dsc03431b.jpg

 

dsc03430.jpg

 

Malo snježne idile. :pahuljica :pahuljica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove aktivnosti su uvod u sanaciju (rušenje) trošne peronske nadstrešnice na 2 peronu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ove aktivnosti su uvod u sanaciju (rušenje) trošne peronske nadstrešnice na 2 peronu

 

Da li će se napraviti nova nastrešnica ili drugi peron ostaje bez krova nad glavom? :idea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za sada je predviđeno samo uklanjanje postojeće AB konstrukcije (u roku cca 45 radnih dana), a poslije po dovršetku projektne dokumentacije i donošenju investicijskih odluka i osiguranju sredstava trebale bi osvanuti nove moderne konstrukcije prikladne X koridoru.

Edited by sbsoft

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postoji li mogućnost dodavanja još jednog ili dva perona na kolodvor? Sadašnje stanje sa samo tri perona mi se čini malo mršavo za jedan tako veliki kolodvor s velikim protokom putnika?


421789_10150583085722304_276946597303_9174747_1740623047_n.jpg

 

Moje fotografije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vatreni, SB ima 2 perona kao što si napisao, ali 3 kolosijeka za putničke vlakove. 1.1, 2.5 i 2.6. Za promet u Yugi a i danas je više nego dovoljno. Veliki protok putnika je uglavnom od studenata koji idu prema Zagrebu, a manje i prema Osijeku.

 

I kolodvor nije u nikakvom prigradskom prstenu da bi bilo potrebno još putničkih kolosijeka.

 

Pozdrav,

Edited by nbucic

Hladni Kalašnjikov izmisliše topli ljudi!

http://nedorecensam.blogspot.com/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlična rasprava !

 

Nadam se da će ozbiljna analiza prometnih situacija za vrijeme izvođenja radova dati opravdanje za izradu studije ili idejnog rješenja buduće rekonstrukcije kolodvora Slavonski Brod, koji je btw u dosadašnjim remontima i rehabilitacijama pruga na X koridoru zaboravljen.

 

Prigradski prsten - Slavonski Brod

 

Odlična ideja i nasušna potreba za stanovnike brodsko-posavske županije i grada Slavonskog Broda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

radovi završeni, nadstrešnica uklonjena, V i VI kolosijek otvoreni za promet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasad ništa od trajnog rješenja nadstrešnice, izašao je natječaj za izgradnju privremene nadstrešnice i rasvjete na peronima.

Sad se budu ulupali novci (procjena HŽ-a: 71100 kn) u privremeno rješenje, umjesto da se na vrijeme krenulo s natječajem za trajno rješenje.

Istina to privremeno bi moglo potrajati i desetak godina. :twisted:


Metro über (unter) alles! :kul3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Privremena nadstrešnica i rasvjeta su neophodni kako bi se peron mogao koristiti 24 h na dan, a ne kao sada.

Ovo privremeno rješenje ne bi trebalo potrajati baš predugo (ako bude love) jer je izrada tehničke dokumentacije trajnog rješenja u završnoj fazi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Autor: SBplusHŽ NAJAVILI Rekonstrukcija brodskog kolodvora

 

Slavonskobrodski željeznički kolodvor(Foto: Stipson/skyscrapercity.com)

Iz HŽ Infrastrukture najavljuju potpunu rekonstrukciju slavonskobrodskog kolodvora te izgradnju nove i moderne nadstrešnice na glavnom dijelu kolodvora.

SLAVONSKI BROD - Zbog sigurnosti putnika, ali i modernizacije Željezničkog kolodvora u Slavonskom Brodu u ožujku su započeli radovi na uklanjanju dotrajalih nadstrešnica na 2. peronu. Iako je HŽ Infrastruktura najavila kako će, po uklanjanju starih, brzo biti izgrađene nove nadstrešnice, to se još nije dogodilo. Razlog je, kako doznajemo iz Odjela Razvoj i građenje HŽ Infrastrukture stroga zakonska procedura zbog koje je glavni projekt poslan na ponovnu doradu, nakon čega slijedi izrada tendera te raspisivanje natječaja.

 

Obzirom na relativno dugo razdoblje potrebno za provedbu javnog natječaja od 3 do 6 mjeseci, nove nadstrešnice gradit će se najranije sredinom iduće godine. Građani su očekivano nezadovoljni jer vlakove koji dolaze na drugi peron moraju čekati bez krova nad glavom.

 

Za utjehu, iz HŽ Infrastrukture najavljuju potpunu rekonstrukciju slavonskobrodskog kolodvora te izgradnju nove i moderne nadstrešnice na glavnom dijelu kolodvora. (sbtv)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasad ništa od trajnog rješenja nadstrešnice, izašao je natječaj za izgradnju privremene nadstrešnice i rasvjete na peronima.

Sad se budu ulupali novci (procjena HŽ-a: 71100 kn) u privremeno rješenje, umjesto da se na vrijeme krenulo s natječajem za trajno rješenje.

Istina to privremeno bi moglo potrajati i desetak godina. :twisted:

Ha, Ha,

 

Još uvijek se drugi peron koristi samo danju, od radova - ništa, pa čak ni privremene sanacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I tako ljepo određeni vlakovi svakodnevno nabijaju kasnjenje u Brodu, jer je jedan kolosjek premalo! Trebali bi improvizirat nekakve reflektore, objesit ih o stupove kontaktne mreže i ljepo vlakovi ne bi kasnili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasad ništa od trajnog rješenja nadstrešnice, izašao je natječaj za izgradnju privremene nadstrešnice i rasvjete na peronima.

Sad se budu ulupali novci (procjena HŽ-a: 71100 kn) u privremeno rješenje, umjesto da se na vrijeme krenulo s natječajem za trajno rješenje.

Istina to privremeno bi moglo potrajati i desetak godina. :twisted:

Improvizacija, tj. privremena sanacija je trebala započeti danas, ali - ništa.

 

Možda sutra budemo bolje sreće ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počeli su oni jučer nešto radit, čini mi se da prave nadsteršnicu iznad otvora pothodnika.

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako mi se čini nadstrešnice su gotove, ali izgleda da nema nikakvih svjetala za prijem vlakova po mraku, tako da kad se smraći svi vlakovi idu na prvi kolosjek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako mi se čini nadstrešnice su gotove, ali izgleda da nema nikakvih svjetala za prijem vlakova po mraku, tako da kad se smraći svi vlakovi idu na prvi kolosjek.

Na peronskim nadstrešnicama u željezničkom kolodvoru Slavonski Brod počeli su radovi na izgradnji novih nadstrešnica i peronskog dijela kolodvora. Namjera je tih radova, koji su dio prioritetnih investicija HŽ Infrastrukture, modernizirati prometnu uslugu te standardizirati perone prema europskim standardima.

 

U željezničkome kolodvoru Slavonski Brod bit će sagrađene nove peronske nadstrešnice te obnovljeni peroni. Izvođač radova je tvrtka Palir d.o.o., a vrijednost radova iznosi 17,5 milijuna kuna. Završetak radova predviđen je za ožujak 2014. godine.

 

http://www.hzinfra.hr/nadstresnice-u-brodu-i-vinkovcima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto sam danas uhvatio malo slobodnog vremena, a i bilo mi usputno zaletih do kolodvora.

 

Tek tolko da se zna gdje smo

 

1497570_10151859795647879_1078954137_n.j

 

Zapravo je cilj svega bilo vidjeti kako napreduje peron odnosno nadstrešnica.

 

1465285_10151859794527879_625580572_n.jp

 

1497606_10151859794532879_124881630_n.jp

 

994998_10151859795212879_1082819329_n.jp

 

1486786_10151859795267879_35343077_n.jpg

 

1460096_10151859795262879_1418158646_n.j

 

I još neki konstrukcijski djelovi i grede

 

1463631_10151859795582879_2064750298_n.j

 

1476709_10151859795627879_1525384643_n.j

 

 

Jednom prilikom kad uhvatim dosta vremena namjeravam obići cijeli kolodvor i napisati kolodvoropis. Do tada možete očekivati povremene izvještaje poput ovog.


Afmpz-8090-7-rj-a.gifARbmpz-8590-5-rj-a.gifBmpz-2290-4-rj-a.gifRJ-1116-2-a.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako ide isti projekt u Vinkovcima? Vidim da je i sam peron obnovljen, barem nisu toliko šparali. Ubaci koji sliku svaki tjedan pa ćemo vidjeti korak po korak kako sve napreduje...


Levente -- pozdrav iz Mađarske

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas malo zaletio do kolodvora, reko ''Ajmo vidjeti što ima'', kad ono me dočekalo iznenađenje

 

1535612_10151925949322879_453563347_n.jp

 

Bageri neposredno uz zgradu

 

1493170_10151925949337879_1971272876_n.j

 

S druge strane isto ograda i putokaz

 

1476559_10151925949297879_1784523441_n.j

 

A bome se ne može ni na peron kroz zgradu

 

1511183_10151925949427879_1644938539_n.j

 

Stoga sam krenuo slijediti strelice

 

1470200_10151925950007879_341355988_n.jp

 

Da, da.. Ovdje kroz kvazi zahod

 

1526623_10151925950062879_1636606508_n.j

 

Pa još malo katakombi

 

1554463_10151925949937879_1356423729_n.j

 

I evo me u podhodniku

 

1526864_10151925949887879_799765215_n.jp

 

A zatim i na 2. peronu

 

522456_10151925949827879_2097601672_n.jp

 

Nadstrešnica je više-manje gotova. Jedino što fali su ploče na krajevima

 

1557660_10151925949612879_507475907_n.jp

 

Pogled prema zapadu (Zagrebu)

 

1493133_10151925949537879_1814934533_n.j

 

Evo i samog popločenja

 

1525766_10151925949567879_1026015605_n.j

 

Malo s druge strane

 

1604973_10151925949702879_447347034_n.jp

 

Pogled cijelom duljinom

 

1526952_10151925949787879_794530520_n.jp

 

To bi bilo to za danas. Za tjedan dana opet zaletim, a možda i ranije.

 

 

 


Afmpz-8090-7-rj-a.gifARbmpz-8590-5-rj-a.gifBmpz-2290-4-rj-a.gifRJ-1116-2-a.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram reči da sam poprilično razočaran vizualnim dojmom. Očekival sam nekaj bliže ovome: http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0_fuer_Generationen/5_4_Wir_bauen_fuer_Generationen/5_4_1_Schieneninfrastruktur/Arlbergachse/Bregenz_-_Bludenz_Rheintalkonzept/Bilder/Bahnhof_Feldkirch_4/060_bahnhof_dornbirn.jpg

Ili, iz mojeg putopisa, kolodvor kakav ima "seoce" Feldbach na neelektrificiranoj sporednoj prugi (elektrifikacija je od glajhenberške pruge, OBB pruga je bez žice).

 

Slavonski Brod zaslužuje barem toliko.

FncwEaw.jpg


Naj pobegne, naj pobegne... prestignem ga z beciklom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moram reči da sam poprilično razočaran vizualnim dojmom. Očekival sam nekaj bliže ovome: http://www.oebb.at/infrastruktur/de/5_0_fuer_Generationen/5_4_Wir_bauen_fuer_Generationen/5_4_1_Schieneninfrastruktur/Arlbergachse/Bregenz_-_Bludenz_Rheintalkonzept/Bilder/Bahnhof_Feldkirch_4/060_bahnhof_dornbirn.jpg

 

Ili, iz mojeg putopisa, kolodvor kakav ima "seoce" Feldbach na neelektrificiranoj sporednoj prugi (elektrifikacija je od glajhenberške pruge, OBB pruga je bez žice).

 

Slavonski Brod zaslužuje barem toliko.

 

Predlažem da pričekamo dovršetak radova - preuranjeno je ocjenjivati i iskazivati razočarenja.

Osobno mislim suprotno (sudeći po sinoć viđenom na kolodvoru) da će konačni vizualni dojam biti i bolji ako ne to onda barem usporediv sa onim iz postavljenog linka.

Strpljenja nam treba ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slavonski Brod zaslužuje barem toliko.

Možda kolodvor da, ali ne i dobar dio svakodnevnih putnika koji se ponaša kao stoka. Predviđam 15 dana rok trajanja svih sitnijih objekata koje se postavi na perone.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...