Jump to content
zeljeznice.net
Karavela

Nove lokomotive by TŽV Gredelj (2064)

Recommended Posts

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

 

A

http://www.sichtungen.lokomotive-online.de/legios_general_innotrans_230910_900.jpg

 

ili sa suzenim prostorom

 

B

http://loks.startbilder.de/1024/2061-501-5-des-kroatischen-herstellers-95554.jpg

 

 

Hvala

 

Neusporedivo i nemjerljivo.

 

Dakle...za početak,ulaz u upravljačnicu - 1:0 za maximu

Vidno polje,naprijed i bočno - 1:0 za maximu

Položaj bočnih prozora,nagib,otvaranje - 1:0 za maximu

Promjena upravljačnice - 1:0 za maximu

Površina zahvata brisača čeonog stakla - 1:0 za maximu

Pristup utičnicama daljinske komande - 1:0 za maximu

Položaj stepenice i rukohvat naprijed bočno za manevristu - 1:0 za maximu

 

Unutrašnjost maxime (upravljačnice i motornog prostora) nisam vidio ali unutrašnjost gredeljevke jesam i tu sigurno ne treba trošiti riječi.Vjerujem da bi i mehaničari mogli reći ponešto o pristupu motoru i ostalim dijelovima.Uglavnom,razlika nebo i zemlja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :roll:

 

Gdje tu? Koga pitaš?

Nemoj me ljutiti....

 

Pročitao sam nešto od navcoma, pa sam povezao, jer je navcom napravio i 3d model te zamišljene lokomotive, pa me zanima da se ne radi o tome. Lokomotiva bi trebala imat 4000 kW što je 4 MW

 

P.S. Renato nitko tebe ne ljuti, oprosti ima tu i drugih znalaca i ljudi koji bi mogli dat odgovor, nemoraš odma tako bruno reagirat

 

Cuj... jel ti bas moram crtati? Koristi quote da znamo koga si pitao.

 

Pitao sam sve koji možda nešto znaju o tome, nisam na nikoga posebno ciljao.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Unutrašnjost maxime (upravljačnice i motornog prostora) nisam vidio...

 

Na slovenskom forumu ima fotografija:

http://www.vlaki.info/forum/viewtopic.php?f=2&t=4319

 

pozdrav

toma

Hvala ti na trudu,pomoglo je.Ali ipak,malo prošetati loksom,sjesti,pogledati neke sitnice..to je ono što treba napraviti za suvislu i objektivnu procjenu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

 

Po meni je najbolje rjesenje da dizeli izgledaju ovako

 

http://www.vossloh-locomotives.com/cms/en/products_and_services/diesel-electric_locomotives/de12_de18/de12_de18.html

 

 

Jedna kabina (manji trosak) u sredini (veca sigurnost kod naleta na nesto) sa dobrom preglednoscu bez obzira na smjer voznje.

Za razliku od obje ove dvokabinske iz ove se jako dobro vidi manevrista i njegovi signali.

Od starih 2061 bi se dalo ovako nesto napraviti bez greske ako se vec ide raditi "nova" lokomotiva od stare krame.

http://www.railfaneurope.net/pix/se/diesel/T44/sj_t44.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

 

Po meni je najbolje rjesenje da dizeli izgledaju ovako

 

http://www.vossloh-locomotives.com/cms/en/products_and_services/diesel-electric_locomotives/de12_de18/de12_de18.html

 

 

Jedna kabina (manji trosak) u sredini (veca sigurnost kod naleta na nesto) sa dobrom preglednoscu bez obzira na smjer voznje.

Za razliku od obje ove dvokabinske iz ove se jako dobro vidi manevrista i njegovi signali.

Od starih 2061 bi se dalo ovako nesto napraviti bez greske ako se vec ide raditi "nova" lokomotiva od stare krame.

http://www.railfaneurope.net/pix/se/diesel/T44/sj_t44.jpg

Renato,pogrešno citiraš.Na vrhu su gripenove riječi,ne moje.Na kraju krajeva ja stvarno nisam laik što se tiče lokomotiva.

I da te ispravim,jednokabinski dizel nema dobru preglednost pogotovo prema dužem kraju.

Za manevru OK,ali za prugu baš i nije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

 

Po meni je najbolje rjesenje da dizeli izgledaju ovako

 

http://www.vossloh-locomotives.com/cms/en/products_and_services/diesel-electric_locomotives/de12_de18/de12_de18.html

 

 

Jedna kabina (manji trosak) u sredini (veca sigurnost kod naleta na nesto) sa dobrom preglednoscu bez obzira na smjer voznje.

Za razliku od obje ove dvokabinske iz ove se jako dobro vidi manevrista i njegovi signali.

Od starih 2061 bi se dalo ovako nesto napraviti bez greske ako se vec ide raditi "nova" lokomotiva od stare krame.

http://www.railfaneurope.net/pix/se/diesel/T44/sj_t44.jpg

Renato,pogrešno citiraš.Na vrhu su gripenove riječi,ne moje.Na kraju krajeva ja stvarno nisam laik što se tiče lokomotiva.

I da te ispravim,jednokabinski dizel nema dobru preglednost pogotovo prema dužem kraju.

Za manevru OK,ali za prugu baš i nije.

 

Ha cuj... ti si krenuo sa krivim citiranjem pa je ispalo da si laik :lol:

Meni je osobno lokomotiva tipa 2041 izvrsna za voziti... bilo duzim bilo kracim krajem. Puno bolje od od bilo kojeg EMD-a kaj HZ ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam sta Vi mislite ali sumnjam u to da je ovo sa pocetka teme "4 MW ili 4000 kW" greska i da je neko mislio 4000 KS odnosno 3.2 MW koliko ima i EMD 16-710G (zato se Vossloh Euro4000 upravo tako i zove)sto mi deluje nesto realnije.


MACOSA baš je bona kad je voza majstor Bora!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo mali ispravak, EMD 16-710 ima 4300 KS odn. cca 4000 KS na osovinama, za vuču.


#1 truth hurts

#2 It's hard not to hate..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo mali ispravak, EMD 16-710 ima 4300 KS odn. cca 4000 KS na osovinama, za vuču.

Ovisi na koji 710 misliš, starije generacije su nešto slabije, dok su ovi novi stotinu konja jači, uostalom kaj bum te ja učil kad si studiral EMD-ove :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

najstariji EMD 710 motor potjece iz 1984. godine i ima 3.800 konjskih snaga (oznaka 16-710G3A). motor 16-710G3B iz 1992. ima tocno 4.000 konjskih snaga. 16-710G3C pak ima 4.300 konjskih snaga. ako ce se ista ugradjivati, pretpostavljam da ce se ugradjivati nesto od ovog. EMD 265 motor ima 4.700 kW odnosno 6.300 konjskih snaga.


Hej haj, bas nas briga,

vozamo se na taljiga!

Share this post


Link to post
Share on other sites
najstariji EMD 710 motor potjece iz 1984. godine i ima 3.800 konjskih snaga (oznaka 16-710G3A). motor 16-710G3B iz 1992. ima tocno 4.000 konjskih snaga. 16-710G3C pak ima 4.300 konjskih snaga. ako ce se ista ugradjivati, pretpostavljam da ce se ugradjivati nesto od ovog. EMD 265 motor ima 4.700 kW odnosno 6.300 konjskih snaga.

 

Mislim da se 265 neće ugrađivat jer je to ipak malo prejak motor za naše potrebe, prije će ić 710G3C ili možda 710Eco

:kul

Share this post


Link to post
Share on other sites

Smiriše se strasti, ima li kakvih novih saznanja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ima jedna gotova:

 

NYSW GM/EMD GP20 2000 horsepower diesel-electric locomotive 2064, Binghamton, NY, May 22, 2009. Ex-Toledo, Peoria and Western., ex-ATSF. Built in 1961.

 

Mislim dapače siguran sam da od lokomotive sa dizelskim motorom 4400 KS (HP) neće biti ništa koliko god to neki željeli

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

 

A

http://www.sichtungen.lokomotive-online.de/legios_general_innotrans_230910_900.jpg

 

ili sa suzenim prostorom

 

B

http://loks.startbilder.de/1024/2061-501-5-des-kroatischen-herstellers-95554.jpg

 

 

Hvala :D

Ni jedno od navedenog. Pogledaj lok TRAXX i ER20 od Siemensa i Bombardiera i to je to. Nikakve devijacije kao ove koje si ti naveo.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni jedno od navedenog. Pogledaj lok TRAXX i ER20 od Siemensa i Bombardiera i to je to. Nikakve devijacije kao ove koje si ti naveo.

 

Ma da? Voithova Maxima / Legios General (to je ista lokomotiva)ima upravljacnicu po istom standardu kao i TRAXX Bombardier / ES Siemens. Gredeljeva upravljacnica nije bas po tom standardu, nego nekom internom Gredeljevom. :D

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam u Legiosu/Maximi i nema veze sa ovima koje sam opisao. Zato kažem da su ove dvije trenutno najbolje za svakodnevni rad.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni jedno od navedenog. Pogledaj lok TRAXX i ER20 od Siemensa i Bombardiera i to je to. Nikakve devijacije kao ove koje si ti naveo.

 

Ne, ne, nisi me kuzio! ;-) Nisam ja mislio koji tip dizel lokse je bolji.

Nego konstrukcisko/designersko rjesenje! Precizno motorni dio lokse. Gredelj kao klsicne amerikanke imaju suzeni motorni porstor.

Znaci kuciste direktno oko motornog dijela, dok Siemens ima kuciste kao E-loksa.

 

Moje pitanje je bilo, sto je bolje za svakodnevni rad tehnicara/strojovode?

Npr. (kao lajac brijem) tehnicaru je teze raditi na b varianti zbog skucenog prostora (kod mali popravka) nek na Gredeljovoj ili Karaveli.

 

To sam mislil ;-) Ako hoces jednostavno, koja konstrukcija/linija/design je bolji za vas strojovode/tehnicare u every day lifeu?

 

Mislim neki smisao/razlog mora biti, da postoje dve razlicite variante designa. Sad sta je bolje?

 

Pozdrav :-P

Edited by gripen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo što ti je Karavela napisao, i to je to. Design je kud i kamo prihvatljiv od primjerice usa lokomotiva, koje su robusne ali po pitanju raznih situacija, prihvatljive jedino takvom podneblju. Traxx ili ER modeli, pa i Voslloh EU, zasigurno da nude najpogodnije.

Edited by Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prikazana lokomotiva nije snage 4400 KS. Ja i dalje tvrdim ada za tržište bivše Jugoslavije nije moguće napraviti lokomotivu snage 4400 KS i li više.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Nego konstrukcisko/designersko rjesenje! Precizno motorni dio lokse. Gredelj kao klsicne amerikanke imaju suzeni motorni porstor.

Znaci kuciste direktno oko motornog dijela, dok Siemens ima kuciste kao E-loksa.

 

Moje pitanje je bilo, sto je bolje za svakodnevni rad tehnicara/strojovode?

Npr. (kao lajac brijem) tehnicaru je teze raditi na b varianti zbog skucenog prostora (kod mali popravka) nek na Gredeljovoj ili Karaveli.

 

 

Pozdrav :-P

Bolje je raditi u sanduku (kućištu) lok koja je kao elektra. Onaj tehničar koji je treba popravljati ili servisirati to može isto kvalitetno kao na američkim lokomotivama jer se srednji dio diže (na oba tipa lok). A strojovođama je bolje kad mijenjaju upravljačnicu da ide kroz zatvoren hodnik nego kroz otvoren kada pada kiša što je slučaj kod GE i Gredelj varijante. I naravno, moraju biti dvije upravljačnice, a ne da se vozi unatrag kao na sadašnjim američkim lok u HR.


Samo osmi položaj!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...