Jump to content
zeljeznice.net
Karavela

Nove lokomotive by TŽV Gredelj (2064)

Recommended Posts

Ehm, otkad su nam to diesel lokse važnije i prioritetnije od električnih..

 

I garant da se nekome dopala "Kosovka" pa sad buju zmislili toplu vodu od nekih naših..

 

A iritira me pojam "novo" kod nas, pod novim ja smatram da kupe nekaj stvarno novo, a ne da se obnovi staro, to je onda obnova ili ja to ne razmem..

Pod pojmom novo vozilo ja smatram to da onda dodaš +1 u broju lokomotiva, vagona il motornih vlakova, a ne da ti je broj vozila isti..

 

Po tome kolko mi imamo već u zadnjih desetak godina "novih" vozila, pa mi bi trebali imati duplo više ASEA, duplo više Macosa, duplo više Mađara,..., a ne samo +8 kolko je nabavljeno nagibnjaka..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Renato, meni i je nekak logično da bi oni kupili opremu od EMDa i frame od ĐĐa i onda to predstavili kao svoju lokomotivu. :--)

 

toplo... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čitajući što je ovdje napisano, a i u drugim podforumima zapita sam se otkud toliko podcjenjivanje inženjera i radnika Gredelja i Končara. Otkud toliko omalovažavanja svega što se napravi ovdje u ovoj jadnoj Hrvatskoj. Napada se i omalovažava Gredelj za nešto što još nije napravio samo zato što želi napraviti lokomotivu od 4MW . Zato izražavam kao (strojovođa koji koristi vaš proizvod u svom radu) svoju podršku svim inženjerima i radnicima Gredelja i Končara samo nastavite sa svojim radom i ne obazirite se na pojedince.


Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čitajući što je ovdje napisano, a i u drugim podforumima zapita sam se otkud toliko podcjenjivanje inženjera i radnika Gredelja i Končara. Otkud toliko omalovažavanja svega što se napravi ovdje u ovoj jadnoj Hrvatskoj. Napada se i omalovažava Gredelj za nešto što još nije napravio samo zato što želi napraviti lokomotivu od 4MW . Zato izražavam kao (strojovođa koji koristi vaš proizvod u svom radu) svoju podršku svim inženjerima i radnicima Gredelja i Končara samo nastavite sa svojim radom i ne obazirite se na pojedince.

 

Nešto si pobrkao jer ono što radi Gredelj je isto kao da dođeš u dućan i kupiš PVC stolariju koja se onda narući u Njemačkoj a tu samo izreže na mjeru i zalijepi.

Za takav posao ne treba mnogo znanja ali je i zarada manja.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites
u pitanju je nešto kompletno novo od a do ž sve novo nema ništa staroga .

 

Frem od Kenedija ili Džejmsa, i ista (obnovljena) postolja. kako to može bit novo??? ŠIpak :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da nitko ne čita moje knjige objavljene na željeznice.net u dijelu literetura. Pogledajte knjigu Zelena Hrvatska i tamo će te naći zašto je odabrana snaga 3000 kW (4000 KS). Prema meni radi se o modernizaciji lokomotive EMD GM G16 (JŽ661, HŽ2061), a kasnije je malo povećan glavni okvir i frem zato što je hladnjak veći od onog koji ima lok G16 i dodaje se veća elektrodinamička kočnica.

Gredelj i HŽ i dalje bezobrazno prisvajaju tuđe ideje bez suradnje sa autorom projekta.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vidim da nitko ne čita moje knjige objavljene na željeznice.net u dijelu literetura

Pa nije baš da nitko ne čita.

Ima nas koje tema zanima, ali se ne smatramo kompetentnim za upuštanje u stručne rasprave.


Serija 05 je zakon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Čitajući što je ovdje napisano, a i u drugim podforumima zapita sam se otkud toliko podcjenjivanje inženjera i radnika Gredelja i Končara. Otkud toliko omalovažavanja svega što se napravi ovdje u ovoj jadnoj Hrvatskoj. Napada se i omalovažava Gredelj za nešto što još nije napravio samo zato što želi napraviti lokomotivu od 4MW . Zato izražavam kao (strojovođa koji koristi vaš proizvod u svom radu) svoju podršku svim inženjerima i radnicima Gredelja i Končara samo nastavite sa svojim radom i ne obazirite se na pojedince.

 

ti si kolega u pravu, i ja kao strojovođa bi bio sretan da vozim Končar ili Gredelj lokomotivu ili vlak...ma i po cijeloj europi da krstare Končar lokomotive i da im siemens nije ni do koljena...al kako kad se oni toliko uobraze kad modificiraju 1 141-302 da im više nesmiješ reć da su nešto zabrljali sa el. kočnicom jer će ti odmah odgovorit da ti ne znaš kočit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Meni je ova lok. OK, ali zabavno mi je kako ju je Legios prisvojio :kava:

Naime to je Voith Maxima, a ceski Lostr (od rujna 2010 preimenovan u Legios) kupio je licencu za proizvodnju ovih lokomotiva.

 

pozdrav

toma


Three Blind Mice

Share this post


Link to post
Share on other sites
Vidim da nitko ne čita moje knjige objavljene na željeznice.net u dijelu literetura

Pa nije baš da nitko ne čita.

Ima nas koje tema zanima, ali se ne smatramo kompetentnim za upuštanje u stručne rasprave.

Ovaj post i lokomotive se komentiraju bez obzira što o njima još manje znate. U knjizi Zelena Hrvatska barem pišu neki podaci i što se i zašto može i treba napraviti.

Neki se pitaju zašto treba tako jaka lokomotiva (3000 kW), u knjizi je odgovor.

Ne treba raspravljati samo o boji, sireni i slično. Rasprave treba podići na viši nivo jer je to dokaz koliko volite željeznicu upravo načinom koliko je poznajete.

 

Pozdrav svima

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Meni je ova lok. OK, ali zabavno mi je kako ju je Legios prisvojio :wink:

Naime to je Voith Maxima, a ceski Lostr (od rujna 2010 preimenovan u Legios) kupio je licencu za proizvodnju ovih lokomotiva.

 

pozdrav

toma

 

Mene kao lajca zanima koje designersko rjesenje dizel lokse je bolje za svakodnevni rad strojovode/tehnicara?

 

A

http://www.sichtungen.lokomotive-online.de/legios_general_innotrans_230910_900.jpg

 

ili sa suzenim prostorom

 

B

http://loks.startbilder.de/1024/2061-501-5-des-kroatischen-herstellers-95554.jpg

 

 

Hvala :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :D

 

Gdje tu? Koga pitaš?

Nemoj me ljutiti....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :roll:

 

Gdje tu? Koga pitaš?

Nemoj me ljutiti....

 

Pročitao sam nešto od navcoma, pa sam povezao, jer je navcom napravio i 3d model te zamišljene lokomotive, pa me zanima da se ne radi o tome. Lokomotiva bi trebala imat 4000 kW što je 4 MW

 

P.S. Renato nitko tebe ne ljuti, oprosti ima tu i drugih znalaca i ljudi koji bi mogli dat odgovor, nemoraš odma tako bruno reagirat

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se tu ne radi možda o turbinskoj lokomotivi? :roll:

 

Gdje tu? Koga pitaš?

Nemoj me ljutiti....

 

Pročitao sam nešto od navcoma, pa sam povezao, jer je navcom napravio i 3d model te zamišljene lokomotive, pa me zanima da se ne radi o tome. Lokomotiva bi trebala imat 4000 kW što je 4 MW

 

P.S. Renato nitko tebe ne ljuti, oprosti ima tu i drugih znalaca i ljudi koji bi mogli dat odgovor, nemoraš odma tako bruno reagirat

 

Cuj... jel ti bas moram crtati? Koristi quote da znamo koga si pitao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citiram ono što je Navcom napisao:

fiktivna dizelka koju su fiktivno proizveli Gredelj i Đuro Đaković u suradnji sa Končarom:http://img715.imageshack.us/img715/530/tel2864.jpg

http://img709.imageshack.us/img709/2918/tel2864front.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/7896/tel2864left.jpg

http://img714.imageshack.us/img714/9618/tel2864right.jpg

i komandni pult iste:

http://img689.imageshack.us/img689/4066/tel2864pult.jpg.

Kao što sam napisao ova loksa je fiktivna i nadam se da vam se sviđa.

Loksa je zamišljena kao turbinska lokomotiva što znači da ta loksa umjesto dizel motora za pokretanje generatora koristi turbinu (zato ima dva velika ispuha).Postolja sam malo kopirao izgled od Dash 9 samo sam ih ipak napravio malčice drukčije.Loksa ima 6 elektromotora (po 3 na svakom postolju) tj. Co-Co postolja.Zamišljena je kao moderna loksa snage oko 4000kW za vuču teretnih ili expresnih putničkih vlakova i max.

brzina bi joj bila 220km/h.Nadam se da će vam se svidjeti iako je fiktivna.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Citiram ono što je Navcom napisao:

...

 

 

 

Ružno do bola :roll:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi jasno zasto Gredelj forsira neki polu hood-polu boxcab dizajn. Ili neka cijelu naprave hood (kao 2061) ili boxcab (ko hercules ili slicni)


Down around the corner, half a mile from here

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...