Jump to content
zeljeznice.net

ogi2004

Članovi
  • Content Count

    1,830
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  1. Dakle ovako... na žalost, na ovom forumu desilo se nešto što se nije smjelo desiti. Da bi nešto (lažno) dokazao jedan korisnik koristi se podcjenjivačkim tonom za kojeg se zna na čiju adresu je upućen: (...) ucjenama: i na koncu lažima!!!: Čak štoviše, nakon što su mu prvotno slike uklonjene, sam je zahtjevao da ih se vrati i onda na temelju tih lažiranih slika (ponavljam lažiranih) pokušava diskreditirati sve dosad napisano u toj temi. Sam korisnik objašnjava što se vidi na njegovim fotografijama: To je ono što bi on želio da svi vidite. No, u svom naumu da nas sve prevari napravio je nekoliko ključnih grešaka. Ono što vidim ja, i na osnovu čega ću dokazati da je korisnik jedan običan manipulator i lažov jest slijedeće: Greška prva: Iz moje tablice tramvaj na 80% zadanog momenta pri 20 km/h vuče struju jačine oko 600A. Na njegovoj slici ne vuče SKORO NIŠTA. Ne neznatnu struju kako sam kaže, jer bi u tom slučaju iako je slika jako mutna bila vidljiva svijetlo plava crtica kao očiti kontrast na crnoj podlozi. Taj se još nije rodio koji bi vozio tramvaj od 50-ak tona sa 6 motora na 80% gasa na 1A struje. To se ne može prodati niti kao bajka djeci u vrtiću. Da je pokušao manipulaciju sa strujama oko 200 ili 300A, možda bi i povjerovao. Ali nije. Zašto nije? Jer to nije mogao nikako postići. Ali zato je ovo oko nule mogao. Na koji način, objasnit ću malo kasnije. Greška druga: Vremena na slikama. Prva slika, iako jako mutna pokazuje vrijeme 20:50. To je točno, ali pitanje je i koliko sekunda. Kada se slika malo ubaci u photoshop (pa čak i bez toga tko ima super vid) i poigra sa kontrastima, da se zamjetiti da je brojka 12 obojana crveno. Znači kazaljka je tu negdje, sekundu +/- oko dvanaestice. Na drugoj slici se jasno vidi da je kazaljka sekunda na 19. Koji to tramvaj treba za ubrzanje od 5 km/h pri 80% čak 18 sekunda. Niti jedan. Znači bilo je manipulacija. Nije slikano kontinuirano ubrzanje. Tramvaj je bio zaustavljen da bi se mogli podesiti parametri i pripremiti fotić za slikanje druge fotke. Zašto tvrdim da je tramvaj bio zaustavljen radi pripreme manipulacije. Zbog ovoga: Greška treća Lokacija. Da bi se mogli igrati (vozač suučesnik i snimatelj) morali su biti bez putnika. To su mogli postići jedino na okretištu. Iz slika se vidi da je to okretište Savišće. Na prvoj slici, opet igrajući se kontrastima i svjetlinom, vidi se da su prošli ulaznu skretnicu i zavijeni dio tračnica za prvi kolosjek. Na drugoj slici došli su pred samu izlaznu skretnicu. Znači sve je slikano unutar drugog kolosjeka (početni i završni dio). Na taj kolosjek jedva stanu 2 NT-a, što znači da nikako nije duži od 70-ak metara. A njihov tramvaj vozio je prema slikama bar 18 sekunda brzinom od minimalno 20 pa do 25km/h. pri 20km/h tramvaj prijeđe 5,5 m/s puta 18 sekunda jednako je točno 100m. A išli su i brže od 20 i prva slika nije slikana na samom početku već debelo na drugom kolosjeku. Zato tvrdim da je tramvaj između dvije slike zaustavljen jer bi inaće prošli čitav drugi kolosjek i završili debelo u lijevom zavoju okretišta (btw. saznao sam da je period između te 2 slike čak 22 sekunde). Kako je to postignuto? Kako su postigli da izgleda kao da je tramvaj "na vožnji" od 80%, a da je struja tako mala? Jednostavno. Prekidačem za skretnicu. Na ruku im je išlo što su za prvu sliku ovako i onako morali "zadržavati" skretnicu. Dakle, vožnjom prema skretnici stavili su ručicu kontrolera na 80% i prekidač okrenuli ulijevo, ne vraćajući ručicu kontrolera na 0. U tom trenutku svi se potrošači isključuju i struja je 0A. Vozač brzo miče ruku sa prekidača i potrošačima treba 1-2 sekunde da se ponovno aktiviraju. U tom trenutku je okinuta prva slika. Zaustavljaju tramvaj da ne bi predaleko otišli i da pripreme fotić. Za drugu sliku ponavljaju postupak, samo što ovaj puta nakon otpuštanja prekidača za skretnicu čekaju da se potrošači ponovno aktiviraju (klima, grijanje, svjetla). To je tih famoznih nekoliko desetaka ampera. To nije struja nikakvog ubrzanja na 25 km/h. Vozač slobodno čitavo vrijeme drži ručicu na 80% jer se motori ne uključuju sve dok se ručica kontrolera ne vrati na 0 i ne gurne ponovno na vožnju. Dokaz Da dokažem ovu ovu teoriju prilažem i svoje 2 slike koje pokazuju istu stvar. Jedina razlika jest što sam ja manipulirao sa ručicom kontrolera na 70%, a ne na 80%. Na prvoj slici se vidi da je ručica na vožnji i da tramvaj vuče struju od 1A, a na drugoj se vidi da je tramvaj ubrzao za 4 km/h, troši 30-ak ampera, ali je i razmak između slika 20-ak sekunda umjesto realnih 2 sekunde koliko mu treba da ubrza 4 km/h. Uživajte u slikama:
  2. ma kako si se samo uhvatio za tu riječ "hvatanje" semafora. recimo da može bit i nailazak na zeleno dozvoljenom brzinom, a onda ti zbog nizbrdice i lišća ponestane zaustavnog puta... a ovo o zakonu se sjeti i drugim prilikama, ne samo sada.
  3. ne, pitanje je što si ti htio reći ovime...kakve veze ima količina donacija sa načinom ulaska putnika i pokazivanja/validiranja vozne karte??? vi dobijete više pa ne želim koristiti prijevoz prema vašim pravilima, a vi manje pa vas poštujem i radim kako god vi odredite. besmisleno.
  4. platane ne volim, a topole mrzim. pogotovo sad kad su počele ispuštat plodove i zavlačit se u svaku rupu koju nađu, od filtera na autima, vanjskoj jedinici klime itd...
  5. aha, a u jesen kad padne lišće baš vas putnike briga kaj smo mi tramvajci na 100 muka kako pokrenuti ili zaustaviti tramvaj. najveća idiotarija je sadnja drveća u samoj zoni tramvajskih stanica, kao radi prirodnog hlada za putnike, a recimo na kvatriću prema gradu je zavoj i lagana nizbrdica. luda kombinacija za lišće na pruzi. u ilici dok je stanica još bila prije selske, a hvatao se semafor na cankarevoj, uz laganu nizbrdicu bik sa 2 prikolice je nekad stao usred križanja sa selskom. baš su super drvoredi uz tramvajske tračnice, nema ljepšeg pogleda od toga. već sad mi je toplo oko srca kad samo pomislim šta me čeka na jesen
  6. sve to štima, ali postoji baš kako si rekao neki razuman rok. kupiti 10 karata sa ciljem da ih potrošiš u 3 godine baš i nije razumno. i za tu žičaru se smatra da ćeš te točkice praktički potrošiti u para dana, a ne par mjeseci ili par godina. uopće ne vidim razlog galame. sad imaš znači situaciju...netko je kupio 300 papirnatih karata, a netko je na plastičnu stavio iznos od 3000 kuna jer je mislio da će imati 300 vožnji po 10 kuna recimo. ovaj prvi zahtjeva prijevoz po cifri koja je na karti, a ovaj drugi validacijom plaća novu cijenu i pritom ostvaruje manje vožnji, a isto je kupio vožnje unaprijed. koji je oštećen? ovo o ugovornom odnosu baš i nisam siguran da može proći bez potpisa sa obje strane. kad ugovaram nešto, tarifu za mobitel ili kredit za auto, onda potpisujemo oboje. tu nitko nije potpisao ništa. cijena se formira prema trenutnom stanju i mislim da zet ima pravo postaviti svoje uvijete. ako to zahtijeva zamjenu karata i nadoplatu usluge, ne vidim ništa sporno. i sam sam nekoliko puta kupio robu na akciji, nije mi bila dobra, htio sam zamijeniti ali je akcija prošla i više nisam mogao bez nadoplate. čista trgovina. to što si ljudi umisle da imaju nekakva prava kako bi oni htjeli, to ne diktiraju oni.
  7. ne, ti se praviš blesav. konačni proizvod zeta je usluga prijevoza, a ne kupljena karta. finalni proizvod ine je gorivo. kad kupiš gorivo nosiš ga doma, potroši ga ili baci, tvoja volja. ali ne možeš platiti unaprijed i uzimati malo po malo sa benzinske. ako ne kužiš kaj sam napisao, ne radi od ljudi budale. po toj logici ljudi mogu koristiti karte iz '68. ako nađu koju doma, jel? radite galamu zbog par ljudi koji su radi poskupljenja kupili brdo karata i koristili bi ih mjesecima sada. kako da ne.
  8. to nije isto. ina isto vara svoje kupce, jer ako gorivo poskupi danas, ti ćeš skuplje plaćati gorivo koje je ina kupila prije mjesec ili više dana i imala ga uskladištenog. nisu ti ga prodali po cijeni za koju su ga oni nabavili, nego po cijeni koja vrijedi za barel danas friško izvađene nafte... to je jedno, a drugo je što si ti gorivo koje si platio ulio odmah (to je njihov proizvod i nije bitno što ga ti nisi potrošio), a vožnju tramvajem nisi iskoristio. ne možeš doći na inu i platiti 500 litara goriva danas i reći ja uzimam samo 100 litara, a po ostalih 400 ću doći sutra kad poskupi ili za mjesec dana pa ću onda napuniti bačve. ne bi išlo.
  9. super su vam komentari...divim vam se. kad bi bar jednom pročitali ono što piše, a ne blebetali bez veze, onda bi možda i shvatili za šta je napravljen filmić i gdje je prikazivan: isto tako napravljen je i promotivni letak (kojeg mi se btw. ne da skenirati) u kojem su korisni savjeti, brojevi telefona itd., a podjeljen je isto korisnicima domova za starije.
  10. jezuš koji dril. pa te na kraju radnog vremena mogu odmah po shancov ovratnik i na bolovanje.
  11. e tamo ti baš treba 70 na sat. kupi si tramvaj pa se vozi s njim toliko.
  12. odvojeni kolosjek ne znači da ne spada na cestu... članak 1. (2) Prometom na cesti, prema ovom Zakonu, podrazumijeva se promet vozila, pješaka i drugih sudionika u prometu na javnim cestama i nerazvrstanim cestama koje se koriste za javni promet. članak 2. 1) »cesta« je svaka javna cesta, ulice u naselju i nerazvrstane ceste na kojima se obavlja promet, 2) »javna cesta« je površina od općeg značenja za promet kojom se svatko može slobodno koristiti uz uvjete određene ovim Zakonom i koju je nadležno tijelo proglasilo javnom cestom, 9) »nerazvrstana cesta« je površina koja se koristi za promet po bilo kojoj osnovi i koja je dostupna većem broju raznih korisnika (seoski, poljski i šumski putovi, putovi na nasipima za obranu od poplava, pristupne ceste i prostori parkirališta, benzinskih crpki i sl.), 27) »stajalište tramvaja ili autobusa« je dio površine ceste namijenjen zaustavljanju tramvaja, odnosno autobusa radi ulaska i izlaska putnika i koji je obilježen prometnim znakom 46) »tramvaj« je vozilo na tračnicama s električnim pogonom, namijenjeno javnom prijevozu, koje je radi napajanja motora električnom energijom vezano za električni vodič, dakle, tramvajsku prugu bi po nekakvoj logici mogli recimo svrstati u "nerazvrstane ceste", mada je to upitno. tramvajska pruga tj. trasa pripada cesti sa nazivom. iako je odvojena od ostalog prometa, tramvaj ide Horvaćanskom cestom, Vukovarskom ulicom itd... vidi se po članku 2. stavak 27 da stajalište iako je odvojeno od ostalog dijela pripada površini ceste. trasa vlaka, koliko ja znam, ne spada pod ime neke ceste.
  13. hm, ti doslovno čitaš ono što piše. dal se praviš da nisi razumio, pa sad koristiš igru riječi, ili stvarno nisi razumio ono na što se aludiralo? ili jednostavno ne patiš tiskovine, pa nisi upoznat sa onim što je i praktičar stavio par redova iznad: http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/4127-voznja-po-zutim-trakama-i-ostala-nekultura/page__view__findpost__p__388478 dakle, pokušava se stati na kraj zatvorenim križanjima, jer pojedinci obilato koriste zeleno svjetlo iako je očito da ne mogu proći kroz križanje za trajanje istog jer ispred njih stoji zaustavljena kolona. i to je jasno ko pekmez. to treba kažnjavati. neki dan mi profesionalac sa šleperom stane usred križanja, a on sa povišenog mjesta itekako vidi da ostali ispred njega stoje. naravno da se branio da mu je bilo zeleno kad je ušao. i sad čitavu fazu kontra smjer stoji jer on mangup nije mogao stati prije križanja i propustiti ostale. isti mu je đavo jel čekao u križanju ili par metara prije. ali drugima nije koji nisu mogli ni mrdnuti zbog njega. jel se slažeš sa time?
×
×
  • Create New...