Jump to content
zeljeznice.net

Polaris

Članovi
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Female
  • Location
    ZaBreg
  1. Polaris

    Polaris

  2. Polaris

    Francuzi

    Ni sam siguran u to što gledam, ali što više čitam ovaj forum, pogotovo ovu temu, imam osjećaj kao da ovo nije mjesto za ljubitelje željeznica. Neki komentiraju sa toliko gorčine, da izgleda kao sastajalište mrzitelja željeznica. Ovdje ću se zadržati samo isključivo radi korespodencije sa ljudim,a kojima je stalo do željezničko-tehničke baštine. Radi količine goričine, lupetanja i mržnje, tražim samo dobre fotografije, ako ih ima. Nemam namjeru upropaštavati se, gledajući ovdje u WC nekih, koji ga očito doma nemaju...
  3. Polaris

    Francuzi

    Pozdrav društvo, nisam baš sažvakao ovu temu, pa ćete me ispričati na neifnrmiranosti. Također ćete me ispričata, ne namjeravam niti nastaviti dalje odakle sam stigao. Radi količine bezrazložnih kategoričkih tvrdnii iz rukava, nepotrebnih optužbi, i gorčine... U sklopu projekta, na kojem moji kolege i ja radimo, bili smo do jučer u, i na Francuzu. Prikupili smo jako puno informacija o tom vlaku, što tehničke dokumentacije, što smo razgovarali sa strojovođama koji su njime upravljali. Da ne ulazim u dubioze. Sve garniture tih vlakova su zapravo prototipni primjerci. Brissonneau et Lotz nije imao samo predstavljanje ovdje, već i u Americi. Na netu može naći fotografija testiranja upravo tog njihovog DMUa u SADu, sa minimalnim kozmetičkim razlikama. U SADu još voze garniture na toj bazi, koje je (samo malo kasnije) Alsthom prilagodio tržištu SADa. Kada su vlakovi kupljeni, uz naše stručnjake, tu su bili i stručnjaci BeLa, koji su u hodu aktivno otklanjali njima poznate prototipne mušice. Na temelju iskustava sa ovih vlakova, pod Alsthomovim znakom su kasnije nastali mnogi moderni, brzi DMUovi. No to je sve vjerojatno već poznato, i nebitno. JŽ je uložio u poslovne vlakove visoke klase, i uzmemo li u obzir činjenicu da su zapravo bili prototipni, bili su dobri. Svi sa kojima sam razgovarao su imali čast voziti taj vlak, ili raditi na njemu. Svi koji su se u tom vlaku vozili, mogu potvrditi da nije bilo, i neće više biti udobnijeg vlaka. Kakvo je bilo održavanje od 90tih nadalje, i kakve je bila politika, u to ne ulazim. Ne uzimam kao meritorno niti iskustvo nekoga s tog vlaka pred rashod, jer je irelevantno. Ovdje, u HŽ, sutra mogu doći i Herculesi. Uz ovakav način održavanja, i eksploatacije po Ličkoj pruzi, za nekoliko godina će i za njih većina strojovođa reći da su loši. Jer će se radi nebrige i neodržavanja početi kvariti, iako već za manu imaju pregrijavanje. Garnitura "Francuza" je dobar DMU visoke poslovne klase. Točka. Ni dobar dio nagibnih kod nas ne voze, pa to nije radi toga jer su loše napravljeni, nego jer radi kroničnog neodržavanja. Osim što strojovođi pružaju neke blagodati 21 st. , a upravljačnica je od kartona, iza njega se putnici muče u groznim i preuskim sjedalima. Bučan je i neudoban, dok radi funkciju za koju nije zamišljen, s time da im nagibni sustav niti ne radi. Mene je osobno "Francuz" fascinirao udobnošću, i količinom luksuza, s kojom bih rado, i bez problema, zamijenio svaku klasu aviona. njegovo stanje, kvaliteta izrade, i luskuz, fascinirao je i same radnike firme gdje je doguran. Moje mišljenje je, bez politiziranja, da je ovo država, ovaj vlak bi još uvijek povezivao mnoga mjesta. Ulaganje u modernu motorizaciju, je daleko manja investicija, od kupovine izrabljenih vlakova izvana, koji ionako ne funkcioniraju kod nas na prugama. Ljubim ruke.
  4. Polaris

    Francuzi

    Obzirom da trenutno imaju veliku količinu posla, počet će sa rezanjem Francuza otprilike za otprilike tjedan, do dva, od danas. Postoji mogućnost da bude na životu još koj dan, ili tjedan duže, ovisno o količini posla koje će imati. Koliko imam informaciju, rezanje vagona im nije baš najlakši, i najsigurniji posao, pa trebaju dosta ljudi, i rukovodioca, samo za taj posao. Francuz trenutno stoji praktički u cijelosti, izrezana su samo jedna putnička kola. Da još uvijek netko želi, može od njega sastaviti kompoziciju, samo bez jednih putničkih kola. Dvorište radi od 08 - 22h pa su, na žalost, preko nekoliko puta, u vlak upadali obližnji strvinari za sekundarnim sirovinama, pa ga demolirali. Imam informaciju, da kada je vlak stigao, bio je apsolutno potpun, i gotovo ispravan, sa svim dijelovima za rad i vožnju. Sami radnici koji tamo rade, kojima je garnitura dogurana, čudili su se što tako udoban vlak, u zapravo izuzetno dobrom stanju, HŽ daje na kasaciju. Strvinari koji su upadali u dvorište, porazbijali su nekoliko prozora na vagonima, kroz koje je počela padati kiša. Kupei ispred bara su svi redom porazbijani, i počupano je sve metalno što se dalo iznjeti rukama... Svi kablovi su uglavnom prerezani, ormarići isprevrtani, jedino je ostala hrpa releja. Iako to u ovoj državi nije vjerojatno, vlak još uvijek nije u tako lošem stanju, da se ne može sastaviti kompozicija, i da se ne može obnoviti za muzej. Mnogo toga je još uvijek tamo, uključujući dvije potpune upravljačnice, iz kojih fali uglavnom samo kablovinje...
  5. Pozdrav društvo! Ja molim da mi što prije odgovorite, koji je točno natpis iznad niza brojeva na vagonu za parno grijanje: Veći natpis boku, ispod žute linije, a iznad frema. Također bih molio da ako netko zna, što prije napišete brojeve vagona koji su vozili ovdje. Lp, S
  6. Polaris

    Francuzi

    Točnije DEPOS d.o.o. , pod C.I.O.S. Grupom. Hvala!
  7. Polaris

    Francuzi

    Pozdrav i poštovanje društvo! Molim da mi odgovorite dali se "Francuz" još nalazi u Sisku? Koja TOČNO firma je trenutno ingerentna za njega? Lp
  8. Zahvaljujem na odgovoru, mislim da me dotični gospodin već otkantao na fejsu... Nema veze onda, jedino mi preostaje da počnem sam.
  9. Pozdrav društvo! Nadam se da mi netko odavde more pomoći. Obzirom da dolazim iz svijeta modela željeznica, tražim nacrte domaćih lokomotiva i vozila. Obzirom da mi trebaju za preciznu izradu 3D modela, najbitnije su mi sve vanjske karakteristike (šasija/karoserija) i mjere. Trebaju mi nacrti za slijedeće lokomotive i vozila: HŽ 1141 HŽ 1142 HŽ 2043 HŽ 2044 HŽ 2061 HŽ 2062 HŽ 2062 100 HŽ 2063 EMV HŽ 6111 EMV HŽ 6112 DMV HŽ 7121 DMV HŽ 7122 Ako se nađe netko tko ima nešto za podijeliti, more mi poslati na moj E-mail: sinisa_zagreb@yahoo.com Ako je tema na krivom mjestu, molim admine premještaj na prikladno mjesto. Zahvaljujem unaprijed!
  10. Drago društvo pozdrav! Želim vam predstaviti svoju lokomotivu koja je našla svoje mjesto na vitrinama izložbe Virovitica Voli Vlakove koju vodi Goran Denac. Ovu lokomotivu sam dobio samo kao odlijevak, potpuna tabula raza. Odlučio sam se na jedan jedini poznatiji hrvatski model lokomotive koju, koliko ja znam, još do sada nitko nikada nije napravio. Od početka do kraja je bila izazov. U vrlo kratkom vremenu da je dovršim, pokušao sam doraditi neke nedostatke na prethodnim modelima i usavršiti neke stvari. Neke stvari imaju ograničenje ručno lijevanog odlijevka, i takve su kakve jesu. Odlijevak i model se minimalno razlikuju od prave lokomotive radi predispozicija samog odlijevka. Model je napravljen u potpunosti prema zadnjim nađenim fotkama lokomotive. Sve znatiželjnike također pozivam na Virovitičku izložbu, kako radi ovog, tako i radi ostalih modela tamo! Dalje neka fotke kažu svoje. Posebno zahvaljujem: Sini - odlijevak Željko Sestrić - odlični dekali Jenbah manevarka Pulskog Uljanika. Fotke sa ovog foruma su mi poslužile za primjer. Ujedno se ispričavam što neznam navesti autora, i ljubazno ga molim za korištenje ovih fotki u svrhu primjera uz model. Model: Nadam se da vam se svidio model. Do slijedećeg puta, bilježim se sa štovanjem!
  11. Polaris

    HŽ Hbills/Hbis-z

    Zahvaljujem svima koji su se odazvali i poslali mi dovoljno fotki da sastavim šemu natpisa na tom vagonu! Hvala društvo!
  12. Polaris

    HŽ Hbills/Hbis-z

    Hvala Sky... Još čekam fotke ako ih netko ima.
  13. Polaris

    HŽ Hbills/Hbis-z

    Pozdrav društvo! Pokrećem ovu temu jer već par sati pokušavam naći ikakve informacije o gore navedenom tipu vagona na ovom (i srodnim) forumima. Kopka me prva stvar. Naoko isti vagon se proizvodi i kao Hbills-z i kao Hbis-u, pa ako mi netko upućeniji more rastumačiti razliku? Znam samo da Hbills koristi dosta željeznica EU, a Hbis sam našao samo kod nas i u susjedstvu. Možda griješim. Nadalje, ljubazno molim ako netko ima detaljne fotografije ovog vagona. Radi preradu modela OBB u HŽ i naprosto ne mogu naći detaljnije fotke natpisa na ovom vagonu. Inače sam se na poslu puno susretao sa tim vagonima, ali da bih se sjetio slikati, nikada... Fotke može i u inbox, može i ovdhe u temu. Zahvaljujem unaprijed! LP Siniša
  14. Prodajem H0 model HŽ 2041 101 lokomotive. Proizvođač modela je Roco, a preradu u HŽ 2041 101 je radio moj kolega Danijel Likar (Wiley E. Coyote na forumu). Lokomotiva je kupljena prije par mjeseci u Backo dućanu u Gundulićevoj u Zagrebu i dolazi sa originalnom ambalažom i svime u njoj. Lokomotiva je NOVA i NEVOŽENA. Cijelo vrijeme je stajala na polici u vitrini. Ljubazno molim opširnije pročitati u Njuškalo oglasu u linku ispod: http://www.njuskalo.hr/makete/h0-lokomotiva-hz-2041-101-oglas-21244789
×
×
  • Create New...