Jump to content
zeljeznice.net

mpinter

Članovi
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Europa
  1. mpinter

    mpinter

  2. Hm, slažem se da bi tunel Učka postao ekonomski isplativ u slučaju obalne pruge od Trst - Kopar - Rijeka. Još bi se u tom slučaju mogla povući značajna EU lova! Ali prije će vrba roditi grožđe nego će Slovenci na to pristati, koliko god bi i oni u stvari od toga imali koristi. To je kristalno jasno svakome koji je imalo upućen o priču oko drugog kolosijeka za luku Kopar. Dakle, prijatelju, o svemu je moguće diskutirati, ali ovo nema šanse.
  3. Mislim da ćemo se složiti da projekt tunela nije ekonomski isplativ kao nacionalni projekt. Što pak ne znači da nije isplativ po drugim postavkama, gledaj npr. Pelješki most. Štoviše, današnje vrijeme visokih ekoloških standarda i visoke cijene zemljišta, cijena nadzemne pruge i ceste neprestano raste, dok cijena tunela ostaje stabilna... može biti da će za puno godina cijena pristupnih pruga biti skuplja od tunela samog. Moje je mišljenje da bi stvar trebalo staviti na papir u smislu projekata, rezervirati pa možda i otkupiti prostor, pa da se odmah iskoristi prilika ako se pojavi. No ono što me najviše žalosti da bi taj tunel itekako ekonomski imao smisla da je dio međunarodnog projekta "obalne pruge" Trst - Kopar - Buzet - Rijeka. Što se neće dogoditi jer Slovenci to nikad neće dopustiti (unatoč tome da bi i sami od toga imali koristi). A ako već govorimo o (zasad još) megalomanskim projektima poput nizinske pruge Zagreb - Rijeka, zašto to ne produžiti još više megalomanskim projektom Rijeka -- Savudrija -- montažni tunel ispod mora -- Italija? Dobra alternativa zastarijelim austrougarskim prugama kroz Sloveniju...
  4. Ako me sjećanje služi, mislim da su u tunelu prema Brajdici.
  5. Uf... slike koje sam ja stavio odavno već nemam. U nekom trentuku sam si mislio, pa nitko to ne gleda, pa sam ih pobrisao.
  6. Ovo bi bilo jaaaako interesantno. Trebalo bi samo obnoviti i elektrificirati prugu do Krapine (već u planu) i napraviti relativno kratki spoj Krapina - Pragersko. Ali nema te sile, kako na nebu tako i na zemlji, koja bi uvjerila Slovence da to dopuste. Već su jednom rekli da je rješenje da Hrvatska sudjeluje u modernizaciji Dobova - Zidani most - Pragersko. Neš ti usluge.
  7. Evo izvještaja s Skyscrapercity. http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1611329&page=37
  8. Evo videa o rekonstrukciji: http://www.youtube.com/watch?v=64I9PCKoZ9E Možemo se ovdje nadati koji reportaži poslije puštanja mosta u promet?
  9. Jedna od bitnih prednosti tucanika po cijelom mostu je i manja buka. Pošto se vibracije ne prenose direktno s vlaka/tračnica na konstrukciju mosta, emisija buke bitno se smanjuje.
  10. Ako je netko propustio, tu je odlična reportaža s mosta. Promjena zaista ide u ponedjeljak. http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10455-sliice-rijeke-pruge-i-gorskog-kotara/page-26
  11. WOW, to se zove reportaža! Hvala Pfaff!
  12. http://www.hzinfra.hr/obilazak-gradilista Kaže da ima deset dijelova koje treba spojiti...
  13. Evo Pfaffovog izvještaja, ali na drugoj dretvi... http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/10455-sliice-rijeke-pruge-i-gorskog-kotara/page-22
×
×
  • Create New...