Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Edgar Njari

Članovi
  • Content Count

    1276
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Neko nepoznat iz naših krajeva nam je danas uplatio, pa ako je netko od vas, molio bih vas da ostavite ovdje reply, tako da se zna, da mogu zahvaliti. Ako se nekome ne da gnjaviti s KS-om, neka slobodno mi se javi na PM i dat ću mu paypal (ili nešto drugo), i dobit će istu nagradu ko da je preko KS išao uplatiti.
  2. Hehe, dobro da si došao Antone, osjećao sam se kao SPAM-er
  3. Ovdje sam da potražim pomoć oko nečega (što sam postao u razno), moram priznati, u suradnji s Antonom, ali kad sam već tu, mogao bih se malo zadržati, da vidim što se događa u svijetu željeznice. Ne bavim se aktivno time već dugo vremena, ali još uvijek uživam čuti 2062 kada prolazi. Samo sada ih u Osijeku čini mi se ima više nego kada sam ih baš lovio po kolodvoru. U ono vrijeme mi je bio doživljaj čekati oko 15 sati onaj vlak špto je išao s jednim ili dva vagona. A sada ih svake noći čujem kako tutnje. Nezaboravan zvuk.
  4. Evo i par članaka u medijima koji su izašli: http://www.netokracija.com/walpie-phi-line-kickstarter-91808 http://www.tportal.hr/gadgeterija/tehnologija/359677/Walpie-je-virtualna-maca-koja-vlasnike-vodi-u-setnju.html i naš website: http://walpie.cat/ Ako vam PR izgleda "skup", morat ćete mi vjerovati kada kažem da smo sve radili sami uz minimalne troškove, posuđenu opremu. Nema skupih stock fotografija ili tako nešto.
  5. Ovo nije vezano baš za željeznice, ali ovo radim u suradnji s Antonom, s kojim sam u kontaktu ostao kroz ove godine od kad me nema na forumu. Prije svega, pozdrav svima, posebno onima koji me se možda sjećaju iz dana prije mnogo godina kada sam bio ovdje dosta aktivan. Došao sam na forum, da tražim pomoć u vezi jednoga projekta na kojemu radim. Anton je dao svoj doprinos, i htio je da podijelim ovo i sa zajednicom na zeljeznice.net. Radi se o aplikaciji koji razvijamo kolega i ja, koja je trenutno na Kickstarteru i prikuplja sredstva da bi mogla biti dovršena. Riječ je o igri koja se zove Walpie. Ovaj app je osmišljen ne samo kao zabava, već ikao poticaj ljudima da izađu van iz svojih kuća, da se kreću na svježem zraku, i upoznavaju van okvira društvenih mreža. U središtu igre je lik (mačji...nešto poput leoparda, točnije "walkoparda") koji živi u mobitelu, ali ne možete ga svrstati u kategoriju "virtual pet" životinjica, jer o ovome se ne morate brinuti. Njega ne treba hraniti ili tome slično. On se voli šetati s vama. Aplikacija koristi GPS sustav, ikada idete u šetnju, uključite Walpija i on će s vama hodati na mobitelu. Ako idete prebrzo, on neće vas moći dostići pa će ispasti iz mobitela. A to znači da ćete imati praznu aplikaciju sve dok se kasnije ne vratite na to mjesto gdje ste ga izgubili (koje app pamti) i on će uskočiti opet u mobitel. Naravno što više hodate s njim uključenim, to ćete napredovati u samoj igrici. Ali ideja nije da hodate zaglredani u mobitel; naprotiv, spremite ga u džep i uživajte u lijepom sunčanom danu. To i jeste cilj igrice. U konačnici nam je cilj razviti i mrežu koja prati sve Walpie korisnike, tako da će app moći reći gdje se najbliži od njih nalazi, u kojem smjeru i na kojoj udaljenosti. Priđite toj osobi (ako pogodite koja je od onih na ulici) upoznajte se, i prošetajte zajedno, to će obojici podići bodove u igri. Ako se ovaj sistem razvije, on će biti nešto kao facebook na ulici, ili antifacebook, gdje prijatelje doslovno upoznajete licem u lice. Bez oduljivanja, predstavljam vam Walpija: Cilj mi trenutno nije promicanje same aplikacije (koja je još daleko od lansiranja na tržište), već traženje potencijalnih backera. Došli smo do oko 1000 dolara, i dalje ide jako teško, pa smo zahvalni na svakom dolaru koji stigne. Naravno, tko je upoznat sa sistemom Kickstartera zna da se dijele i nagrade na svaku uplatu, tako da to nije samo donacija. Za 3 dolara se dobije sama igrica kada bude gotova. Za više neke druge nagrade itd. Ako netko želi kupiti igricu na ovaj način unaprijed, i time nam pomoći da ju dovršimo, može nam pomoći i backati nas. Moram pohvaliti Antona, koji nam je donirao 20 dolara. Konačni cilj ovog projekta, nije samo zarada od prodaje, već i otvaranje firme koja će pružati podršku i daljni razvoj ove igre, a to znači nekoliko ljudi skinuto s HZZ-a na duge staze. Link za KS kampanju se može naći ovdje: https://www.kickstarter.com/projects/walpie/walpie-your-feline-walking-companion Toliko za sada, a ako ima nekih pitanja, budite slobodni.
  6. Ne znam ni jel me se netko ovdje sjeća, tu su sad sigurno sve "neki novi klinci".
  7. Evo, mene nema par godina u svijetu željeznice, i oni sve upropaste...
  8. Kod suvremenih diesel lokomotiva EMD i GE, baš je obratno, za teške spore vlakove su predviđene AC lokomotive (EMD SD70ACe i ES44AC) koje imaju veću startnu i stalnu vučnu silu od svojih DC sunarodnjaka. A tako je bilo i u prijašnjim generacijama (AC6000CW, SD70MAC itd)
  9. Imaš pravo...koliko god bio dobar pravosudni sistem uvijek je jedan dio ljudi krivo osuđeno...to je čisto statistički nemoguće izbjeći.
  10. E baš ti hvala i ponadao sam se da su živini ispravljači u pitanju... ima li netko dobre slike podstanice (unutrašnjosti, ako je u pitanju zgrada) Jel znaš možda tko je proizvođač za živine ispravljače?
  11. Zanima , me kako je organizirana elektrifikacija tamo gdje je 3kV DC struja, točnije, kakve ispravljače koriste, i koliko ih ima u jednoj podstanici, i da li netko ima slike takvog postrojenja
  12. HVDC je realnost, koristi se već dugo vremena, uz postojeće elemente (uključujući i sklopke), ali ne pri tolikim strujama... Za iskapčanje ovakvih struja, nisam siguran kak se inače radi , ali znam za jedan trik koji koriste u nekim slučajevima, stave ignitron kao privremeni shunt preko sklopke (pod uvjetom da je dost brza), a on može podnijeti pulseve i preko 500kA. Ali to vrijedi samo kod većih napona, jer napon na luku ignitrona pri takvim strujama je ionako više od 100V, pa se nebi isplatilo kad bi napon otvorenog kruga bio par stotina volti. Ali ako je u pitanju par kV, onda je ipak od pomoći
  13. Hm, ne znam baš za ovo zadnje, trebalo bi to konkretno pogledati o čem je riječ. "jako polje" može značiti svašta, I 1T je jako polje, a osim toga, to ne znači da taj materijal nema kritično polje iznad tog "jakog polja". Istina je da supravodljivost nije u cijelosti razjašnjena što se tiče same teorije, ali ograničenja o kojima ovdje pričamo (npr kritično polje), nisu teorijska, već vrlo očigledna u praktičnim inžinjerskim pothvatima (poput konstrukcije supravodljivih magneta) , i dapače zadaju mnoge glavobolje konstruktorima. Ja ne kažem ništa o hlađenim vodovima. Nego ja samo kažem, da supravodič je neupotrebiv skoro kad je vrlo blizu kritične temperature. I da, bez obzira i da postoji supravodič s kritičnom temperaturom blizu sobne, morao bi svejedno biti hlađen, za bilo kakave veće gustoće struje. Naravno ne zbog grijanja (jer nema disipacije), već da se pomakne granica polja
  14. Pa nitko nije ni rekao da DC sistem nebi imao gubitaka. Već mislio sam konkretno samo na kablove. Ali dobro, nisam se ni sjetio da bi i transformator moglo realizirati tako (ja sam pretpostavio normalan trafo plus supravodljivi kabolvi) A za ograničenje struje, da, dobro, nisam se dobro izrazio, mislio sam, da na nekim praktičnim debljinama kabla nebi podnijeli 100kA pri sobnoj temperaturi (govorilo se o tome da otkriju supravodič kritične temperature blizu sobne temperature)
×
×
  • Create New...