Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

czrnko

Članovi
  • Content Count

    62
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Makni se od zenerice i ostalih kompliciranih stvari. Stavi bjelu i crvenu diodu i jedan otpornik (cca 600 Ohma) u seriju i uskladi polaritet. Isto to za kontra smjer i to je to.
  2. OBAVJEŠTAVAM SVE ZAINTERESIRANE DA U "KAUFLANDU" PREKO PUTA ŽELJEZNIČKE STANICE ZAPREŠIĆ, NA POLICAMA BOŽĆNOG NAKITA IMA PAKIRANJA TRVE-MAHOVINE PO 7KN I STIROPOR ZA SNJEG PO 5KN. JUČER STAVLJENO NA POLICE
  3. Obzirom da nisam mogao stavit svoju sliku, stavio sam najsličnijega
  4. Imaš o toj temi diskusiju na forumu. Pisao je MrJoe
  5. Ljepilo za tapete, dosta dobro drži a za skidanje treba samo navlažiti i popusti! Još bolje drži ako stavljaš "tucanik" na prugu. Stavljaš sva na suho a zatim ljepilo nacjediš odozgora. Kad posuši uopće se ne vidi.
  6. Ovdje se ne radi o diel. čvrstoči zraka, nego sintetika kao takva sama po sebi od trenja dobije statički elektricitet i puno lakše napon preskoči na sintetiku nego na pamuk koji nije provodljiv. U nesretnim situacijama u postrjenjima radnici koji su nosili sintetiku prolazili su sa težim opekotinama, jer bi sintetika izgorila i zaljepila se za kožu. Inače po HTZ propisima potplat električarskih cipela mora biti od bjele gume, ne od crne jer u crnoj gumi ima grafita.
  7. Machines/inspection/ na gornjoj slici u desnom kutu je mali trokut. defekti u šinjama. U ljevoj traci skrot dole next, no ako nemaš brzinu....
  8. Gornji dio glave-gaznu povsinu. Pogledaj onaj link.
  9. Hvala na ispravci. Podaci su iz knjige Muždala, sitno tiskano pa sam krivo pročitao.
  10. Kad je HŽ još prije rata dobio na probu dvosistemsku elektru od Čehoslovaka odbijena je. Jedan razlog su bile upravo 3 osovine po postolju, a drugi da je elok prejaka i da bi na usponu iz Bakra trgala kopče (mogla je povući preko 800T) A lakše je i jeftinije promjeniti jednu šinju nego obe.
  11. Da točno, jer se radi o pruzi koja po kojoj ne prometuje toliko teških vlakova i koja ima veće radijuse nego Zagreb-Rijeka. Ne znam u kakvom je stanju pruga, ali pretpostavljam da su veće brzine i uz lakše vlakove to je onda potpuno u redu. Evo nešto interesantno po pitanju šinja http://www.speno.ch/index_en.asp
  12. Na želj. vozilima nema diferencijala već je kruta osovina. U zavoju usljed centrifugalne sile veliki dio tereta se seli na vanjsku šinju-ne sav i tako nutarnji kotač radi manjeg opterečenja proklizavanjem izjednačuje razliku u duljini šinja u zavoju. Posljedica je da nutarnjoj šinji strada gazna ploha glave. Ovisno o radijusu, brzini i teretima dobije valove duljine 20-50cm koji mogu biti duboki i po 0,5mm što smanjuje udobnost vožnje, a kako stradaju ležajevi na vagonima probajte pretpostavit. Eto to je razlog stavljanja mazalice na nutarnju šinju.
  13. Gogo kako si uspio staviti samo adresu. To sam i ja htio a ispala cjela slika
  14. Ne znam sa koje je to pruge, ali ovo nema logike da je mazalica na vanjskoj šinji. Inače se stavljaju sa unutarnje strane sa pedalom, ne sa čepovima, jer je sigurnije da će vjenac kotača nagazit pedalu. Ovdje mora da je naknadno drastično smanjena brzina.
×
×
  • Create New...