Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

HijenA

Članovi
  • Content Count

    1331
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About HijenA

  • Birthday 12.02.1985

Contact Methods

  • MSN
    ibazulic@msn.com
  • Skype
    ibazulic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Poljanica, Donja Bistra
  • Interests
    physics, computers, heavy metal, railroads :-)
  1. ja tu ne vidim kakve veze ima ovo paljenje sa problemom anlasera. anlaser ovdje radi normalno, okrece klipove. i loksa na kraju najnormalnije upali (ok, treba joj duze od 5 sekundi).
  2. HijenA

    Koridor X

    ok, ono je mozda drezina, ali ovo je vlak
  3. moguce. ali link koji je stavljen je na neki slovenski sajt, ako se ne varam. btw. kad citam, kao da citam Drempine postove @ICS: are you italian or slovenian? the text is hardly readable due to the lack of translating power from Google Translate (I suppose you used that to get the croatian variant). try to translate to english next time (or just leave it in original form). we have a couple of scholars here who do know more than one foreign language, I'm sure someone would be able to translate the thing
  4. napisi sljedeci put na slovenskom, jer ovaj google translator samo iskasapi tekst do kraja ima ljudi koji znaju slovenski ovdje, pa bi mogli prevest tekst.
  5. HijenA

    Koridor X

    mislili ste da je nas koridor X los? check this out: http://www.youtube.com/watch?v=b86QYaVXv5M&feature=related ovo je strasno! ja ne znam kako se tamo netko usudi voziti vlak.
  6. ok, nikako. a malo elaboracije zasto nikako?
  7. pa rekoh, DMVove poslat na lokalne voznje tamo gdje je potrebno, gdje sada macose odradjuju vecinu posla. paralelno s tim ulozit pare da se izbace svi sela stolci van iz svih vagona (jer su cisto smece) i da se vrate natrag udobne fotelje. krajnji je cilj dizanje kvalitete usluge na ubrzanim i brzim vlakovima, gdje moraju biti samo i iskljucivo klasicne garniture (jer se plate vise, pa se i ocekuje vise, u smislu komfora). nema smisla da ovaj DMV vozi relaciju Zg - Vz, isto kao sto nema smisla da tu istu relaciju vozi macosa. isto kao sto nema smisla da regionalac vozi brzi Zg - Vk, jer mu komfor nije na toj razini (svrsishodnije je da vozi Zg - Kc primjerice ili Zg - Si ili Zg - Ka). evo jedne zanimljive rute za DMV: Kz - Bj - Vt. btw. kak bi se macosa pokazala dolje u dalmaciji? da recimo vozi split - perkovic.
  8. u DMV se moze nagurati puno vise ljudi nego u klasicnu garnituru. takodjer, DMVovi su laksi i imaju manje motore. zato i manje trose, odnosno manje potrose po prevezenom putniku. ali to je naustrb kvalitete putovanja. ne mozes imati istu udobnost putovanja u klasicnoj i DMV garnituri. a ja tu pricam o komforu putovanja.
  9. naravno. klasicne garniture trebale bi ostati i trebale bi pruziti visoku razinu komfora. visu nego DMV u svakom slucaju.
  10. ne bi se bas do kraja slozio s tobom. apsolutno se slazem u dijelu gdje spominjes infrastrukturu, medjutim nama ipak treba moderan DMV. macoslini, koliko god meni bili simpaticni, su sve losiji i losiji, a nase odrzavanje ce ih samo do kraja izraubati. nama trebaju moderni DMVovi koji ce jednom kad macose pocinju ispadati iz prometa preuzeti njihovu ulogu u prijevozu putnika na lokalnim prugama. svedi ne mogu pokrit bas sve.
  11. ma glupost! te lokomotive ne mogu voziti samo po zagorju, svugdje drugdje mogu voziti. naravno, pricamo o magistralnim putevima.
  12. pa prema uputstvu, izmedju 30 i 40 km/h. problem je sto cesce sa takvim vlakovima voze na v_kr nego izmedju 30 i 40 km/h. recimo, meni se prije par godina dogodilo da smo se iz kastela jedva uspeli, ali bukvalno, i loksa je nekoliko puta skoro napravila stall, iako je vukla 5 vagona. u normalnim slucajevima, trebala bi prasit barem 30 km/h uzbrdo iz kastela, ali ona se vukla k'o krepana kokos. to je za uspon od 26 daN/t. ne znam, meni se cini da je to ipak puno premalo.
  13. ne vise, to je ono sto se u 3D grafici zove engl. perspective correction, sto ne mozes napraviti na fotoaparatu. mozes pogledat ovdje: http://en.wikipedia.org/wiki/Texture_mapping#Perspective_correctness
  14. ili mozda grba na nasim, inace visokokvalitetnim, prugama. vidi se da je "izbocenje" tocno u visini postolja.
×
×
  • Create New...