Jump to content
zeljeznice.net

baraba

Članovi
  • Content Count

    140
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Long Village
  1. baraba

    baraba

  2. Malo sam razočaran nekim detaljima novog vlaka. To da je premalo sjedećih mjesta već je svima očito ali zašto onda nisu zamijenjena stajaćih mjestima, ručki uopće nema. Ono malo što ima su za dvometraše. U ovih par snježnih dana pod je bio natopljen vlagom i nabubren kao da je od šperploče. Imao sam osjećaj da ću propasti dolje na pragove i nisam bio usamljen u tom osjećaju. Primjetio sam da i ostali putnici oprezno hodaju kao da se boje propadanja. Mislim znam da neću propast tj. pretpostavljam bar ali opet... Da se razumijemo veselim se svakom novom vlaku koji je pušten u promet, dosta mi je smrdljivih i pregrijanih mađara i bučnih i zamagljenih macosa i neću plakat za njima kada posljednji bude povučen iz prometa ali mi nije jasno zašto se ne vodi računa o stvarima koje i nisu baš samo detalji.
  3. Svi su već otišli s posla pa sam iskoristio firmin flat-rate i internetsku brzinu o kojoj u svojim gudurama mogu samo sanjati i sve pregledao otpočetka da obnovim gradivo. Odličan putopis, prekrasne slike. Kao da sam bio tamo.
  4. Vozio se jutros, vlak je odličan. Veselim se ljetnim mjesecima i efikasnim klima uređajima. Naljepnice izgledaju zgodno ali smetaju nama koji volimo putem buljiti kroz prozor. I čini mi se da druga gospođa najavljuje stajališta/kolodvore, ova zvuči nekako strogo.
  5. Sve je to u redu ali može se i bolje organizirati zamjenski prijevoz. Možda se može prilikom raspisivanja nadmetanja za zamjenski prijevoz specificirati zahtjev za autobusom za gradski prijevoz (pa nek onaj Holding u gubicima isto nešto zaradi u ovoj izvanrednoj situaciji ) a ne autobus općenito. Recimo u utorak dolazim na stanicu u Dugom Selu i ulazim kao i svi ostali u bus postavljen na stanici koji treba krenuti u 7:20. U 7:20 na stanicu paralelno s našim busom postavlja se bus koji je prethodno bio sparkiran /vozač bio na kavi valjda/, njegov vozač slegne ramenima i ode prazan za Sesvete. Mi ugodno zavaljeni u busu ostajemo u čudu zajedno s kondukterom HŽ-a. "Naš" vozač kaže da ne smije krenuti prije 7:30. Nakon upućenih molbi, prijetnji i uvreda konačno kreće. Tipično hrvatski, kasniti je prihvatljivo ali krenuti ranije je strogo zabranjeno od šefova. Da ne govorim o tome da su to krasni autobusi za odlazak na izlet ali potpuno neprikladni za gradski prijevoz. Navečer druga priča, zaustavlja se vlak, ulazimo u autobus. Kad smo se nakrcali do posljednjeg stajaćeg mjesta, vozač zaključuje da je strogo zabranjeno voziti putnike koji stoje u autobusu koji nema stajaća mjesta i tjera nas van. Izlazimo van čak bez pretjerane svađe ali upuštam se u slijedeću računicu. Ako autobusi u večernjim satima idu u razmaku od 30 minuta, autobus ima 50 sjedećih mjesta, iz prigradskog vlaka svakih 20 minuta pristiže novih 100 putnika za Dugo Selo koliko vremena će mi trebati da stignem doma. Naravno, prelazim u putnički vlak u smjeru istoka i nakon 30 minuta ipak krećemo u pull and push and pull kombinaciji.
  6. Konačno sam se vozio ovim vlakom u nedjelju 08.09.2013 za Varaždin. Bio sam sretan kad sam ga ugledao na peronu u 14:10 jer nisam uopće računao s mogućnošću da će ići gredeljev vlak. Interijer je već naravno poznat, tu nije bilo nikakvog iznenađenja, sasvim solidan po pitanju udobnosti i i dizajna. Koliko samo lakše stariji ljudi ulaze u njega čak i na stajalištima koja nisu prilagođena u potpunosti visini ulaza. Ugodno me je iznenadilo što je motor manje bučan nego u nagibnom i ne osjećaju se nikakve vibracije niti dok je u pokretu niti dok stoji. Jedina zamjerka je bila ustajali zrak koji cirkulira kao da je zatvoren dotok vanjskog zraka. Nisam prigovarao ali drugi putnici jesu, tako da se kondukter par puta dolazio ispričavati tvrdeći da je klimatizacija namještena kako treba. I ništa nije cukalo, kretao je i ubrzavao lijepo ravnomjerno. Očito se putnici brzo naviknu na bolje i počnu zanovijetati. U povratku je navečer išla makoza koja je bučila kao da idemo 160 na sat, a jedva smo se micali, smrdila po ispušnim plinovima i nitko se nije bunio.
  7. http://www.24sata.hr/fun/mladic-15-oteo-tramvaj-i-40-minuta-ga-je-vozio-po-gradu-239509 Pošto se radi o Rusiji pretpostavljam da to ipak nije bio nitko od naših omladinaca sa zeljeznice.net.
  8. Konačno je i mene zapalo da se odvezem doma s novim vlakom. Došao je u 19:30 i nitko ga nije očekivao u to vrijeme jer sam vidio da su svi bili ugodno iznenađeni kad je stigao. Oduševljen sam i udobnošću i tišinom. Boje su sasvim dobro usklađene i nijedan detalj ne bode oči. Nema nikakvih oštrih rubova, sve je ugodno zaobljeno. Rukohvati zaista služe svrsi, nisu kao oni u Mađarima za koje moraš biti viši od 1.80m ako se želiš držati za njih. Pa čak i onaj nesretni kompresor sasvim podnošljivo buči. Ubrzanje je impresivno mada je najmanje bitno jer nije poželjno da ljudi koji stoje hvataju ravnotežu dok kreće. Kod mene je jedini minus, mada vjerojatno potpuno nepravedno jer nije greška proizvođača, visina ulazne/izlazne stepenice i udaljenost stepenice od perona. Sišao sam vrlo oprezno pa me je to pomalo razočaralo. Končarevi tramvaji su postavili visoki standard što ste tiče lakoće ulaska/izlaska. Pretpostavljam da je problem u visini perona po stajalištima koja su građena po standardima koji su vrijedili u vremenskom rasponu od Vranje Josipa, Josipa B. i Josipovića.
  9. Sa zanimanjem pratim tvoje putovanje ali nisam mogao ne reagirati na ovo što ti se dogodilo. Nemoj samo tako preći preko toga. Pošalji reklamaciju na booking.com. Ako ti i ne vrate novce, barem ćeš spriječiti da takvi iznajmljivači prevare još nekoga. I nastavi dalje s putopisima, naravno.
  10. Meni je vožnja vlakom trenutno iznad moje razine, ne ispod. Ima tome tri mjeseca kako je željeznica izgubila i mene kao putnika. Zbog još uvijek nesanirane ozljede priključio sam se onoj skupini putnika koja nikad nije bila zanimljiva HŽ-u - teže pokretni, stariji, trudnice, invalidi i slično. Ulazak i izlazak iz vlaka je za mene trenutno nemoguća misija. Zato se unaprijed radujem i iščekujem one međugradske niskopodne vlakove.
  11. Kao i uvijek do sada, prekrasno. Pratimo te i mi ovdje u bolnici i doktori su mi se zainteresirali kakve to slike gledam. Ovo mi je sad drugi godišnji, nisam na poslu i još putujem po Turskoj.
  12. A sad kako stvari stoje mogao bi napisati putopis o prijevozu hitnom pomoći iz Dugog Sela u Zagreb. Jedan glup potez nogom i krc. Pozdrav iz bolnice Dubrava. I pazite gdje gazite.
  13. ali mi željno iščekujemo putopis.
  14. Katedrala Uskrsnuća ili tako nekako, The Cathedral of the Resurrection (The Saviour-on-the-Blood) Na nekoliko jezika su vrlo glasno pozivali na noćni obilazak crkve. Nisam se odazvao. Cijena je bila visoka a poziv pomalo neukusan. Oduvijek sam volio ove kičaste tornjeve i kroviće. Nezaboravan dio je i obilazak Sankt Peterburga brodom po kanalima i rijekom Nevom. Promet je intenzivan pa imaju i semafore: Evo jedna slika trolejbusa, čisto da ostanemo unutar zadanih okvira: Nije trolejbus ali nije ni puno kraći. Nakon četiri naporna dana nazad za Zagreb prepun utisaka i žuljeva na nogama. Osim što sam vidio puno toga, rasksrtio s puno predrasuda o Rusiji, otkrio sam i to da nisam baš više u fizičkoj formi za ovakva putovanja. No ne znači da neću opet negdje krenuti dijelom i vašom zaslugom.
×
×
  • Create New...