Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

HighSpeedOne

Članovi
  • Content Count

    136
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Location
    RH

Recent Profile Visitors

3053 profile views
  1. HighSpeedOne

    HighSpeedOne

  2. Znaci tu je dosla DB masinerija nakon sto su zavrsili osovinu Berlin - Minken. Nadam se da im i za ovu prugu nece trebati 20 godina. Ali ako nista drugo ovi znaju kak se grade pruge velikih brzina i sigurno se ne susrecu sa skretnicom prvi put u povijseti firme i ne cude se betonskim pragovima ko pura dreku.
  3. To je lijepa vjest. Naci rastu privatnici, a raste i Cargo. Znaci ukupno trziste je naraso, a privatnici nisu uzeli teret, vec nasli novi.
  4. Ima, u garnituru su osim stranih djelova ugradili i puno domace ljubavi i paznje.
  5. Ista ta Kina i Indija grade ogroman broj vjetroelektrana i fotonaposnkih elektrana. Ako pogledas na popis najvecih takvih elektrana osim uobicajnih sumljivaca tu su i brojkne elektrane u Kini i Indiji. Imaju dva dobra razloga: 1. nemoraju uvoziti ugljen i naftu 2. manje smoga i dima. I da razvijaju i svoja elektricna vozila. Sto se tice Amera u zadnjih 10 godina je instalirani kapacitet solara porastao 4 813%, vjetra 361% Izvor: http://www.statista.com/chart/11365/the-us-is-smashing-its-clean-energy-targets/ Lista najvecih solarnih elektrana https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_photovoltaic_power_stations Vjetroelektrane na kopnu https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_onshore_wind_farms Svaka 5 je valjd u Texasu?! Nasao sam i uobicajene sumljivce u clanku o vjetroelektranama u moru https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_offshore_wind_farms
  6. . A postoji i plan denivelacije izgradnjom poveznice malo južnije, na mjestu sadašnjeg prelaza bi se onda mogel napraviti pothodnik za pješake. Sramota je da jedan tako bitan i prometan kolodvor poput Varaždina u 2017. koristi tehniku 19. stoljeća, kao da smo kakav željeznički muzej a ne jedan od najprometnijih putničkih kolodvora u HR. Imas kakvu mapu gdje bi tocno bila denivelacija? Ni meni nije jasno kako je moguce da kraj sa ogromnim brojem putnika ima infru iz 19. stoljeca? Di su gradonacelnik? Zupan? Udruge?
  7. HighSpeedOne

    YouTube

    Ali nije sve tako crno. Povratak tramvaja: http://www.youtube.com/watch?v=RftqoygXXHk
  8. HighSpeedOne

    YouTube

    Javni prijevoz u USA https://youtu.be/-cjfTG8DbwA http://youtu.be/-cjfTG8DbwA
  9. Ok, mozda sam se krivo izrazio. Ne zanimaju me konkretne brojke. Zanima me usporedba soma i starije garniture u slucaju slicnog sudara Da li je soma brze popraviti u odnosu na madjara? Da li je lakse popraviti plastiku ili lim nakon sudara?
  10. Da li je itko u somu zadobio ikakve ozljede? Kolika je materijalna stata na somu i kad se moze ocekivati nazad na pruzi? Obiteljima poginulih moje saucesce.
  11. Moze mi netko objasniti zasto se u godini gospodnjoj 2017., dobrano u 21. stoljecu ugradjuje rucna mehanicka skretnica, ne elektricna (ili kako se to vec strucno zove)?
  12. Ja ne razumijem zasto se u pojedinim hrvatskim medijima sustavno blati novi terminal i koncesionar? Mislim ovi idioti od francuza su zbilja izgradili terminal u roku i za malo novca. Da su ga dobili i gradili Bandit i sinovi novci bi nestali a umjesto otvorenog terminala imali bi jos jednu sveucilisnu bolnicu na rubu grada, a cijena parkinga i kave na starom terminalu bi svejedno otisla gore. Da li bi mediji onda bili sretni i zadovoljni?
  13. Koje su jos promjene? Osim nove sheme bojanja? Novi pult? Postolja? Motori i elektro oprema?
  14. Koja je uopce komparativna prednost Vectrona u odnosu na Taurusa ili Brenu ili Aseu? Osim noviji je ili zelen je?
×
×
  • Create New...