Jump to content
zeljeznice.net

Roda

Članovi
  • Content Count

    513
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Hvala vam svima na savjetima, al na kraju sam smješten na Trgu Slavija, tako da mi je puno jednostavnije doć do MVP (5 minuta hoda).
  2. Nažalost, ne dolazim na osnovi međuuniverzitetske suradnje, sve sam organiziram. Ok, hvala na odgovoru.
  3. Dugo me nije bilo, a forum je u međuvremenu malo reorganiziran, pa nek mi modovi ne zamjere ako sam na krivom podforumu. Kako uskoro idem u Beograd pisat diplomski, zanima me nekoliko stvari. Prvo, kakav je sistem kupnje karata, tj. postoje li nekakve tjedne/dvotjedne karte te kakve su cijene. Drugo, zasad mi je najizglednija opcija za smještaj Studentski grad, tako da ću svakodnevno bulevarom Arsenija Črnojevića ići do ulice Kneza Miloša - zanima me kakva je pokrivenost ove trase autobusima i/ili tramvajima.
  4. Dal netko zna vozi li Karlek redovito i gdje pronaći raspored? Na stranici HŽ-a koliko vidim nema ničega.
  5. ajme meni koji užas je bila ova današnja organizacija prometa. buseva je bilo valjda 4 ili 5, išli su u intervalima ne manjim od 10 minuta i bili su krcati ko katica subotom na 34, a kvatrić naprosto nije mogao progutati taj tramvajski promet, pa mi je od svetica do trga pk IV. trebalo pola sata.
  6. zašto? Hmm pa zato kaje glupo imati 3 linije busa koje idu svakih 5-8 minuta svaka (220, 221, 268) + još ~5 tek malo rjeđih linija + 10 relativno rijetkih (0,5+ h). One se sve gužvaju kako na glavnom, tako i na cesti do njega koja je nerijetko zakrčena prometom, po cijele dane. Također, izgradnjom nekakve brze tramvajske pruge glavni - NZG bi se drastično ubrzao promet sjever-jug. Takvom prugom bi se linije 219, 220 i 221 komotno mogle odmah ukinuti a ostale drastično skratiti. Sad gdje bi bio novi terminal je sada manje bitno ali svakako ili na kranjem jugu NZ ili možda još južnije kako vidim neki i sugeriraju. Ovo ima smisla, ali samo ako bi ta linija imala frekvenciju voznih redova današnjih buseva (dakle, jedan za drugim).
  7. Samo što prije! Osjećam se kao magarac. Kad cestari pokradu 22mil. kn na bojanje tunela bar se tunel lijepo vidi! Ovi žtp-ovci dobiju po 1250kn božićnice svaki, pa se unatoč tome ne udostoje niti grijanje u vagonu riješiti, da ne pričamo o ostalim detaljčićima. Nikako mi nije jasna ta logika - "prodajmo državno jer će privatnik to znat vodit". Znači da je moguće to voditi normalno, samo je pitanje stručnosti kadrova i političke volje. Privatizacija je linija manjeg otpora i s time se ne mogu složiti. (isprike na offtopicu)
  8. danas je na tvu bila nova reklama za tomato (jedna u nizu s "antom", tj. emirom hadžihafizbegovićem). nisam je uspio vidit cijelu, al događa se u prikolici čeha.
  9. Meni stvarno nije jasno šta su radili cijelo ljeto da tek sad počinju.
  10. Pa, s obzirom da je sad na Heinzelovoj i nova zgrada Hitne pomoći, svakako bi trebalo napraviti i prugu. Još da nisu sfušali Kvatrić s onim ulazom u garažu...
  11. 228 bi trebalo dovuć do Kaptola i iz razloga šta je prometna povezanost Rebra s gradom užasna.
  12. Oni će stvarno radit semafor? Neka, važno da Sveučilišna aleja ima dva pothodnika od kojih za jednim nema potrebe, a drugi je praktički neupotrebljiv. Oni će uskladit semafore? Vjerojatno ko i onaj na Vrbiku, di tramvaj 20 m nakon stanice taman dođe na žuto/crveno i onda čeka 2 minute dok se izvrti faza. Baš bih volio vidit indekse te naše "prometne struke", samo da pobrojim koliko je od potpisanih profesora trenutno na sudu.
  13. Čisto radi vica, postoje li uopće autobusne linije u Zagrebu međusbno usklađenim voznim redovima?
×
×
  • Create New...