Jump to content
zeljeznice.net

gemini21

Članovi
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Nema potrebe za "silenzio stampa"... Ali kad već kopirate možda da napišete od kuda i od koga kopirate, jer nisam siguran da je Vaš izvor oduševljen Vašim kopiranjem... Pozz...
  2. Dugo čitam Vaše postove vezane uz izvanredne događaje. I u jako puno njih se iznose činjenice koje su najmanju ruke neprovjerene, a da ne kažem da ne odgovaraju istini i stvarnom stanju stvari. Pretpostavljam da znam od kuda prepisujete ove navode o izvanrednim događajima. Ali ajmo biti objektivni, i pošteni pa ne prepisivati nešto od nekuda neznajući da li to stvarno odgovara istini pa staviti to na forum, i samim ti stvarati iskrivljenu sliku nekog događaja. Konkretno : " Uviđaj izvršio šef kolodvora " Djelomično točno jer je uz šefa kolodvora bio nazočan i mora biti predstavnik Carga za vuču vlakova. "Uzrok je samoinicijativno pokretanje manevarskog sastava od strane strojovođe manevre" Zašto se eksplicitno navodi strojovođa kao krivac? Na temelju čega? Uviđaja šefa kolodvora i instruktora vuče? Na željeznici postoje procedure oko isljeđenja izvanrednih događaja i ljudi koji to rade i tek na temelju njihovog pisanog izvještaja može se reći krivac je taj i taj ili to i to. Nije mi namjera braniti niti strojovođu niti ikoga, tko je kriv, kriv je, ali napisati nešto bez ikakve provjere nema smisla. Namjera mi je pridonjeti objektivnom pisanju ovdje na forumu. S tim da neman ništa protiv Vas DB jer vjerujem da prepišete ove činjenice. Postoje i druge službe koje pišu izvještaje koji se razlikuju od ovih Vama dostupnih, jer ove dostupne Vama piše netko kako njemu odgovara....
  3. A kako li je tek danas nostalgičan ovaj post.....
  4. Nije točno da strojovođe u Varaždinu i Zagrebu imaju ispit za vlak 7022. Točno je da niti jedan strojovođa još uvijek nema ispit za 7022. Kada ide na probu Vuča Vlakova (za koji dan bivša) daje pilota a voze ljudi iz TŽV-a.
  5. 07.08.2012. Na Post 1 osiguran prijelaz preko Rasp.Trešnjevka za vlak 77130, no prešao vlak 5202 lok;1 141-017 .Zaustavljen od strane SV i preko skr.1/2 vraćen natrag te po "Leskovačkoj" pruzi stigao u kol.Prometnik vl;P.I alkotest pozitivan.,udaljen.Lijevi postavničar;Ž.M. alkotest negativan. SV J.J. alkotest negativan.Kasni;5202+14
  6. Postoji odredba u pravilniku koja govori da u slučaju nestanka napona u kontaktnoj mreži, strojovođa je dužan odmah zaustaviti vlak. A ova rečenica je i odgovor na tvoje drugo pitanje...
  7. Svaka daljnnja rasprava je suvišna, zapravo žao mi je što sam uopće odgovorio tamo na početku mladom gospodinu, očito studentu. Jer on optužuje da svi od direktora do čistačic NE RADE svoj posao,to znači da dotični poznaje svako to radno mjesto pa zna šta određeni radnik treba raditi. Isto tako je vrlo dobro upućen i u plaće jer govori da su dobro plačeni za svoj posao. A optuživati nekoga a bez dokaza vrlo je neugodno, spada čak u domenu kaznenog zakona. I da ne nabrajam sve ostale nebuloze napisane. Nema smisla nikakvog. Isto kao i napisati tri stranice argumenata. Jer opet ne bi imalo smisla. Pozdrav Odjava.
  8. Imaš pravo! Naime koliko god se nekome željeznica činila kao totalno neorganizirana, postoje točno propisane procedure i pravila za sve!E sad je druga stvar što ljudi koji rade na mjestima koja odlučuju ili neznaju ili se nežele pridržavati tih pravila. Tako i za sva ova pitanja postoje odgovori te kada bi bilo volje i želje vrlo lagano se može doči do činjenica, tj odgovora na ova gore pitanja. Ali bojim se da kao i nebrojeno puta do sada će biti osnovana dva-tri povjerenstva koja će nakon veleumne rasprave u trajanju od nekoliko godina donjeti zaključak da je kriva majka priroda...
  9. Možeš li potkrijepiti nečim ovu izjavu da je pruga za Split savršena za nagibni vlak?
  10. Kad toliko sve ne valja na željeznici , zašto se voziš vlakom? Netko te prisiljava? I sam kažeš da autobusni kolodvor nije daleko u Karlovcu....
  11. 19.11.2011. iza 08:00 iz Slavonskog Broda kreće vlak 77350/77074 na relaciji S. Brod - Zagreb Gl.Kol., Sastav vlaka : vozna lok (elektra,dizel ili manevra) + parna lok 22 077 ! V max 30 km/h u pravac, 10 km/h u skretanje, Obavezno zaustavljanje u kol. Nova Kapela Batrina,Novska, D.Selo po 15 min radi pregleda parne lok., od strane stručnog osoblja koji prati istu... Ajmo ekipa fotke...
  12. Sve ti đurani su kad budu modernizirani predviđeni da pokrivaju tešku manevru i radno manipulativno vlakove po čvorovima. Znači RK 1,2,3,4,manevra Caprag, jedna je u Rijeci, kao i bjelovarski radni,radni Novska-Sirač, Osijek - Osijek Donji Grad,radni za bazen Požega (to je i vozio jedno vrijeme đuran, ali zbog dječjih bolesti 2041 100ki povučen). To je plan za ovih pet komada kad se moderniziraju (plus ovih pet kom kaj su već modernizirani).... E sad bu mo vidli kaj i kad stoga bude
  13. Danas iza sedam sati iz Osijeka kreću dva đurana, 2041 - 026, 027, za Zagreb u TŽV. Idu kao vlak 12550 vuče ih 2044 024.
  14. Lokomotiva koja stoji u opisu tereta je stigla iz MAV-a, na vagonu. Radi se o lokomotivi koju je Agrokor kupio za silose u Dardi. Vjerovatno se radi o manjoj manevarskoj lokomotivi. Možda netko iz okolice Osijeka zna više detalja o toj lokomotivi....
×
×
  • Create New...