Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Spice

Članovi
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    New York
  1. Spice

    Spice

  2. Ako sam dobro shvatio uputstva za uporabu, gornja brojka prikazuje stvarnu temperaturu putničkog prostora, dok donja brojka prikazuje temperaturu na koju se putnički prostor hladi klima uređajem. Prema tome bi se putnički prostor trebao hladiti na 22 C° prema postavkama prikazanim na slici.
  3. Jučer sam se vozio na macosi 7121-025 na vlaku broj 3020. Motor koji je na sredini motornog dijela je kod svakog ubrzanja (dok se ne spusti na niže okretaje) počeo jako lupati i u unutrašnjosti se osjetio jaki miris motornog ulja koje je izgorilo. Ovo lupanje koje sam čuo, čini mi se da se radi o podizačima. Kada sam izašao, a macosa nastavila opet se čuo dosta glasan i neprirodan zvuk motora koji je bio popraćen sa dosta dima oko motora ispod vlaka te velikim oblakom dima iznad vlaka (iz auspuha). Također se osjetio jak miris izgorenog ulja. Ranije tog dana kada sam u Zaboku čekao vlak za Zagreb, 025 je došla iz Krapine i također sam primjetio dosta plavoga dima koji je izlazio iz auspuha u praznom hodu dok je stajala. Zanima me kako je moguće da nitko ne vidi da vlak nije u ispravnom stanju ili ako je vidio ne zabrani tom vlaku daljnje kretanje radi zaštite putnika ali također i zaštite imovine. Po mojem sudu na neki način je ulje ulazilo u ispušni sustav i motor ga je tokom radnog dana i potrošio pa otuda ono lupanje podizača uslijed nedostatka pritiska ulja u motoru. Možda netko ima kakve informacije kako je završila jadna macosa?
×
×
  • Create New...