Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

sali

Članovi
  • Content Count

    1228
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sali

  • Birthday 03.12.1951

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. sali

    sali

  2. sali

    vlakovi u pjesmama

    Češka glazbena grupa iz Plzena Čáry Máry.svira zajedno od 2010. godine.Glazbena grupa se sastoji od od pet članova,a to su Filip Čenda Kratochvíl,Marta Soukupová ,Jana Holá, Jindra Zbyšek Obst i Michal Krony Jergl. Prvenstveno preferiraju folk glazbeni stil s elementima jazza. Svi članovi benda sudjeluju u osmišljavanju repertoara koji osigurava boju i raznolikost njihova rada,a ujedno su i autori mnogih pjesama u kojima vole koristiti polifonijsko pjevanje. Pisen strojveduciho elektricke tracke / Pjesma strojovođe električne vuče Srdačan pozdrav !
  3. Glazbenik Amir Kazić Leo u režiji Medvid produkcije snimio je video spot u skladu sa nazivom svoje pjesme "Gdje su stali vlakovi".upravo kod Kozjaka na dionici napuštene pruge Lupoglav-Raša. Srdačan pozdrav !
  4. Lider :https://lider.media/ Piše Ksenija Puškarić Foto Miodrag Šajatović Lider :19/02/2019 Haganj - Betlehem : Raskošno osvijetljena željeznička stanica kojom vlakovi ne voze Putnici namjernici koji se voze noću prema malom mjestašcu Haganj u Zagrebačkoj županiji, trebali bi ponijeti sunčane naočale da ih ne zabljesne osvijetljeni novi željeznički kolodvor. Premda pruga kroz Haganj ne vodi još nikuda, niti njome prolaze vlakovi, stajalište u Hagnju osvijetljeno je poput nekakve utvrde kojoj prijete strašne mračne sile pa ih rasipno državno poduzeće HŽ Infrastruktura želi otjerati svjetlom. Koliko se izdvaja za struju za osvijetljavanje stajališta koje nije u funkciji, nismo uspjeli doznati jer HŽ Infrastruktura već dva dana ne odgovara na naš upit, ali poznavajući stanje u toj tvrtki struju za blješteći kolodvor koji ne koristi nitko plaćaju porezni obveznici i teretni željeznički prijevoznici koji plaćaju svako korištenje hrvatskih pruga. Inače, stajalište Haganj nalazi se na dionica pruge Gradec-Sveti Ivan Žabno, koja je prva nova pruga izgrađena u Hrvatskoj nakon 40 godina. Taj dio pruge lokalni je spoj na dionicu Dugo Selo-Križevci i cilj joj je za 50-ak minuta skratiti vožnju vlakom od Zagreba do Bjelovara. Čak 85 posto sredstava za izgradnju koja je stajala 203,4 milijuna kuna, financirala je EU. Radovi su započeli 2015., a izgrađena su tri nova željeznička stajališta, rekonstruirane kolodvorske zgrade, izgrađeni nadvožnjaci, podvožnjaci i jedan most, izgrađene spojne i obilazne ceste. U lipnju prošle godine se očekivao početak pokusnog rada nove pruge, a izdavanje rješenja od Agencije za sigurnost željezničkog prometa za puštanjem u promet ove pruge u rujnu prošle godine. No, HŽ Infrastruktura je u studenome objavila da će puštanje u promet kasniti zbog nedostataka uočenih na internom tehničkom pregledu projekta, a prema očekivanjima to bi moglo dogoditi u prvoj polovini 2019. Hoće li dotad svake noći testno svijetliti željeznička postaja Haganj-Betlehem? Lider : 20/02/2019 Haganj - Betlehem (2) : Vlakovi od Gradeca do Sv.Ivana Žabno kreću u drugoj polovini godine Pruga Gradec – Sveti Ivan Žabno neće biti u funkciji, kako je do prije nekoliko mjeseci najavljivano, u prvoj polovini ove godine. Kako su Lideru odgovorili iz HŽ Infrastrukture, vlakovi će prvom izgrađenom novom prugom u Hrvatskoj u posljednjih 40 godina, za koju se očekivalo da će proraditi već 2018., početi voziti tek u drugoj polovini 2019. godine. Bilo kako bilo, iz HŽ Infrastruktura konačno je odgovorio Lideru, zašto je stajalište Haganj, gotovo usred ničega, kojim ne prometuju vlakovi, osvijetljeno poput kule stražara. – Stajalište Haganj osvjetljeno je kako bi se spriječile moguće devastacije te iz sigurnosnih razloga, zbog visinskih razlika među pojedinim elementima stajališta – odgovara HŽ Infrastruktura i dodaje kako je vrijednost cijelog stajališta 400.000 kuna te da čeka interni tehnički pregled. Informaciju o čekanju pregleda ta je tvrtka komunicirala i prošle godine. Premda nisu htjeli precizirati koliko mjesečno izdvajaju za osvijetljenje stajališta Haganj, što je bio naš upit, iz HŽ Infrastrukture su odgovorili da trenutačno mjesečni trošak električne energije za cijelu prugu Gradec – Sveti Ivan Žabno (zgrade, kolodvori i stajališta) iznosi 3.500 kuna. Srdačan pozdrav !
  5. Prema kaznenom zakonu za kazneno djelo oštećenje tuđe stvari,stoji da će se onaj “tko ošteti, uništi, izobliči ili učini neuporabljivom tuđu stvar” kazniti kaznom zatvora do dvije godine......... te da ista kazna prijeti onome tko “crtežima ili natpisima neovlašteno mijenja izgled zidova, motornih vozila ili drugih površina.” Srdačan pozdrav !
  6. sali

    vlakovi u pjesmama

    Joe Bonamassa jedan od vodećih blues gitarista,četvrta je generacija glazbenika u svojoj obitelji, a prvu gitaru zasvirao je sa samo četiri godine. U sedmoj godini života svirao je Hendrixa i Stivie Ray Vaughana, a od 12. godine ne silazi s pozornice na kojoj je do danas nastupio s brojnim blues i rock legendama poput B.B. Kinga, Erica Claptona, Joea Cockera, Stevea Lukathera, Teda Nugenta i mnogih drugih. Nastupao je kod nas u Zagrebu u Boogaloo klubu (29.10.2010) i Domu sportova (02.10.2013.) This Train This train don't stop for no one This train got a mind of its own This train don't wait for no one This train, I'm gonna leave this town This train don't show no mercy This train doesn't have a name This train coming down from Memphis This train like a hurricane My baby don't cry for no one My baby she is tough as nails My baby likes to walk alone now My baby likes to ride the rail (Oh I'm leavin', baby!) My baby she got her own ways My baby she can make me sad My baby comes down like a hammer My baby she gone and hurt me bad This train forty miles from nowhere This train stays on the track This train is comin' and goin' But this train ain't never comin' back Srdačan pozdrav !
  7. Više podataka u temi :Zagorskim cugom vu Stubake : http://www.zeljeznice.net/forum/index.php?/topic/12811-zagorskim-cugom-vu Srdačan pozdrav !
  8. sali

    gdo kaj posluša?

    Bruno Krajcar novim singlom "Šinjorina blues" u suradnji s klapom Kaštadi spaja blues i funky s toplinom klapskog Mediterana, što pjesmi udahnjuje univerzalni glazbeni jezik koji se jednako dobro može razumjeti u ambijentu američkog jazz kluba,u istarskoj konobi kao i u Švedu 7 122 023....... .Videospot za pjesmu "Šinjorina blues" snimljen je u vinskom podrumu Bruna Trapana u Šišanu, te u vlaku HŽ-a na relaciji Pula - Vodnjan pod snimateljskom i redateljskom palicom Danila Lole Ilića.. Srdačan pozdrav !
  9. sali

    gdo kaj posluša?

    Jedan od njih 100 tekst i glazba Zvonimir Varga Srdačan pozdrav !
  10. sali

    YouTube

    Kolega Max Bembnista ove jeseni učinio je mali odmak od svojih poljskih željeznica.Posjetio je naše krajeve,točnije Split na jugu i Rijeku na sjeveru i tom prilikom zabilježio sljedeće : Srdačan pozdrav !
  11. http://hr.n1info.com/a348932/Svijet/Svijet/Barcelona-U-zeljeznickoj-nesreci-poginula-jedna-osoba.html
  12. Nije mi poznata godina nastanka fotografije,ali prepoznajem strojovođu (ijevo u kuhinji lokomotive) Vid Dolenčić (1912.-1972).U svom radnom vijeku najviše je vozio vlakove bjelovarskog željezničkog čvora : Bjelovar - Garešnica - Bastaji ; Bjelovar - Križevci ; Bjelovar - Kloštar Podravski........... odnosno sve vrste putničkih i teretnih vlakova,a zimi i ralicu za čišćenje Srdačan pozdrav !
  13. M/T "Mate Balota" 10.09.2018.god.Na lokaciji Mali Ždrelac na plovu prema otocima Iž i Rava Trajekt za lokalne linije.Izgrađen je 1988.god. u brodogradilištu Kraljevica.Svoj plovni vijek započeo je na liniji Valbiska - Merag.Nakon toga kao i danas plovi na linijama zadarskog arhipelaga.Kapacitet trajekta je 440 putnika i 50 automobila.Razvija maksimalnu brzinu od 11 čvorova.Gaz mu je 2.90 m. Mali Ždrelac je tijesnac smješten između otoka Ugljana i Pašmana Plov ispod mosta Ždrelac Most Ždrelac povezuje otoke Ugljan i Pašman kojim prolazi državna cesta D 110 Srdačan pozdrav !
  14. sali

    vlakovi u pjesmama

    Leb i Sol Putujemo Guraju se ljudi, stara navika žena, deca, radnici iz svih krajeva prica i sudbina, puni vozovi iznad glave igraju teški koferi Putujemo, putujemo Kuća bez fasada, cigla crvena domaće zivotinje, ograda drvena slika se odmotava iznad prozora moje oći snimaju kao filmska kamera U ovoj zemlji je moguće sve babe i žabe su drugarice sporo se živi, a brzo umire pesme su tužnije sto si južnije Točkovi i pruga, ritam sekcija svako putovanje, nova lekcija Putujemo, putujemo Leb i Sol je makedonski jazz/rock/etno sastav osnovan 1.siječnja 1976.godine koji je ujedno bio jedan od najpopularnijih rock sastava na području bivše Jugoslavije. Srdačan pozdrav !
  15. Dobri stari "Karlovac" kolumna Nevena Jerkovića ŽupaNet.hr Mlađi čitatelji Županeta teško mogu zamisliti Župu dubrovačku čija se prometna povezanost sa Gradom i Cavtatom temeljila na – željezničkim i brodskim vezama. Međutim, nije tome baš tako davno, u vremenima prije izgradnje Jadranske magistrale 1965.godine, kada je glavna dnevna atrakcija u Srebrenom i Mlinima bio dolazak Jadrolinijinih putničkih brodova na redovnoj dnevnoj pruzi iz Dubrovnika prema Boki kotorskoj a na Brgatu dolazak legendarnog „Ćire“. U vrijeme makadamskih putova, vožnja brodom je bila najbrži i najsigurniji način putovanja, čak i na ovako kratkim lokalnim relacijama. Naravno, uz pomoć „Ćire“, vlaka uskog kolosijeka, kojeg su stanovnici Gornje Župe i Konavala često koristili na njegovom proputovanju iz Gruža prema Herceg Novom i Zelenici kao svom konačnom odredištu. Nerijetko se u Grad na placu putovalo pješice ili na „ćuši“, magarcu na kojeg bi se natovarila roba pripremljena za prodaju. Doduše, vozili su i autobusi ( stariji će se prisjetiti pokojnog vozača Krista koji bi po pričanju ponekad znao „nagaziti gas do daske pa niz Dubac i Mišiće voziti brzinom od preko 50 km/h, kada bi se kameni barakani u nizu vizualno zbog brzine spojili u jedan – zid!“). Iako svaki od ovih vidova transporta zaslužuje posebnu pozornost, ovaj ćemo se put zadržati na brodu KARLOVAC koji je uz TAKOVO u to vrijeme najčešće svraćao u župske luke Srebreno i Mlini. Nedugo po završetku Drugog svjetskog rata, državni brodar Jadrolinija je započela svoj ambiciozni projekt izgradnje nekoliko serija putničkih brodova za lokalne pruge. Tako je početkom pedesetih godina zaplovilo šest “pjesnika“ ( VLADIMIR NAZOR, NJEGOŠ, ALEKSA ŠANTIĆ, IVAN CANKAR, VUK KARADŽIĆ i KOSTA RACIN ) a 1955. prva serija „gradova“ ( OSIJEK, MARIBOR, MOSTAR i NOVI SAD ) te iste godine i druga serija „gradova“ ( OHRID, KARLOVAC i VALJEVO ). Slijedeće dvije serije „gradova“ se dovršavaju 1957. brodovima TAKOVO, TROGIR i TUZLA a 1963. PERAST, POROZINA, PUNAT i POSTIRA. KARLOVAC je kao novogradnja 126 porinut 15.rujna 1954. sa navoza splitskog brodogradilišta i bio je prvi u nizu od tri istovjetna broda. Dovršen je i predat Jadroliniji u lipnju slijedeće godine. Iste su godine zaplovili blizanci OHRID i VALJEVO. Bili su to motorni brodovi male obalne plovidbe od 191 BRT koji su pored 300 putnika mogli prevoziti i 15 tona raznog tereta. Bili su dugi 37 metara i široki 7 metara. Glavni pogonski strojevi Sulzer snage 331 kW proizvedeni u švicarskom Winterthuru omogućavali su im sigurnu plovidbu brzinom od 12,5 čvorova. KARLOVAC je uspješno održavao brojne lokalne putničke pruge po Jadranu a prvih se godina najviše zadržao baš u našem akvatoriju. Raspremljen je 1995. da bi potom pune četiri godine proveo na mrtvim vezovima u Cresu i Malome Lošinju nakon čega je prodan u staro željezo rezalištu Domis u Splitu. Ipak, sreća mu se osmjehnula nakon što ga je otkupio Božo Rakuljić iz Krila Jesenice koji ga je ponovo prisilno vezao u Splitu i Bajnicama. Obnova KARLOVCA u luksuzni brod za lokalna kružna putovanja započela je 2003. u turskoj luci Oren-Milas, ali je nakon stečaja brodogradilišta dotegljen u Split gdje je dovršen 2005.godine. Potpuno obnovljen i vizualno gotovo neprepoznatljiv brod dobio je novi Volvo Penta diesel glavni pogonski stroj snage 404 kW ali i novo ime – EMANUEL. Njegov novi vlasnik Ante Rakuljić redovito ljeti na svojim krstarenjima svaki tjedan s njim uplovljava u grušku luku, a kako je potpuno promijenio identitet, rijetki Župljani u njemu danas mogu prepoznati svoje nekadašnje osnovno prijevozno sredstvo. Zanimljivo je da danas, 55 godina nakon njihovog dovršenja, u Jadrolinijinoj floti još uvijek plove i ostala dva broda blizanca, OHRID pod novim imenom TIJAT a VALJEVO kao OZALJ i FRANEŠA, što samo potvrđuje kvalitetu njihove izgradnje po kojoj su naša domaća brodogradilišta i stvorila svoju kasniju svjetsku slavu. A koja po svoj prilici neće biti dovoljna svojim tvorcima da izvuku živu glavu iz današnjih problema u koje je nesretno upala cjelokupna hrvatska brodogradnja. https://zupanet.hr/2018/05/26/dobri-stari-karlovac-kolumna-nevena-jerkovica/ Srdačan pozdrav !
×
×
  • Create New...