Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

MarinSES

Članovi
  • Content Count

    88
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Barcelona, Spain
  1. MarinSES

    MarinSES

  2. Očito jos nisu napunili vlak. Danas su na brajdici 4 broda pa će možda biti nešto.
  3. Pruga prema Samoboru je upisana u Idejni projekt integriranog prijevoza putnika u Gradu Zagrebu, Zagrebačkoj županiji i Krapinsko Zagorskoj županiji i to kao produžetak postojeće mreže HŽI (i to je jedino moguće, normalno i realno rješenje) međutim i ako će se gledati normalan razvoj JGP-a pruga je već trebala biti izgrađena. U putničkom prijevozu nije sve u parama i profitu i tu se mora sagledati šira slika od same zarada od karata za vlak (to je smanjenje eksternih troškova, povećanje sigurnosti, povećanje dostupnosti, bolje povezivanje stanovništva, pa se povećava i cijena kvadrata stambenih i ostalih prostora na područjima oko pruge, zapošljavaju se ljudi u tom sektoru itd itd). Što se tiče financiranja EU, nije EU neka osoba koja ne želi financirati neke tamo Hrvatske projekte. Da smo mi pametni (a očito nismo) lijepo bismo u svoje strategije na svim razinama unijeli Samoborsku prugu pa bi novce za nju puno lakše dobili. Zašto to već nije sagrađeno? Eee zato što fino kad budu izbori zaboravimo na sve i glasamo za 5m nogostupa u ulici, nove mreže na golovima u kvartu i ostale jeftine predizborne gluposti. A naš život, vrijeme koje provedemo u prometu a koje smo mogli provesti na drugačiji način, ograničenja u životu koja su nastala lošim JGP-om i još puno toga bitnoga jednostavno zaboravimo. Samo da napomenem još jednom, projekt je napravljen i spreman i mislim da je očito koja strana je zaštekala u realizaciji tako da svi vi koji želite ovu prugu, čekajte proljeće i onda pokažete što želite.
  4. Manevarska lokomotiva 2 041 108 ispala sa oba postolja sa kolosijeka na prilazu industrijskom kolosijeku u Sesvetama (ind. kolosijeci Sava promet(CIOS) i Gradatin). Pretpostavljam da se to nije dogodilo davno jer se prije cca 30 minuta nalazila ugašena i neoznačena bez ikoga na kolosijeku.
  5. To sve kaj vi komentirate je još jedan veliki pokazatelj da HŽ Cargo i PP imaju velikih problema sa pogrešnom organizacijom, a ne sa voznim parkom ili infrastrukturom. Ostali operateri su došli zarađivati i sigurno imaju računicu u svemu tome. Bolje bi nam bilo da se brinemo zašto ne vozimo više tereta, zašto Cargo više ne vozi komadne pošiljke i ostale važne probleme.
  6. Formiran je vlak (48588) koji vuče Končarev DMV na Innotrans u Berlin. Vuče Herkules 2016 082
  7. Formiran je vlak sa Herkulesom (2016 082 RCA) i Končarevim niskopodnim (7023001)
  8. Imaš i za to projekt na stranici HŽ Infre, il je barem bio. Uglavnom postoji projekt izgradnje drugog kolosijeka od Ogulina do Škrljeva sa mjestimičnim izmještanjem trase. Detaljno je planirano uvođenje prigradskog prometa Škrljevo - Rijeka - Šapjane, za ovo ostalo grad Rijeku nije briga
  9. Sad sam provjerio i postoji plan za stajalište "Zagrad" sa dva bočna perona i stepeništem i dizalom (na toj lokaciji). Iza toga stajalište "Školjić" koje je udaljeno samo cca 620 m od stajališta "Zagrad".
  10. Postoje gotovi projekti izgradnje drugog kolosijeka te izgradnje stajališta za prigradsku željeznicu. Nisam siguran da sam u projektnoj dokumentaciji na ovom mjestu vidio ucrtano stajalište.
  11. Svaka cast na ovoj informaciji! Bit ce zanimljivo narednih dvije-tri godine, rijeka bi mogla biti veliko gradiliste, barem u pogledu luka/zeljeznica
  12. U pravilu se projekti koji vrijede nekoliko desetaka milijuna ne mogu napravit preko noći posebno kad novaca za projekt nemamo. Informacija sa navedenog foruma je prenesena sa web stranica ministarstva tako da ne vidim u čemu je problem.
  13. Prema izvještaju Svjetske banke od 30.6.2016. rekonstrukcija kolodvora Rijeka Brajdica i intermodalnog terminala započet će iduće godine. Prvotno je financiranje bilo zamišljeno iz zajma Svjetske banke nakon čega su odobrena sredstva EU fonda CEF, a novac Svjetske banke koji je trebao ići u Brajdicu će vjerojatno u nešto drugo. Pretpostavljam da su čekali potvrdu EU za projekte pa da novce prebace za nešto drugo (pretpostavljam za dio projekata vezanih za Zagrebačku obalu i pripadajuće spojne prometnice)
×
×
  • Create New...