Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

tramvajac

Članovi
  • Content Count

    1721
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    zapadno od Zagreba
  • Interests
    željeznica, modelarstvo, i još dosta toga
  1. U Svetoj Nedjelji je osvanuo vedar sunčan dan i tako bi trebalo i ostati http://www.yr.no/place/Croatia/Grad_Zagreb/Zagreb/hour_by_hour_detailed.html
  2. Pozdrav svima! Nisam dugo bio aktivan na forumu i ne poznajem Vas osobno, ali tu i tamo postam kakvu vijest na portal, a budući da živim u Draženovom susjedstvu (Rakitje) mogu doći ako ima mjesta i za mene. Mogu donijeti dobro raspoloženje i financijsku podršku za organizatora
  3. Sretna obljetnica foruma, svim forumašima želim još puno, puno postova!!!! Još jedna godina i bit će jubilej. P. S. Antone naslovna slika na portalu ti je nekako loša daj to malo popravi.
  4. Ako vam treba proračun (tj. ako ga već nemate) imam jednu skriptu koja bi Vam mogla dobro doći da odredite približne potrebne vrijednosti promjera užeta, snage motora, mase protuutega i sl.
  5. Poslužit će i slika pantografa iz profila pa ako ju netko ima može li mi ju staviti ovdje?
  6. Kolege forumaši zna li netko približne dimenzije pantografa prikazane na slici: Xp je položaj osi oko koje se ostvaruje približno vertikalni hod pa ako ga slučajno znate bilo bi lijepo
  7. Fali ti: http://www.zet.hr/novosti/uspinjaca-na-redovnom-remontu-od-utorka-linija-150-do-trga-bana-jelacica.aspx Gradonačelnik koji se ide slikati kada se produžuje mala autobusna linija
  8. Više bi bilo Željeznica u medijima i alternativni pogled na stvari: http://www.h-alter.org/vijesti/ekologija/razdvajanje-zeljeznickog-sustava-je-suluda-ideja
  9. tram4 primi čestitke i od mene!
  10. tramvajac

    YouTube

    Navodno je razlog skakanja na tračnice bio ispali mobitel. Samo ću reći da je bilo blizu.
  11. tramvajac

    YouTube

    Kada stvari krenu naopako
  12. Ovako će nam ostati širi koridor za šetanje, meni paše bar sam bez brige da će me zakačiti neki auto. Mislim i ja da je usko (treba imati na umu da su na rubu samo rešetke, a ne ploče izpod kojih je plinovod ako se ne varam), ali ako se baš zainatim možda bi mogao otići izmjeriti. Klimavi pleh? Misliš na one rešetke? Tamo gdje su čelične ploče nema mrdanja sve je čvrsto i na mjestu. Bilo bi zgodno da tamo stave neku protukliznu zaštitu. U toku godine je uredu, ali kada napada snijeg svaka noga ide na svoju stranu.
  13. Mislim da ti ovo nije točno. Vođenje je isto u zavoju greben 1. vanjskog kotača nailazi na glavu tračnice i dolazi do njegova klizanja i tako vozilo skreće. Žlijeb tu ne igra neku ulogu. Prednosti užljebljenih tračnica je u tome što se lakše postavljaju u ravnini s cestom, lakše je zatvaranje s asfaltom, betonom, tucanikom i sl.
×
×
  • Create New...