Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Duh u močvari

Članovi
  • Content Count

    2623
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About Duh u močvari

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

4300 profile views
  1. Novi ISPU sustav je vrlo jednostavan za korištenje, ko Google Maps za sve prostorne informacije. Nu, prilažem screenshot relevantnog područja s uključenim prostornim planovima gradova/općina kroz koje prolazi trasa pruge i brze ceste. Pruga je ucrtana ljubičasto, brza cesta crveno. Link na punu veličinu: https://i.imgur.com/Npo6Bvg.png
  2. Zar je tako teško pogledati prostorne planove? Tamo je trenutačno predviđena trasa jasno ucrtana. Nikakvi kamenolomi i spiralni tuneli. (Ovo nejde tebe DB, nego za neke druge postere koji su izlazili s takvim idejama)
  3. Ne po istoj cijeni. Zagrepčancima je besplatno. Bjelovarčanima je besplatno. Ja plaćam 60 kn svaki put tamo i natrag.
  4. Ako već država gradi, onda treba biti dostupno svima. Druga bi priča bila da država da koncesiju privatniku.
  5. MTA, treba uzeti u obzir da u Hrvatskoj imamo dijelove autocesta izuzete od naplate, a koje svejedno HAC/ARZ mora održavati. Time naplata nije baš poštena, stanovnici Zagreba i Rijeke, kao i commuteri iz nekih njima satelitskih gradova/naselja su osobito privilegirani.
  6. Mislim da se može prilično lako izračunati. Zna se kolika je smtrnost/km po autocestama, a kolika je po državnim cestama. Malo je teže izračunati potencijal za konverziju, tj. koliko vozila bira državnu cestu kako bi izbjegli skupu cestarinu, iako bi im za relaciju odgovarala i autocesta.
  7. Po meni uvođenje vinjeta prvenstveno treba gledati kroz aspekt sigurnosti cestovnog prometa. Cilj bi trebao biti da što više ljudi koristi autoceste. Je li itko izračunao trošak smrti i ozljeda koje se događaju zbog nekorištenja autocesta?
  8. Očito ogroman. Zbog pritiska kamionskog lobija je srušena zabrana prometovanja po nekim cestama, primjerice kroz Mursko Središće gdje je neki dan kamion razvalio kuću.
  9. Jel postoji razlog zasto nagibni ne bi mogao 140 na Zapresic-Zabok?
  10. Zagreb Zapadni-Zaprešić bude 120 km/h (100 od Podsuseda). Lepoglava-Varaždin komotno može 140 km/h.
  11. Znači, govorimo o nečemu što je u raširenoj upotrebi u mnogim zemljama našeg okruženja već desetljećima. Ne o nuklearnoj fuziji. HŽ Infra je dosad već mogla testno ugraditi nekoliko takvih stupova i ispitati njihovo ponašanje. To bi svaka odgovorna firma napravila. Ali očito je HŽ Infra metuzalem koja nema interes inovirati i upotrebljavati tehnologije koje štede vrijeme i novac.
  12. Pa zato se zavare i "pera" (trokuti koji učvršćuju vezu baze sa stupom). To čak i ja, laik za metalne konstrukcije, uočavam na svim stupovima tog tipa. I rešetkasti stupovi koji se šarafe imaju pera. Svi rasvjetni stupovi ih imaju itd.
  13. Zašto se cjevasti stupovi ne bi mogli prišarafljivati? I jedni i drugi se mogu zašvasati na bazu pomoću koje se zašarafe na temelj.
  14. Da, mislim na suvremene grafite kojima je izvorišna osnova hip-hop supkultura New Yorka i ostalih američkih metropola. Vjerojatno su klinci u Jugoslaviji vidjeli tu supkulturu u nastanku kroz medije, ali pitanje je koliko su bili sposobni primjeniti ju na svoje okruženje. Dostupnost aerosol sprejeva je uvelike utjecala na to.
  15. Mene bi zanimalo jesu li grafiti uopće postojali prije 1990-ih u Jugoslaviji.
×
×
  • Create New...