Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

Duh u močvari

Članovi
  • Content Count

    2633
  • Joined

Community Reputation

19 Good

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Location
    Zagreb

Recent Profile Visitors

4306 profile views
  1. Pa ja pitam dal bi trebale? Čemu zaposjedanje ako se svo upravljanje vrši iz jedne upravljačnice?
  2. No krasno... dakle opet bacanje para poreznih obveznika!
  3. Kako su onda obje zaposjednute? Osim ako se sjedenje u upravljačnici i vrčenje palčevima isto računa kao posjed?
  4. Nije li optimalnije da se uvijek obje garniture upravljaju zajedno?
  5. Ne bi trebalo biti, da je stvar kvalitetno izvedena. Da/ako postoji centralni servis za dohvat podataka iz voznog reda, onda bi taj isti servis mogao poslužiti za prodaju i za generiranje Kurira.
  6. Nemoj zajebavat, nije niti Breznički Hum-Varaždin tehnički autocesta pa se svejedno naplaćuje. Ono što je jedino bitno - razlika razine uslužnosti - je zanemariva.
  7. Ajde MTA reci ti meni koja je razlika između HC i HAC, tj. koja je razlika između brze ceste Sv. Helena-Križevci i autoceste Sv. Helena-Varaždin? Osim što jedno plaćaju svi porezni obveznici ravnomjerno i besplatna je za korištenje, a drugo se plaća po korištenju? Ceste su ceste, neka budu besplatne svima i gotovo. Ili neka se apsolutno svaka cesta, do najzadnjeg poljskog puta, plaća po korištenju. Uz faktor uslužnosti, naravno.
  8. Misliš poput Zagorske magistrale koju je autocesta od Zaboka do Krapine "pojela", a tek sad, skoro 20 godina poslije, grade paralelnu cestu? Svo to vrijeme Zagorci plaćaju najskuplju cestarinu po kilometru u državi. A nema nikakvih tunela ni vijadukata na tom dijelu trase. Sve zato jer je netko od deala sa STRABAG-om stavio pinku u žep. Nemoj tražiti pravdu tamo gdje je nema. Samo koruptivno-politički interesi.
  9. Novi ISPU sustav je vrlo jednostavan za korištenje, ko Google Maps za sve prostorne informacije. Nu, prilažem screenshot relevantnog područja s uključenim prostornim planovima gradova/općina kroz koje prolazi trasa pruge i brze ceste. Pruga je ucrtana ljubičasto, brza cesta crveno. Link na punu veličinu: https://i.imgur.com/Npo6Bvg.png
  10. Zar je tako teško pogledati prostorne planove? Tamo je trenutačno predviđena trasa jasno ucrtana. Nikakvi kamenolomi i spiralni tuneli. (Ovo nejde tebe DB, nego za neke druge postere koji su izlazili s takvim idejama)
  11. Ne po istoj cijeni. Zagrepčancima je besplatno. Bjelovarčanima je besplatno. Ja plaćam 60 kn svaki put tamo i natrag.
  12. Ako već država gradi, onda treba biti dostupno svima. Druga bi priča bila da država da koncesiju privatniku.
  13. MTA, treba uzeti u obzir da u Hrvatskoj imamo dijelove autocesta izuzete od naplate, a koje svejedno HAC/ARZ mora održavati. Time naplata nije baš poštena, stanovnici Zagreba i Rijeke, kao i commuteri iz nekih njima satelitskih gradova/naselja su osobito privilegirani.
×
×
  • Create New...