15 godina foruma zeljeznice net, pokrenutog 31.01.2005. godine u 00:32 sati.

 

Jump to content

Toma

Administratori
  • Content Count

    9047
  • Joined

  • Days Won

    1

Toma last won the day on September 6

Toma had the most liked content!

Community Reputation

297 Excellent

About Toma

  • Birthday January 8

About Me

  • Sex
    Male
  • Location
    Zagreb

Contact Methods

  • Skype
    tomislawww

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Single Status Update

See all updates by Toma

  1. Lokomotive JDŽ serija 201 proizvođač iz grada Tampere Finska (dvije tvornice lokmotiva) u gradu početkom 20-og stoljeća.Kratica CEH Chemins de fer dl Etat  Helenique Serija lokomotive 10.Doslovni prijevod kratice:"Željeznice države Helena" sa francuskog. Heleni su Grci.Toliko sm našao nadam se da je dovoljno za početak.Želim Vam sretno kopanje po bespućima interneta Lijepi pozdrav!

    1. up4014

      up4014

      Dobro jutro.Sinoć kasno oko 22 sata morao sam po stariju susjedu u KBC Rijeka na Sušaku:Kad mislim stariju mislim preko 80 jer sam  i ja vrlo blizu.Draga susjeda imala je po neznam koji put napad Angine pectoris pa ju, kad je na hitnoj vrate u normalu,supruga i ja vratimo autom doma.Da skratim zagonetka JDŽ serija  201Je riješena osim dijela kako su te lokomotive završile  u bivšoj državi.Crv mi nije dao mira  trag prema" Željeznicama Grčke izgubio se tako da si mi ostali podaci samo tri broja lokomotiva uprave VR tj.Finske i tvornički  brojevi bez imena tvornice i nepotpuno ime mjesta proizvođača.Kako mi starci još uvijek upotrebljavamo i mozak unatoč tome što ga je još malo ostalo a ne oslanjamo se isklučivo na digitalne aplikacije i gotova rješenje,trebalo je istražiti predpostavku je li navedene lokomotive proizvedene na drugom kraju kontinenta i to u zemlji koja uopće ne koristi normalnu širinu kolosijeka nego "rusku" širinu zbog povijesnih razloga, imaju kakve tj. bilo kakve veze sa  JDŽ-om.Uspoređujući redne brojeve uprave VR te tvorničke brojeve,koji sadrže pored broja i godinu proizvodnje evo rezultata:lokomotive VR 453 i 484 pripadaju seriji Hk 3/4/5 raspored osovina 4-6-0 predviđene su za vuču putničkih i teretnih vlakova, početak proizvodnje dosta  nejasan no prema tvorničkom broju  najranije 1906 g. dok lokomotiva broj 518 istog rasporeda osovina, predviđena za vuču samo putničkih vlakova.Prema izvorima serija navedene lokomotive je Hv 4 početak proizvodnje godina 1921.a prema tvorničkom broju godina proizvodnje je 1912.Nejasnoća može nastati jedino u slučaju da brojevi u nazivnicima tvorničkih borojeva označavaju mjesece,a ne godine kako sam predpostavio.Fotografije sam također našao te čekam susjedu da ih unese na forum.To je prvi dio zagonetke,a za drugi dio bilo bi dobro da provjere kolege iz Srbije.

      Pozdrav!

×
×
  • Create New...