Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

dankos

Članovi
  • Content Count

    8
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dankos

  • Birthday 01.03.1979

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Karlovac
  1. dankos

    dankos

  2. Uvijek sam dobio popust od 30 % s HAK-ovom iskaznicom za povratnu kartu.
  3. dankos

    Mađari

    6.5.2014. utorak, održavao sam s učenicima vježbe rada s motornom pilom na području bivšeg rasadnika HŽ-a. Tada je naišao čist, sjajan i otišao put GK. Zbilja je jako lijep vlak dok nije zagađen grafitima
  4. @Zlayo Kako ja mogu znati da se isključivo ulazi u vlak sa strane kolodvora kad to nigdje jasno nije navedeno niti mi je to netko rekao. To vi koji radite na željeznici ili ste te struke možda znate, ali putnici ne. A kolodvor je tako izveden da je peron sa obje strane kolosijeka i lako se do njega dođe tj. nema nikakve zapreke. Ne samo da ja to nisam znao, nago i ostali putnici. Fora je u tome da i nije zbilja bilo nikakve žurbe (vagon je bio rezerviran), ali događaj se zbio relativno brzo. Kad je vlak ulazio u kolodvor ostali putnici su prilazili kolosijeku, neki su ostali na bližem peronu, a neki na daljem. Isto tako su se po njima poveli i učenici. Da sam i tad počeo vraćati ih, to bi bilo suludo jer je vlak već bio dosta blizu. @ivog Putujem jednom u godinu i pol željeznicom s tako velikom grupom i ne znam za ta neka interna pravila. A i srednjoškolci su u pitanju, dosta je teško nas dvoje nadzirati toliku grupu (od koje neki svaki dan putuju u školu vlakom pa su se naviknuli na sve cake i fore pravilnog ili nepravilnog ulaska u vlak). Sad neke stvari znam. Šteta da se mora nešto dogoditi ili zamalo dogoditi da se neke stvari rasčiste.
  5. Ranije ovog tjedna kolegica i ja vodili smo grupu od 50 srednjoškolaca na stručnu ekskurziju iz Karlovca u Jastrebarsko. Po najavi da vlak ulazi u kolodvor ostali putnici počeli su prilaziti peronima, a zajedno s njima i naši učenici. Vlak je došao na drugi kolosijek, a putnici su ga čekali sa obje strane. Bila je to oveća hrpica ljudi i djece koju se nije moglo baš ne zamijetiti. Za nas je bio rezerviran prvi vagon. Da 50 putnika uđe u vagon na četvera vrata ipak treba nešto malo više vremena nego obično. Uglavnom, dogodilo se to da su dva učenika uskakala u vagon dok je vlak već krenuo. To je vidjela kolegica jer ja sam već bio u vagonu i tražio konduktera. Nakon prigovora kondukteru kako je moguće da vlak krene, a da nisu svi ušli, on je rekao da mu je žao i da se ulazi samo sa jedne strane u vlak, tj od strane kolodvora (desna strana vlaka). Kasnije je čovjek bio korektan (ispričao se) i u Jaski izašao van, te dok svi učenici nisu izašli i on se vratio u vagon, vlak je tada krenuo. Tu imam nekoliko pitanja: Zašto nigdje jasno i vidljivo na kolodvoru ne piše da se u vlak ulazi samo s jednog perona? Kako je prometnik mogao strojovođi dopustiti kretanje, a nije bio 100% siguran da su svi ušli? Zašto vrata na lijevoj strani nisu zaključana ako se podrazumijeva da svi trebaju ući na desnu? Zašto strojovođa nije pogledao u lijevi retrovizor prije nego je krenuo? Sva sreća da se nije ništa dogodilo jer ASEA ima prilično dobro ubrzanje. Ovo pišem ne zato jer želim da netko bude kažnjen, već da se neke stvari znaju kako se ne bi više nikada ponovile.
  6. Danas sam malo obišao "novoizgrađeno" stajalište Karlovac - centar i napravio par fotki. Na samom dolasku uspon na stajalište iz smjera Rijeke. Nakon uspona stepenicama, dolazi se na stajalište. Pogled u smijeru Rijeke. Pogled prema Zagrebu. Sat privremeno zstao na 9 sati (a nekih dana po postavljanju je radio i pokazivao točno vrijeme). Zaštitna mreža spašava padanje male i "velike" djece sa perona Podloga je lijevani asfalt tamnosmeđe boje posut s kamenčićima. A napravljene su i žuta crta i traka za slabovidne i slijepe osobe. Tabla Razglas sam čuo neki dan,a video nadzor radi jer ubrzo me posjetio zaštitar i malo smo čavrljali. Napuštam stajalište istim putem kojim sam i došao. I još par fotki...
  7. Danas je otprilike petnaestak radnika zbilja nešto konkretno radilo na stajalištu. Skinuli su zaštitno pletivo (koje spriječava pad sa stajališta prema cesti), vjerojatno se pripremaju za nanošenje podloge. Malo mi je čudno da su se odlučili za asfalt. U današnje vrijeme ima i estetski ljepših podloga. Bar ja tako mislim
×
×
  • Create New...