Jump to content
zeljeznice.net

Nebulozny

Članovi
  • Content Count

    149
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. Sad ode iz Sarajeva, sa stanice, stvarno ovoliko vagona putničkih nisam vidio na našim prugama odavno. Sigurno ih je 10ak bilo, 3 ova normalna i ostali slovenski.
  2. Nisam stvarno čuo za tu firmu, nisam baš u toku sa proizvodnim dijelom građevinske struke , a vidim lobisti rade svoje, tako je to uvijek, šta se može.
  3. Ipak je uvoz. Šteta što kod nas niko ne pokrene proizvodnju, sa planiranim remontima bilo bi dosta posla s ovim pragovima.
  4. Ček malo, onda se na remontu pruge ugrađuje prag koji je proizveden prije ko zna koliko godina? Nisam ni ja jasan bio,mislio sam na pragove koji su na zadnjem remontu rađeni na Bradini.
  5. Vijadukt, ko proizvodi ove pragove? Nije valjda da je i ovo uvoz, prednapregnuti beton i nije neka nauka valjda u današnje vrijeme.
  6. Hehe kad smo već kod pragova, kolega mi priča da je incident izbio kod nekog nadzornika radova ili sličnog hadžije na pruzi kada su mu donijeli projekt remonta pruge sa betonskim pragovima. Uglavnom , čovjek kaže da je radio 30 godina sa drvenim i koji je idiot stavio betonske pragove. Ljudi potrošili sat vremena da ga ubjede da nije greška u projektu i da tako treba, kažu lik i dalje sumnjičav ali eto ko pristao je da radi sa betonskim.
  7. Vijadukt, koliko je dug najduži DTŠ na ovoj pruzi , baš me interesuje onako, makar na dijelu koji ti kontrolišeš. Inače,sile koje se pojavljuju u ovakvim konstrukcijama pri ekstremnim temperaturama su nevjerovatne, baš da se zapitaš kako pruga uopšte ostane čitava preko ljeta. Tako da je svaki stepen koji ova bijela farba spusti na šinama itekako dragocjen ma koliko se bespotrebni činilo farbanje.
  8. E kolega, dok oni skontaju nove pravilnike sfušeriće ih kao i što su smjernice za projektovanje cesta, pa je umjesto standarda za projektovanje ispala jedna bajka koju moraš čitati pola sata da bi došao do konkretnog podatka koji ti treba. Da ne spominjem to što su slovenci ovo radili pa odjednom u BiH standardima uleti crtež na slovenskom i tome slično. Sviđa mi se način na koji je Srbija to odradila, fino ljudi prepisali Njemačke, Austrijske i Švicarske standarde i pomješali da naprave konkretno inžinjerski tehnički i pismen pravilnik, koji je milina čitati nakon ovih naših budalaština.
  9. Hehe, ako ikada budem kuću prodavao, mislim da bi najbolju cijenu postigla na željezničkom forumu. Pogled sa terase, doduše dok još nije ozelenilo, onda se manje vidi, ali opet vozovi su nadohvat ruke.
  10. Uf, ovo je pitanje iz prakse gdje se riješeva sve u "cugu", ovo se ne projektuje. Mogu pogledati malo po pravilnicima ali ne sjećam se da sam ovako nešto vidio bar ne u ovim za projektovanje.
  11. Ima ba građevinaca nije sve tako crno. Slobodno otvori temu, slike sa remonta ili slično, mi ćemo odmah preseliti na nju.
  12. Ovo je stvarno komedija, za 2 godine će reći da dolaze krajem 2012. i tako do kraja svijeta mogu pričati. A do tada niko živ se neće ni voziti željeznicom, koliko ja vidim to je i cilj, putnički se ne isplati jer ne valja ništa, njima to i odgovara izgleda.
  13. Nisu ni problem ni tih 8 vagona, na ovakvim mostovima, gdje je konstrukcija iz više raspona, ukupna nosivost mosta ne postoji, postoji nosivost jednog raspona, koji može izdržati neko opterećenje. Na tom jednom rasponu će biti recimo 2 vagona boksita i opterećenje ide pola-pola na svaki stub i tako redom, može tu cijeli dan prolaziti voz, ali na jednom rasponu će uvijek biti mnogo manje težine nego što je cijela kompozicija. Evo na slici dole se fino vidi kako lokomotiva prelazi u treći raspon i on polako prenosi opterećenje na drugi i treći stub, i tako redom !
  14. Ključna stvar za razumjevanje kako recimo most Gazela radi i slični njemu je, da se sastoji iz više raspona, koji su oslonjeni na stubove, koji opterećenje prenose dalje na tlo. Može preko njega naići i voz od 10 000 t sa 100 vagona i voz od 100 t sa 2 vagona, poenta je da se most projektuje na opterećenje na rasponima , a ovde su oko 20-30m , a tu možda 1-2 vagona stanu i to više nije 3000 t, nego opterećenje od samo ta 2 vagona. Nadam se sa nisam ovo zamrsio previše . Kao što Ela reče , bitan je osovinski pritisak, a ukupna težina komplet kompozicije apsolutno ne igra ulogu u opterećenju mosta , preko jednog raspona uvijek prolazi isto. Tu još ima dosta zavrzlama statičkih, koji nisu baš za ovu raspravu, ali postoje i sistemi gdje opterećenje jednog raspona poništava opterećenje drugog itd... uglavnom, ne sekirajte se za Gazelu.
  15. Nema na čemu za slike , kao što vidiš na licu mjesta sam uvijek kada je riječ o vozovima. Nemam baš puno vremena da ih na poslu razgledam ali tu i tamo se vidi nešto interesantno. A ako šta sumnjivo vidim kod kuće na pruzi , javim odmah. Pozdrav!
×
×
  • Create New...