Dragi forumaši zeljeznice.net, budući da je od 27.11.2019. omogućen upload fotografija na forum, molim vas da koristite isključivo forum za upload fotografija, kako bi izbjegli probleme s nestankom fotografija, koje smo imali u prošlosti. Upute za postavljanje fotografija se nalaze na ovoj poveznici.

 

Jump to content
zeljeznice.net

ZULoOK

Članovi
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral
  1. eto povodom jednih od tema ovakvoga tipa.. prekjučer čitam u Glasu Istre o Lupoglav-Štalije trasi 1951g obnova,bratstvo jedinstvo FNRJ itd itd..i tako mi u priče o željeznici.. ponovno ja i kolega načeli temu njegove priče ispričane u sjećanje na vrijeme ratne 1993 na služenju vojske (HV) u na Muzilu (pula) te premještaju na Trsat (rijeka) i dalje i dalje.. radi se o tome da je dotični i cijela tadašnja brigada iz Pule putovala u Rijeku vlakom u velikoj kompoziciji te "vrti" mi slike vrlo spore brzine kretanja vlaka nakon Lupoglava,neki veliki zavoji,vidjelo se more,sjeća se vožnje uz Učku.... Puno ljudi,veliko društvo...sjećanja izbjelila Kolega mi je više puta putovao preko divače u Ljubljanu i Zagreb "Arenom"..stoga ovaj put nije uspio povezati kako se zapravo išlo prema manje poznatim orijentirima...da ne duljim Na kartama nigdje-dal postoji neka pruga kroz Mošćeničku dragu namjenjena u vojno-logističke svrhe,ako da građene za doba italije,rane FNRJ !? Kada stanemo na OMV "vrata jadrana" uza rub sa ograde vidimo elektrificiranu prugu..a Matulji su još pa nekih nekoliko kilometara cestovno putem prema Rijeci.. Atlantida Ferrum Histricum ...
  2. ZULoOK

    istra

    kartični aparat za izradu karata
  3. da to proslavimo,ukoliko ova vlada započne odnosno nastavi s probojem tog tunela koji nije mali zalogaj ali je stvarna obveza i potreba.To bi bilo pravo sjedinjenje pod HŽ logom.Ova godina je obljetnica početka gradnje pruge lupoglav-Štalije 1948 stoga proslava iste sa otvorenjem tunela imaju međusobnu logiku.Grad Labin dobio bi priliku.Rovinj ponovnu priliku.Sjever Istre dobio bi priliku.
  4. vozeći se vlakom iz Zagreba za Rijeku dojmili su me se oni bunkeri u tijeku spustanja prema Rijeci.Pretpostavljam da su za IIsv.rata sluzili u nadzoru nad granicom i prometom.Sad na koji ih način zastititi od devastacija i propadanja to je pitanje.Dajem prijedlog da ih HŽ iskoristi kao objekt u službi terenskim djelatnicima da bar nekako pravdaju svrhu brige i postojanja.Neki misle da su ruglo.Ja mislim da nije problem ukoliko briga o takvim objektima postoji.Ruglo je sve što je zapušteno.
  5. moze li mi netko reci da li se moze ubaciti na turisticki vlak Lupoglav-stalije,ili je ipak to rezervirano za one obuhvacene organizacijom izleta.Hvala
  6. zelim osobno istaknuti kako su istarske zeljeznice osobito zanimljive za turisticku djelatnost u vidu jednodnevnih izleta i to bez znacajnijih ulaganja buduci da ambijent i postojeca zdanja koja jos nalice na ono doba same izgradnje,naravno i same govore kako Istra ima i u ovom dijelu znacajnu vaznost i ljepotu!!!Treba zaziviti turisticko prometovanje na relaciji Stalije-Lupoglav kao u primjeru za dan zena.[/img]
×
×
  • Create New...