Jump to content
zeljeznice.net

morgan

Članovi
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

Contact Methods

  • Skype
    dalbach2spm

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Zagreb
  1. morgan

    morgan

  2. Jako su se raspisali o Durchmesserlinie, mora da je to i za njihove uvjete značajan poduhvat.. http://www.sbb.ch/sbb-konzern/ueber-die-sbb/projekte/ausbau-schienennetz/dml.html?WT.i_marketingurl=durchmesserlinie http://de.wikipedia.org/wiki/Durchmesserlinie_Altstetten%E2%80%93Z%C3%BCrich_HB%E2%80%93Oerlikon Ako može koji komentar od nazočnih, možda je to netko i na vlastite oči vidio..?
  3. Da, odmah sam primjetio da je u pitanju "standardna" širina kolosjeka. A s druge strane, kakvo je tmurno vrijeme i kišurina vani, baš ti zavidim na onim sunčanim fotkama . Nego, na onom rheinbahn.de linku ima opisa samo o tramvajskim vozilima. Ima li negdje o U- S-bahn isto? Još mali dodatak putopisu - u blizini glavnog kolodvora, s jugozopadne strane, nalazi se bivša remiza koju su pretvorili u kazalište. Zgodno je što su ostavili tračnice po cijelom dvorištu, tak da izgleda da se s tramvajem možeš zaparkirati u dvoranu . Evo link: http://www.capitol-theater.de/Geschichte.96.0.html Išao sam pogledati Rocky Horror Show na pretpremijeru, bilo je super..
  4. I ja se pridružujem čestitkama, dapače s mjesta "zločina", dakle Dusseldorfa! Evo baš mi je super došao ovaj putopis, već se skoro mjesec dana koristim uslugama ovih naslikanih vozila i stalno razmišljam da moram potražiti više informacija o modelima/proizvođačima.. U samim vozilima nigdje nisam uspio opaziti neku tablicu sa tim podacima. I kad ono, sve lijepo stoji na starom dobrom zeljeznice.net forumu! Poslao bih rado i koju fotku, ali mučime sličan problem kao i kolegu forumaša koji je napisao putopis, a to je da preko dana sam zauzet, a nažalos pošto je zimsko vrijeme i noć pada brzo, baš nisam imao mogućnosti za dobro snimanje kao u ljetno vrijeme. Što se tiče dekadencije "trulog" zapada, stvarno je grozno vidjeti kako je razvijena mreža javnog prometa, pogotovo prigradske/gradske željeznice (U-, S-bahn). Tako da ovi tramvaji dođu kao ukras na ulicama, a autobusi samo smetaju Naravno, tram. mreža pokriva cijelu urbanu jezgru, tako da za gradsko kretanje + ugodno razgledavanje je idealan. A da ne kažem da još nisam uspio vidjeti neku značajniju gužvu u smislu ZG svakodnevice, čak niti da je većina sjedećih mjesta zauzeta. Znam da ne treba uspoređivati sa domaćim prilikama u prigradsko/gradskom prometu, ali jedna stvar mi je fascinantna - a to je količina automata za kupnju karata. Na glavnom kolodvoru ih ima barem 20 - 30, a još su i u svakom tramvaju i na svakoj S-bahn stanici. SF za nas. Hm, da, o ukusima nećemo, jedino što mi ovi kockasto-nabildani niskopodnjaci djeluju dosta prostraniji tj. širi, bez onih uskih grla na koje smo doma navikli.
  5. bok ekipa, evo samo da vam prepričam dogodovštine od jutros, dok su još friške.. Daklem, krenuo ja na hitrog i sve je bilo dobro do Vrbovca. Tamo stane, iako mu nije stanica i čeka.. to je već bio prvi alarm za uzbunu. E pošto je to poslovni, koji ima fantastične mogućnosti, pa tako i razglas, nakon cca. 10 min. javi se kondos sa objavom "vlak ćs kasniti 40 min." Ljudi nervozni, ali ajde, bar znaju.. Nagradno pitanje: koliko smo čekali? 2 sata i 10 minuta! Za put KŽ-ZG koji obično traje 40min, trebalo je ukupno nešto manje od 3 sata. Iz priča sam saznao da se pokvarila loksa od vlaka u suprotnom smjeru (navodno je pregazila psa pa oštetilo neko crijevo za kočenje - strah me pomisliti što bi bilo da je bila, recimo koza. Ali da HŽ-u treba preko 2 sata da se to riješi!?! Ili je to zbog smanjenja menadžerskih plača, pa nisu više motivirani za munjevitu reakciju...
  6. Mislim da je kolega forumaš Lovel mislio na izdizanje željezničke pruge na stupove, koja se spominje već godinama... iz gornjeg posta moglo bi se zaključiti i da se misli na izdizanje tramvajske pruge. Zanima me, da li bi se svi planirani objekti na tom području - tram. pruga, izdizanje želj. pruge, planirani HŽ-ov tehnički kolodvor, kampus.. uklopili.. inače, to je jako dobra, dakako i vrlo logična ideja..
  7. I Kustošija i Trnava (i Maksimir) bi sigurno imali još više putnika kad bi uz njih bila tramvajska (ili bar autobusna) stanica. Vrapče je u tom pogledu još najbolje (i Gajnice), upravo je zato tamo i ujutro najveća gužva da, kada sam spominjao te stanice, upravo sam i mislio na povezanost sa ostalim gradskim prijevozom. Naravno da prigradska željeznica itekako ima svoj smisao, samo što sada "visi" u svom svijetu, sa (pre)malo doticaja s ostalim javnim prijevozom. Kao što kolega Pataky je rekao, rješenje prometnog čvora u ZG može biti samo sveobuhvatno, tj. nadogradnja HŽ infrastrukture, izgradnja lake željeznice i nadogradnja tram. i autobusne mreže. I sve sa kvalitetnim mogućnostima presjedanja. Da to malo razradim, poigrao sam se sa mogućnostima koje nudi Google maps. Naravno da je to čisto amaterski posao, pa sve nelogičnosti koje ćete pronalaziti su potpuno nenamjerne. Svejedno, baš mi je bio gušt poigrati se planera razvoja mreže, gdje sam u glavi mogao vizualizirati trasu i povuči je na stvarnoj mapi... Evo, kažem čisto mog viđenja stvari, pa slobodno komentirajte.. http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF8&hl=en&msa=0&msid=112366548953846675423.000438fc62f38408dab44&ll=45.775665,15.882797&spn=0.34338,0.428467&z=11&om=1 morgan!
  8. Znači na LGŽ će tek za 10 godina početi raditi na projektu, a bit će završen za ? godina ? I zar nisu prije pričali da će 200 novih buseva doći već ove godine, a sad je u priči 4 godine? Divota .Dakle, mi tu možemo mozgati i raspravljati koliko te volja, ponukani sa par "spin" članaka u novinama koji najavljuju neke promjene, a onda! - hladan tuš, "oprostite, nemamo novaca, ovo sada je super, a za 10 godinica budemo razmišljali dalje.." Koliko je to hitna i bitna stavka - rješavanje javnog prometa u ZG - zna valjda svatko tko bilo koji radni dan između 07 i 18 pokuša prejahati ZG u zapad - istok smjeru. To se ne može popravljati novim tramvajima i autobusima, koji i dalje prometuju tim istim rutama na kojima je i sada krkljanac! Dragi prijatelji, to - javni prijevoz - trebala bi biti stavka na kojoj prolazi ili pada svaka vlast u ovome gradu, pa i ovog populističkog, demagoškog... (sfalilo mi usporedbi lika Bandinja. "Nema novaca za to u gradskom proračunu (od svojih 6 iber mlrd. kuna, op.a.)" Hvala, doviđenja, tražimo nekog koji će ih naći! Kako? Uopće nije bitno: povećanje cijene karata i rigorozno kontroliranje, naplata prolazaka automobila kroz centar kao u Londonu i Stokholmu (mislim), kuda ide lova od ZG parkinga, svejedno! I još htjedoh reć.. ovo rasipanje love za debilne studije o LGŽ mi dižu živac samo tako. Svakome je jasno da je to obično zamazivanje očiju javnosti + nepotrebno trošenje gradske (tj. naše!) love na već napravljenu stvar, a od toga u dogledno vrijeme ništa. Treba se skoncentrirati na postojeće resurse, tj. HŽ prilagoditi potrebama grada, a ne da se oni ponašaju autistično, kao svijet za sebe, pa stanicu stavi u nedođiji koja nema veze s potrebama (većine) putnika. Primjeri: Kustošija, Trnava, Vrapče.. pozdrav - morgan! PS - baš sam se lijepo ispuhao, odmah se osjećam bolje
  9. hehe, dobro je poznato daSiemens daje dobre 'narukvice' pozdrav toma za razliku od ostalih morgan
  10. Ok, vidim da nije navala, ali se u (meni subjektivno dovoljnom) roku nije nitko pobunio da to ne spada ovdje, pa da počnem u laganom ritmu.. Antwerpen Centraal Prije nekih pola godine zatekao sam se u Antwerpenu – gradu na ušću rijeke Scheldt u Sjeverno more. U par crtica, to je najveća Belgijska i jedna od većih Europskih (mislim druga ili treća) luka po količini tereta. Glavni grad Flamanskog dijela Belgije, gospodarsko središte, znamenit kao centralno mjesto za obradu i trgovanje dijamantima (to nisam spomenul ženi kad sam se vraćao.. Zanimljivo je i na neki naćin i blisko „našim“ događanjima iz nedavne povijesti, da se Flamanci i Valonci (onaj drugi dio Belgije prema Francuskoj, gdje se i govori Francuski) vole kao pas i mačka – baš je tada bila puštena „fake“ emisija da je Flamanski parlament izglasao nezavisnost od Belgije sa simuliranim masovnim oduševljenjem na ulicama Antwerpena. Poslije su se na TV postaji vadili da su htjeli protresti javnost, ali mislim da su letjele glave.. Kad sam razgledavao grad, naravno cijela mi je arhitektura bila nova i interesantna i uopće nisam ciljano išao na željeznicu, pošto sam putovao avionom pa rent-a-car dalje. I tak tumarajući naletio sam na kolodvor Antwerpen Centraal i.. nevjerojatno! Građevina je stvarno impozantna, u prvi mah sam mislio da je gradska vjećnica ili sl. Kad sam malo prošetao, najviše su me oduševile tri stvari: 1 ulazna prostorija, hal, stvarno je grandioznih razmjera i sa „kraljevskim“ stepeništem koje vodi prema peronima, 2. sami peroni, natkriveni kupolom od željezne konstrukcije i stakla. Na neki način možeš osjetiti kako je ponosno u to vrijeme industrijskog buma dominirala inžinjerska mašta.. i 3 kavana u kolodvorskoj zgradi – tek su je obnovili, ali stvarno kraljevskih dimenzija i interijera. Moral sam si popiti jedan Loeffe i guštati u pogledu! Evo sad par linkova: http://en.wikipedia.org/wiki/Antwerpen-Centraal_railway_station http://www.trabel.com/antwerp/antwerp-railwaystation.htm http://www.aviewoncities.com/antwerp/centralstation.htm slike 7, 8 i 9: http://goeurope.about.com/od/antwerp/ig/Antwerp-Pictures/Antwerp-Central-Station.htm Dok skužim kako, budem postao i par svojih fotki, doduše slikanih u VGA rezluciji s moba navečer, pa kvaliteta nije bajna. Bok!
  11. jao, jao... pa zar nisi čuo da miništar Kiro može upotrijebit super-tajno oružje "srčamesdepeovcenanetu".. samo da poslije ne kažeš da nisi bio upozoren..
  12. Bok! Jel' ima već otvorena tema na forumu, gdje se raspravlja o kolodvorima van Hrvatske? Prvenstveno tu mislim na evropske, pošto sumnjam da u Americi ima zanimljivih - možda griješim Npr. nek' svatko stavi neki kolodvor koji ga se posebno dojmio na putovanjima, koju slikicu, link na internetske stranice dotičnog itd. Uh, imam jednog favorita, rado bi ot podijelio s vama eh, kad bi tako izgledao naš zagrebački glavni, to bi bila uživancija (šmrc!) I da, ako već ima otvorena slična tema, sori na dupliranju, neda mi se pretraživati stare forume
  13. Zato je to autom dobro: preko Mikulića, Lukšića, Šestina i ako treba još i Mirogoja eto te začas u centru. Provjereno Da, da, provjereno... ja imam tu (ne)sreću da živim u G.Vrapču na jednoj sporednoj ulici od Trdica.. Uglavnom, te su Trdice jedan fest veliki brijeg, uglavnom nepregledno usječen, širok taman da se dva normalna auta mimoiđu. A ekipa koja to koristi kao sjevernu obilaznicu "piči" uz brijeg k'o sumanuta, jer naravno idu na posao i žuri im se i idu po bregu da se voze a ne stoje itd, itd. Pa izlazak iz sporedne na tu glavnu jedva malo širu ti je rulet, onaj Ruski kad sam bio mali, taj GV je bilo slijepo crijevo, jedva bi se moglo nazvat gradom, par auta na dan..
  14. U Križevcima, ili u Zagrebu, imaš knjihu žalbe, odeš i napišeš u čemu je problem.Odgovoriti će ti sigurno, e sad ako si bi u pravu, možda dobiješ povrat novca. Epilog moje priče: žalio sam se (mailom!) na putnicli.prijevoz@hznet.hr, (Anton - hvala!) na njihov zahtjev poslao im karte i.. jučer u jutro zove me šef kolodvora u Kž i prilično zbunjenim glasom se ispričava, te da će mi nadoknaditi "štetu" od 21kn! Nije neka lova, ali je princip. Jedino mi je bio bed kad je rekao da će to 'skinuti' blagajnici s plaće. mislim, jest da je kriva (a i prilično neljubazna), ali mislim da je više kriv sustav koji nije pravilno educirao osoblje. Ili da ima opciju koga nazvati ako ne zna.. Eh, kad će doći vrijeme i HŽ instalirati uređaje da si čovjek sam može kupiti kartu.. kreditnom karticom.. putem interneta.. Znam da je offtopic i SF za sustav kakav izgleda danas, svejedno mislim da je krajnje vrijeme da se nešto počne mijenjati.
  15. Stari moj, izgleda da smo bili u istom vlaku, vrijeme i mjesto odgovaraju, a ako me pamćenje ne vara to je bio jedini teren za cijeli B.Potok u to doba... da je bilo vruče u vlaku to i te kako, samo mi je zadnje na pameti bilo pratiti koji je vlak, vagoni i tsl. ipak nisam toliki željeznički freak. još se sječam žuljeva na tabanima od "špancirunga" na Pasuljane jest da je offtopic, ali ipak je to bilo specijalno vrijeme..
×
×
  • Create New...